Oeps die van m'n buik kon er blijkbaar niet meer op. (ik weet dat m'n buik al groot is maar zo groot...) Hier nog maar eens proberen dan.
Wat een mooie buikfoto's zijn er weer geplaatst zeg! En ohhhh wat een mooie echo foto's! Nog even meiden en we kunnen onze beebjes in onze armen sluiten! Ik heb mn buikfoto's even op een rijtje gezet, voila!:
Mooie buiken. Het groeit allemaal lekker zie ik. @cheetara: ik heb mijn 3d echo laten doen in Amsterdam. Was het dichtstbijzijnde echobureau voor die echobon. Leuk die foto met de poes. Ik heb ook ong. zo een foto Ze zitten graag op schoot gelukkig, die 2 poezen van ons.
Mooie buikjes meiden! @ maia: ja vond t wel grappig om ff op een rijtje te zetten. Voor mijn gevoel ligt onze uk niet echt hoog in mn buik, maar als je ze zo na elkaar ziet, dan zie je toch wel dat mn buik steeds hoger gaat zitten.
Wow maia! Wat een verschil met je vorige foto!! Net alsof hij er via de voorkant uit probeert te komen, wat steekt je buik gaaf vooruit zeg!
ik wou ook even me buikje hier showen Deze is met 27.2 weken gemaakt, best een buik vind ik! (uitgerekend 24 oktober)
Mooie buikjes weer. Idd wel verschillen maar elk lichaam is ook anders. Ik ga morgen ook weer eens even een buikfoto maken.
mooie buikjes dames. Wij moeten vandaag er ook weer een maken (als ik hem los kan trekken van de f1 )
Op deze foto was ik 22 weken zwanger... Ik ben uitgerekend op 18-10! Inmiddels zit ik op 28 weken en 3 dagen Heel trots op mijn mooie ronde buik!