Beebiewens en stampvamp. Mooie buiken, leuk ook met zo'n zomerse jurk. Ik draag nu ook meer zomerse jurkjes
Dank je mijne is een top van h&m van de week goed geslaagd heb deze ook i t zwart zit heerlijk nl was maar 13 euro kon t niet laten hangen haha
ik heb hier nog nooit mijn buik geplaatst, maar mijn man was aan het spelen met onze nieuwe camera en er was echt een leuk plaatje uit gekomen Ik ben 7 oktober uitgerekend. Ik wilde hem toch even delen.
@stampvanp. dank je wel. ik ben niet zo van de foto's maar dit vond ik wel mooi. gewoon het ganglicht aan, deur op een kiertje en precies in dat licht staan. Beetje low-key foto. Ook nog geen striemen, wat mij heel erg meevalt, want uit mijn groei vanaf 9 jaar heb ik ze al. Dus mijn huid is op mijn buik rekbaarder dan mijn benen en mijn heupen/rug. Gelukkig kleuren de oude allemaal mee met mijn huid, dus zie je ze bijna niet meer.
Ik zal vanavond mijn vriend eens een foto laten maken . Gelukkig nu wel wat kunnen regelen met het werk. Afgelopen weekend nog gewoon moeten werken (au), maar woensdag en vrijdag sta ik nu samen met iemand anders. Moet dan nog wel mijn volledige uren draaien helaas. Maar vanaf 16 juli ga ik de ziektewet in en dan hoef ik therapeutisch nog maar 1 uur per keer te komen. Ik kijk er nu al naar uit! Dadelijk fysio ben benieuwd wat ze zegt.
Wauw, prachtig dames die buiken. Ze worden al flink! Die van mij gaat ook steeds meer uitsteken. Ik weet nog wel dat in het begin van mn zwangerschap dat ik zo uitkeek naar het moment dat ik echt met een zwangere buik zo lopen dan zou ik super trots zijn, Momenteel ben ik erg bezorgd en biggelt er soms een traan over mijn wang. Onze poes is vermist. Ik hoop zo dat ze eten en drinken heeft. Ik heb haar eten en drinken voor de deur gezet in de hoop dat ze langs ons huis komt vannacht. De andere poes kijkt ook steeds uit het raam waar ze nou blijft ( Nou dat moest ik even kwijt.
Barb: ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Onze kat is ook een week vermist geweest. Gelukkig teruggevonden (hij was over een hoge muur van de pastorie geklommen en kon niet meer terug). Ik hoop dat je kat snel terug komt!!! Prachtige buiken komen er voorbij! Mijne is nog steeds niet echt rond helaas, zitten wat vetrolletjes in de weg denk ik, hahaha.
Mooie buiken weer dames. Heb eindelijk ook weer wat foto's gemaakt Foto met grijs shirt ben ik 23 weken, foto met witte tuniek ben ik 25 weken.
Ik heb goed nieuws! De poes is weer thuis gekomen na 6 dagen. Ze rook erg muf en is vermagerd, waarschijnlijk opgesloten gezeten in een schuurtje ofzo?
dat is fijn barb! Gelukkig maar. @brondy: mooi buikje! @samantha: ook erg mooi. wij gaan zo weer even een foto maken. vandaag 26 weken, maar is volgens mij niet heel veel gegroeid in vergelijking met vorige week.
Hey meiden wat een mooie buiken zie ik langs komen! Barb, heel vervelend van je poes, gelukkig is ze nu weer lekker thuis en kan ze verwend worden. Ga vanavond een nieuwe buikfoto maken, en de foto's op de pc zetten zit ook een leuke en heel lieve bij van onze poes kira, die haar pootje om m'n buik heen heeft terwijl haar kopje op m'n buik ligt. Ik kijk even of ik de foto's deze week hier kan plaatsen. Voor nu (ik weet dat dit een buiken topic is maar ik kan het gewoon niet laten) een foto van ons jochie van de 3D pretecho met 27 weken:
Ik vind die van jou ook erg leuk, bij ons kon hij alleen maar van die kant gezien worden en meest van de tijd lag hij met z'n handje of zelfs armpje over z'n gezicht heen. Maar ze heeft er toch wat leuks van kunnen maken. Waar zijn jullie heen geweest? Hier zijn nog de beloofde foto's van m'n buik en m'n poes die m'n buik ''knuffelt''.