Goedemorgen dames, Ik hoor de laatste tijd van mijn vriend (ook vannacht) dat ik nogal hard lig te snurken...ik betrapte mezelf er ook op want ik werd er zelf wakker van haha.. En ik snurkte voorheen nooit! Nu las ik op internet..dat vooral zwangere dit hebben die best wat aangekomen zijn (ik 16 kilo). En nu las ik ook dat zwangere die dit hebben in de gaten moeten gehouden worden ivm hoge bloeddruk en een groter risico op preëclampsie, nu heb ik nog geen 1 keer last van hoge bloeddruk gehad..dus ik maak me er niet zo druk om en denk dat het gewoon een zwangerschapskwaaltje is....vanavond bij de vk weer ff checken op bloeddruk.. Maar herkennen sommige van jullie dit ook?
hey hey, voor mijn zwangerschap snurkte ik al licht. Nu zaag ik hele bossen om volgens mijn partner. gwelukkig is hij met geen bom wakker te krijgen dus hij slaapt er doorheen.. Maar mijn zoontje heeft al een paar keer naast het bed gestaan om te vragen of mama stil kon zijn.. hihih
IK snurkte ook is nu weer even over hihih maa rik was helemaal niet zoveel aangekomen dus dta zal wel meevallen hoor! T ligt aan je slijmvliezen die gewoon dikker/opgezetter zijn/worden in je zwangerschap
Ik had voor de zwangerschap een hoge bloeddruk (140/90) die is nu gedaald naar 120/65. Ben met 30 weken nu pas 4,5 kilo aangekomen en mijn mannetje klaagt dat ik steeds harder/meer snurk.... dat is dus juist de tegenovergestelde situatie... Hoop maar gewoon dat het na de zwangerschap weer minder wordt
ik snurk me een ongeluk, bij de eerste ook, mijn man is toen in de logeerkamer gaan liggen, zo erg was het... Ik ben te dik maar heb nooit last gehad van hoge bloeddruk, juist een lage. Bij helpthet iets om op mijn zij te liggen, maar ik draai toch steeds weer terug naar mijn rug. Mijn man telt de dagen af naar de bevalling
Bij mijn vorige twee zwangerschappen snurkte ik ook echt kei hard mijn man werd er gek van! Bij deze zwangerschap tot nu toe Benny bijna 12 weken nog niet gesnurkt! Hoop dat het zo blijft!
denk idd ook dat het te maken heeft met de slijmvliezen...want me neus zit ook iedere ochtend een beetje dicht als ik wakker wordt...achhh m'n vriend heeft vanaf 1.30 wakker gelegen door mijn gesnurk hihi..
Snurken heb ik geen last van, word alleen 's nachts wakker omdat ik op mijn kussen heb liggen zeveren... Erg charmant
Ik snurkte de vorige keer en nu weer. En ben maar weinig aangekomen (7 kilo) en heb geen hoge bloeddruk....
Ik heb in beide zwangerschappen gesnurkt als een kerel.... Geen medelijden met m'n vriend overigens; hij snurkt altíjd . Overigens heb ik altijd een superlage bloeddruk gehad en dus ook helemaal niets van pre-eclampsie, dus het zou best kunnen dat er een verband is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ben beide keren in totaal 18 kilo aangekomen, dus dat is wel iets meer dan gemiddeld maar niet extreem. Ik snurkte ook al halverwege de zwangerschap en toen was ik nog helemaal niet zo veel aangekomen, ik ging pas enorm groeien vanaf een week of 25.
Hier ook een zwangerschaps snurker! Bij deze zwangerschap is het al erg vroeg begonnen, rond de 10 weken.
Hier bij de eerste ook vreselijk gesnurkt, vooral op het einde. Mijn vriend is toen ook naar de logeerkamer verhuisd. Nu is het ook alweer begonnen sinds een paar weken, ben nu 12 weken. Dus helaas voor mijn vriend. Maar hij draagt nu oordoppen en kan dan goed slapen. Zo zal ie het toch nog een maandhje of 6 vol moeten houden .
Ja, ik hoor ook bij het clubje Sinds een week of 2 snurk ik ook nogal hard schijnbaar. Nou ja, schijnbaar, ik hoor het zelf soms ook! Ik snurkte al af en toe voor de zwangerschap, en nu is het dus vele malen erger geworden! Heeft idd te maken met je slijmvliezen oid. Ik ben ook al sinds 3 weken verkouden. Vooral eind van de middag en de hele avond zit mn neus verstopt. Elke avond voor het slapen gaan dus even een neusspraytje... Hopelijk kan ik over 10 weken weer snurkvrij slapen
Ik snurk normaal al (slank postuur). Mijn man slaapt daarom normaal al met oordopjes. Mijn bloeddruk is (zeer) laag, dus geen sprake van pré-eclampsie. Ik ben 17 kg aangekomen. Ik snurk nu zo hard dat wij ook tijdelijk apart slapen. Hij slaapt in de kamer naast mij, mèt zijn oordopjes! Genant, hè. Ook wij verheugen ons erop, om na de zwangerschap gewoon weer samen in ons bed te liggen. Volgens mij is de oorzaak, dat alles in je lijf slapper wordt, dus ook je luchtpijp.
Ik snurkte voor ik zwanger was ook al, maar niet zó hard.. Mijn vriend zegt dat het verschrikkelijk is, hihi. Hij snurkt zelf ook. Hij ligt dan ook meestal op de logeerkamer, zodat we allebei gewoon kunnen slapen. Toch blijft ie het liefst bij me liggen ondanks mijn gesnurk..