aahww gos dat is echt sneu !! hier nog een wakkere dame..zit bij papa op de bang. soms heeft ze zomaar 1-2 dagen dat het slapen savonds ff niet lukt en dan gaat het weer weken goed..
Ohjee! Is ze dan wel gewoon rustig? Hopelijk gaat ze zometeen lekker tukken! Quinten was zo moe door alles vandaag dat hij direct is gaan slapen, hij heeft zelfs niet meer bewogen! Net nog maar even wezen kijken bij hem, maar alles gaat nog goed gelukkig. Denk dat ik maar alvast een beginnetje ga maken aan de roosjes voor op de taart van mijn moeder. Had me namelijk al helemaal voorbereid op een pittig avondje, maar dat lijkt mee te vallen. *ff afkloppen*
jaa dan ligt ze wel rustig bij 1 van ons.. pff vannacht had ze last van dromen denk ik , ben er ongeveer 5 keer uit geweest GAAP
Ahh zijn niet leuk dat soort nachten... Komt t mooi uit om een rustig dagje te houden! Hier regent het nog net niet, Quinten slaapt al een hele tijd weer en ik ga maar ff een begin maken aan de grote schoonmaak voor de vakantie en wat spulletjes uitzoeken die mee moeten. ( mits Quinten dat toelaat dan.... Hopelijk gaat t beter als gister )
Ooh kimmie lekker savodns nog eten bestellen haha. Ik heb zo'n enorme honger met momenten, vreselijk!! Inmiddels alweer 17 weken en 2 dagen zwanger Jeetje Engeltje; wat een reactie zeg, vervelend!! Hopelijk is het vandaag beter. Zelf ben ik druk met alles inpakken voor onze vakantie. Morgen midweekje naar de hutteheugte; zin in!!
Jeejtje anoniempje wat gaat dat hard!! Voel je je goed verder?? Pff engeltje t zit je ook ff nie mee allemaal! Hoe gaat t met q. Nu na z'n allergische reactie? Q base en zwanger zijn gaat niet samen. Wat een hell was t! Bah bah als t nu overdag was was t wel te doen naja snachts.... Nee eerst volgende feestje gaat wel weer dik een jaar duren hoor! Ben er klaar mee
Balen dat je het niet meer goed trok Kim! Naja dan maar weer even een jaartje wachten, het is het wachten denk ik zeker waard toch? Quinten slaapt nog steeds.... Hij is gewoon doodop door gisteren Ben wel al een paar keer wezen kijken bij hem, want vertrouw het ergens toch niet helemaal nog... Keukenkastjes en lades uitsoppen is echt ondankbaar werk! Je ziet t pas als je ze opentrekt! Mmmz misschien moet ik ze maar open laten staan hihi
Ja voel me gelukkig nu wel goed! Soms wel zwaar hoor J de trap optillen enzo En dat word alleen maar erger Zijn nu opzoek naar een duowagen en dat word waarschijnlijk de toppi 2.. En druk bezig alle jongens kleren te verkopen.. Oh en nog met de babykamer bezig haha.. druk druk.. Dus morgen lekker gaan genieten in de hutteheugte Hoever ben jij inmiddels?
Vandaag precies 13 wk. Wij gaan voor de topmark duo wagen denk k . Betaalbaar en achter elkaar! Verder nog niet bezig met de babykamers enzo komt wel! Heb wel een kamer gehad van m'n moeder! heel blij mee! Hoe doen jullie kindjes dat? Aukje klimt overal op! Glijbaan, zelfs de trap gaat ze al op! Helemaal naar boven! :O En 1x lette k 1 min nie op was ze naar buiten gegaan Rent ml ineens naar buiten vanaf boven want hij zag dat aukje ineens boven aan de glijbaan stond!
Dames, goedemiddag! Ik ben net weer terug van vakantie. Ik moest dus even flink bijlezen. Beertje, welkom! Mijn kleine meid is ook op 23 oktober geboren! MF, wat vervelend dat je ex zo doet over de alimentatie. Maar is er niets over vastgelegd dan? Engeltje wat zielig die allergische reactie! Groetjes
echt leuk dat jullie weer zwanger zijn ! ik zou zelf ook wel weer willen maarja dat gaat nu even niet , en daarbij moet je wel een man hebben die er aan mee wil werken haha we zitten wel al eens te praten over namen voor een meisje , omdat we er eigenlijk al van uit gaan dat het een meisje word als we ooit weer zwanger raken ook gek eigenlijk maarja fantaseren is leuk
@ aislyn: lekkere vakantie gehad? @ Kim: tja heeel goed opletten en als ik hem ff niet in de gaten kan houden moet hij toch echt even in de box. De ene keer speelt hij dan lekker, maar het komt ook wel voor dat hij heuuuul boos wordt! Quin heeft gewoon 3,5 uur geslapen vanmorgen en vanmiddag ook nog een uurtje! Hij is nu dan ook gelukkig weer helemaal t binkie! Zo leuk we hebben koekjes gebakken samen. Heb hem eerst in t meel laten wroeten en proeven, daarna de suiker erbij en uiteindelijk ook de margarine Hihi waar had ik ook alweer allemaal gepoetst? Uiteindelijk zelf goed gemengd en toen had hij al lekker van het deeg zitten smikkelen natuurlijk De koekjes zijn ook nog eens lekker geworden! Komt vast door dat extra kwijl erdoor Nu hebben we lekker peutermuziek opstaan en is hij lekker aan t swingen
@Engeltje pfff... das ook niet fijn. Zal even schrikken zijn geweest. Allergieën bah! en zeker op die leeftijd. @luie zondag?? Nee hoor gewoon keihard gewerkt en mag zo weer @Anoniempje Veel plezier!! @zwangere dames! Respect hoor! Ik zou nu echt niet aan moeten denken zwanger te zijn met die kleine man die overal nog rond rent en doet. @slapen ik denk dat ik hier de doorbraak heb gevonden. Deze week was elke avond mijn man aan het werk. Dus als normaal mens dat om de dag douche ging ik die ene avond met de kleine man onder de douche en de andere dag lekker badderen. Wat viel op?? Met douche hoef ik niet terug naar boven te lopen en valt ie na even wat brabbelen en doen binnen een kwartier in slaap. Mja dan is mijn keus snel gemaakt. Die gaat dagelijks onder de douche! Goed ik gaat weer!! DRUK DRUK ERG DRUK dagje op het werk hihi Fijne dag dames
@ Hartedief, jeetje wat verschrikkelijk nieuws van je oude klasgenoot! Hoe was de huisarts vandaag? @ Blackie, wil hij dan niet dat je volledige dagen gaat werken? Dan moet een kindje toch een complete dag naar een opvang. @ Engeltje, ooh wat lief die konijntjes! Wat vervelend van die reactie . @ Ukkie, ik duim met je mee over de gesprekken! @ Maia, de framboos-witte choco taart was heerlijk! Heb maar een stukje gehad, de rest was op... Had verder ook een Tiramisu taart gemaakt, die was ook super! @ Anoniempje, fijne vakantie! @ MF, lekker bezig met dat speelgoed! @ Kim, oei ik weet nog dat ik zwanger was en op een feestje stond. Vond het helemaal niks . Hier alles goed. Gisteren wat familie op bezoek voor vl verjaardag. Konden halverwege de middag lekker naar buiten. De taarten vielen in de smaak en 's avonds hadden we weer onze eerste dansles van dit seizoen. Doen nu Goud ster. Met V gaat het ook goed! Zijn 2 boven tandjes zijn eindelijk door. Verder doet hij het super goed. Wat ik me afvroeg, hoe doen jullie jullie kindjes in bad? In het kleine badje gaat hier niet meer, dus nu doen we hem met een laagje water gewoon alleen in het grote bad (en gaan er zelf naast zitten). We leggen zo'n plastic ding op de bodem dat hij niet uitglijdt, leggen wat speelgoed erin en het is hemels. Hij kruipt dan gewoon in bad en vind het heerlijk om te spelen. Zo leuk om te zien!
hahaha MF nee ff niet meer. sta je op qbase in de hardcore tent.. kijkt iedereen je aan en naar je buik.. van wtf doe jij hier? naja de mensen die nog kunnen kijken dan.. de andere hebben het te druk met heel hard op een kauwgompie kouwen en te stuiten in hun eigen wereld! aukje konden wij niet meer in bad doen. ze ging staan! en wij hebben geen normaal bad alleen t baby badje. dus wat doe ik nu, vind ze prachtig, ik heb een inloopdouche, zet ik dr op de billen neer. gaat ze zitten.. pak ik de douchekop en dan douchen we zittend. dan laat ik dr ff met de douchekop spelen en met dr bandeend. en met 5 minuutjes is ze klaar met douchen! ideaal en geen badje meer vullen! mf dat zijn mooie aankopen ja! wij hebben voor aukje een loopwagentje gekocht van vtech. was in de aanbieding bij prenetal. nou aukje loopt heel de kamer rond! hahaha geniaal! alleen dat ze heel de tijd de trap op wil vind moeders wat minder. dus nu als we savond naar bed gaan mag ze zelf de trap op. en verders houden we de deur maar goed dicht