Hartendiefje jeetje was erg zeg!! Bahh wat naar... Kan me idd goed voorstellen dat je er stil van bent!! Heel veel sterkte voor jou en de familie!!
Jemig Hartendiefje das zeker erg nieuws zeg! Bah!!! En idd net zo oud als onze ukkies je moet er niet aan denken...brrrrr Hij wil niet tja zal principe kwestie zijn. Hij wil niet dat ie een complete dag daar blijft. wat dus de optie voor mij vaste dagen te werken eigenlijk wel beetje overboord gooit. En op zich is het niet erg, hij ziet het niet zitten en dat recht heeft ie, maar deed er wel beetje lullig over. Heb hem gezegd dat we er wel gewoon over moeten kunnen praten, ligt het hem niet, praten we erover en zit het dan nog niet goed ok dan is dat zo maar we zullen nog wel vaker beslissingen over knulletje krijgen en daar moeten we dan wel normaal over kunnen praten. Hij heeft het er niet meer over gehad das zijn manier van mij gelijk geven. Anders zou die alleen maar bozer zijn geworder. Ach ja eerste kindje he?? Hij moet er ook mee om leren gaan dat dit andere discussies zijn dan de onze
@ hartendiefje: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Snap dat dit bij jou ook flink binnen komt, sterkte! @ blackie: balen dat je man het niet wil en dat hij daar niet goed over kan praten met jou...... Thnx voor alle lieve woorden meiden! En natuurlijk denk ik ook wel dat Quinten wat van mijn emoties mee krijgt, maar dat lijkt me zeker niet het probleem van het dromen. Dit heeft hij echt al maanden, ook in de periodes dat ik me wel wat beter heb gevoeld. En meestal ben juist ik degene die hem wel stil krijg, mijn moeder en man krijgen hem als hij zo in paniek is ook niet stil. Hij kijkt dan ook echt langs je heen en is gewoon ondoordringbaar. Heb t al een paar x besproken op het cb, maar die wijten het eraan dat hij zo'n bezig bijtje is. Nu vind ik het niet erg om hem te troosten natuurlijk en als hij dan weer rustig gaat slapen denk ik ach, die 1 a 2 x per avond moet kunnen. Alleen als dit ontroostbare zo door blijft gaan, dan trek ik toch wel echt aan de bel bij de ha of de ka. Heel toevallig is hij vanavond nog geen 1 x wakker geweest, hopelijk gaat t vanaf nu gewoon beter en gebeurd t niet vannacht..... De therapie was vandaag weer heel heftig, maar ik lijk wel minder misselijk te zijn. Hopelijk blijft dit ook weg. Ook de hoofdpijn was wat sneller onder controle nu. Komt denk ik ook omdat ik verder niks gepland had vandaag. Nog wel vanmiddag gezellig bij mn buuf in de tuin gezeten en de kids hebben heerlijk in een badje gespeeld. Was trouwens best diep en Quinten ging 1 x koppie onder, maar die bikkel reageert zelf al zo snel met naar boven komen en verder geeft hij geen kik en speelt heerlijk door! Zo nu mn kereltje even lekker laten drinken en knuffelen... Truste allemaal!
Als ik dat zo hoor Engeltje met dat ontroostbare enz. Jari heeft dat paar weken terug ook gehad. Of met naar bed gaan of midden in de nacht kon ie uren lang huilen huilen en huilen. En was gerust te stellen tot je wegging. (OOK ALS IE AL SLIEP!!) Vaak zat er maar 1 ding op dat was de auto pakken en zorgen dat ie echt in slaap viel. Hij heeft er denk een maandje last van gehad. Is toen "vanzelf" over gegaan... Maar het is gewoon moeilijk te zeggen wat het is. bekenden vonden dat ik met kind van 11 maanden niet meer met auto moest gaan rijden om te slapen. Nee, mee eens maar als ik al 2 uur met hem op zit snachts dan wil ik ook slapen en is die jongen zo danig moe dat ie zelf ook niet meer in slaap komt. CB was het toen met dit besluit eens, ook jij moet je rust krijgen zeiden ze(zeker als je werkdag erna komt) En daarnaast het is mijn kind! Ik weet heus wel of het slecht voor hem is of niet. Het was een fase en daar is ie door. Nu heeft ie de auto niet meer nodig en valt ie zelf in slaap.
@hd jeetje wat schrikken! Is toch echt je grootste nachtmerrie zoiets. heel veel sterkte voor iedereen! @hier al twee dagen last van m'n buik/darmen. Woensdag wel gebeld en uitgenodigd voor 3 eerste gesprekken waarvan er gisteren 2! Beide heel anders maar allebei interessant! Volgende week hoor ik meer. Woensdag nog een ander gesprek dus wie weet kan ik binnenkort weer aan de slag. @engeltje vervelend van die nachtmerries zeg!! Hier ook al drie nachten snachts overstuur wakker. Geen idee waarom. Wel vermoeiend in ieder geval! Fijn dat de emdr goed ging. Sorry de rest is ff niet blijven hangen. Vannacht weer heftig nachtje dus ik duik er nog ff in
engeltje, misschien een idee om zijn bedje ergens anders in zn kamer te zetten? k geloof dat er meer is tussen hemel en aarde( en nee ik ben totaal geen zweverig persoon) maar heb wel eens gehoord dat het echt kan helpen! tis het proberen waard!
goedeavond dames ! engeltje hoe gaat het met je nu ? pff ik maak me ergens ongerust over.. ik ben na de bevalling heel vaak ongesteld, eerst was ik ruim 4 maanden continu ongesteld en dat in combi met heel veel afvallen zonder dat ik dat wilde ben ik na de ha gegaan. uit bloed onderzoek bleek dat ik een erg te kort aan b12 had en hier krijg ik dan ook injecties voor. ik heb verschillende pillen gebruikt maar niks werkt, steeds ben ik een week niet ontsteld en dan weer een paar dagen we en dan weer niet .. ik maak me zorgen omdat ik ergens las dat je dan ook in de overgang kan zijn :O ... nou is het ook een symptoom bij b12 tekort, tenminste dat het ontregeld is. maar ik krijg nu al bijna 7 maanden injecties en dan zou je toch denken dat het over is of ieder geval verbetering in zit. ik ben zoweiso maandag de ha weer erover..maar pfff ik wil echt niet in de over gang zitten hoor nu al..ben verdorie 21 !!!
O meid, ik geef je 1 tip, ga alsjeblief niet op internet rondneuzen! Daar vind je de vreselijkste dingen. Hoe moeilijk het ook is, ga idd maandag naar de huisarts, en zeg ook dat je hier aan zit te denken. Dan kan hij igg onderzoeken of dat dat het is of iets heel anders. Ik weet wel dat als je moeder vroeg was, je als dochter nog vroeger kan gaan. Maar 21 is wel heel jong hoor! Weet je of je moeder ook vroeg was? Dikke knuf!!
pff dat is naar ja! hier dezelfde mening! niet op internet rondneuzen! maandag met de huisarts over hebben en als hij geen zinnig antwoord heeft, laten doorverwijzen naar de gyn. ER OP STAAN DOORVERWEZEN TE WORDEN! ( vaak doen huisartsen helemaal ouderwetse het af met, ach mevrouw nog even ontzwangeren, of dat komt wel goed, even in de gaten houden bla bla bla) vervelend is het in ieder geval wel... hier alles goed! we zitten te wachten op de kapsalon die we besteld hebben! honger!!
Eetze Kimmi!! Tging vandaag wel redelijk. Als ik maar vn het brood afblijf. Verder kan ik echt niet meer tegen macaroni, bah haha. Ik wil boerenkool!! Maar dat is er nog niet We hebben nu maar stamppot andijvie gegeten, en ik heb dus maar diepvries boerenkool gekocht Dit was ik al allemaal vergeten dt ik hier de vorige keer ook 'last' vn had.. @ Engeltje, en? Hoe is het nu met jou en Quinten? Heeft ie gisteren lekker geslapen? Ik hoop vandaag weer!! Soms als ik je berichtjes lees heb ik echt de neiging om ff naar je toe te rijden om je een dikke knuf te geven
haha ik heb gewoon veel honger nu we hadden met zn 2e 1 grote kapsalon.. toen ik de helft op had dacht ik.. ik wou dat ik een hele kapsalon had hahahaha naja goed geeft ook niet... ik heb alleen verder nix in huis dus dat word een boterham nog. want... k heb nog steeds honger boerenkool MMMMM die kan ik zo lekker klaar maken daar durf ik over op te scheppen ! hihi alleen maak m nooit met worst maar met een balletje gehakt~! (ben nie zo gek van worst) haha
oh ligt het bij jou al wel in de winkel?! Jaloers! Haha En hoe ging het vertellen? Hoe reageerde je familie? Ik heb ook t ene moment giga honger en t andere moment gewoon echt niet..
bedankt voor jullie reactie.. en idd rondneuzen op internet is dan zo gevaarlijk haha..maarja ik schrok me dood natuurlijk. ik bel maandag om eens te horen hoe of wat nou veder want hier word ik ook niet goed van..des noods een echo/inwendige echo maken om te kijken of daar binnen alles wel goed gaat ?
@ Kim: kan ik idd eens proberen om z'n bedje ergens anders neer te zetten. Maar het is natuurlijk wel zo dat hij gewoon goed in slaap valt meestal, zou hij daar dan ook niet overstuur bij moeten zijn? @ hartendiefje: zou het idd gewoon maar even door de ha of de gyn laten onderzoeken, wel erg vervelend zeg!! @ zwangeren: heerlijk om jullie verhalen en symptomen weer te lezen Quinten is niet helemaal fit, 38.3 graden koorts ( is echt hoog voor hem ) hij eet slecht en hij was vanmorgen errug rustig voor zijn doen. Wel gewoon gezellig nog gelukkig. Ik gok dat t nog een nasleep is van de prikjes, of dat t komt door een tandje wat aan t doorkomen is. Wilde eigenlijk ff een boswandeling maken strakjes, maar ik kijk eerst maar even hoe hij uit bed komt straks. Met mij gaat t gelukkig wat beter als vorige week na de EMDR. Ben wel erg moe en heb nergens echt zin in, maar gelukkig niet zoveel hoofdpijn en misselijk als de vorige keer. Gisteren heeft Quinten samen met z'n buurmeisje lekkere cakejes gebakken ( lees: Quinten heeft de vorm en zijn eigen gezicht ingevet met margarine, buurmeisje heeft t beslag lekker geproefd en ik en de buuf hebben de rest gedaan ) Daarna ben ik met Quinten bij m'n collega geweest om de nijntjes te knuffelen voor we op vakantie gaan en ze zijn zoooo leuk! Quinten vindt ze ook echt helemaal geweldig! Na de vakantie gaan we ze gelijk ophalen Savonds nog even met een vriendin naar kijkduin geweest en lekker wat gedronken daar. Was lang geleden en erg gezellig!!! Hier nog ff een paar foto's van de nijntjes! ( sorry moet 1 voor 1, zit op m'n tel )
Dit is echt een lieverdje joh! Hoop dat t qua geslacht uitkomt en dat we deze echt kunnen nemen... Ben verliefd
Ohh schattig!wat voor een soort is het ? L is ook helemaal weg van ons konijn. Ze wordt helemaal wild als ze haar ziet. Wij hebben een Franse hangoor (firmaatje Vlaamse reus) en echt fantastisch hoe die totaal niet reageert
Ja echt schattig he! Het zijn teddy dwergkonijnen.... Alleen die naam is al aandoenlijk Mn arme kleine mannetje was echt heel verdrietig de rest van de dag, wel nog even eruit geweest omdat ik dacht dat t hem wel goed zou doen...... Mn tante zou mee gaan wandelen in het bos met de hond, maar toen ik bij haar binnen zat kreeg Quinten een onwijze heftige allergische reactie op de hond Zn ogen, lippen en zn huid in zn gezicht waren helemaal rood en opgezwollen, hij had er zelfs galbultjes bij! Ohhh en wat was hij verdrietig!! Heb hem direct mee naar buiten genomen en zn gezichtje en handjes gewassen en gekoeld met een koude washand en omdat zn lippen zo gezwollen waren ook contact opgenomen met de hap. De assistente zei al dat zo'n heftige reactie nauwelijks voorkomt bij baby's en ze ging ook direct overleggen wat te doen. Aangezien hij nog onder het jaar was mochten ze hem nog geen medicijnen geven ervoor tenzij hij ook heel erg benauwd was, maar dat was gelukkig nog niet zo. Mocht dat vandaag nog wel gebeuren ( dat kan namelijk ook nog wat later komen, al verwacht ik het nu niet meer ), dan moeten we linea recta komen en hoeven we ook niet te bellen van tevoren. Na het eten begon hij wel flink te snotteren en te niezen, maar was nog niet benauwd. Heb maar lekker lang met hem in een badje onder de douche zitten stomen en nu ligt hij lekker te slapen...... Arm mannetje, wat heeft hij gegilt vandaag zeg van de pijn en de jeuk, hopelijk is hij morgen weer t binkie!