Weer mooie buiken hoor! Leuk dat iedereen blijft sturen. Hier mijn buik vanmiddag (28w 3d) Ik ben ook 18-10 uitgerekend Marianne78
Dank je wel! Het is gewoon een basic wit shirtje... De foam-hartjes en steentjes heeft de lieve vriendin erop geplakt die ook de foto heeft gemaakt. Hij hangt nu aan de kast in de kinderkamer omdat ik het zo zonde vind om de versiering eraf te halen .
Ik dacht al zoiets marianne, echt superleuk! Wie weet kan je hem bij een evt volgende zwangerschap weer aan en anders is t een heel leuk aandenken toch? Mooie buikjes hoor barb en theangels! En idd de tijd gaat zeker heel hard, overmorgen alweer 30 weken!
Allemaal verschilllende lichamen en net zoveel prachtige buiken. Toch vind ik het bijzonder om te zien dat ze niet allemaal precies op elkaar lijken en toch iedere buik zo mooi is. Hier is die van mij met 30 weken en 3 dagen:
Wat een geweldige buiken allemaal. Mijn bijdrage komt van het weekend weer. Mijn man zit momenteel op de kazerne en die vindt het prachtig om buik foto's te maken hahaha. Dus van het weekend mijn 31 weken buikje jeeej wat gaat de tijd snel he!
Deze foto is van vandaag! 30 weken en 1 dag. Whohooo nog 4 weken werken en dan kan ik eindelijk bijkomen. Ik slaap slecht en het werken met 15 peuters is enorm zwaar, helemaal met invallers poeh!
@brondy & barb: mooie buikjes! @barb: ik hoef ook nog maar 4 weken, ben echt aan het aftellen nu. nou ik ga ook mijn buik even posten
Mooie buikjes weer dames! Wat gaat t toch snel allemaal he! Zal van de week ook weer ff een buikfoto maken