gelukkig ik kan een ander account aan maken: ) tenminste heb er toestemming voor ..ga ik straks ff doen. ondertussen lekker een warm koppie thee heb het al de hele dag koud ..blegh. nou is het buiten ook niet super lekker ofzo..
Fijn dat het kan AH! @ ukkie: veel plezier bij je zus! Hopelijk is je meisje snel weer helemaal fit! @ jadebo: ahhh arm mannetje! Hopelijk zijn z'n tandjes snel door en knapt hij dan ook lekker op! @ sammie: Quinten drinkt gelukkig weer 3 x goed! 1 x sochtends en 2 x savonds. Hij drinkt dan zelfs zo goed dat hij vaak nog een 3e en 4e borst wil! Heb nu ook een paar dagen gehad dat t voelde alsof ik stuwing had, was flink gevoelig dus Wat drinkt jouw meisje vaak nog zeg! Wel fijn dat t goed blijft lopen ondanks dat je zwanger bent! Goed dat je t zo volhoudt hoor! Wil je straks ook gaan tandemvoeden of stop je er wel voor die tijd mee? Quinten is echt zielig hoor! Hij heeft echt veel last van z'n prikjes, koorts, hangerig en een dikke bult op z'n been. Hij heeft dit echt nog geen 1 x gehad na z'n prikjes! Normaal alleen savonds wat koorts en de volgende ochtend was het al weer over. Hopelijk gaat t zo ook snel beter en anders toch maar een keer een paracetamolletje. ( geef ik normaal echt nooit! ) Zitten jullie al klaar voor gtst?
Pff arm mannetje !! Hier ook nog nooit last gehad dus hou mn hart vast met de 11 maanden spuit. Was ie verder goed gegroeid enz ? Jaaaaa ik zit klaar voor gtst !!
Ja echt zo zielig! En gek ook eigenlijk want volgens mij zijn t gewoon weer dezelfde prikjes als die hiervoor... Verder was alles hartstikke goed gelukkig. Met z'n ontwikkeling is hij op alle gebieden eigenlijk best ver al, dus dat was prima en hij groeit gewoon goed door. Hij zit tussen de gemiddelde en de +1 lijn in bij t cb. Hij groeit nu ook iets minder hard. Hij is 74 cm en weegt 10435 gram.
Gek dan he...wel sneu zeg Kijk dat is fijn ! Mijn dochtertje loopt ongeveer gelijk hihi. Die is nu 9745 gram.en 73 cm..maarja wel ff jonger natuurlijk. We hopen dat ze nu wel weer aan komt want te veel.afvsllen is ook.niet gezond. Yummie ml gaat gevulde eieren maken !
Daar was hij al, hartendief Ooh sneu Engeltje! Ferre moet volgende week en mama kijkt er nu al tegen op!! JaDeBo, hier ook zo'n jochie.. Er komen 3 tandjes door en hij is er behoorlijk humeurig door! Arm kind!
Goedemorgen @ Engeltje ahhh arme Quinten!! Zielig hoor!! Wij mogen 17 sept. weer... @ Hartendiefje hai @ Godin ja zielig he?! Her ook een heumerig mannetje hoor!! Zo zielig, hopelijk zijn ze snel door!! @ Hier gaat wel oke, B was gister ziekjes, eerst zichzelf onder gepoept, later gespuugd. Daarna ging het wel, maar eten wou hij niet... Wel redelijk geslapen. Hij werd wel ff flink overstuur vannacht rond half 4, dus ff knuffelen en troosten en hij ging weer lekker slapen. Gisteravond naar informatie avond geweest op school van mijn meisje. Ze 'moet' best veel hoor in groep 2, jeetje!! Maar wat doet ze het onwijs goed als '4 jarige'... super trots op mijn moppie dus !! Deze maand komt ook schoolfotograaf en gaat ze voor het eerst op schoolreisje, spannend hoor!!Hihih ik heb me opgegeven om te rijden en begeleiden, super leuk Nu maar weer de kindjes aandacht geven, en de 2 grote aankleden en klaarmaken voor school en psz!
Hier zo naar de IKEA lijst halen voor meneer zijn eerste pakje enz.. verder ach wandelen, fietsen boodschappen wij komen onze dag wel weer door Verder is ie nog steeds wat rommelig...tandjes willen nog steeds niet.. Hoeveel foto?? nou zo'n 225 hahaha GTST JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Kon daardoor niet eens eerder Doctor Who kijken want dan zou ik het vergeten Dus daarna pas gedaan hihi
@ Blackie, wat een super leuke foto's! @ JM/AH, uh ik heb iets gemist volgens mij . @ Jadebo, B zijn mondje ziet er echt net zo uit als bij V, zo zielig he. Staat echt op springen dat tandvlees, maar het duurt maar en duurt maar... @ Ukkie, gezellig naar je zus! Fijn dat het doorslapen zo goed gaat. @ Sammie, oh wat lekker dat ze dan nog eventje baby is . @ Engeltje, beterschap met Quinten. Zijn deze prikjes erger dan de andere? @ GTST kijk ik niet, vind het echt verschrikkelijk . Vandaag gewoon werken . Mijn vriend is vandaag jarig en ik neem hem vanavodn als verrassing mee uit eten. Even lekker met zijn tweetjes weg. Ik had een hele avond gepland voor a.s. vrijdag (eten + bios) maar nu gaat schoonmoeder opeens bbq'en en worden wij ook aanwezig geacht. (vriend had al ja gezegd omdat er niks op de kalender stond haha) Daar ging mijn plan dus.. grrrr. Nou ja, bios wordt het vanavond niet, dan wordt het te laat en vl moet morgen om 6.30 beginnen met werken. Ik baalde echt heel erg. Maar goed. Met V gaat ook alles prima. Hij heeft last van zijn tandjes en eet daardoor wat minder goed. Ik dacht vanochtend eens het ontbijt anders aan te pakken. Hij krijgt normaal 210+7 en 3 scheppen pap. Nu had ik hem een boterham gegegeven en 180+6. Boterham at hij maar voor de helft en fles ook voor de helft. Zou dat door de tandjes komen?
GTST kijk ik 's ochtends al... hihih! Heerlijk even uurtje voor mama Zeker op dinsdag, donderdag en vrijdag... kids op school en B in bed... hihi
goedemorgen, paar dagen niet geweest, super druk gehad! @penny: nee, een schuimtaart heb ik nooit gemaakt eigenlijk, dus geen recept, sorrie. @engeltje: EMDR is heftig he, moest soms echt een hele dag (of langer) bijkomen. verder mis ik een hoop geloof ik, sorry. hier alles goed, meneertje was chagrijnig maar ik merkte van de week een kies! op, dus het zal daar wel door geweest zijn. Hij heeft nu 7 tanden en 1 kies. ook merk ik dat hij overdag minder slaap nodig heeft, is echt even omschakelen want tot een paar weken geleden haalde hij overdag rustig 5 uur of soms zelfs 6 uur en nu slaapt hij misschien totaal maar een uurtje of 3 over 2 slaapjes verspreid. Maar verder gaat het prima hier.
@penny jaa je had wat gemist hihi .. werd gestalkt en mensen controleerde me hier dus kreeg een ander account van de beheerder. werkse & gefeliciteerd met je vriend ! kan wel door de tandjes, hier was dat dan ook steeds dat ze boterham en groente liet staan. ze heeft hier vanochtend een halve boterham met aardbeitjes gehad en ze vond het heerlijk
Goeiemorgen! JDB waar ben je gebleven? Mooi dat Quinten wel weer goed drinkt! Ik weet niet of ik ga tandemvoeden hoor haha. De VK had het er al over dat als je blijft doorvoeden je kans hebt op vroeggeboorte. Dus we zien wel hoe het gaat lopen. Vanochtend weer gewerkt, en ik voelde me toch beroerd! Pff nou hopelijk gaat het morgenochtend beter. Ik wil NIET weer de ziektewet in!! Daar ben ik echt zo bang voor. Zwanger zijn, en een tweede kindje, is heel leuk! Maar vind het zo jammer voor mn baas. Zit ie weer zonder mij en ze hebben me echt heel hard nodig. Engeltje hoe is het met je vader? Beterschap voor alle tand/kies/prikjes baby's!
@ HD, jeetje gestalkt... snap niet dat mensen dat doen. @ JDB, bij jou ook? Succes iig! @ Maia, geen probleem. Had van het weekend een citroen-merengue taart gemaakt (Citroen meringue taart |). Lekker maar toch nog best zuur :O. Ik ga dit weekend denk ik de witte choco framboos maken (heb je ook wel eens andere vruchten daarvoor gebruikt)?
MamaF jeetje wat apart van je ex zeg! Dus omdat hij haar niet 3 dagen mag zien, krijg jij geen geld... heel apart! Penny jep... heel irritant! Om boos van te worden!! Enne klinkt lekker die taart... hmm binnenkort ook maar eens maken hihi!
jeetje dat lijkt me echt heftig zeg.. überhaupt om uit elkaar te gaan enz, zeker als je een kindje hebt samen. Eigenlijk is hij niet de man meer op wie jij ooit verliefd ben geworden , lijkt me erg vreemd hoor. Dikke knuf, ik hoop dat de rust gauw terug keert voor jullie. @stalken pfff echt vreselijk, ik snap die persoon ook niet helemaal maargoed, als je wat van me leest prima maar zet het niet openbaar op fb ofzo . zij zit zelf hier ook op het forum en las toevallig dat ze bezig zijn voor een 2e kindje ..maar ik ga dat niet in het openbaar op fb zetten ofzo ..
echt, doet iemand dat? mijn mond viel echt open toen ik dat las. Bah! @ MF, dikke knuffel. Heel vreemd dat hij zo doet, maar fijn dat het iig geen drama was geworden .