Helleuw.. Mag ik mij hier ook melden? het andere topic gaat zo snel.. op 11-02-11 had ik een positieve test in handen!! Ons meisje krijgt een brusje!! ik ben uitgerekend op 24 Oktober en nu dus 16 weken en 6 dagen in verwachting.. we weten al wat er in mijn buik groeit maar i.v.m. bekende hier zet ik het niet hier neer.. als je erg nieuwsgierig bent mag je me wel pb-en hoor
hoi dames ik ben heel nieuwsgierig hoe het met wapje is afgelopen? waren de reactie leuk?? pookie ik ben ook voor twente (kom uit overrijssel) jammer dat ze verloren hadden maar ajax was gewoon beter helaas!!!!! maar de wedstrijd was wel heel leuk!!! mumtobe21 leuk dat je er bent je was hier in begin volgens mij ook toch?? leuk man dat je al weet wat jullie krijgen en je mag mij wel pb doen want ik ben HEEL nieuwsgierig wat iedereen krijgt!! Wij weten het morgen!! dan hebben wij de 20 weken echo!!!!!!! om 9 uur al dus niet de hele dag hoeven we te wachten!!!!
@ Mama05: Nee volgens mij niet hier, wel in het andere Oktober 2011 topic.. Spannend zeg, morgen de 20 weken echo, hier over 3,5e week. ik zal je even pb-en
mama05 succes morgen! Het was heel gezellig vanavond! lkkr wezen bbqen en mijn schoonma zag als eerste een envelope ow zeg ze wat is dat moeten we dat open maken en wij wisten natuurlijk van niks. Oooooooh zei ze het word een MEISJE! Mijn schoonzus gelijk wat wat wat die had haar eigen kaart nog niet eens gezien haha maar de reactie's waren heel leuk! En ondertussen zelf ook aan t idee gewend dat t geen jongen is maar een meisje, waren nogal overtuigd van een jongen dus even moeten omschakelen! Dus weer wat roze erbij hier haha
Hi dames! Wapje, fijn dat nu iedereen mag weten wat het is en dat de reacties zo leuk waren! Mama05, wij zijn morgen ook aan de beurt voor de 20-wekenecho. Hoe laat mag jij? Wij om 9:30 uur. Wel een druk programma verder morgen, dus misschien kan ik me pas 's avonds pas melden. Gaan na de echo een leuk kleertje kopen voor de beeb. Hebben we nog niet gedaan, maar bewaard tot morgen. We willen iets kopen wat het kindje als eerste aankan in het ziekennhuis. Suggesties? Ik heb geen idee wat een pasgeboren baby aanheeft. Maar de mevrouw in de prenatal vast wel... We hebben voor het eerst dit seizoen weer een weekend gevaren. Veel wind, maar het was heerlijk. Wel wat aanpassingen in onze routine. Mijn man moet meer doen, bv zeil hijsen en onhandige dingen pakken, want ik merk dat ik moeite heb met binnen in de kajuit lopen. Daar kan ik nl niet rechtop staan en dat is lastig. Maar goed, samen komen we er prima uit. Geniet allemaal van jullie zondagavond en ik laat jullie zsm weten hoe de echo is geweest!
oooooooooooooh wapje!!! een meid!!! gaaaaaf! mumtobe, welkom hier! Hier alles goed, steeds meer last van t zuur.... blergh.... Wie heeft er nog goede medicijnen die werken en ook mogen??? Mijn buik groeit ook hard zeg.... zo leuk!!!! Morgen vertrekken wij naar euro disney, heb er veel zin in, maar zie er ook tegenop, qua moeheid. Verder iedereen veel plezier van de week en ben benieuwd naar degene die voor hun echo mogen!!! tot later!
spannend elisabethbas!!! en ook mama05 natuurlijk over eerste kleertjes: ik zou vooral zachte materialen nemen, maar lijkt me ook wel logisch Vind de kleding van Rainbowbabies trouwens helemaal geweldig voor de eerste maanden.... en dan naam erop laten drukken, helemaal top! Veel plezier met shoppen!!!
@ Wapje: leuk die reacties! kan me de omschakeling wel voorstellen.. ik had wel het juiste gevoel maar moest ook even aan het idee wennen, heel gek. @ Elisabethbas: Ow spannend ook morgen de 20 weken echo.. koop vooral een lekker zacht pakje, en iets met lange mouwtjes. ik had bij ons meisje 3 pakjes bij.. 1x maat 50, 1x maat 56 en een pakje in maat 62. ze is met 42 weken precies geboren dus wisten absoluut niet hoe groot kindje we moesten verwachten @ Prutsje: Thanx! nu al maagzuur, ow bah.. dat mag hier hopelijk nog even wegblijven. ik heb gaviscon gebruikt bij onze dochter en rennies, maar dat hielp niet.. de laatste weken heb ik zittend geslapen. ik hoorde laatst van een collega iets over pantazol.. maar weet niet zeker of dat echt mag tijdens de zwangerschap. Leuk zeg eurodisney! staat hier ook nog op het lijstje van dingen die we binnen niet al te lange tijd willen doen!
elisabethbas veel succes morgen met de 20 weken echo! prutsje ik had van dr vogel iets wat mij goed hielp tegen t zuur heb r nu niet zo last meer van. Weet alleen niet meer precies hoe t heet kan t potje ook zo gauw niet vinden maar zijn zuigtabletjes voor incidentele maagpijn, vol gevoel en helpt ook bij maagzuur. Is homeopatisch dus kan geen kwaad voor beeb. Rennies helpen bij mij niet zo. Vanille vla schijnt ook te helpen maar niet bij mij. Veel plezier in euro disney!
elisabetbas ik zou niet iets met een capuchon nemen als eerste pakje of je moet de capuchon opzetten want anders ligt de baby hele tijd daarop en dat is niet fijn
Hier ook veel last van het zuur net als bij de eerste. Heb nu weer Antagel gekregen van de huisarts maar is ook verkrijgbaar bij de drogist onder de naam Maalox. Dit was het enige wat bij de eerste ook gewerkt heeft en moet zeggen dat ik er nu ook al baat bij heb. @elisabetbas een capuchon is de eerste dagen idd niet handig maar ook geen pakje uit 1 stuk. Als ze dan een ongelukje hebben moet je ze helemaal verschonen en daar zijn ze zeker in het begin helemaal niet blij mee. Beter 1 los broekje/truitje nemen van soepelvallende stof. Dames die morgen een echo hebben,veel plezier !!! En prutsje veel plezier in Euro Disney.
Ow ja en ook niets met ritsjes enzo... niet handig en ligt voor beebje niet fijn! Spul met capuchon ben ik pas gaan gebruiken toen de kids konden zitten enzo. En tja, mijn maagzuur is al sinds begin van de zwangerschap, bij vorige twee zwangerschappen ook heel de zwangerschap last van gehad. Ik gebruik nu regla ph in combinatie met gaviscon, maar helpt niet altijd even goed.... Heb met de tweeling 10dg in Gent (belgie) in het ziekenhuis gelegen en daar had ik een geweldig goedje, vloeibaar in een zakje, smaakte nog lekker ook! En werkte als een tierelier, weet alleen niet meer hoe het heet En dan is het ook nog zo dat veel medicijnen daar wel verkrijgbaar zijn en in NL niet..... :S Ach komt allemaal wel goed we weten waar we het voor doen. Eurodisney is voor mij de 1e keer.... vind het best spannend, maar vooral ook voor de kids Affijn ik ga de laatste spullen inpakken en slapen... we vertrekken om 7u Oooooooiiiii de beeb schopt!!!
hmm al meer last van maagzuur dus.. dat vond ik echt vreselijk bij mijn dochter! @ Prutsje: misschien toch nog eens achteraan gaan hoe dat goedje heette, wie weet is het wel verkrijgbaar of te bestellen via internet! Have fun in Disney! Ik ben er vandoor, nog even lekker naar de beeb luisteren in bed, al is het niet echt meer nodig want voel het duidelijk druk spartelen, maar dat hartje luisteren blijft zo bijzonder!
Hallo, Iedereen een goed weekend gehad. Ik ga straks bijlezen maar had zon mooi moment dit weekend dat ik even wil delen. Ik voel mijn baby eigenlijk nog maar heel weinig of hele dagen niks. Lag dit weekend in bed en voelde iets wat op een schopje lijkt, dus zeg tegen mijn vriend volgens mij voel ik de baby schoppen maar weet het niet zeker. Dus mijn vriend vraagt waar en vertel hem dat hij het toch nog niet kan voel. Maar goed ik leg zijn hand neer waar ik dacht wat te voelen. Voel ik in 1 keer drie echt heftige schopjes van binnen en wat denk je precies tegen mijn vriend zijn hand. Ook hij had het gevoeld. Hierna niks meer gevoeld hoor, Jah een beetje gerommel in de buik. Maar hoe bijzonder dat de baby precies dan 3 keer wat harder schopt. Zal nu wel weer even duren voordta zoiets weer gebeurt. Maar het voelt zo bijzonderd dat ik het even met jullie wilde delen.
hey dames alles was goed bij de 20 weken echo!!!!!!! zag er goed uit en alles lag ook precies op schema met groeien!!! daar waren we heel erg blij van!!! we weten ook wat het wordt al mensen het ook willen weten dan moeten ze me maar veen pb want er zitten nog meer mensen op die wij kennen en we hebben het alleen onze ouders verteld, elisabethbas ben beniewd hoe eht met jullie is gegaan!!! fijne dag allemaal