Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Fantastisch al die uitspraken :D

Tandjes hier nog steeds niks ;) nog geen bobbel... Zal wel een keer komen haha

@mf fijn dat het wennen goed ging.. Prikjes zou ik idd ook liever zelf bijzijn, maar als het echt niet kan..

Ik geef het brood trouwens in stukjes en geef erna de korstjes in de hand.. (Dit duurt namrlijk altijd wel ff ;))

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha Lycka, schrijf je ze ergens op? Kan hij later ook lachen ;)

@ Tandjes, hier is de 4e nu door. 2 boven en 2 onder nu.

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jari eet nu van bordje af maar at altijd gaf altijd stukje voor stukjw. Afwisselend van met eb zonder korst. Korsten duren wel iets langer maar anders eet ie die nauwelijks. En wil geen kind wat straks geeb korsten wil eten

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    De oudste was ook vrij laat met tandjes, maar het is helemaal goed gekomen ;) Ik ben benieuwd of hij ook laat gaat wisselen.

Ja de uitspraken worden genoteerd :D
    De 2-talige opvoeding zorgt trouwens ook voor mooie uitspraken. Vorig jaar vroeg hij of ik brand wilde maken in de luizen ;)
    Het duurde even voordat ik doorhad dat ik de kaarsjes aan moest steken :D

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    S krijgt nu nog niet zo vaak korstjes, misschien toch maar mee beginnen. Verder is het brood belegd dus ik snij het en voer haar. Gister met een vork gedaan en dat ging ook prima.

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    J krijgt ook korstjes. snij die stukjes gewoon iets kleiner. Als ik ze los geef is hij er al snel klaar mee :D

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja ze krijgt ze wel om op te sabbelen, en dat gaat wel prima!

Zo net een groot pakket kleding maat 86 binnen voor de winter! Nu nog een paar broeken en vesten erbij en dan is ze winterklaar. :D

8. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Mannetje is weer helemaal goed gekeurd, weegt nu 9525 gram en is 75 cm lang. Prikjes huilde hij maar heel even... een knuffel van mama en over was het ;) Nu is hij wel moe en dus wat vervelend... slaapje overgeslagen vanochtend. Dus zo meisje snel naar school en snel naar zijn bedje! Hoop dat ie nu niet zoveel last krijgt van prikjes... vorige keer aantal dagen koortsig geweest

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn dat het meeviel MM!

MF, ze past hier maat 80 nog wel maar ik ga geen nieuw winterspul in die maat kopen. 86 is nog iets te groot maar ja dan kan ze even vooruit. Heb het trouwens via mp gekocht.

10. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Kleding hier 74/80 al neigt hij nu meer naar 80 maar sommige dingen zijn ook nog veel te ruim! Dus koop was 80 en 86 dan moet goed komen :)

hier liggen boys nu in bed, dus mama ook ff op de bank! ben gesloopt!

11. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lycka, haha opschepijs!

@ Sammie, 86!!?! Jeetje, V past hier nog deels 68, is hij dan zo klein? Hij draagt shirt 74 en broek 68.
    Ik koop ook vaak pakketten via MP, ideaal (koop eigenlijk bijna alles via MP, tenzij ik een stoer shirt bij de H&M tegenkom :p).

Ik snij de boterham in allemaal even grote stukjes. Ook met korst. En voer het hem of leg ze 1 voor 1 voor hem neer zodat hij het zelf kan doen. Dat gaat best goed, totdat hij geen honger meer heeft ;) dan belandt het overal in de keuken of in zijn haar haha. Een bordje pakt hij op en gooit weg, meerdere stukjes dan knijpt hij ze bij elkaar en gaat er mee trommelen zeg maar.

Oh dames, nog iets. Vanochtend voordat ik ging werken was ik even in de keuken bezig terwijl V lekker aan het rondkruipen was. Ik let even 1 minuut niet op en meneer staat op de 4e tree van de trap!!! Jeetje ik schrok :p. Heb hem helemaal naar boven laten klimmen terwijl ik erachter stond. Hij was trots op zichzelf haha. Ik moet echt snel een traphekje gaan aanschaffen!

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    hier ook 80, maar koop alles nu in 86.. broeken zullen voorlopig wel maat 80 blijven, maar shirtjes nu iets ruim. Kan hij er mooi de winter mee door (hoop ik toch? :p)

had vanmiddag een hamburgertje. J vond een paar stukjes ook wel errrruuuggg lekker haha

13. Maia

Maia Niet meer actief

Hoi :)
    @tandjes: 7 tandjes, 1 staat op doorkomen en 2 kiezen inmiddels.

@brood: geef het gewoon in stukken incl. korsten hoor, hij eet het zo weg.

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig en ik maar denken dat Jari groot is met zijn 74/80 :p Das dus ook de voornaamste inboedel voor de winter die ik gehaald heb.
    Maar ander vraagje. Een skipakje, heb er 1 op het oog maar is maat 80/86 maar dat moet toch kunnen?? bedoel zitten ze kleren natuurlijk ook nog onder enz...
    Ik wil der echt eentje hebben als e straks sneeuw hebben(en die gaat vast nog komen en flink) dan moet ik zoiezo zo'n 3 keer erdoor met hem emt de hond en met het beter lopen van hem zal ie er zelf ook doorheen denderen. Dus idee van zo'n pak is wel fijn

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Annoniempje jij ook al zon lekker etertje ;) L wil ook altijd happen als ik een hamburger,frikadel,half haantje, visje of spare Ribs eet :D

@blackie lijkt me dat dat wel past met kleren eronder. Moet ook niet te strak zitten.

@kleding. Hier voornamelijk 74, sommige truitjes wel 68 als ze groot vallen. Broeken nu echt 74 die passen perfect.

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok moet goed komen dus! Ja kan er eentje kopen voor 5 euro! en ik wil echt de sneeuw in met hem. De hond is altijd helemaal weg van de sneeuw(duh husky wat wil je) dus wil er echt op uit kunnen trekken met hem!

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Een winter-overall koop ik pas als het zover is. Ik wil niet dat ze er al uitgegroeid is voor het einde van de winter. Hetzelfde voor de sneeuwlaarsjes.
    En wie weet is het dan al mid-season-sale ;)

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou uit de 80/86 is hij echt dan nog niet:p Hij is net 74.....Daarnaast voor die 5 euro :p krijg hem nog maar zo goedkoop weer te pakken

En jaaa hooor. net als de vorige keer. Jari hele nacht aan het rommelen veel wakker huilen. Wel gelukkig zo weer in slaap.
    Voel ik vanmorgen is tweede tand ook door boven. Deed ie vorige keer onder ook al zo snel achter elkaar.

19. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier was V tussen 2 en 3 vannacht wakker, gaap...
    Maar hij is dan echt klein als ik jullie zo hoor. Broekjes past hij met gemak nog 68, 74 is vaak te groot. Shirtjes meestal 74, maar soms ook 68.

4 oktober moeten we weer naar het CB, horen we het dan wel.

20. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Blackie, voor die 5 euro kun je het inderdaad niet laten liggen. Helaas ben ik die prijzen nog niet tegen gekomen ;)

Sofie zit nu prima in maat 80. Sommige kleertjes maat 74 kunnen nog net. Rompers maat 74/80 worden al te klein, ze heeft een lang lijf.
    Voor de winter-overall zal het wel maat 86 worden.

Hier ook een brak nachtje en van het weer worden we ook niet vrolijk.

Deel Deze Pagina