Dag dames, nou ik kan jullie vertellen dat de eerste baby van dit forum geboren is! Ben 13 september om 00.17 bevallen van een prachtige dochter! Wel een maand te vroeg, was 13 okt uitgeteld maar tot nu toe doet ze het prima wel nog even op couveuse afdeling natuurlijk oh en het belangrijkste bijna vergeten; ze heet Romée!
Ooooh VAN HARTE!! Gelukkig gaat alles goed. Maar hoezo met 36 weken? Helpppp, ik ga vr t/m ma naar schiermonnikoog en daar zijn geen auto's en is ook geen ziekenhuis. Ik vind het toch wel beetje beangstigend. Schoonma wordt 60 dus er is wat te vieren, vandaar dat weekendje.
Van Harte Gefeliciteerd!!!! Leuke naam trouwens!! Hopelijk gaat verder wel alles goed met jullie beiden??
Gefeliciteerd Baby86! Wat een leuke naam! Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie kleine meid, hopelijk mogen jullie snel thuis verder genieten.
@ Baby, gefeliciteerd! Wat een leuke naam. Hoe lang moet ze in de couveuse blijven? @ Buik foto's zag alweer een paar hele mooie voorbij komen Zal mijn buikje straks toch wel wat gaan missen Ik zal morgen ook weer eens 'n foto uploaden
@baby van harte gefeliciteerd! Ik mag me ook hier aansluiten, ben 16oktober uitgerekend, spannend hè meiden!zijn jullie kleintjes al helemaal ingedaald?
Ja, mijnes met week 34 ingedaald. Nu flinke verstopping al een week. De aandrang doet echt zeer. Straks dokter maar weer bellen. Ik doe een moord voor een klysma op dit moment. Eerst weer vanuit schoermonnikoog naar huis varen en rijden. Blij als ik weer kan poepen, mijn buik doet zeer
Hier is de beeb binnen 4 dagen goed gedraaid, en ingedaald . Voelt echt zwaar, net alsof er een paar schouders op je bekken rusten, en er een hoofd tegen je uitgang zit te butsen!
Onze kleine is ook al ingedaald, dacht ook met 34 weken ofzo. Voelde inderdaad zwaar. Heb ook last van verstopping en als het eraan zit te komen moet ik ook echt gaan, anders krijg ik ontzettend last van mijn buik, evenals ik heel nodig moet plassen trouwens Vrijdag maar weer eens even een foto maken, dan ben ik 38 weken.....
Jaaa herkenbaar of er een bal tussen je benen zit...lastig met zitten..ook veel last van m'n rug en bilspier en soms krampen in m'n buik...Ooh zooo spannend allemaal, succes meiden
Ja zitten doet ook zeer, vooral aan mijn stuitje maar dat is verweking van het bekken denk ik? Nou klysma gekregen en ik voel me 2897 keer beter Nu dagelijks aan de laxo zakjes voor de stoelgang anders zit ik zo weer verstopt. Ook handig voor na de bevalling want als je hechtingen hebt dan wil je niet heel hard persen.
Dag meiden! Jullie zijn ook allemaal in oktober uitgerekend. Spannend! Ik ben aan het begin van m'n zwangerschap actief op het forum geweest maar nu al een hele tijd niet meer. We hebben een en ander voor onze kiezen gekregen waardoor ik geen tijd/energie had om te posten. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat en hoe jullie zwangerschap verloopt! Korte update over mij: 27 jaar. Zwanger van ons eerste kindje; een dochtertje. 21 okt 2012 uitgerekend, dus vandaag 36 weken en 1 dag. Bij de 20 weken echo zagen ze iets 'ongewoons' bij onze dochter. eerst dachten ze aan cystes in haar nier. Later dachten ze aan een hydronefrose (soort waternier) en nu een aantal onderzoeken/echo's verder, bleek dat haar ene nier waarschijnlijk niet werkt en aan het afsterven is. Dit hebben we moeten verwerken en accepteren. Je wil niet dat er wat met je kindje is. Ook al weten we dat je met 1 nier prima kunt leven, wil je dit toch niet... Na de bevalling krijgt ze verdere onderzoeken om te kijken hoe nu verder. Haar andere nier is wel goed, daar zijn we heel blij om. We hebben zoveel zin in de komst van ons kleine meid en proberen positief te blijven hoor! Nou ik hoop dat met jullie / jullie baby's ook alles goed gaat en ik hoop weer wat meer te posten!!
Jeetje meis kan me voorstellen dat dat schrikken is, proberen positief te blijven hè! Laatste loodjes, spannend en ook jij veel succes!
Ik ben nu 35 weken en 1 dag, kleine is nog niet ingedaald, is dat erg? Over 34 dagen ben ik al uitgeteld, toch klinkt 34 dagen korter dan 4 weken en 6 dagen Terwijl het evenlang is!
Hey Annigje, extra spannend voor jullie dus jeetje. Lovesn: Rond 36 w gaat de baby ongeveer indalen als het je eerste is. En anders veel later pas of net voor de bevalling. Dit is wat ik erover gelezen heb tenminste.
Jeetje let ik ff niet goed op hier is de eerste beeb al geboren! Gefeliciteerd meis! Mooie naam hoor! @ annigje: jeetje heftig verhaal hoor! Hopelijk gaat t verder allemaal meevallen... Hier ligt de uk ook ingedaald, maar wel in stuit helaas. Heb een versie gehad, maar is niet gelukt, krijgen nu volgende week een keizersnede, erg spannend dus! Succes met de laatste loodjes allemaal meiden!