goed idee om de lijst weer even bij te werken. Morgenochtend eindelijk de 20-weken echo. Zal mijn best doen om even te laten weten of alles goed is. Erg drukke dag morgen. Het geslacht (als ze het kunnen zien) moeten jullie nog even op wachten. Zodra ik het mijn familie heb verteld zal ik het hier ook vertellen. SPANNEND!!!
Succes princess... Ik denk dat er nog wel meer mensen niet meeschrijven, maar de mensen die nu zijn genoemd, schrijven zeker niet mee. Later nog meer opschonen kan altijd...
Hoi meiden! Ik wil me hier ook graag aanmelden als het mag . Ik ben 19 oktober uitgerekend en wij hadden vorige week de 20 weken echo. Alles was gelukkig goed!! En zijn we in verwachting van een meisjeeeee! Was er zelf van overtuigd dat het een jongetje zou zijn haha. Wie heeft dit nog meer gehad??
goed idee van de lijst is inderdaad veel mensen schrijven niet meer mee Ik ben vanmorgen ook na de vk geweest alles was goed ze zei alleen van je moet niet schrikken maar je baarmoeder zit net zo hoog als 30 weken nou schrok wel even maar dat kwam omdat onder in de buik niks zit hahaha dus ik draag de baby hoog in de buik!!! verder was ik niet aangekomen dus de teller (weegschaal) staat op + 2 kilo mijn bloeddruk was ook prima, ga alleen een afspraak maken bij de bekken fysio omdat ik zo`n last van onderen heb!! ik moet 28 juni weer heen en 28 juli krijg ik een extra groei echo
Echo 1 juni : princess01 (20wk echo) 3 juni: Daanquinty (20wk echo), mumtobe21 (20wk echo), Daaniejj (20 wk echo) 6 juni: CaatjeM (20wk echo), corry1985 (20wk echo) 8 juni: Hannes (20wk echo), waterlelie81 (20 weken echo) 10 juni: karine (20wk echo) 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 31 mei: mama05, Hannes 1 juni: Karine, Daanquinty, Daantje2011 20 juni: Waterlelie81 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 30 juni: Poookie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 4 oktober 2011: Allie, Esli4 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: kris83, Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), WesDaan 17 oktober 2011: Princess01 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj, corry1985 22 oktober 2011: hannes 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: bloemetje1985, Karine 27 oktober 2011: Roxanne86 28 oktober 2011: Serephina83, Sasanna 30 oktober 2011: Maybe01, CaatjeM 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info HVK - 21 jaar - Bovenkarspel Poookie - 21 jaar - Overijssel cerinety - 21 jaar - Rotterdam Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam wesdaan-23 jaar- Zuid-Holland (omg. Leiden) Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Serephina83 - 27 jaar - Almere Kris83 - 27 jaar - Nijmegen Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Esli4 - 28 jaar - Noord-brabant Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Sunshine13 - 29 jaar - Groningen Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 31 jaar - Bergen op zoom Suusje1979 - 31 jaar - Ede Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes Allie - 33 jaar - Arnhem mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem CaatjeM - 33 jaar - Jerez de la Frontera (Spanje) mumtobe21 - Noord-Brabant Hoi, ik heb bloemetje1985 en wesdaan ook schuingedrukt gemaakt. Ik weet het niet zeker hoor meiden dus als ik het fout heb...sorry. Zonnetje, welkom!!! Ik was er ook van overtuigd dat het een mannetje zou zijn...omdat mijn zwangerschap totaal anders is als de vorige. Fijn dat alles goed was!!!! mama05, heb je afspraken bijgezet. Volgens mij ligt ons kindje ook erg hoog. Lag vanmorgen op de behandeltafel vd fysio en mij buik deed opeens zo gek. Bleek dat ons kindje zich verschoven had en helemaal rechts verticaal begon te liggen dus rechts zag je een vette bolling en links plat Zo grappig..
hey dames Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nu ook een verslaving hebben in iets met eten.... ik ben echt helemaal verzot op blik fruit en maakt niet uit wat voor fruit.... normaal heb ik hier helemaal geen last van bij de vorige twee zwangerschappen had ik dit ook!!!! ben benieuwd na jullie.....
princess succes met de 20 wk echo morgen!! @zonnetje 23 jaaaaaah wij krijgen ook n meid en helemaal overtuigd van n jongetje was zo geschokt haaha maar nu is t superleuk hoor en gezondheid gaat uiteraard boven alles! Hier ook zomaar ineens zin in iets! kaassoufle's of ijs of eierkoeken en fruitsalade haha ik heb hele dag honger echt erg!
zo even geen uitgebreide reactie van mij, hele dag gewerkt en doodmoe dus spring hier weer even in. @ gek eten: Ja hier in beide zwangerschappen een lichtelijke cherry-tomaatjes verslaving en vanavond heb ik vreselijke trek in gebak met heeeeeel veeeeeel slagroom Heb wel gelezen hoor en zag een hele mooie buik voorbij komen!! Ik heb vakantie nog een paar daagjes pakken en stressen, vrijdag de 20 weken echo en dan vliegen wij zaterdagochtend richting Gran Canaria!!
Lijst opschonen is een goed idee, hebben we tijdje terug ook al eens gedaan. Er zijn ook wat meiden die in het begin actief meeschreven maar die ik ook al lang niet meer gezien heb. Princess succes vandaag, zonnetje welkom! Verslaving krentebollen!!! Die eet ik anders ook nooit en fruit en nu met name aardbeien met vla hahaha Fijne dag allemaal
mamatobe, leuk vooruitzicht! Fijne vakantie alvast. Wij gaan vd zomer naar Fuerteventura...ook al zo'n gezellig eiland. @eten, ik ben dol op broodje warme geitenkaas met honing en noten
haha grappig om al die verslavingen te lezen.. ik heb nog steeds trek in gebak met slagroom, zo erg zelfs dat ik er vannacht over heb gedroomd hahaha @ Lindada: hmm aarbeien die eet ik ook veel, lekker vers van de boer.. beetje jammer alleen dat ik een aversie krijg als ik 1 klein beurs plekje proef.. @ Waterlelie: lekker zeg, fuerteventura is hier ook voorbij gekomen toen we ideetjes aan het opdoen waren. hoelang ben jij zwanger als jullie gaan?
We blijven 2 weken...dan ben ik 25 en 26 weken. Later wilde ik absoluut niet Ben benieuwd hoe ik het vol ga houden ghihi
Ik ben al vanaf het begin van de zwangerschap verslaafd aan gebakken ei met kaas. Als ik dat een dag niet eet, omdat het niet uitkomt ofzo, dan mis ik het écht... Princess succes vandaag! Ben benieuwd!
@ Waterlelie: Lekker hoor.. en begrijpelijk dat je later niet meer wilde. 2 jaar geleden ben ik met 35 weken zwangerschap nog op vakantie geweest naar Duitsland (5 uur rijden) en ow wat heb ik me daar rot gevoeld, was zooooo bang dat het daar zou beginnen. @ Pookie: haha gebakken ei met kaas.. en dat elke dag? Nou ik mezelf net ook maar getrakteerd op een gebakje 1 alleen voor mij en 2 voor vanavond als mijn ventje thuiskomt en ook zijn vakantie is begonnen
Haha mumtobe, ja elke dag... Meestal als ontbijt, lekker op een bolletje. Heerlijk haha. Lijkt me ook niet fijn om hoogzwanger op vakantie te gaan. Wij gaan helemaal niet op vakantie dit jaar... Vriend neemt de 2 weken nadat de kraamzorg is geweest lekker vrij. En tussen kerst en oud en nieuw ook nog een dikke week. We gaan misschien nog wel een weekend, of een lang weekend weg. Maar geen echte vakantie dus voor ons.
@ Poookie: haha dat zou mij al na 3 dagen m''n neus uit komen Hier dus ook maar een korte vakantie (gaan 10 dagen weg maar door pinksteren en hemelvaart toch lang vrij ) en daardoor heeft mijn mannetje ook nog dagen staan om straks na de bevalling vrij te nemen. en dan hoop ik tegen het einde van mijn verlof nog een weekje naar centerparcs o.i.d. te gaan met mijn 4 koppige gezinnetje!
nou bij het vk bezoekje was alles goed weer het hartje gehoord van de kleine en die ging goed te keer....baarmoeder lag gelijk aan de navel en me buik was 18 cm vanaf het schaambotje tot de navel. bloeddruk was ook goed dus ik ben weer helemaal goed gekeurd...nu op naar vrijdag @princess...ben benieuwd hoe je echo was... @hier ook geen vakantie....volgend jaar maar.
Wij gaan volgende week vrijdag weg, heerlijk nu al zin in.... Nog 5 dagen werken, waarvan 3 nachtjes en dan op naar Frankrijk... Vanmiddag ff gekeken naar een leuke tankini, maar wat is dat nog moeilijk zeg. Next week nog maar eens weer kijken.