Zit vol schimmel ook tussen de voegen dus zal moeten. .. ze zeggen een week nodog te hebben... dus hoop voor alles. Maar ik ga idd naar mijn ouders. En rijd wel ff heen en weer voor school enzo.
Het resultaat is natuurlijk fijn! Maar om er in te zitte met het klussen niet haha. Hier zeiden ze dat ze 2 weken nodig hadden maar het werden er 4 Kwam door de slechte organisatie. Ik hoop dat het bij jullie idd maar 1 week is dan!
Ja lekker is idd anders maar als moet moet het. Gelukkig heb je wel iemand waar je terecht kan even toch. En zal toch geen weken duren?? Heb maar even album gemaakt met foto's van Jari Dus als jullie willen kunnen jullie die zien
@ Kim, argh ik kan het echt niet vinden met die wielen. Ik kan niks verdraaien ofzo. Aan de binnenkant zitten 2 schroefgaten, moet ik dat verdraaien? Heb fotootje gemaakt. Ach ja, hij moet maar leren lopen hoe het nu is @ Blackie, wat een coole jas! En een stoer mannetje! @ MM, ik zou gewoon de roze slaapzak aantrekken hoor . V heeft in het begin ook een gratis roze speen gehad haha. Hopelijk komt de renovatie snel! Vanochtend spuugde V opeens weer wat melk op. Een flinke mond zeg maar. Verder was hij wel gewoon vrolijk. Hij heeft een knuffel van een kat die kan lachen als je hem aanzet. Hij draait dan met zijn staart en dan maakt hij dus zijwaartse rollen, alleen V pakt hem zo vast dat hij niet meer kan rollen en dan hoor je steeds dat getik van het mechanisme heel hard. Echt heel irritant, dus die staat nooit aan .Maar hij vindt het heerlijk om met die knuffel te knuffelen, echt zo leuk om te zien. Ik ga eens kijken of ik vanavond een foto kan maken .
Hier een blije ik! De echo was helemaal goed! Ik ben nu 11.1 dus iets terug en jaja wel op 1 april uitgerekend haha. Nu lekker genieten!
Super Samie!!! Nee idd k zie het ook niet als k thuis ben zal k eens een foto maken van die van ons snap je wat k bedoel als je die misschien ziet .. Mm- balen zo'n renovatie! Maar als t klaar is heerlijk alles fris enzo! Heb je ook nog een soort van keuze in soorten tegeltjes enzo dat je wil?
Sammie wat fijn! Gefeliciteerd meis lekker genieten Kim als goed is wel, ze moeten nog een keer langskomen om te beoordelen wat er naast de standaart dingen gedaan moet worden. Dat gebeurt pas als vergunning binnen is, die is nog niet rond... zodra dat er is wordt alles directeur inwerking gezet.
Mooi dat alles goed was!! Hihi zal ik maar de eerste zijn die de grap maakt Zeker weten dat het geen grapje is dat de kleine dan komt haha
Wat fijn sammie !! op 1 april .. hihi leuk @MM bah renovatie, hadden wij ook hebben toen 3 hele weken bij mijn schoon ouders gezeten..gelukkig waren ze niet zo heel moeilijk maarja konden even niet anders @hier ik denk dat J. verkouden word/is ..ze heeft een enorme loopneus en der oogjes zijn rood en wat gezwollen arme prinses hopelijk word het niet te erg !
@sammie fijn dat de echo goed was! @mm balen van de renovatie maar heerlijk als alles af is! @hartendiefje, jouw kleintje ook al, hier ook een loopneus met rode oogjes. Gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben. @hebben jullie de vallen en stoten periode al gehad? Moet haat wel met al dat geloop en gekruid. Nou L begint zich eindelijk te verplaatsen, geen idee hoe ze doe er telkens als ik niet kijk. Gaat ook geregeld mis en valt dan vol op d'r hoofd op alle speelgoed.. Brullen maar na een knuffel is t over @winterjas, ja hoor vanmiddag geslaagd! Ook een tussenlaste gekocht want winterjas is echt nog te warm.
@ ukkie: leuke jas zeg! Vooral die eerste vind ik echt heel leuk! En de vallen en stoten periode..... Die is nog lang niet over hihi gelukkig is Quinten een echte doorzetter met een hoge pijngrens Heb je al vallen en stoten gel in huis? Ik vind het echt een must have! @ sammie: hihi 1 april, hoe verzin je het Fijn dat de echo goed was! @ mm: succes met de renovatie! Fijn dat je bij je ouders terecht kan! @ penny: showen die foto! @ loopkar: bij mij zien die wieltjes er ook zo uit, kan echt niet ontdekken dat ie te verstellen is hoor! Hier zijn Quinten en ik nu allebei ziek flinke hoest te pakken en hartstikke misselijk en koorts die in vlagen komt opzetten.... Heb alle tijd gehad om ziek te zijn en nu gaan we bijna vliegen en zijn we ziek Hopelijk is t snel over!
Als je kijkt naar die wieltjes (bij t rechter wieltje zie je het) Zij de wieltjes blauw, en aan de binnenkant zie Jesse oranje wieltje zitten daar kan k aan draaien en hem in de verschillende standen zetten! Wat een leukje jasjes allemaal!
Thnx sammie! Nou, zaterdag is mn moeder jarig en dan wil ik eigenlijk wel opgeknapt zijn... Vertrekken zondag heel vroeg
Dat zit er hier echt niet op helaas Kim Maar Quinten heeft sinds vandaag een leaseauto hihi van zn buurmeisje geleend. Daar kan hij goed achter lopen en op rijden, dus komt goed
Sammie, jeej 1 april ! Fijn dat het goed was. Kim, thanks voor de uitleg. V moet maar leren zonder de rem Engeltje, beterschap voor jullie! Ik werk vandaag thuis dus ga straks met de camera in de aanslag zitten . Ukkie, wat een super vette jas die eerste! Waar heb je die gehaald? MF, goed dat je de streep erdoor hebt gehaald en het rust geeft. Lekker aan jullie tweetjes denken en wat het beste is voor jullie. Schijt aan de rest . Gisteren weer eens gaan spinnen sinds 2-3 weken, jeetje wat sloopt dat als je fanatiek meedoet haha. Wel lekker. V wordt deze week iedere keer rond 5.30 wakker en ik dus ook. Na muziekbeer aan te zetten en weer in te stoppen slaapt hij wel weer tot 6.15 - 6.30, maar ik niet echt. Ben kapot! Hij ligt nu dus ook alweer in bed, hij kan zo vervelend worden als hij moe is. Echt hangerig en wil hij alleen bij me op schoot zitten om met mijn laptop muis te spelen. Nu dus rust in de tent en moet ik ff snel wat voor mijn werk doen.
@ Penny, hopelijk kan je dan van het weekend ff bijslapen.. Wie van jullie geeft er 's ochtends een papfles? Hoe maak je dat en hoeveel maak je dan? Geef je daarnaast ook nog melk of iets anders te drinken?