Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sammi nee hoor! die hebben we toen voor de oudste gekocht... dus staat al eventjes! Hij staat ook bij J op haar kamertje!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @engeltje balen meid van de dip. Misschien ook een beetje door de zenuwen van de eerste sessie? Succes straks! Knuffel!

@blackie succes bij het cb. Prikjes?

@jadebo leuk die foto's speelt ie al echt net een keukentje? Ik twijfel of we dat voor L eerste verjaardag kunnen kopen of beter voor 2e verjaardag...

@indeling dag. Ze slaapt best veel eigenlijk. Na t slapen eten we meteen fruit of brood. Daarna gaan we spelen. Als ik ff wat moet doen speelt ze alleen, anders ga ik erbij zitten/liggen. Blokken stapelen, boekje lezen en spelen met de trein vindt ze nu erg leuk. Behalve boek lezen kan ze alles ook alleen maar dan in de box of op het kleed.
    Ook gaan we altijd minimaal 1x per dag even naar buiten. Meestal lopend naar de supermarkt of de stad.

@doorslapen jaja al de hele week :D heerlijk! Laatste voeding om 22.30 en dan tot 7.00-7.30! Maar t kan ook lomen doordat ze wat ziekjes is geweest (niet ernstig maar toch) en daarom wat meer slaapt ;)
    Vanmorgen ook maar eens het bedje omlaag gedaan. Nog niet helemaal maar halverwege. Binnenkort de box ook maar even doen.

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    #243 Blackie, 29 aug 2013
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
    Ja helaas weer prikjes ja. En normaal is het een bikkel even traantje en klaar maar hij was zo moe dus iets minder fijn maar goed als ie eenmaal weer aangekleed word en even wat drinken tegen de schrik is het zo weer over. EN!!! geslaagd voor de ik pak een propje met twee vingers test...hihi En onder de indruk dat ie al liep. Ach denk ik dan als moeder mijn kind is gewoon goed! (zonder te zeggen dat andere dat niet zijn ofzo hoor maar zo denk je dan als ouder:p erg eigenlijk he :p)

Jadebo, aaah dan is ie goed onderweg. Toen Jari eenmaal zijn evenwicht had was ie zo vertrokken en loopt nu soms zo hard dat ik denk dat ie binnenkort gaat rennen:p grappig nu kruipt ie soms en gaat ie met zijn hoofd omlaag hangen zodat ie iets van een ander pespectief kan zien. Ziet er melig uit.

Gisteren wilde Jari weer eens niet slapen. Dus tot half 10 zoet met hem geweest. Bij cb aangegeven dat als ik dan boos op hem wordt dit vaak wel blijkt te werken, maar boos worden op een baby?? Zij zei dat als dat werkt hij er eentje kan zijn die dat dus blijkbaar nodig heeft. Even goed streng toespreken en dan niet meer terug gaan.
    We zullen het zien
    Zo eerst maar auto bij de garage ophalen...zucht...
    Correctie eerst Jari slapen en Mama Doctor Who kijken daarna naar de garage;)

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Druk dagje blackie

Hopelijk heeft ie geen last van de prikjes!

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben altijd druk;) Zit liever niet stil hihi
    Morgen werken, zaterdag ook alweer plannen gemaakt. Manlief helpt zijn broer verhuizen en ik ga met zijn vader(schoonpa) en mijn neefje)zoon van zijn broer) naar de kermis!:D Zondag Madurodam. En voor zondag voorbij is heb ik maandag ook vast weer gevuld :D

6. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

Dat is druk blackie !

Hier vandaag naar t cb geweest, ruim 2 maanden terug woog ze 9855
    En nu 9745 gram !
    Qua lengte 1 cm gegroeid .
    Nu 73, 5 cm

Wij eten vanavond bij mijn so !

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha bij Jari wel grappig. Hij is 3 cm gegroeid nu 74 cm maar nauwelijks een kilo aangekomen. Gek he met al dat geloop van hem. Maar toch als je ziet wat er in gaat bij hem pffff zoveel eet ik niet eens;)

8. AlwaysHappy

haha nee idd..
    nou is het in onze situatie juist gunstig, de ka wilde dat ze weinig zou aankomen, gezien haar snelle groei..
    dus hier was hij erg tevreden mee, natuurlijk moet ze niet veel meer gaan afvallen , maar ze waren heel blij dat ze niks was aangekomen.
    heeft het ''dieet'' en het kruipen toch nog geholpen

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames

Hoe gaat t hier? Heb jullie weer gevonden!

Wij zijn lekker aan het genieten van vakantie in Spanje op de camping! Aukje doet t super! Moeders is moe en ligt al op BRD! Papa de deur ;naja voortent vd caravan uit getrapt om dat k Bertje ge irriteert raakte aan hem! Die kijkt lekker voetbal!

Met de beeb is alles naar mijn idee prima! Vandaag moest k spugen op de boulevard *schaam schaam* dus nog steeds wel misselijk. Voornl als k een lege maag heb. T lijkt zelfs alsof k de beeb al voel fladderen in m'n buik!! :O zondag 12 wk ! Heb nu al zin in een volgende echo!

Sorry dat k nooit wat van me laat horen en niet reageer op iedereen.... K weet echt niet waar k de tijd vandaan moet halen!

X van ons

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn om te horen Kimmi!
    Je bent maar 2 weken verder dan ik haha, ik ben nu 10 weken :)

Geniet lekker van je vakanse!! En hopelijk niet meer spugen hihi

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal hè sammy? K ben volgens de echo 16 mrt uitgerekend!! Jij?
    Hoe voel je je verdr??

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik 28 maart! Maar vanmiddag heb ik de eerste echo dus dan weten we het zeker enzo.
    Voel me opzich best prima. Beetje opstartproblemen tot 12 uur (misselijk e.d.) en daarna gaat het goed. Ik moet volgende week weer aan het werk,ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop dat de ziektewet me bespaard blijft dit keer..

Maia de kwarktaart ziet er trouwens heel goed uit, we gaan hem vanmiddag proeven :D
    Die gelatine vind ik wel appart hoor, ML heeft het maar 'uitgeknepen' ik kon er ff niet tegen haha

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ff kort en ego.... Reageer later op jullie berichtjes nog hoor!

Vanmorgen de eerste x EMDR gehad en dat was erg zwaar en heftig! Aan de ene kant voelde ik wel gelijk verlichting, maar aan de andere kant riep het nog meer beelden bij me op en kwamen er nog meer emoties naar boven.
    Nu heel erg moe en zware hoofdpijn, hopelijk wordt dat zo snel minder.
    Degenen die de therapie ook al hebben gehad, hebben jullie ook zo'n hoofdpijn gehad en wanneer werd dat minder?

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    pff heel evrhaal getypt, server error.

Nou in het kort nog maar een keer ;)

Dank voor de knuffels, doet een mens goed!

Leuk wat van je te horen Kim, fijn dat het goed gaat en geniet van de vakantie!

Engeltje, dikke knuffel hopelijk is de hoofdpijn snel weg!

O, V is wakker, ik kom later weer terug! :)

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dikke knuffel engeltje!

Hier de echo gehad. Het hartje klopt alleen een het leek niet echt op een kindje haha. Twas een ovaal rondje. Over 1,5 weken mag ik weer voor een echo, ik hoop dat we dan een echt kindje kunnen zien. Nu zag je wel vaag een hoofd en de ruglijn maar het was niet zo'n echo waar je een traantje bij weg pinkt. Nou ja, het hartje klopt igg!

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeeeej Sammie!

17. AlwaysHappy

ja had ik ook, hoofdpijn en extreme vermoeidheid , het doet toch erg veel met je geest waardoor je moe word denk ik.
    na zn sessie ging ik altijd ff een dutje doen en dan zakte de hoofdpijn ook wel.
    lastig he, en vooral heftig..wel goed dat je het doet !

18. AlwaysHappy

@sammie wauw lijkt me weer zo bijzonder !!

@hier
    fotos van de shoot zijn onwijs leuk geworden !
    mag ik ff spammen ?! haha

19. AlwaysHappy

20. AlwaysHappy

en nog 1 keer...dan stop ik

Deel Deze Pagina