Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Huishouden, ik doe dat als ik vrij ben. Ik werk 4 dagen en heb 's avonds echt geen energie meer om ook nog te gaan poetsen etc. Ik hou wel alles opgeruimd enzo. Het meeste in het huishouden doe ik zelf, mijn vriend helpt ook wel als ik het vraag (hij is meer van het stofzuigen en af en toe wc poetsen, de rest doe ik).
    Op vrijdag (mijn vrije dag) stofzuig en dweil ik de beneden verdieping als V zijn eerste slaapje gaat doen. Tijdens het spelen poets ik de wc/keuken. Huiskamer ga ik soms even met een doekje doorheen. Boven doe ik als mijn vriend thuis is of als V slaapt. Soms zet ik hem te spelen in zijn bedje als ik boven bezig ben. We hebben nog geen traphekje namelijk.
    Was doe ik in het weekend, strijken een keer 's avonds (dat hoopt zich nogal eens op, letterlijk).
    Mijn vriend kookt wel meestal, hij is om 16.45 thuis.

@ Stofzuiger, V vindt dat ding geweldig. ALs het in de gang staat gaat hij er ook mee spelen haha.

@ Aislyn, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. En super dat je werk dichterbij komt, dat scheelt veel!

@ Kim, hoe stel je die wielen in? Ik krijg het niet voor elkaar, of ik snap het gewoon niet haha. Hebben we 2e hands gekocht, misschien is dat ook wel kaduuk :p.

Hier alles nog steeds prima, weinig te melden eigenlijk :).

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ hartendiefje: leuk zo'n bedrijfje!

@ MM: hopelijk heeft hij van de rest van z'n tandjes wat minder last!

@ bijna 1 jaar: ohh wat gaat t toch snel allemaal he!! Heb er wel heel veel zin in, al lijkt t me ook wel een beetje een emo dagje!

@ blackie: dit is de tweede keer dat hij op een hond reageert, maar er was nu al zoveel verschil te zien tussen die twee keren dat ze een nog heftigere reactie liever voor zijn en daar ben ik t helemaal mee eens, hij heeft nu wel genoeg te verduren gehad!
    Hij hoeft de medicijnen ook alleen als we ergens naar toe gaan waar een hond is hoor....

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kunt de achterste wieltjes kun je draaien. daar zitten 2 standen op. de ene stand 1, de andere dat ie helemaal niet kan rollen. en een stand 2. de ene is wat lichter waardoor je kindje sneller kan lopen (of de loopkar loopt met je kindje dan gaat ie snel voor je kindje) dan kun je hem een standje zwaarder zetten.

ik vind het ook zwaar dat huishouden. ik werk gewoon fulltime en manlief ook (ben beniuewd hoe dat gaat als we 2 kindjes hebben.. ik wil zooo graag minder werken... maar helaas financieen laten dat nog niet toe! ":( naja goed komt wel!

Hoe was jullie dag allemaal?
    pff ik weer wat vandaag.. ahd op fb gezet dat we een tweede kindje verwachten.. nou hartstikke leuk! maar op het werk weten ze het nu ook allemaal! en hele leuke reacties gehad.. maar ook echt mega kut reacties! :( uiteraard haha
    en ik heb net een nieuwe functie en die wilde ik het persoonlijk vertellen uiteraard... maargoed die weten het nu ook al.. helaas.. nou prima hoor.. is toch ook logisch dat ik dat niet zeg tijdens een sollicitatie? ze mogen niet discrimineren..? maar als pietje niet met verlof hoeft en ik wel.. is pietje aantrekkelijker om mee te werken! dus word ik niet aangenomen en pietje wel! en nu ben ik wel aangenomen nja helaas dan dat ik zwanger ben! dat hoord er bij toch?

sorry voor mijn tiepfouten maar als ik zo snel tiep omdat ik soort van kwaad ben wil ik nog wel eens wat verkeerd schrijven!

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Voel je je vooral niet schuldig Kimmi
    Je hoeft het idd niet te zeggen dat je zwanger bent en k zou dat denk ook niet doen hoor. Anders kan je net zo goed niet solliciteren!
    Jammer dat ze op FB ook negatief reageerde zeg! Kzou die reacties verwijderen en tja dan maar geen geboortekaart ofzo.

Weet je tis ook nooit goed, of je bent te snel zwanger of het is een nakomertje. Nou in jullie geval is het gewoon echt super vet dat het 'zomaar' gelukt is :D

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    In jullie geval moeten ze niet zo zeuren kimmi en blij zijn dat jullie een tweede wonder gegund is!
    Kwa financiën lang over getwijfelt voor we Jari kregen. Mijn pa zei altijd: we hadden geen geld voor we jullie kregen, tijdens niet en nu jullie huis uit zijn nog niet. Je leert er naar leven. En jullie zijn er niet minder om geworden!
    Hij heeft een punt.

Afijn net terug van werk. Ga maar eens slapen. Althans proberen. Jari is denk echt ziek aan het worden. Heeft al twee nachten wat gespookt en nu raar hoestje. Ben sinds 23:10 thuis en nu al drie keer bij hen geweest...of toch tanden? ? Hoop zo het laatste. Mja we zullen zien. Slaap lekker dames!

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Kimmii wat een belachelijke reacties zeg! Je bent niet 'verplicht' iets te zeggen tot 3 mnd voor je bevalling. ?.. gewoon gelul/jaloezie. ?. Ik vind het e ht super voor jullie!

Blackie das niet fijn.... Hopelijk wordt hij niet heel ziekjes.

Hier gebroken nachtje. Mannetje was rond 12 uur onwijs verdrietig, aan het gillen zelfs.... toen ik naar hem toe ging, stond hij in bed met punt van de deken jn zijn hand geklemd, zo aandoenlijk. Dus maar ff bij me genomen, hij greep me helemaal vast. Uiteindelijk nog wat melk gegeven, dit had ie op.... en toen ging hij bovenop me liggen... mijn hartje smolt, na half uurtje weer naar bedje gebracht waar hij toen lekker geslapen heeft... tot nu ;)

Wat een weer he... lijkt wel herfst! Vind t maar koud ook brrrrrrr.... hoop dat renovatie snel start, duurt wat langer vanwegs vergunningen *zucht*

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das dan zeker te hopen Miracle... kou is niet fijn... en tocht met een uk al helemaal niet.

Jari heeft vannacht toch redelijk nog geslapen. Sliep zelfs uit tot half 8! is maar half uurtje maar bewijst dat ie niet in zijn hum is. Normaal begint ie vanaf kwart voor 7 al te pruttelen. Maar goed eet en drinkt wel goed is alleen sneller mopperig. Maar mag geen naam hebben.
    We wachten het af!

Heb zijn winterjas gister aangetrokken! nog wel wat te groot maar zijn zomerjas werd echt te klein! en zonder gaat niet meer.
    En kreeg gister pakketje binnen van mijn schoonmoeder. Een spijkerbroek met bretels! Ik vind dat toch zooo gaaf! Mijn man vind er weliswaar niets aan maar ach das dan maar jammer ! Haha!

Bijgevoegde bestanden:

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw leuk!! Stoer hoor!!

Fb reacties waren leuk alleen op t werk niet allemaal... Maargoed heb k idd ook geen boodschap aan ;) k vind t allemaal wel best! ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: wat een stoere jas zeg!!!
    Quinten heeft ook een paar spijkerbroeken met bretels is ook echt superstoer!
    Jouw ventje heeft ook pas prikjes gehad toch? Quinten heeft namelijk precies t zelfde, beetje hangerig, af en toe ineens heel hard huilen en een hoestje erbij.

@ MM: ahh gossie dat is dan wel heel aandoenlijk ja!

Later meer

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @kimmie wat rot van die reacties. Niks van aan trekken ze zijn gewoon jaloers! Ik vind g super voor jullie!

@mm ja hier ook koud vannacht en overdag. Ik denk dat ik volgende week de dikke slaapzak voor L ga pakken. Is ook een grotere dan die ze nu heeft, wordt een beetje te klein :D

@blackie gave jas!! En zon broek heeft L ook, super stoer vind ik m!!
    Ik heb nog steeds geen leuke jas gevonden. Deze week nog maar eens kijken.

@hier afgelopen twee dagen een erg hongerig meisje, misschien geoeispurtje?! Verder wel lekker vrolijk.
    Gisteren bij een vriendin geweest haar zoontje is 4maand. Is gewoon even groot als L ;) hihi. Achja, is ook maar een klein maar vrolijk en slim mupke.

Zometeen weer een sollicitatie gesprek. Heb er nu 5 in totaal lopen! Spannend!!

11. Mama JaDeBo

Blackie stoer hoor!! Hier ook voor beide jongens broeken met bretels... en wil er voor mijn meisje ook een kopen. Zo leuk!

Kim zo is het!!

Ukkie ja hier moet ff een winterzak kopen, wil er een met mouwe
    .. heb nog roze maar doe dat maar niet haha.
    Succes met sollicitaties :)

Hier dit jasje voor nu.. komt nog een winterjas bij.

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen,

@ Ukkie, succes zo! Hopelijk wordt je nu aangenomen :)
    @ Blackie, beterschap met je ventje!
    @ Miracle Mama heb je geen verwarming meer vanwege de renovatie? Lijkt me dan erg koud!

Leuke jassen dames!

Ik heb een donkerrode vilt jas met houtjetoutje knopen voor S. Ben benieuwd hoe die haar staat.
    Ik mag zo weer naar de VK voor een echo. Spannend!

13. Mama JaDeBo

Ja heb wel verwarming mits ze bij mij beginnen... iedereen heeft nog stadsverwarming en dat wordt via eigen cv gedaan. Aangezien ik het laatste van het blok ben lijkt mij dat het logisch dat ze mij een van de eerste doen anders ga ik daar tegen in. Zit ook met 3 kids...

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Bij ons begonnen ze in de flat ook bovenin met klussen, best kans dat je dus al eerste bent! :D

15. Mama JaDeBo

Nou heel graag ben de bovenste dus komt goed uit... en dan heb ik t maar gehad! Ook straks verjaardagen achter elkaar + kinderfeestje... haaaa

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga steeds meer hopen!! Ik voel echt scherp randje bovenin zijn mond maar kan het niet zien. Is ook lastig laat die jongen nooit toe.. Dus vingers gekruisd dat het zijn tanden zijn.
    Mja het heerst enorm die griep. ben zelf al paar dagen niet echt in mijn hum en op mijn werk zie ik ze ook 1 voor 1 wat ziekig worden. Tis weer herfst he!
    Nou de te grote broek van mijn schoonmoeder omgeruild tot zijn maat. Dit is het resultaat! Stoere bink!

Bijgevoegde bestanden:

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha Blackie, een echt zakenmannetje zo! :)

@ Miracle ja dan kan he maar beter gebeurd zijn!

18. Mama JaDeBo

Ja pcies. De balkons worden later gedaan maar als ik dubb glas, eigen cv en schimmel vrij huis heb dus met nieuwe badkamer en keuken ben ik al tevreden. .. voordat de echte herfst losbarst :)

19. Mama JaDeBo

Stoer ventje hoor!! :) en tja tandjes zou kunnen maar er heerst ook van alles momenteel.

Hier nu 4 tandjes

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    O ik gaan ze echt een nieuwe keuken en badkamer plaatsen??
    Zorg dan alsjeblief dat je in ieder geval de eerste week ergens anders kan verblijven. Wij hebben het ook gehad enje kan helemaal niks! In je huis.

We hadden geen gas meer, geen douche, ja beneden in een bouwkeet. En ook de wc was doormiddel van een soort po met een zakje erin.
    En dan nog al dat stof, de herrie! Je jongste kan dan echt geen slaapje doen als ze aan het slopen zijn.

Wij hebben 3 weken bij mn ouders gewoond, met S.

Kwil je nie bang maken hoor ;) maar twas bij ons echt vreselijk :(

Deel Deze Pagina