@Princess01,dacht aan je banner te zien dat wij 'gelijk'liepen maar in de lijst staat dat jij de 17de uitgerekend bent. Lopen we nu gelijk en ben je ook de 14de uitgerekend of klopt je banner niet
Hey dames jullie zijn al ver met alles hhahah kaartjes, namen,!! wij hoeven de kinderkamer niet te doen dus dat scheelt ook weer!! alleen ik had het zo leuk gedacht twee meiden en we hadden in december een hoogslaper gekocht voor onze oudste en onder in kon je dan een bed bouwen dus met inzicht van als we zwanger worden dan kan de middelste mooi daar slapen LEUK twee meiden bij elkaar!!!! Nou vanweekend sliep ons neefje bij ons (4.5 maand) sliep op de kinderkamer en middelste bij oudste nou dat was 1 groot feest oudste wou al vrij snel slapen maar middelste vond dat niet nodig en is wakker gebleven tot 20.30!! en om 5 uur ochtends had ze de oudste alweer wakker gemaakt en mij!!!! we hebben nog een kamer over op zolder deze is in principe zo klaar te maken maar moet dan wel even goed opruimen achter de schotten! daar ben ik dan toch maar mee bezig gegaan avonds als mijn man niet thuis is zodat we daar wel een meisje kamer klaar maken!!! Onze oudste zegt nog steeds mama ik wil niet na zolder en dan mag de middelste maar ik wil niet als ik straks in de 30 weken het proberen en dat het niet lukt en dat ik dan nog een kamer moet klaar maken (aangezien mijn man doordeweeks bijna niet thuis is hij is vrachtwagenchauffeur) wat een verhaal geworden!!
@ Elisabethbas: Dat is idd nog een heel gepuzzel en een flinke verhuizing @ Daanquinty: Ook de 2e zeker bij de eerste stresste ik al om de tijd en nu denk ik: tijd zat haha hoe oud is jullie dochter? @ Waterlelie: idd een lange slanke dame zeg.. die van mij zit al rond de 12 kilo en zal de 85cm net niet halen denk ik. @ Wendy: Balen zeg van je migraine.. ik heb in de week na de test 2 onwijze aanvallen gehad en daarna gelukkig niet meer. *klopt even heel hard af* @ Wapje: Fijn zeg dat je je zo goed voelde dat je zolang door kon werken.. dit keer wel wat zwaarder dus.. hopelijk hou je het nog even vol.. en met 4 of 6 weken vantevoren met verlof gaan is ook geen schande hoor @ Mama05: Dat is ook nog een hele organisatie dus met die kamertjes bij jullie. ik had hier gisteravond toch wat geks, en tegelijkertijd ook best eng.. ik rekte me uit en voelde iets "knappen" of "scheuren" in mijn buik was net of een wond opensprong maar het was ten hoogte van mijn navel en dan een beetje naar rechts dus echt midden in mijn buik. 1 geluk.. het deed geen zeer, was alleen een maf gevoel. vanmorgen dacht ik wat meer vochtverlies te hebben dus was eigenlijk heel bang voor een hoge vliesscheur ofzo.. maar voel de kleine supergoed en als ik op mijn hand blaas gebeurd er niks.
mamatobe21...het is idd onze tweede..en idd we denken van tijd zat hahah maar we gaan zaterdag toch maar voor een kamertje kijken...onze dochter is al 6 dus al een heerlijk zelfstandig meisje. wat vervelend van dat knappen in je buik...hou het toch ff in de gaten meid..anders volgende afspraak bij de vk ff zeggen.
@ Daanquinty: hihi dat scheelt ik heb al een kamertje dus misschien maak ik me daarom niet zo druk! en je dochter dus al 6 lekker hoor.. zal ook wel zijn voordelen hebben.. idd die zelfstandigheid. Ik ga het zeker aangeven bij de gyn. de volgende keer.. vind het toch wel gek aangezien ik het helemaal niet ken. Voelen jullie de beebs al? ik vanaf 15 weken en sinds 1,5e week denk ik echt dagelijks en ook bijna elk moment van de dag.. vraag me weleens af of hij/zij ook niet eens zou moeten slapen ofzo placenta ligt nu achter en merk wel heel duidelijk verschil met een voorliggende placenta. Net ook voor het eerst mijn buikje zien bewegen zo leuk weer!!
@mumtobe21 momenteel werk ik niet echt mijn man heeft een eigen zaak en af en toe help ik daar mee. Maar vind het huishouden en nog n kleine momenteel al zwaar genoeg erg he! Vandaag wel voor de 3de keer vd week naar de sportschool geweest maar zie me dit nu net net als bij de eerste tot 8 maanden volhouden, ben zo ontzettend moe steeds! Werd vanavond zo duizelig dat ik bijna van mn stoel viel!Dus hier gaat zo het ligt uit en ik ga lekker naar bedje! Voel de beeb niet zo veel omdat ik een voorliggende placenta heb wel jammer was de eerste x ook wel anders!
@ Wapje: Dat is helemaal niet erg hoor.. ik vind het ook allemaal erg zwaar.. kom ook niet van die vermoeidheid af en idd duizelig steeds.. Hmm jij nu de placenta voor.. ik heb het andersom.. eerst voor en nu achter, dat is beter denk ik. wel jammer dat je het nu minder voelt. Ik ga ook mijn bedje opzoeken!
Hier ook eerst placenta achter en nu helaas voor. Ik voel niet zoveel alleen heel af en toe een plopje/duwtje. Bij Emma voelde ik duidelijk bij 15 weken....nouja is niet anders. wapje, ik ben ook thuis. Ik heb zelf ontslag genomen omdat ik thuis wilde zijn voor Emma. Wel heb ik thuis mijn eigen massagestudio dus soms werk ik wel. Maar ik moet zeggen dat ik het ook heb onderschat hoor...vind het huishouden (groot huis) en zorgen van een (drukke) puberpeutertje best zwaar! Je bent eigenlijk continue bezig en je hebt amper tijd voor jezelf. Maar aan de andere kant lijkt het me vreselijk om je kind alleen s avonds na je werk te zien....dan moeten ze vaak alweer naar bed...is ook niet leuk. Het blijft lastig
Ow wat ben ik blij dat ik er niet alleen zo over denk! Voordat ons manneke was geboren werkte ik 6 tot 7 dgn in de week wilde na de bevalling weer gaan werken. Maar had het ook allemaal een beetje onderschat huishouden, een baby en jezelf en niet vergeten je partner! Mijn man heeft gelukkig een eigen zaak en ik kan daar zelf mijn eigen tijd indelen en de kleine meenemen. Het lijkt mij verschrikkelijk je kind alleen s'avonds naar bed te kunnen brengen en verder van de dag niet kunnen zien! Wij hebben er toen voor gekozen dat het allemaal maar wat minder moet maar dat ik wel onze kindjes zelf opvoed. En als je parttime gaat werken gaat het grootste gedeelte naar de kinderopvang dus daar doen we het ook niet voor toch! @mumtobe21 fijn te horen dat ik niet de enige ben die zo moe is! Echt erg hoor krijg het huishouden soms niet eens aan kant! S'morgens gaat het allemaal wel maar daarna stort ik in. Maar peuter lief heeft daar geen boodschap aan dat mama moe is!!! Ik ga nog n paar uurtjes werken geniet allemaal van het mooie weer als je daar tijd voor hebt!
Even een vraagje tussendoor. Wie weet er een leuk (web)adres waar ik kan slagen voor een mooie outfit voor een bruiloft. Heb geen zin om er 100 euro aan uit te geven en in de stad kan ik ook niet echt slagen. Weet ook nog niet wat ik aan ga trekken,een jurk,tuniek of toch maar een broek met een leuke blouse. Nou een fijn weekend allemaal !!!
Wendyw80, ik zit met precies hetzelfde! Ik moet uiterlijk begin volgende week een outfit hebben, volgende week zaterdag is de bruiloft. Ik zit zelf in de heb-je-soms-een-pizza-teveel-op-fase. Je begint zeg maar net te zien dat ik zwanger ben. Ik denk dat ik voor een eenvoudig jurkje ga, maar heb deze nog niet kunnen vinden.
wahaha wat is nou weer een heb teveel pizza gegeten fase! Ik zit meer in de heb je een voetbal opgegeten fase haha
Nou ik heb echt een lullig buikje haha. Echt alsof ik teveel gegeten heb! Waterlelie bedankt voor de tip. Ik ga proberen deze week nog even langs de spiegelgracht te fietsen.
Hahahaha... GEWELDIG!!!! Hahahaha... Wat een mooie verwoording voor een klein zwanger buikje Komt vanzelf wel dat je een enorme zwangere buik hebt en niemand meer om je heen kan
Hihi geweldige uitspraak; heb-je-soms-een-pizza-teveel-op-fase. Zo'n buikje had ik ook, maar word nu wel iets groter... Vandaag alweer precies 20 weken zwanger. Voelt toch wel als een mijlpaal... Vandaag ga ik beginnen met schilderen in de babykamer, en mijn vriend is gewoon werken en gaat vanmiddag onder werktijd meubeltjes ophalen die we gister via mp hebben gekocht voor de babykamer! Ik ben zo blij dat het ons gelukt is met de meubeltjes, ik wilde deze meubels zoooo graag. Sprong bijna een gat in de lucht gister toen we akkoord kregen hihi.
Hysterisch waterlelie, ik dacht dat je Amsterdam bedoelde haha. Ik ga zo op pad hier naar de perfecte euhm pizzabezorgersoutfit. Hoop dat ik iets leuks kan vinden, anders gaat het weer stressen worden.