Goedemorgen Theertje welkom back! Hier ook druk bezig met voorbereidingen eerste verjaardag! Lycka wel praktisch en ook niet onbelangrijk!! Leuk hoor!! hier gaat wel oke, kleine mannetje is wel wat verkouden en heeft wat verhoging, verder gewoon vrolijk! Dus lijkt mee te vallen haha! Gelukkig maar want maandag komt schoolfotograaf en gaan ze voor t eerst met zijn drietjes op de foto leulleukleuk! die weken vliegen om met schoolritme... pffff!
Hij vond de lange rit geweldig! Bleef maar naar buiten kijken. Was op eind wel beetje zat maar dan zet ik liedjes als piet piraat op en dan red ie het wel weer. Als ik dan ook nog eens op het eind we zijn er bijna ga zingen gaat ie helemaal door het dolle heen Bezoekje schoonouders weer helemaal top als altijd! En dik geslaagd voor winterspul. Gave muts, sjaal enz Vandaag naar Wageningen. Oud collega op zoeken
@Theertje, leuk je hier weer te zien! @MM, leuk de schoolfotograaf! Ik moet ook eens afspraak maken om de kids op de foto te laten zetten. Hier komt helaas geen fotograaf op het kdv. @Blackie, fijn dat het goed gaat in zijn nieuwe stoel! Sofie slaapt meestal op de lange ritten en ik denk dat dat minder goed gaat in de volgende stoel. Ik hou haar voorlopig nog in de mc. @MF, als ik vroege dienst had, moesten we Ruben ook vroeg naar de opvang brengen. De avond ervoor zorgden dat hij er op tijd in lag. Rond 6 uur moest hij dan uit bed, aankleden en een papfles. Om 7 uur was hij op het kdv. Normaal sliep hij wel langer, maar hij ging prima mee in ons schema.
Oh het is niet zo erg dat hij niet slaapt. Gister sliep ie er niet in en was ie gewoon de hele ochtend op. Interesseert hem ook niet zoveel En was maar uurtje. Mocht ik eens naar mijn moeder gaan(2 uur rijden) Dan kan ik halverwege altijd even stoppen om stoeltje iets in kiep te zetten zodat ie wel kan slapen. En het is allemaal nieuw he? Nieuw is altijd leuk
Hier ook maat 74 of 80.. Maar hij was ook 11 kilo en 80 cm afgelopen dinsdag! Hij had erg veel last van de prikjes, de hele nacht in de baan geweest... Super fijn Ukkie!!
@Theertje: welkom terug @MM: leuk, de schoolfotograaf @MF: Tim is het eigenlijk gewend, de dagen van de opvang gaat om 6:15 de wekker. Dan ga ik naar beneden, brood ontdooien, wassen en kleren aantrekken en van het geluid dat wij maken worden Fleur en Tim eigenlijk vanzelf rustig wakker. Dan doet de een Tim en de ander Fleur wassen en aankleden. Daarna naar beneden, broodje maken en eten, denk dat het dan al rond 7:00 is hoor.
Vandaag naar Wageningen geweest. Oud collega opgezocht. Erg leuk. Heeft een jongen van 4 en meidje van 5 maanden. Meidje en Jari bleven maar lachen naar elkaar zo aandoenlijk! Maar leuke is heb een ontdekking gedaan. Zijn auto stoel kan ietsje kantelen. Een aangezien hij vertikte daar te slapen. Hem maar iets gekanteld en binnen 5 minuten was ie vertrokken! Stoeltje nu dus 100% goed gekeurd!!
Ciao Bella's! We zijn weer terug van weggeweest en hebben het reuze naar ons zin gehad! De vliegreizen gingen goed. De hele heenweg geslapen en de vlucht terug was hij wel wakker. Op een paar keer mopperen na heeft hij het prima gedaan, dus ben trots op ons mannetje! Verder zijn we gelukkig ook weer goed opgeknapt, alleen nog wat verkouden... Heb wat foto's in m'n album gezet en hier is er nog eentje! Ik haak trouwens vanaf hier in hoor, veel te veel om bij te lezen!
Thnx lycka! T gaat eigenlijk best wel goed! Zeker nu ik ff een week niks aan m'n hoofd heb gehad, heb echt goed bij kunnen tanken ondanks dat ik ook gesloopt ben omdat we zoveel gedaan en gezien hebben in italie. Maar het is nu echt fysieke vermoeidheid ipv emotioneel uitgeput Merk ook wel dat door de EMDR de dromen echt zijn afgenomen en ik ben zelfs op de momenten dat ik normaal loop te stressen de rustheid zelve... Denk ook dat de therapie nu niet lang meer nodig is en dat ik binnenkort weer lekker kan opbouwen op t werk. Heb er ook echt wel zin in hoor! Al is het wel heel dubbel omdat ik m'n kleine mannetje dan een heel stuk minder ga zien, maar ja dat hoort erbij he!
Wat goed Engeltje dat je wat opgeknapt bent! En nu vasthouden! Heeeleee leuke foto's en hele mooie zeg! Ziet er inderdaad geslaagd uit! Vandaag Nationale Burendag. En wie moet er werken?? Haha word druk maar ook erg gezellig! Manlief komt met zoontje ook nog langs om poffertjes te eten hihi
@ Blackie, leuk dat hij zo heeft kunnen spelen. Zo schattig om dat te zien . @ Ukkie, fijn dat je kan kiezen! Hoeveel wil je gaan werken? @ 1e verjaardag, waar ben je dan zo druk mee met voorbereiden? Mis ik iets.. Hier is het straks boodschappen doen en klaar haha. Ik stuur dit weekend de uitnodiging mail. We nodigen alleen familie uit en een stel vrienden die ook een kindje hebben. @ Theertje, welkom terug. @ Engeltje, fijn dat de vakantie zo goed was bevallen! Gisteren met mijn zusjes en schoonzus wat gaan eten en op stap. Ik voelde me bejaard daar. Jeetje. Ben om half 2 naar huis gegaan, had er genoeg van. Dit weekend moet mijn vriend werken, dus vanochtend om 6.30 mocht ik gewoon weer opstaan, *gaap*. Straks even naar Prenatal voor een winterjas en Ikea voor een traphek.
Vandaag is S. alweer 1 jaar geworden. Pfft wat is dat jaar snel gegaan zeg. Weet nog precies dat ik vorig jaar verbaasd was dat ik al mocht gaan persen en dat zonder persweeen. Gelukkig ging dat prima want na 4 min persen was ze er. En nu al een echte dreumes in huis. We hebben vandaag heerlijk genoten want door het mooie weer konden we haar verjaardag zelfs buiten vieren!
Gefeliciteerd met S haar verjaardag, Cin! Penny, precies.. Even boodschappen doen, 2 cadeautjes en klaar toch? De paarden komen hier op Fer.re zijn verjaardag weer binnen, dus maar even kijken of we het wel op de dag zelf gaan vieren.. Engeltje, prachtige foto! Mooi hoor! Blackie, handig, zo'n stoeltje! Leif hé, dat kindjes elkaar zo aantrekken! Fer.re lag vanmiddag zowat dubbel in de winkelwagen, om een ander kindje te kunnen bekijken! Ik was vandaag weg, had wedstrijd, dus papa paste op. Resultaat: Eén dikke lip met tandjes erdoor, en één dikke bult met blauwe plek op het voorhoofd
@Cin gefeliciteerd nog dan!! Hopelijk leuk dagje, Ja ken je gevoel gaat allemaal zo hard. @feestje ik heb zijn taart geregeld. bday kleding, en bezig geweest met hoe kleden we dit aan. Vrijdag(zijn oorsprongelijke verjaardag) gaan we naar indoor speeltuin ook voor de allerkleinste. En dan thuis slaapje doen en dan avondeten in het pannenkoekenhuis! Altijd leuk past papa op gebeurt er zo iets...zal je altijd zien dat het dan bij hun gebeurt Pfff ben moe. Jari slaapt al paar nachten erg onrustig. Weer zeker een keer of 7 naar hem toe geweest om speen te brengen... Mja nu eerst maar weer werken! Wel mooie foto gister gemaakt op de burendag!
@ cin: nog gefeliciteerd met je meisje!! Lijkt me idd dat je weer erg terug moet denken aan de dag van de bevalling! Niet normaal hoe hard de tijd erna is gegaan he en dat dat minimensje al een echte dreumes is ondertussen! @ godinn: oeii dat is balen zo'n tand door de lip! Hier doen waterijsjes altijd wonderen als dat gebeurd, heb ze ook altijd standaard in huis liggen voor onze stuntpiloot @ penny: nog geslaagd met shoppen? @ blackie: wat voor werk doe jij als ik vragen mag? Horeca? Leuke foto van je mannetje op burendag! Hopelijk gaat hij ook snel weer beter slapen! @ verjaardag: wij vieren het niet op de dag zelf, maar a.s. Zaterdag al uitnodigingen een tijdje geleden al verstuurd en deze week ga ik hard aan de slag om z'n taart te maken. Vrijdag schappeboodjes doen en dan zijn we er klaar voor hoor Thnx voor de reacties op de foto's het was idd onwijs mooi daar!! Gisteravond was het in ene keer echt weer even drama met meneertje Op de laatste dag dat we terugkwamen zat hij al ineens weer helemaal onder het eczeem en nu had hij ook weer hele erge buikpijn.... Vermoed dat er in t laatste restaurant toch iets van koemelk in m'n eten heeft gezeten, terwijl ik er specifiek naar heb gevraagd.... Arm kind had zoveel pijn en gilde het uit! Ook z'n laatste voeding ging er nauwelijks in. Gelukkig is hij na 2 uurtjes verdrietig zijn wel weer lekker gaan slapen en nu begint hij net te zingen in bed dus ik ga hem maar eens halen! Gister hebben we trouwens ook de konijntjes opgehaald, dus dat wordt knuffelen vandaag!!
Goedemorgen Engeltje leuk foto's! En lekker druk aan t voorbereiden hihihi! Wat zielig voor je ventje zeg!! Gelukkig gaat het al beter, zo te horen! Lief hoor konijntjes knuffelen! Cin leuke dag gehad? Verjaardag: wij vieren het 12/10 gezien hij op donderdag jarig is. Van de week ff cadeautje halen en de versiering enzo... hihi Godinn ah zielig! idd waterijsje of koud/nat doekje doet wonderen! Sterkte! Hier gister even lekker geshopt! Voor de kids nieuwe schoenen en kleertjes, voor mezelf ook een nieuw setje en schoen gekocht. Met kleine mannetje gaat goed, gaat nu steeds beetje neuriën en dansen haha! Heel schattig! Vandaag hebben we een gezinsshoot in een studio en dan morgen kids de schoolfotograaf! Leuk hoor! Kijk nu al uit naar het resultaat!
Schattig is dat hé, dat zingen! Fer.re doet ook steeds hatsjoe en hoesten, haha! Ja, hij heeft een lekker koud washandje gehad, hij heeft nu nog een dikke lip! Maar hij is gewoon vrolijk, dus het zal wel wat mee vallen!
Dat is echt geweldig om te zien. Jari doet het ook steeds meer. Die reageert ook heel erg om muziek als ie het hoort, vooral de bekende deuntjes. Hij is snot verkouden...arme knul. En dat paar dagen voor zijn verjaardag...hopelijk is het of gauw over en anders blijft het daarbij. Niet dat ie straks flinke griep heeft met zijn verjaardag...dat zou zonde zijn...