Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  2. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ben ik niet de enige die het zo vreselijk mis had qua geslacht.. Je hoort vaak van vrouwen dat die het meteen weten en het nog goed hebben ook. Ik voelde me wel een beetje dom haha ;).

Wat leuk voor de meiden die op vakantie gaan! Geniet er lekker van!
    Ik ben zelf in mei al 2x op vakantie geweest en nu voorlopig even niet meer dus :p.

Over verslavingen gesproken, ik heb ineens een verslaving voor sinas. Dronk ik eeecchttt noooit!

Vandaag een kinderstoel Bloom Fresco gekocht :D En uiteraard met een roze kap :D

Jullie allemaal al veel spulletjes??

3. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hoi Hoi,

Zo eindelijk even tijd om jullie te vertellen dat de 20 weken echo super was, alles is goed. Mijn placenta ligt wel en aan de voorkant en ook zei ze dat ie nog wel erg laag ligt. Heb alleen door de spanning niet gevraagd of dit erg is.
    Ik laat jullie dit weekend weten of het een jongen of een meisje is. Nog even geduld... haha!!!

En toen, na de echo rij ik zo met de zijkant van mijn auto tegen een muur (STOM STOM STOM) Dat gaat geld kosten. Maar mijn dag kan echt niet stuk na mijn echo, naar mijn auto kijk ik later wel weer. Nu ga ik snel SHOPPEN!!! kan niet wachten.

Vakantie, dat ga ik wel maar pas de laatste 2 weken van augustus. Erg laat maar mijn vriend komt uit schotland dus we gaan naar zijn familie toe, nou jah ik ga er maar gewoon vanuit dat ons beebje lekker lang blijft zitten.

Iedereen een fijne hemelvaart morgen!!!

4. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    De pret echo was goed alles ziet er goed uit.
    Vrijdag nog een keer de 20 weken echo maandag moest ik ook maar ze was gelijk moeilijk aan het doen over mijn gewicht en ik had het idee dat ze de echo helemaal niet wilde doen.
    wel raar dat de pret echo zo goed ging.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!!!

Ben een tijdje niet geweest, superdruk geweest met van alles en nog wat... maar ik wilde even vertellen dat vanmiddag bij de VK alles goed was; bloeddruk prima en weer lekker het hartje gehoord :D

@ Princess: Balen van je auto!!!! Maar heb je wel lekker kunnen shoppen??? :D :D

@ Natalie: Fijn dat de pretecho goed was... Nu de 20 wk-echo nog even kindje spieken ;)
    Ik mag volgende week vrijdag... Spannend!!! :D

Nu lekker mijn bedje in!! :D Trusten!!! X

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echo
    3 juni: Daanquinty (20wk echo), mumtobe21 (20wk echo), Daaniejj (20 wk echo)
    6 juni: CaatjeM (20wk echo), corry1985 (20wk echo)
    8 juni: Hannes (20wk echo), waterlelie81 (20 weken echo)
    10 juni: karine (20wk echo)
    23 juni: Daantje2011 (20 wk echo)
    11 juli: Poookie (pretecho)
    12 juli: Waterlelie81 (pretecho)
    22 juli: Daantje2011 (pretecho)
    28 juli: mama05 (groei echo)
    5 aug: wendyw80

Bezoek aan VK of GYN
    20 juni: Waterlelie81
    23 juni: wendyw80
    28 juni: mama05
    30 juni: Poookie

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    3 oktober 2011: sunshine13
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    7 oktober 2011: suusje1979 (jongen)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje)
    17 oktober 2011: Princess01
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen)
    19 oktober 2011: zonnetje (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj
    22 oktober 2011: hannes
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine
    27 oktober 2011: Roxanne86
    28 oktober 2011: Serephina83
    30 oktober 2011: CaatjeM
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    HVK - 21 jaar - Bovenkarspel
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    cerinety - 21 jaar - Rotterdam

Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    wesdaan-23 jaar- Zuid-Holland (omg. Leiden)
    Sandra2 - 24 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel
    Serephina83 - 27 jaar - Almere
    Kris83 - 27 jaar - Nijmegen
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Esli4 - 28 jaar - Noord-brabant
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland
    Sunshine13 - 29 jaar - Groningen
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Karine - 30 jaar - Lelystad
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wapje - 31 jaar - Bergen op zoom
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    Allie - 33 jaar - Arnhem
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    CaatjeM - 33 jaar - Jerez de la Frontera (Spanje)
    mumtobe21 - Noord-Brabant

Even de lijst (opgeschoond) naar voren gehaald.

princess, ik ben benieuwd naar het geslacht ghihi. Super dat alles goed was....misschien door alle spanning dat je auto aan gort is...??? :D

karine, ook fijn dat alles okee was bij de VK!!

natalie, super van je echo!!!!!

Ik wens jullie een fijne dag!!! De zon straalt in ieder geval!!!! Ik ben denk ik veel buiten te vinden en mijn vriend gaat aan de slag in de babykamer :D

Toedels

7. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Wat een prachtige dag vandaag zeg!! En dan ben ik vandaag ook nog eens precies 20 weken :D Morgen de 20 weken echo en ik ben echt aan het stuiteren vandaag de hele dag dat weet ik zeker hahaha.
    Wij gaan ook zeker GELIJK shoppen zodra de echo voorbij is. ;)

@ eten, ik had ineens hele erge trek in broodjes kroket met mayo. Nu is dat alweer een beetje voorbij (al zou ik er wel 1 lusten hoor haha) maar heb ik weer ineens trek in vanille slagroom vlaai van de Hema. Ik wissel met dingen waar ik trek in heb maar als ik er dan trek in heb, moet ik het eigenlijk ook meteen hebben! Van de week had ik dat met MacFlurry Rolo. Ben ik om 21.30 nog maar even naar de Mac gereden hahaha.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Waterlelie, lijst ziet er weer netjes uit!

Hier helaas op bed door de griep. Gelukkig licht griepje (hoop ik haha), wij vertrekken zondagochtend namelijk naar Italie. Lekker een kleine 2 weken genieten van onze laatste vakantie samen, gek idee eigenlijk. Hmm misschien het namenboek ook maar mee, volgens mij komt het nooit goed anders.

Giserochtend bij vk geweest, zag er allemaal weer prima uit. Hartje klonk goed en onze meid was druk met zwemmen.

Voor alle meiden met een 20 weken echo de komende dagen: veel succes, hoop dat alles er goed uit ziet. En voor alle vakantiemeiden: lekker genieten!

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daantje, wens je alvast een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan!!!! En rust lekker uit ;)

Ik ben heerlijk bij gebruind vandaag!!! ik heb heerlijk kunnen luieren en Emma heeft genoten van het buitenbadje! Te gek vindt ze dat!!! Buiten mag zij namelijk lekker met water spetteren en knoeien :D
    Helaas niks gedaan in de babykamer....dan maar zondag:D

Fijne (bbq)avond allemaal:p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daanquinty: Fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de vk!

@ Sandra: Inmiddels al geslaagd voor een tankini?

@ Zonnetje: Ow lekker zeg 2x op vakantie geweest.. jij kunt er dus ook weer even tegenaan tot je verlof?
    Leuk geshopt voor de beeb.. hier nog niet echt, na de vakantie gaan we los ;)

@ Princess: Super dat alles goed is met de kleine.. balen van je auto zeg, zal de spanning
    wel geweest zijn die eruit kwam.

@ Natalie: Wat maf elke keer zeg, en idd vreemd dat een pretecho totaal geen probleem geeft..

@ Karine: Mooi, ook goedgekeurd door de vk!

@ Waterlelie: heb je goed geregeld, jij de zon in en je vriend op de babykamer aan de slag!

@ Daaniej: Spannend morgen... :) haha zo laat nog naar de mac.

@ Daantje: Hmm de griep dat is niet fijn zo net voor de vakantie.. hopelijk knap je snel op!
    Beterschap en een hele fijne vakantie alvast!

Hier vandaag even wezen kijken of we mooi behang konden vinden voor op de babykamer, maar helaas..
    verder lekker in de tuin gehangen en net de laatste spullen ingepakt.
    morgen nog een druk dagje met de kapster die nog komt en de 20 weken echo :D :D en dan op tijd naar bed!

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Heeeey allemaal!

Zonnetje, welkom!!! HIer zijn alle grote spullen al aanwezig, kinderstoel nog niet, die heb je toch pas nodig rond de tijd dat je prutsje een maand of 6 is ;)

Fijn weer allemaal goed echo's, wat een heerlijkheid!

En vakantie's.... heeeeeeeeeerlijk! Wij houden het bij onze dagen eurodisney, maar gaan nog wel een paar dagen naar mijn moeder die in Groningen woont.
    Voor iedereen die bijna gaat en nog gaat later deze zomer: heeeeel veel plezier!!!

Ikke gisteren weer naar de ha geweest op controle, vanaf 34wk moet ik op controle bij de gyne ivm vorige bevalling die een keizersnede was. (kans op complicaties, ach, kwilde toch al in het ziekenhuis bevallen)
    Hartje klopte weer als een trein en beebie was super bewegelijk.
    Bloeddruk was goed (wat ik zoooo verbazingwekkend vind omdat juist hoge bloeddruk in de fam voorkomt...) en mn gewicht is super.... totaal nu ook nog maar een krappe 2 kilo aangekomen!
    We zullen wel zien wat de maanden ons brengen qua gewicht!
    Buik was goed, net onder mijn navel... tja alles goed dus!
    Ow ja, mijn placenta ligt ook voor, maar niet voor 'de uitgang' zoals de vk zei bij de echo ;) dus das mooi meegenomen.
    Verder geeft een voorliggende placenta weinig problemen met zich mee volgens mij, alleen als hij voor de uitgang ligt.

Verder voel ik veel beweging, zo heerlijk!

Vandaag lekker vrij geweest, kids 'geruild' (tweeling naar hun papa en oudste bij ons), nog wat klusspullen gehaald, verf voor de beebkamer en voor de kamer van de oudste.
    Morgen komt de stucadoor voor de muren strak te zetten, daarna dus verder aan de slag met de kamers!

Vanavond met de oudste gaan wokken, hij is 8 en vind dat heeeeeeerlijk en vooral gezellig. Ach, wat erg ;)
    Dus nu zit ik super vol :p
    Morgen WEER uit eten, het is echt erg! Dan met vrienden van ons die bijna gaan trouwen, maar eerst nog een dagje werken.

Heb trouwens pijn rond mijn billen, en onderin mijn buik.... rond mijn billen voelt als stijfheid/spierpijn terwijl ik geen actieve dingen heb gedaan. Iemand een idee?

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daanquinty, mumtobe21 en Daaniejj heel veel succes vandaag!!!!

Oh enne mumtobe...ik ken een goede site waar je behang online kan bestellen: Kinderbehangsite.nl
    Zelf heb ik 2 soorten van het merk Belle Rose.
    Kijk maar, miss heb je er wat aan...

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    bedankt waterlelie:D erg spannend...oom 11:15 zijn we aan de beurt.

mumtobe21 en daaniejjj...juliie ook veel succes...hoelaat mogen jullie???

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #1894 mumtobe21, 3 jun 2011
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
    @ Waterlelie: thanx, daar ga ik zeker een kijkje nemen! :D

@ Daanquinty: Wij mogen om 16.00 uur. nog even geduld dus hihi.

Alle meiden met de echo vandaag: Succes en have fun!

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik kom nog even langswippen en heb even snel bijgelezen.

Alle vakantiemeiden; Veel plezier :D

En de 20 weken echo meiden; Ook heel veel plezier en succes, duimen dat alles goed is!!! :D

En de rest;
    Werkze of als je vrij bent; Geniet lekker van het zonnetje.
    Ik moet helaas werken vanmiddag, bleeegh...
    Maar ach, t is voor een goed doel ;)

Fijne dag vandaag!

16. Princess01

Iedereen met een echo vandaag... heel veel plezier!!!

Dacht laat ik maar eens een buikfoto plaatsen, misschien volgen er meer mij. Ben zo nieuwschierig naar jullie buikjes.

Vanavond later of morgen kom ik nog even langs om te vertellen of het een jongen/meisje wordt.

Alvast een fijn weekend.

17. Princess01

en nog even een blote buik... beide van 20 weken.

18. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh wat een mooie buik! Mijne is nog steeds een beetje twijfelgeval ("is ze nou dik of zwanger ;)"). Maar ik zal binnenkort ook eens een foto plaatsen, hij wordt immers steeds mooier ;). Ik heb dinsdag het hartje weer horen kloppen, ik wordt elke keer een beetje emo, het blijft toch spannend, maar ze vond het hartje heel snel en het klonk heel duidelijk. Met een ruisje er tussendoor "nu schopt ie" (dat kon ze blijkbaar horen, grappig he). Ik voel nog niks, maar daarover ben ik nu niet meer nerveus, omdat ik het hartje gehoord heb. Ook de 20 weken echo zie ik nu met meer vertrouwen tegemoet. Nog maar 5 daagjes wachten!

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Hannes, volgens mij voel ik ook nog niks. Nou ja voel wel eens "gerommel", soort van plopjes aan de linkerkant van mijn buik. Ik heb dat de laatse week steeds vaker en begin nu toch te vermoeden dat het best de baby kan zijn...

Hebben er hier wel eens meiden steekjes gehad rondom het schaambeen? Niet schokkend pijnlijk, maar wel irritant. Ik heb geen idee wat het kan zijn, jullie wel? Helaas nog steeds met griep op bed hier...

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ echo-meiden: Veel plezier!!!!!!!!!! :D :D

@ Buikfoto: Mooooooooiiiiiiiiiii!!!!!!!! Ik zal van het weekend weer eentje gaan maken ;) (en plaatsen :))

@ Hannes: Buik wordt steeds mooier, maar het is leuk voor jezelf om te hebben vanaf het begin... Gewoon maken en plaatsen dus ;)

@ Daantje: Nee... eigenlijk geen last van... Soms wel aan de zijkant, maar ik denk dat het dan ons kindje is wat flink beweegt :D Ennuh: Beterschap!!

@ Vakantie: Veel plezier.. Geniet ervan!!

Ik nu weer lekker de zon in ;)
    X

Deel Deze Pagina