Oktober 2012 mama's buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Barb, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ook weer even een foto van mij:) Zeer trots!
    Ik heb het zelfs gisteren volgens mij misschien gevoeld. Een licht "plopje" onderin m'n buik. Wie heeft dit nog meer gevoeld?

16+3 wk

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ ukkie
    mooie buik zeg!! Begint al goed te groeien.
    Ja dat heb ik ook, ong 3 weken geleden (was toen net 15 weken) begon ik hem te voelen. Maar toen maar 1x, een week later voelde ik hem pas weer. Maar sinds een week is hij heel actief en voel ik vaker van die 'plopjes' (bij mij voelt t echt als duwtjes)

3. Maia

Maia Niet meer actief

@ukkie: mooie buik!

4. mama3boys

mama3boys Actief lid

23 apr 2012
    140
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi ! ik sluit me ook even bij jullie aan ,leuk buikjes vergelijken :D . ik zal straks ook eens een foto proberen te maken :)

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hallo meiden,

Ik vroeg me af of ik hier ook nog bij kon, ik zit ook in de (1-16) oktoberbuiken, maar ik zie net dat er nog een is (namelijk jullie).

Ik zal even een beetje over mezelf vertellen, ik ben 21 jaar (m'n man ook) en we zijn 18 weken zwanger van onze eerste. Wonen in Hoogvliet (rotterdam)en hebben 2 katten.

En m'n buikfoto van 16 weken:

Bijgevoegde bestanden:

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wow, weer nieuwe meiden en nieuwe foto's. Gezellig hoor. Flinke buiken al zeg!

Cheetara: wij hebben ook twee poezen, gezellig he? Ze gaan nog niet de box in maar we hebben ook nog geen boxkleed, misschien daarom juist?
    Doe jij nog de kattenbak? Ik wel maar met handschoenen en ik was altijd mn handen met desinfecterende zeep.

7. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Baby voelen: Ik weet nog steeds niet zeker of ik de baby nou voel. Het is iig niet een duidelijke beweging ofzo. Maar ik kijk er wel heel erg naar uit naar de bewegingen die ik straks ga voelen, kan niet wachten meer.

8. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Even spieken hoor bij jullie. Ben 2 keer een oktober mama geweest. Bijna 3 keer, maar de laatste keer is het helaas mis gegaan.
    Leuk om te kijken hoe jullie buiken groeien. Erg leuke tijd om uitgerekend te zijn! Succes allemaal met jullie zwangerschap

9. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hallo,

Ik ben nieuwe hier en ik vind voor me zelf dat ik nu echt iets zie van een klein buikje.
    Ik ben niet de slankste ;)

Ik ben 25 jr. oud woon samen met mijn nam in Zeeland.
    Dit is ons eerste kindje.

Zwart shirt is 10wk+5d / Paars shirt is 16wk+1d

Bijgevoegde bestanden:

10. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Barb, wij hebben een poes en een kater, het is af en toe fijn om echt met ze te knuffelen als ze een knuffelbui hebben. Voor de rest is het eigenlijk dat ik soms wat gek wordt van de haren de laatste tijd (vreemd want voor m'n zwangerschap had ik dat zelden), ik probeer ze wel nog genoeg aandacht te geven, ik denk dat dit vast ook wel een fase is van me, dat ik even wat moeite heb met de haren.

Bij ons staat eigenlijk nog niets klaar dus ik heb geen idee hoe ze zullen reageren op de box (wij hebben een campingbedje als box), we moeten een deze maanden ook nog verhuizen dus ik probeer alles zo lang mogelijk te laten staan in onze slaapkamer. Waar ze niet meer mogen komen.
    De kattenbak doet mijn man sinds we een roze streepje op de test zagen, hij vergeet het weleens (omdat hij nog steeds niet gewend is om het te doen) en dan heb ik weleens de neiging om het zelf te doen.

Kima, ik ben ook niet een van de slankste, maar met 16 weken begon ik het ook bij mij te zien en vond het meteen een stuk minder erg om zwangerschapskleding aan te trekken omdat je zag dat ik zwanger was.
    En bij jou zie je inderdaad ook een babybuikje, en die mag er wezen hoor!

11. Maia

Maia Niet meer actief

mooie buikjes dames :)

12. mama3boys

mama3boys Actief lid

23 apr 2012
    140
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hierbij mijn foto nu 16 wkn :)

Bijgevoegde bestanden:

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden en leuk dat jullie je buikfoto's hier delen!

Cheetara: ja de haren worden nu weer meer heh zo na de winter. Ik heb het hier ook hoor. Ga je ver weg verhuizen of valt het mee? Wel spannend hoor.

14. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Mamavan3boys: Jij hebt echt al een grote buik zeg, mooi zeg! Echt opvallend dat de buiken groter zijn van de meiden die al eerder zwanger geweest zijn.

15. mama3boys

mama3boys Actief lid

23 apr 2012
    140
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi barb :) ik heb idd een grote buik maar dat ligt niet aan de meerdere zwangerschappen , ik heb namelijk 3 keer hiervoor ook een giga buik gehad :D

16. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Hierbij ook weer een nieuwe foto van mij, deze is met 18w1d! Eindelijk zie ik er een beetje zwanger uit (als ik maar de juiste kleding aantrek :p), en zelfs als ik m'n buik intrek blijft er een bultje zitten, heerlijk!! Geniet zo van dat groeiende buikje :D.

@ Brondy: dus toch te weten gekomen dat jullie een zoontje krijgen zie ik :D! De nieuwsgierigheid was dus sterker dan de twijfel neem ik aan :p. Leuk, wij krijgen ook een zoontje :D!

@ Maia, Miepkip, SuzieQ, laupio, cheetara: prachtige buikjes al allemaal!!

@ Barb: vind jouw buik ook al heel erg mooi te zien hoor! Voor jezelf lijkt het mss niet zo, maar dat buikje zegt toch echt al wel ZWANGER!

@ MissT: WOWIE inderdaad! Wauw wat een mooie buik al :$!

@ ukkie1985 & mama3boys: Ook al zo'n mooie buiken! Jaloers!

@ kima: ja daar begint wat te komen!!

@ namen: pfff.... daar zullen nog wat studies aan vooraf gaan voor die definitief gekozen is :p...

@ Patjuh, cheetara: welkom!

@ baby voelen: soms denk ik wel "zou dit het zijn?", maar durf het nog niet met zekerheid zeggen ;)

@ katten: wij hebben er ook 2 :D! Ben benieuwd waar die 2 bengels allemaal in gaan kruipen als de hele baby-uitzet er is ;)... Het schijnt dat het helpt om ballonnen in de box, het bedje e.d. te leggen; als ze daar dan inspringen knappen de ballonnen en schrikken ze zich een ongeluk, en daarna doen ze het dan niet meer... Eerst zien en dan geloven ;), maar het valt te proberen... Aluminiumfolie schijnt ook te werken. Hier doet de a.s. papa de kattenbak (maar die "vergeet" het ook nog steeds, haha ;)...). En die haren... sja... het is ook het rui-seizoen natuurlijk...

Veel zoontjes in oktober zeg :$! Wij wisten ook precies wanneer de ovulatie was, dus geloof ook wel dat dat de kans op een jongen enigszins vergroot ;)...

Bijgevoegde bestanden:

17. Maia

Maia Niet meer actief

@beebiewens: oo dat is ook al een mooie buik zeg!

18. Wendy Steenkame

Wendy Steenkame Nieuw lid

22 apr 2012
    1
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en uitgerekend op 25 oktober en nu dus 16 weken zwanger!
    leuk om al die buikfoto's te zien. Ik heb zelf alleen nog geen foto van m'n buik, binnenkort maar is maken!

19. Maia

Maia Niet meer actief

welkom! Bij de clubs zijn ook nog leuke gezellige oktoberclubs hier.

20. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Wat een mooie buikjes al :)!
    Ik moet nog steeds een foto maken van nu eigenlijk ;)

Las al dat er veel zoontjes zijn in oktober? Haha..
    Ben benieuwd! A.s. maandag weten wij het ook :p!
    Spannend!!! :D

Deel Deze Pagina