Weer eens een update hier! Ik zag allemaal mooie buiken voorbij komen, zoo mooi zeg! Begint nu echt te groeien he! Ik ben vandaag alweer 31 weken:
Zo, wat is dit topic gezakt,moest echt zoeken! waar blijven alle mooie buikjes?? Hier mijn met 8 maanden (35 weken)
Mooi dames!!!! Wat gaat t hard nu hè! De laatste loodjes zijn nu echt ingegaan meiden! Ben benieuwd wat voor een mooie ukkies er allemaal in die prachtige buiken zitten! Ik zal van de week ook weer een foto plaatsen.
Buikfoto van 31w en 5 dagen.. Ik zelf vind het een behoorlijke buik, maar heel veel mensen vinden het klein buikje (en dat voor een derde). En als we de echoś mogen geloven wordt toch echt geen kleintje.
*** Breekt in *** wow wat een mooie buikjes!! Ik hoop dat ik over zo'n 8 a 10 weken ook zo'n mooie buik mag hebben *** Breekt weer uit ***
Mooi buikje hoor! In vergelijking met de mijne is hij wel bescheiden, maar ik ben van mezelf al niet echt smal Groot of klein, je mag er zeker trots op zijn!!!
Helleu dames, Hier dan eindelijk weer eens een foto. Ik heb nu meer tijd maar word er ook erg passief van, dus het duurde wat langer.
Mooi hoor barb! Moet ook hoognodig weer eens wat foto's maken en uploaden... Nog maar ffetjes en we hebben geen bolle gevulde buiken meer!
mooie buik barb ik zal er ook een van mij nog even uploaden. niet zo'n mooie want met telefoon gemaakt, maar hij is van afgelopen vrijdag.
Dank je meiden. Maia, mooie buik hij steekt al flink vooruit, prachtig zeg. Komen er nog meer buikjes???
Mooie buikjes dames, inderdaad niet zolang meer voordat we onze mooie bolle buiken kwijt zijn. Hierbij een foto van de mijne bij 34 weken.