Oktober 2012 mama's buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Barb, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Beebiewens en stampvamp. Mooie buiken, leuk ook met zo'n zomerse jurk. Ik draag nu ook meer zomerse jurkjes :)

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Dank je :) mijne is een top van h&m van de week goed geslaagd heb deze ook i t zwart zit heerlijk nl was maar 13 euro kon t niet laten hangen haha

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik heb hier nog nooit mijn buik geplaatst, maar mijn man was aan het spelen met onze nieuwe camera en er was echt een leuk plaatje uit gekomen :) Ik ben 7 oktober uitgerekend. Ik wilde hem toch even delen.

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wow dat heeft je man mooi gedaan zeg! echt prachtige foto en buik!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @stampvanp. dank je wel. ik ben niet zo van de foto's maar dit vond ik wel mooi. gewoon het ganglicht aan, deur op een kiertje en precies in dat licht staan. Beetje low-key foto.
    Ook nog geen striemen, wat mij heel erg meevalt, want uit mijn groei vanaf 9 jaar heb ik ze al. Dus mijn huid is op mijn buik rekbaarder dan mijn benen en mijn heupen/rug. Gelukkig kleuren de oude allemaal mee met mijn huid, dus zie je ze bijna niet meer.

6. Maia

Maia Niet meer actief

mijn buik met 25 weken

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ook een mooie buik hoor :)!

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik zal vanavond mijn vriend eens een foto laten maken :) .

Gelukkig nu wel wat kunnen regelen met het werk. Afgelopen weekend nog gewoon moeten werken (au), maar woensdag en vrijdag sta ik nu samen met iemand anders. Moet dan nog wel mijn volledige uren draaien helaas. Maar vanaf 16 juli ga ik de ziektewet in en dan hoef ik therapeutisch nog maar 1 uur per keer te komen. Ik kijk er nu al naar uit!

Dadelijk fysio ben benieuwd wat ze zegt.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Gisteren ook nog even twee foto's gemaakt.
    25+1

10. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wauw, prachtig dames die buiken. Ze worden al flink!
    Die van mij gaat ook steeds meer uitsteken. Ik weet nog wel dat in het begin van mn zwangerschap dat ik zo uitkeek naar het moment dat ik echt met een zwangere buik zo lopen dan zou ik super trots zijn, :)

Momenteel ben ik erg bezorgd en biggelt er soms een traan over mijn wang. Onze poes is vermist. Ik hoop zo dat ze eten en drinken heeft. Ik heb haar eten en drinken voor de deur gezet in de hoop dat ze langs ons huis komt vannacht. De andere poes kijkt ook steeds uit het raam waar ze nou blijft :((
    Nou dat moest ik even kwijt.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@barb: he bah, dat is niet leuk :( sterkte en hopelijk komt hij snel terug

@ukkie: mooie buik hoor!

12. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Barb: ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Onze kat is ook een week vermist geweest. Gelukkig teruggevonden (hij was over een hoge muur van de pastorie geklommen en kon niet meer terug). Ik hoop dat je kat snel terug komt!!!

Prachtige buiken komen er voorbij! Mijne is nog steeds niet echt rond helaas, zitten wat vetrolletjes in de weg denk ik, hahaha.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mooie buiken weer dames. Heb eindelijk ook weer wat foto's gemaakt :)

Foto met grijs shirt ben ik 23 weken, foto met witte tuniek ben ik 25 weken.

Bijgevoegde bestanden:

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

mij buikje met 27 weken en 4 dagen

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik heb goed nieuws! De poes is weer thuis gekomen na 6 dagen. Ze rook erg muf en is vermagerd, waarschijnlijk opgesloten gezeten in een schuurtje ofzo?

16. Maia

Maia Niet meer actief

dat is fijn barb! Gelukkig maar.

@brondy: mooi buikje!

@samantha: ook erg mooi.

wij gaan zo weer even een foto maken. vandaag 26 weken, maar is volgens mij niet heel veel gegroeid in vergelijking met vorige week.

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey meiden wat een mooie buiken zie ik langs komen!

Barb, heel vervelend van je poes, gelukkig is ze nu weer lekker thuis en kan ze verwend worden.

Ga vanavond een nieuwe buikfoto maken, en de foto's op de pc zetten zit ook een leuke en heel lieve bij van onze poes kira, die haar pootje om m'n buik heen heeft terwijl haar kopje op m'n buik ligt. Ik kijk even of ik de foto's deze week hier kan plaatsen.

Voor nu (ik weet dat dit een buiken topic is maar ik kan het gewoon niet laten) een foto van ons jochie van de 3D pretecho met 27 weken:

Bijgevoegde bestanden:

18. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    3D 26weken.jpg

Ik had een echobon gewonnen met MvM dus vandaar een pretecho!
    Deze is van gister!!

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    foto2.jpg
    @ Cheetara: Mooie 3D foto! Erg schattig zo met z'n hand bij z'n mond

20. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik vind die van jou ook erg leuk, bij ons kon hij alleen maar van die kant gezien worden en meest van de tijd lag hij met z'n handje of zelfs armpje over z'n gezicht heen. Maar ze heeft er toch wat leuks van kunnen maken. Waar zijn jullie heen geweest?

Hier zijn nog de beloofde foto's van m'n buik en m'n poes die m'n buik ''knuffelt''.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina