Helemaal goed! Alleen zijn/haar buikje ligt 2 weken voor op groei, dus over 1,5 week de suikertest om te kijken of ik geen zw.diabetes heb. Ik heb nog steeds geen foto gemaakt, echt jammer.
Wil wel even deze lieve foto delen, onze poes Catootje die lekker tegen mijn buik aan ligt met 22+3 weken . http://i456.photobucket.com/albums/qq290/Rinskevanmensvoort/2012-06-21143925.jpg
Mooi hoor Kima. Is zo'n buikband alleen sier of ondersteunt hij echt? Ik heb een buikband te leen van een vriendin maar die is echt wel uitgerekt ondanks ze hem bijna niet gebruikt heeft zegt ze. Ik vind het maar een slappe band. Of hoort dat?
Dit is waarschijnlijk een sierbuikband en geeft niet zoveel steun, een beetje. Als je echt steun wilt moet je de buikbanden van het merk Anita gaan gebruiken. Deze draag je onder je shirt en zijn verre van mooi maar wel comfortabel en ondersteunend.
Klik op "plaats reactie" Op deze pagina (het typ venster) klik je op het paperclipje, daar kan je de foto uploaden en daarna moet je nog op toevoegen klikken. Vervolgens kom je weer terug in het typ venster en klik je nog eens op het paperclipje. Nu zie je de fotonaam/bestandsnaam, klik erop en hij komt in je bericht. Succes, ik ben benieuwd! @ all. Mijn kinderwagen is al binnen. Snel besteld omdat hij uit de collectie gaat/is en bijna nergens meer leverbaar. Het is de joolz day. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.whatsupbaby.com/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file_48_22.jpg Ben er super blij mee maar vind dat de reiswieg een wat licht groenige gloed heeft ipv wit. Het is echt heel licht en bijna niet te zien. Ik weet niet of dit zo hoort.
@Barb, Klopt die buikband die ik om heb op de foto is indd voor sier. Voor ondersteuning is de anita buikband erg fijn (die heb ik ook in mijn bezit) Die graag je onder je kleding. (google maar een op zie je foto's er van) Mooie kinderwagen! Anders moet je even met die "Groenige" naar de winkel gaan om te vergelijken/vragen of het hoort?
Ik heb hem van wehkamp, in babywinkels zie je deze bijna niet meer. Hij gaat/is uit de collectie. Ik ga vandaag de wehkamp bellen. En wil de reiswieg omruilen.
Update: Morgen komen ze het ophalen en gelijk de nieuwe leveren Ik hoop dat die dan wel wit is! Het leek namelijk een beetje verwassen met kattenpiskleur.