Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
    Goedemiddag allemaal.

dankje sammie1, wat lastig he misselijk zijn. .... Ik heb t toen ook gehad.
    Nick heeft het kruipen nu ongeveer een week of 3 geleden ondekt, sinds deze week is ie er steeds sneller in Hihi.
    Leuk Hoe ze nu als gaan ontdekken vind ik.
    zijn jullie al een beetje met de eerste verjaardag bezig?
    vinden jullie de tijd ook voorbij gevlogen? T gaat echt zo hard ( clichee Hihi)

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha heeft niet iedereen een fobie tegen overgeven ;) erg vervelend idd. Succes. En idd licht eten geeeen pap!!

Werken ging goed. Probeer indruk achter te lateb. Werk er al tijdje als flexer en weet dat ze een vast iemand zoeken. Komende twee weken per ik door ziekte en vakantie de enige gediplomeerde en dus de enige die alle zaken kan regelen. Vandaag huisartsen visite gedaan vrijdag een opname enz. Ff indruk achter laten dus.
    Mja mijn man ziet het niet zitten ivm oppas. Gaat goed zo maarja werk op 0 uren basis dus geen zekerheden en extra's enz. Ik zit te kijken of ik twee vaste dagen kan werken en de weekenden om en om. Die twee vaste dagenbkan ie dan naar de gastouder (scheeeelt enorm in de kosten) en ook goed voor zijn ontwikkeling.
    Zucht stoeien met dit soort dingen

3. Maia

Maia Niet meer actief

@penny: wat een leuke verrassing voor je vriend zeg.

Tim was gisteren en vandaag een beetje koortsig en verkouden, het lijkt nu weer wat beter te gaan.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: gelukkig gaat t alweer wat beter!

@ blackie: niet helemaal mee eens... Een hoop mensen hebben toch ook wel zo iets van nou dan spuug ik even en dan ben ik het kwijt. Ik deed er voor mijn zwangerschap en ook in het begin echt nog alles aan om maar niet te hoeven spugen. Ik vond het niet gewoon onprettig, maar ik vond het echt verschrikkelijk en ik knapte er nooit van op daarna...

Hopelijk kun je wat vaste dagen krijgen bij die baan, zal voor je duimen!!

@ beertje: welkom nog!
    En ja ben al wel bezig hoor met de voorbereidingen! We vieren het ook al over 3,5 week....pfff dat is echt snel al!!! Over anderhalve week gaan we ook nog eens eerst naar Italiƫ, dus wordt een drukke tijd! Voor m'n binkies verjaardag is ook m'n moeder, m'n zwagertje en m'n man z'n nichtje nog jarig en daarnaast zijn we ook de 23e nog eens 2 jaar getrouwd!
    Hmzzz nu ik t zo op een rijtje zie staan denk ik waar moet ik in godsnaam de tijd vandaan halen?!?! Denk dat ik in ieder geval voor de taarten die ik nog moet maken alvast de marsepein figuurtjes ga voorbereiden...

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Lastig Blackie! Lijkt me wel ff inkomen als je het al lang niet meer gedaan hebt.
    Tja jullie moeten er wel beiden achter staan, anders gaat het niet lukken denk ik.

Fijn dat Tim weer water beter is :)

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje hoe is het nu?
    Dan heb je toch nog een geluk bij een ongeluk dat je niet ook nog naar je werk hoeft ;) Je kan ook andere taarten maken toch? Een kwark of appeltaart is zo klaar, of verwachten ze veel van je? :D

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: ja dat is dan wel weer geluk bij een ongeluk, maar heb tussendoor ook nog een paar x therapie en die dagen kan je me wegvegen als t weer zo gaat als vrijdag...
    De taart van Quinten en voor m'n moeder kan ik in ieder geval geen makkelijke taarten maken, die van m'n zwagertje evt wel en die van m'n man z'n nichtje hoef ik gelukkig niet te maken.

En hoe t verder gaat nu....
    Nog steeds niet zo best, ben blij dat ik morgen weer naar de psycholoog mag, want anders had ik vandaag gebeld voor een eerdere afspraak.
    Met Quinten gaat t gelukkig wel weer een heel stuk beter alleen heeft hij nu nog ergere nachtmerries als normaal. Hij wordt dan ook echt na een half uur helemaal over de rooie wakker en normaal kan ik wel snel tot hem doordringen, maar nu dus al twee avonden niet en dat is zo verschrikkelijk! Het duurt zoieso al maanden dat hij het heeft, maar t is nu op zijn top en waardoor t komt? Misschien nu door de prikjes ofzo, ik weet t niet!

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja ik heb ook wel vaker laat me maar overgeven dan ben ik er vanaf(nadeel ik geef niet snel over) maar dat maakt het overgeven zelf nog steeds niet prettig hoor....

@engetlje meissie toch., Kan het ook niet zijn dat ie jou spanningen aanvoeld. Niet dat ie daar nachtmerries van krijgt maar misschien dat je hem daardoor minder goed kan kalmeren. Sommige kinderen zijn daar erg gevoelig voor.

@werk ehm nou inkomen is niet nodig ik werk sinds mijn verlof 24 tot 28 uur per week dus dat ben ik wel gewend. maar ook onregelmatig. En op zich boeit me dat ook nog niet zo zeer maar zou het wel fijn vinden om dan bijvoorbeeld dinsdag en woensdag te werken ofzo en dan om het weekend een weekendje te werken. Dan hou ik vaste dagen vrij om dingen te plannen enz. Agghr vroeger was het in de zorg zoooveel makkelijker om dingen te plannen.. die stomme regels tegenwoordig!

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Engeltje, heel veel sterkte vandaag bij de psycholoog!

En wat vreselijk dat Quinten nachtmerries heeft!
    Wat Blackie zegt kan idd ook waar zijn. Ik keek laatst naar dat Derek Ogivile en daar was een moeder die een zoontje had, maar die liever een meisje had gehad. Dat zoontje zag haar niet als moeder. En die gast zei toen dat ookal zei die moeder het niet tegen hem hij wel door had dat hij eigenlijk een meisje had moeten zijn. Dit is een heeel andere situatie hoor, maar ik denk idd dat kinderen heel goed aanvoelen wat er is, en als je niet lekker in je vel zit kan Quinten dat denk ik ook voelen. Dikke knuf!!

Kan je misschien een lampje aanlaten in zijn kamer 's nachts? Als ik zelf enge dromen had liet ik altijd het licht aan en dat hielp wel.

Vanochtend was het weer raak, helaas. Pff wat net S aan het voeden en toen heb ik haar heeel snel in bed gelegd , k was net op tijd bij de badkamer. Heb toen maar weer een grote snicker op en ik zit nu aan de appel/abrikoos compote. haha
    Morgen nog 1 ochtendje werken en dan kan ik weer 3x uitslapen. Dat heeft er zeker mee te maken, dat vroege opstaan.

@ Blackie moet je vandaag ook nog werken?

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen he die misselijkheid!~iks puug me ookwat af en veel misselijk. zelfs savonds voor het naar bed gaan! ik kan gelukkig wel alles eten. ik moet zelfs eten anders blijf ik misselijk enmoet ik spugen. bij aukje was k ook wel misselijk, maar niet dat ik moest spugen! jongetje nu dan"? ;) haha

wat een super leuke verrassing zeg voor je vriend zn verjaardag:D wij vrouwen kunnen ook wel voor verrassingen zorgen he ? ;) haha super!

hier vandaag naar rdam om de familie daar te vertellend at we weer een kindje verwachten. kan ikhet daarna aan de grote klok hangen!!

woow jdb.. ik snap hem, maar moest ff goed terug lezen... van.. waar ben je ineens?

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee morgen weer werken. en dan zondag maandag en dinsdag.

Vandaag bij gastouder geweest. Ziet er leuk en goed uit mooi geregeld enz. Maar de bom barstte toen ik thuis kwam. Manlief ziet het alles behalve zitten...zucht.. tja je moet het er wel beide mee eens zijn he?
    Vind wel jammer. Hopelijk kan ik als flexer daar wel nog vast blijven komen. het voelt der zo goed

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom wil hij het niet dan,?

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wat jammer dat hij het niet wil Blackie! Weet je ook waarom hij het niet wilt? Misschien is hij bang voor het onbekende?
    Je kan het misschien gewoon voorstellen om het een maand ofzo te proberen en mocht het dan niks zijn dat je dan weer terug gaat naar je oude situatie?
    Weet niet of dat mogelijk is hoor ;)

Veel plezier straks in Rotterdam Kimmie! Haha ik dacht dat je uit Belgie kwam ;)
    Dat misselijkheid is idd vreselijk. Hier is het nu ook al een paar dagen ook overdag en 's avonds aanwezig. Ik zal mn dagboek van vorig jaar er eens bij pakken misschien was het toen ook al zo maar ben ik het vergeten. Ik zat ook al van, o dit herken ik niet zou het dan een jongetje zijn :p

14. Maia

Maia Niet meer actief

inderdaad, waarom wil hij niet Blackie?

15. hartendiefje

hartendiefje Niet meer actief

lastig blackie...zoals de rest al vraagt waarom ?

@engeltje ..dikke knuf, het is even pittig meis, de EMDR en alles erom heen maar uit eindelijk word je er echt beter van.
    Misschien dat je kleine man je spanning voelt en daarop reageert?

hier vandaag verdrietig nieuws gehad, het zoontje van mijn oude klasgenoot is gisteren plotseling overleden..zijn tweelingbroertje overleed 1 week na de bevalling al..
    zo erg, ik ben de hele dag al sprakeloos....

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Hartendiefje, och wat een vreselijk bericht!
    Gaan ze onderzoeken wat de oorzaak is? Hij was ook nog niet zo oud zeker?

Dikke knuf!

17. hartendiefje

ja er is een onderzoek gestart , nee hij was net 11 maanden oud.:(

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Net zo oud als onze ukkies :( Moet er echt niet aan denken zeg. Ben al zo'n emotrien

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhhw wat verschrikkelijk!!!! K kan wel janken van dit bericht!! :( :( wat erg zeg....

20. hartendiefje

ja ik heb vandaag ook keihard gehuild, ik zou echt niet goed worden.
    met haar gaat het op dit moment ook echt niet goed, maar ze moet even door pakken nu begrafenis enz ...ook vanwege hun 3 jaar oude dochtertje.
    vreselijk ik ben er nog steeds sprakeloos van...

Deel Deze Pagina