Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie super dat er een hartje te zien was!!

Wat een super foto's :D knapperd!!

Jeejtje anoniempje 16 wk alweer! En een meid! Wat leuk gefeliciteerd!

2. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

Ik vind t zo leuk om te zien dat sommige van jullie weer zwanger zijn !!
    Lijkt me geweldig hihi ..hier veel kriebels maar wij houden ons toch nog even in haha

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor alle digiknuffels!!
    De hoofdpijn is idd gezakt nadat ik ff ben gaan slapen gelukkig.

@ jadebo: sluit me volledig aan bij de info die al eerder gegeven is. Ik heb zelf wel een canon omdat het toen betaalbaarder voor me was, maar vind hem ook prima foto's maken. Heb zelf meerdere lenzen... De 18-55, 18-200 en de 70-300.
    Om te starten is denk ik de 18-55 wel het makkelijkste, maar zoals eerder gezegd, kun je het beste bij je zelf nagaan wat voor foto's je wil maken. Ik raad t ook erg aan om een dagcursus te volgen, dan leer je zo ontzettend veel dingen in de praktijk van wat je allemaal kan met zo'n toestel!

@ anoniempje: leuk een meisje!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuf engeltje!!

Net een krijsend kind!!!! Z had t koud! Lag alleen in d'r luier want t was zo warm toen we giggen slapen hier in de caravan! Nu was ze zo koud dus gelijk opgepakt tegen me aan gehouden en ze sliep weer! Heerlijk weer zo'n kindje die bij je slaapt! Dus heeft ze even een uurtje bij me gelegen ook onder de dekens! Nu ligt ze weer in bed in d'r slaapzakje! :) mama ook weer proberen te slapen

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een samsung galaxy s3

Zo nacht weer overleefd. Maar geloof nooit dat tandje nu eindelijk door is. Hijbos daar laat mee. ..

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje thnxx! Zal ff informeren hier in de buurt! En even goed oriënteren op de verschillende camera's en lenzen.

Kimm ahhh heerlijk he?! Hoop dat je nog ff hebt kunnen slapen en je meisje ook!!

Blackie hier samsung note 2 maakt ook wel goede foto's!
    Hopelijk zijn de tandjes snel door... zo zielig!

Hier gister voorproefje gehad van de foto's :) Ze heeft er 51... hihi best veel! Ben heel benieuwd naar de andere! Deze zijn al erg mooi!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En deze is ook onwijs leuk geworden :)

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk Jedabo!

Foto' smet mobiel kunnen idd ook heel mooi worden, maar ik denk dat je die niet groot kunt uitprinten e.d. Wat dat betreft kan je daar prima kiekjes mee maken maar als je echt foto's wil hebben die van goeie kwaliteit zijn heb je toch echt een spiegelreflex nodig. Anders zouden alle profs ook wel met hun mobieltje foto's maken :p

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Leuke fotos Jadebo! :)

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hebben nu inderdaad een zoon :D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Awwww wat een schattige foto's zeg!!! Superleuk!!

@ kim: ja heerlijk is dat soms even he! Het is dat ik weet dat t beter is als Quinten in zn eigen bedje slaapt, maar soms kan ik hem na zn droomvoeding gewoon bijna niet terug leggen.... Zo heerlijk als dat kleine mannetje zo tegen je aan ligt te slapen!
    Dat is ook t enige moment dat ie lekker komt knuffelen, verder wil hij alleen maar lopen, kruipen, spelen en boeven!

Hier nog steeds ontzettend moe!
    Naast de therapie had ik gister ook een bbq met 60 man waarvan ik in de organisatie zat, dus op mijn middagdutje na heb ik echt niet kunnen rusten. Gelukkig hebben de meiden die ook in de organisatie zaten me erg ontzien zodat ik t wel rustig aan kon doen.
    Het was wel een erg geslaagd feestje! ( 1e buurtbbq) We gaan dit vanaf nu ieder jaar doen, zo leuk! Mijn moeder kwam vanaf 18.30 op Quinten passen, maar door alle indrukken ging hij niet slapen en moest ik mezelf dus alsnog in tweeën splitsen.... Gelukkig is hij uiteindelijk om 22.00 wel gaan slapen tot 9.00 vanochtend. Nu ligt hij ook alweer ruim een half uur te tukken en kan ik ook mooi ff mn rust pakken ( lees: afwassen, was opvouwen, spullen uitkoken en nu eindelijk ff met een bakkie thee op de bank ;) )

12. AlwaysHappy

hele leuke fotos !

hier vandaag bruiloft van me zus gehad, wauw ze zag er prachtig uit met een klein buikje ! in december krijgen we er een neefje bij !

ze hadden een top locatie afgehuurd , en het weer zat ook nog eens mee.
    wij gingen na de bbq naar huis vanwege J. maar die heeft zich super gedragen !

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wat leuk JMay een neefje hihi!!

Hier nog meer foto's ontvangen, zijn super leuk geworden! :D

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Erg leuk hihi

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jmay: altijd leuk bruiloften!! En wat leuk een neefje erbij!
    Quinten krijgt begin januari een nichtje!

@ jadebo: hele leuke foto's hoor meis!! Wilde B trouwens niet steeds t zand opeten? Quinten wil dat wel steeds, is echt opletten dus!

Hier vanmiddag een flink stuk gefietst maar pfff wat stond er een wind zeg! Was al moe, maar daarna helemaal! Was dan ook erg blij dat Quinten vanmiddag nog even een tukkie wilde doen bij m'n ouders, kon ik lekker even mee naar bed nog!

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jmay trouwerijen altijd leuk!!! Hihi

@jadebo wat een enorm leuke foto's.

Tandjes nog niet door maar voel wel erg hard puntje dus moet alleen nog ff door velletje heen.

Ik ga me klaar maken voor Madurodam! !

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @annoniempje leuk een meisje!! Lekker shoppen haha

@blackie hier ook eentje laat met tandjes, nog niks ;)
    Hoe ging de nacht?

@jadebo gave foto's!!!!! Echt super leuk geworden!!

@foto's gsm; de origine kun je wel laten afdrukken in groot formaat (tenminste iPhone) maar als ie bewerkt is, of van een een site is gehaald of doorgestuurd dan is de kwaliteit minder

@engeltje fijn dat de hoofdpijn minder is geworden. Knap hoor dat e dan nog een BBq hebt gedaan, en geregeld. Gelukkig wa het geslaagd :)

@hier weer een goeie nacht gehad 19.00-24.00 en toen om 7.00 en meteen weer terug gelegd tot 10.00 :D lekker uitgeslapen dus! Ml is nog op vrijgezellenweekend dus die zal straks wel lekker brak terug komen. Piama dagje dan maar;)

18. AlwaysHappy

@blackie veel plezier bij Madurodam !

@ukkie
    zo dat is lekker zeg !!
    haha ja die zal wel brak zijn..hier ook pyjama dag, zijn er alleen ff uit geweest om boodschapjes te halen.

hier is ze continu aan het optrekken en het gaat nu heel snel..
    als ze valt weet ze op haar kont neer te komen, en ook als ze weer wilt zitten gaat ze voorzichtig zitten.

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukkie nacht ging wel na uurtje spoken . Sliep ie nacht verder weer door maar pffff soms

Madurodam was echt lachen. Jari stond netjes voor de foto komt er een kleine tram aan rijden en hup hij er keihard achteraan. Stonden ze bij schiphol kwam er Japans meisje zal iets ouder zijn geweest die pakte hij vast gaf een "kus" en liet der niet meer los. Zo met Schiphol op de achtergrond kon je erbij denken " oh schat ik ga je zo missen"

Zal hem als ik thuis ben wel even laten zien :)
    Nu op weg naar huis. Ben gesloooopt :p en gewoon hele weekend geen Doctor Who kunnen kijken...Volgens mij ben ik verslaafd :p

Jullie fijne zondag gehad??

20. AlwaysHappy

hahaha ja beetje verslaafd dan he hihi

leuk zeg , ik heb daar al zo lang niet meer geweest, moeten we binnenkort echt een keer doen.

hier een luie zondag gehad ! ..

wilde deze nog even delen die kreeg ik na gestuurd.
    ik ben verliefd <3 haha

Deel Deze Pagina