Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Hartediefje, maar als jehet hier zo 'open en bloot' vertelt weet degene toch gelijk wie je nu bent?

@ MF, vreemd van hem hoor!! En is er niks te regelen qua geld ofzo? Nu is een kind nog niet duur, maar het wordt steeds duurder natuurlijk.

2. hartendiefje

hartendiefje Niet meer actief

wat leuk zeg !! maar snap je benauwde gevoel hihi ..
    en idd rustig aan stap voor stap !

hier net even wezen wandelen en ff in de speeltuin gespeeld, ze eet nu der cracker met der beker water en gaat dan nog ff een tukkie doen

3. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
    Hoi mama's,

ik ben Sandy ook oktober mama, ons zoontje Nick is van 23 oktober 2012.
    Het lijkt me leuk hier mee te kletsen. :)

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hallo beertje, welkom!

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Beertje welkom!!:D

Jemig dat gestalk wat een gezeur is dat toch altijd. Waarom bemoeien mensen zich niet met hun eigen leven ofzo!! Grrr!!

@Fatih ja dat benauwde kan ik me iets bij voorstellen. Had vroeger ook zo'n kerel waar ik gek van was op school maar is nooit wat geworden. Als ik die nu zou zien krijg ik het denk ook spontaan benauwd en dat terwijl ik toch echt gelukkig getrouwd ben haha ;)

ga zo is crea bea doen met die lijst van IKEA...ben erg benieuwd. heb alleen de foto nog niet uit kunnen printen., Mja kan er altijd nog bij!

6. hartendiefje

welkom beertje gezellig !

7. Maia

Maia Niet meer actief

Welkom beertje.

8. hartendiefje

wat een rust hier vanavond !

9. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die rust zijn we niet gewend haha ;)
    Miss iedereen moe?? hihi
    Ik ga weer aan het werk vandaag...schijnt ook te moeten -_-

10. Mama JaDeBo

Morge...

idd rustig geweest hihi!!

blackie werkse!!

Hier dochterlief weer op school, dus zometeen kleine mannetje naar bed... Maar eerst ff wasje ophangen, kan nu lekker buiten :)

11. hartendiefje

Werkse blackie !

Hier zit de eerste was erin ! .. kan idd lekker buiten.
    Vandaag zou t lekker weer worden.

Denk dat ik met J. Lekker ga picknicken in het park , vorige keer vond ze dat helemaal geweldig !

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen!

Welkom Beertje, mooie naam Nick!
    Hoe is het met hem? Gaat ie al op onderzoek uit in huis?

Werkze Blackie

Hier weer gewerkt maar eerst ff lekker overgegeven pfff leuk hoor zwanger zijn ;)
    Vandaag maar ff dingen inslaan die ik wel kan eten ipv brood, sochtends.

13. hartendiefje

ojeeee :( vreselijk lijkt me dat.
    ik heb echt een fobie voor overgeven, gelukkig in me zw nooit last van gehad.
    knijp um nu wel een beetje voor een volgende zw :)

misschien cracottes ? die zijn vrij luchtig

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Die heb ik nog nooit op maar kan ik wel eens proberen. Misscien rijstepap ofzo haha of yoghurt

15. Mama JaDeBo

:( das balen Sammie! Niet leuk!
    Zou idd gaan voor iets lichts, en miss eten voor je opstaat, zodat maag al wat gevuld is...

Hier hangt wasje buiten, zo maar ff gtst preview kijken hihi!

16. Mama JaDeBo

Rijstepap lijkt me vrij zwaar... zou ik eerder voor yoghurt gaan of een beschuitje oid... iets lichts..

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: ik nam sochtends voor t opstaan altijd een creamcrackertje of ligaatje ofzo. Dit heeft wel een tijdje geholpen. Melkproducten werd ik juist kotsmisselijk van, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.
    Ook thee kon ik echt niet verdragen, maar juist wel ijskoude dranken. Ik raad je aan om met wat water op te starten, dat is veel minder erg om uit te spugen als iets met een smaakje ;) ook kauwen op een kauwgompje wilde me nog wel eens helpen. Sterkte ermee, hopelijk is t snel over!

@ hartendiefje: ik had ook altijd een fobie voor spugen, maar dat is door m'n zwangerschap wel over gegaan! Van begin tot t eind heb ik iedere dag de wcpot wel een keer geknuffeld ;) Kon ook echt niet anders als me eraan overgeven..... Leuke woordspeling :D

Hier ook rust vanuit mijn kant, want voel me echt rot. Moest gister bij de arts van t UWV m'n hele verhaal tot in de details vertellen en dat heeft heel veel met me gedaan. Zit sinds die tijd weer continu te janken en ben doodop....

18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ MF, ooooh spannend daten!

@ Beertje, welkom!

@ Sammie, sterkte met het spugen, getsie hoop dat het snel over is! Bijna je eerste trimester erop zitten!! Maria koekjes (van die droge biscuitjes) vond ik ook altijd wel prettig om te eten voor het opstaan.

@ Engeltje, meid als ik in de buurt woonde kwam ik je even knuffelen. Het is allemaal zo heftig! Heel veel sterkte en pak goed je rust.

Hier alles goed. Zit nu bij een klant in Heerlen te werken en heb even een momentje niks te doen haha. Ga zo weer naar kantoor, dus lekker uurtje rijden in de zon :D.

Gisteren uit eten geweest voor mijn vriends verjaardag. Het was wel een echte verrassing voor hem. Ik had gezegd dat ik boodschappen zou doen. Toen ik met niks thuis kwam keek hij wel raar dus ik gezegd dat ik heel nodig moest plassen en dat dus eerst thuis kwam doen. Ondertussen eten voor V gemaakt en toen gezegd dat we wel iets gingen afhalen. Hij wilde al naar de friettent lopen, dus zei ik dat ik dat wel zou doen aangezien hij jarig is. Stond om 6 uur opeens mijn zusje op de stoep. Hij nog steeds niks door. Vroeg hij mij wat ze kwam doen, dus ik zei dat ik dacht dat ze hem even kwam feliciteren hihi. 5 minuten later heb ik hem gezegd dat hij zijn schoenen aan moest doen en haren fatsoeneren haha. Vond hij wel leuk en het eten wat heerlijk!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxx penny!

Leuk dat je je vriend zo hebt kunnen verrassen! Gefeliciteerd nog!

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Bedankt voor jullie tips!

Ik kan gewoon die broodlucht niet verdragen. Gister had ik al een zooi snickers gehaald haha en die kon ik wel eten. K moet wel wat eten voor ik ga werken anderrs ga ik daar van m'n stokkie.

@ Engeltje waarom moet je nu weer je verhaaldoen dan? Geloven ze het niet ofzo? Dikke dikke knuf!!

@ Penny werkze nog ff! Ik mag zo ook weer.

We eten tegenwoordig warm 's middags en dat bevalt goed. Ik eet dan als een bootwerker en dan hoef ik 's avonds om een uur of 9 niet nog te gaan koken als ik doodop ben.

Deel Deze Pagina