Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn erg mooi Jmay!:D En die mooie oogjes! Prachtig!

Foto's Samen bij de Molen en die mooie klompen ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is dus met zijn nichtje. Schelen twee weken samen. Zo leuk!:D

Met zijn nieuwe japanse vriendinnetje bij Schiphol ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze piraat:p

Bijgevoegde bestanden:

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk hoor Blackie!
    Om daar naar toe te gaan is het idd wel leuk als je kleine kan lopen. Hier dan nog maar ff wachten ermee ;)

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik moet trouwens nu de gezondheidsverklaring voor de overlijdensrisicoverzekering van de hypotheek invullen. Zouden jullie wel of niet kwaaltjes van tijdens de zwangerschap vermelden??

6. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

Hahahahah die fotos geweldig ! Volgens mij wilde hij haar een dikke kus geven haha

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor Sammie zou ik niet invullen. Das allemaal tijdelijk.

Ja wilde die ook echt, hij word steeds knuffeliger. Hihi maar weet alleen nog niet hoe je kussen moet haha ;)

Achter de "schermen" is ook leuk. Jari en blijven zitten?? Echt niet! Hebben zijn kont zo vaak in beeld;) En deze is gewoon op juiste moment genomen! hier leerde hij zwaartekracht kennen haha

Bijgevoegde bestanden:

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha hoeveel foto's heb je Blackie :p
    Leuk hoor!!

Nee ik dacht ook al, dat is miss niet nodig om in te vullen. Ik heb natuurlijk wel in de ziektewet gezeten vanwege mn zwangerschap, maar ben daar niet voor bij een arts ofzo geweest.

9. AlwaysHappy

#309 AlwaysHappy, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2013
    super leuk blackie haha en idd je ziet hem achter over vallen.

@sammie nee volgens mij is dat niet nodig..
    tenminste in de tijd dat me zus der huis kocht en ze zwanger was hoefde dat niet

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    K snap dat niet hoor, zijn er echt mensen die ja 'nachecken'? die mensen klinken zo zielig.. hebben ze niks beters te doen ofzo?

11. AlwaysHappy

Ja echt vreselijk...dit is al de 2e keer..
    Was hiervoor al heel lang daarom niet op zp..
    Er is iemand uit de buurt die me checkt en er was hier iemans die me de hele tijd stalkte met prive berichten maargoed die gebruiker is verwijderd

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Pff echt zielig hoor :(

13. AlwaysHappy

idd :(

wat gaan jullie vandaag doen ?
    wij gaan straks even op de fiets naar een vriendin van me ..t waait wel maarja we zijn niet van suiker zeg ik altijd maar..

vandaag ging ze ineens lopen !! , tenminste ze pakte haar loopkar vast en maakte zo stapjes naar de deur toe !

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een onwijs leuke foto's blackie!!

@ AH: wat irritant van die mensen zeg, dat snap ik dus echt niet! Maar los je het probleem wel op door je naam te veranderen dan? Lijkt me dat ze dat zo door hebben! Kun je niet beter een nieuwe account aanmaken dan?

Onze plannen vandaag....
    Quinten moet zo naar t CB om half 2, krijgt hij z'n 11 maanden prikjes :( Weet trouwens even niet meer met deze prik hoe het zit... Krijgen ze bij deze nou gelijk last van de prikjes of over 1 à 2 weken? Hoop niet t laatste want dan zitten we in Italië....

Verder gaan we even een lijstje maken voor wat we allemaal moeten meenemen en bellen wat er mee mag in de handbagage qua eten en drinken ivm meneer zijn allergieën.

Iemand nog tips?

15. AlwaysHappy

@engeltje , jaa daar zat ik ook al aan te denken ..
    probleem is dat je maar 1 account kan aanmaken per ip adres.

ohneee arme quinten .. ik vind dat zo zielig he haha moet zelf altijd om huilen :(

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

AlwaysHappy je kunt beheer vragen account te verwijderen en dat je dan op een ander email een andere aanmaakt.

Blackie leuke foto's!! Heerlijk ventje om te zien!

Hier J. op school blijf over dus hoef ik pas om 15.00 uur te halen, scheelt weer ff wat tijd om dingen te doen... :)
    Hier een zielig mannetje, eet weinig, en is niet in zijn hum. Vanochtend zichzelf ondergepoept en later ook gespuugd! Reden is zichtbaar...

Bijgevoegde bestanden:

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Sterkte met B Jedabo!

Engeltje, leuk vakantie! Gaan jullie kamperen of in een huisje?
    Ik vroeg me nog af of Quinten weer goed bij je drinkt of dat het nog steeds niet lekker loopt met de BV? Hier drinkt S verschrikkelijk goed haha. Altijd als ze wakker wordt, en als ze weer naar bed gaat. Zeker zo'n 5-6 x per dag.. En die droomvoedingen zijn leuk he! Dan is mn kleine meid weer even die baby van een jaar geleden. Ze ligt dan ook helemaal opgekruld dus geen meter been die uitsteekt ;)

18. AlwaysHappy

ja dat is ook een optie Jadebo, heb de beheerder een berichtje gestuurd

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hallo dames

Hier een rustig dagje. Ik en L vertrekken vanavond naar m'n zus (3uur rijden) om twee nachtjes te logeren. Ze heeft een nieuw huisje gekocht en hebben even qualitytime als zussen onder elkaar ;) gezellig. Dus net even alle spulletjes gepakt en na het eten vertrekken we.

@ah he wat vervelend zeg! Hoop dat je lukt met je account maar denk t wel! Succes!

@blackie wat een leuke foto's!! Enig!

@sammie, heerlijk he die momentjes! En wat drinkt ze nog lekker vaak! Hier alleen de late (23.30, eventueel de nacht en dan om 7.00)
    Overdag alleen water en wat sap. Oja gisteren stootte ze haar hoofdje en toen wilde ze smiddags ff drinken, troost slokje hihi

@jadebo jeetje zielig mannetje. Ziet e ook pijnlijk uit :( sterkte voor m.

M'n meisje was vandaag ook niet helemaal 100%. Hangerig en snel en veel huilen. Eet drinkt en slaapt wel prima dus weer geen idee. Het doorslapen gaat trouwens nog steeds goed :D

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik verbaas me er ook echt over dat ze zo vaak wil drinken en dan ben ik nog zwanger ook.. Maar ja zolang het goed gaat vind ik het prima :) Alleen 's avonds voor de nachtslaap (19.00 uur) wil ze er nog een paar slokken water bij, verder niet.

Veel plezier Ukkie!!

Ik moet weer aan het werk.. Mn vakantie is voorbij. Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina