Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ mm: mmm lekker een visje van de markt!
    En leuk dat je zo geslaagd bent met shoppen! Hier toevallig ook geshopt vandaag, heb voor mezelf nieuwe schoenen gekocht en voor Quinten leuke nieuwe leren slofjes:) Vind het toch wel fijn als hij iets aan zijn voetjes heeft nu het kouder wordt, want op blote voetjes vind ik het nu toch echt te koud worden en om extra valpartijen door zn sokjes te voorkomen.... ;)

@ lycka: ja dat zou idd wel handig zijn dan ja!

@ maia: wat goed dat Tim nu aan het kruipen is!

@ cin: ja dat kolven zou echt fijn zijn als dat er in ieder geval af kan he!
    En watbetreft camping advies..... Wij gingen vroeger altijd naar camping de put in oud beierland en heb het daar zelf altijd goed naar mijn zin gehad. Je zit daar alleen wel ook allemaal om een meer heen. Verder hebben ze er een kikkerbadje, klein speeltuintje en een groot grasveld om op te spelen. Ook werden er altijd leuke spelletjes voor de kids georganiseerd, maar heb geen idee of dat nog steeds zo is.
    Verderheb je volgens mij bij sommige parken van centerparks of landal ook caravan plaatsen, misschien is dat iets?

Quinten is echt zoooo gek op de nijntjes!! Vanmiddag kwamen we via de poort de achtertuin in en hij sprong bekant uit mijn armen om naar het hok toe te gaan! Hij probeert de namen ook echt al te zeggen, sta ervan versteld! Pip lukt al en Pluis is "uis"
    Heb toch ook zulke smeltmomenten gehad vandaag! Nick was t onkruid uit de tuin aan het halen en ook Quinten haalde de oude plantjes weg......kreeg er gewoon een brok in mn keel van, wat wordt hij toch groot!!
    Even later sprong er een sprinkhaan door de tuin die ze samen gingen vangen. Nick liet de sprinkhaan op een blaadje lopen en even later zat ook Quinten met het blaadje voor de neus van de sprinkhaan hihi
    Verder had ik vanavond mijn haar geverfd, van donkerblond met highlights naar donkerbruin en toen ik daarna Quinten de borst aan het geven was, pakte hij heel lief mn haren beet met een grote glimlach op zijn gezicht alsof hij wilde zeggen: ik vind het mooi mama! *smelt*!!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Omg...!!! Quinten staat ook in de vakantie stand :) Werd pas om 10.15 wakker en wij dus ook :D

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Lekker Engeltje! En wat gaat het hard zeg!

Cin, ik hoor ook positieve verhalen over Ter Spegelt (Eersel) en De Paal (kinder camping in Bergeijk), beide onder Eindhoven. Ben er zelf nooit geweest.

Vandaag om 3 uur komen er weer kijkers ons huis bezichtigen voor de 2e keer, met aankoopmakelaar. Oh ik hoop zo dat ze een fatsoenlijk bod uitbrengen! Volgens de makelaar waren ze bij de eerste bezichtiging heel positief, ben zelfs een beetje zenuwachtig haha.

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Anoniempje van mij ook nog gefeliciteerd. Wat fijn dat je alweer over de helft zit.

MF, echt een superschattige pup! Kan me voorstellen dat je daar wel even over na moest denken, want het is toch een hoop extra werk.

MM, leuke muts! En lekker dat je zoveel korting kreeg op de jassen!

Verwarming, op haar kamer en op de plek waar ze speelt in de woonkamer is het afgeschermd. Maar de verwarming hoeft nog niet echt aan.

Afbouwen, het kolven zou ik wel willen afbouwen. Ik kolf nog één keer in mijn lunchpauze en heb geprobeerd om dat niet te doen maar dat eindigde met roze plekken op mijn borst dus zal er nog even mee door moeten gaan. Verder wil ik voorlopig nog wel borstvoeding blijven geven.

Engeltje, zo jij hebt uitgeslapen vandaag! Hoop dat je hem er vanavond toch nog een beetje op tijd in weet te krijgen!

Hier vanochtend ook uitgeslapen, maar helaas was het afgelopen nacht feest van 23.30 tot 0.45 uur. Ze bleef maar woelen en moeilijk doen. Gelukkig wilde ze uiteindelijk nog een keer drinken en toen toch in slaap gevallen. Daarna ben ik in bed blijven liggen met haar tot 9.30 uur.

Verder heeft ze weer een hoop nieuwe dingen geleerd. Handje klappen gaat steeds beter, en tandenknarsen kan ze nu ook want haar derde tandje komt door. Verder kan ze nu ook goed los gaan staan, zonder zich ergens aan op te trekken. En dan glimt ze van trots, zo schattig!

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Dag dames, alweer even niet geweest maar had een erg druk weekend.

Vrijdagavond een feest van 60 man bij mn schoonmoeder waar ik de hapjes voor moest maken. Smiddags met L ernaar toe gegaan rn alles klaar gemaakt. Voor t avondeten allemaal nog even een dutje gedaan en vanaf 19.30 gastvrouw spelen. Heel handig als je kind niet wil slapen en de vader er niet is ;) gevolg; L hele avond van arm tot arm..
    Zaterdag overdag een familie reunie, dus ook weer veel nieuwe gezichten maar gelukkig ook kindjes erbij. Savonds hadden we een bruiloft en bleef mn zus slapen om op te passen. Zondags met haar mee terug naar drente gereden om davonds met 45 man te gaan wokken met familie. Ook allemaal kleintjes dus ert gezellig maar erg druk. Maandag hadden we de begrafenis van mn tante en L was gelukkig heel stil tijdens de ceremonie, alsof ze het aanvoelt..

Dus een druk weekend! Gisteren nog een solliciatiegesprek gehad en het ziet er naar uit dat ik mag kiezen! Een baan van 32 uur en een baan van 24 uur.. Denk dat ik voor de laatste ga met een tweede kinderwens in mn achterhoofd :)

@lycka, wat fijn dat ze zo goed slaapt, Heerlijk he!

@engeltje leuk he die reacties op de nijntjes. Fijn dat het zo goed klikt!

@mm gave jas en muts! Ik heb maandag biii mn zus ook de terstal ondekt, super leuke babykleertjes. Ben ook goed geslaagd :)

@penny wat spannend, hopelijk een goed bod voor jullie!

@mf wat een schatje zeg! Wel knap dat je er nog een hondje bij kunt hebben! Maar is ook wel een schatje!

@cin, succes met het vinden van een camping, hier helaas geen tips voor je :(

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wauw, wat een leuke puppie MF!
    8 oktober verwachten wij rottweiler pups, ze wordt al mooi dik!

Prachtige jasjes MM! Ik heb zo iets in een maatje, nu nog te groot, voor Fer.re. En dan in het zwart :)

Wat betreft katten en honden: Ik heb 2 katten en 2 honden. Thuis vind hij het wel leuk, maar niet heel erg interessant.. Maar bij mijn ouders is de kat het he-le-maal! Gek hé??

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Even kort want zit op mn telefoon.
    S is vandaag geopereerd en heeft dus buisjes gekregen.
    Alles ging boven verwachting goed en begin vd middag waren we weer thuis.
    Ze is wel wat knuffeliger dan normaal maar heeft verder geen last, heb haar zelfs nog geen paracetamol hoeven geven.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Cin wat fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk is paracetamol niet nodig en heeft ze genoeg aan mamaknuffels :)

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Fijn Cin! Hoop dat jullie een goede nacht krijgen en dat ze er veel profijt van heeft!

10. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Cin wat fijn meis dat alles goed gegaan is! Hopelijk heeft ze er nu minder last van... (hier de middelste ook buisjes maar dat heeft even geduurd voor het minder werd... ) Sterkte iig!!

Godin ja gaaf he?! Vond zo stoer en staat mijn beide mannetjes zo leuk!! :) Ik heb mt 86 genomen, dus 1 maatje groter...

Hier alles oke, druk haha! gister met mijn dochter mee geweest op schoolreisje. Erg leuk, maar ook erg druk! Was kapot gisteravond haha! Maar echt een topdag gehad in het lineaushof!
    Nu breekt de laatste schooldagje weer aan en dan lekker lang weekend... maandag studiedag ;)! Hihih

Hieperdepiep Hoeraaaaaa Jari is 1 jaar!!
    Blackie gefeliciteerd met je kleine mannetje!!

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gefeliciteerd met Jari! Wat gaat het toch snel hé...

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    De nacht is gelukkig erg goed gegaan, nouja eind vd avond werd ze 1 keer wakker vlak voor ik wilde slapen. Even aan de borst en binnen 5 minuten sliep ze weer. Heb dus geen paracetamol hoeven gebruiken.
    Merk wel dat ze al wat meer hoort. Zo schrok ze zich rot van het doortrekken van de wc toen ze in de badkamer aan het spelen was, en toen de huistelefoon ging zat ze me toch met mega grote ogen vragend aan te kijken! :D Wel heeft ze nog wat prut wat uit haar oren komt maar dat schijnt er bij te horen.

Miracle mama, heeft jouw zoontje erna nog vaak oorontstekingen gehad? En super stoere jassen, lijkt me erg leuk allebei de zelfde jas, helaas gaat dat hier niet op.
    L'hof, is dat ook leuk voor 3 jarigen? Zit namelijk hard te twijfelen om er eens heen te gaan, zover weg is dat niet vanaf hier.

Jari gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fantastische dag hebt!

Godinn, dat is ook met speelgoed zo, thuis kijken ze er niet naar om en als een ander kindje het zelfde speelgoed heeft is het daar wel helemaal hot...

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hiep hiep, hoeraaaaa!! Gefeliciteerd met jari!!

@ cin: fijn dat je meisje niet zoveel last lijkt te hebben van haar oortjes na de operatie! En laat al dat vuil er maar lekker uitkomen, is alleen maar goed! Kun je nagaan hoe slecht ze dan eigenlijk ook gehoord heeft de afgelopen tijd.

Hier druk met de boodschappen en de laatste puntjes op de i voor de verjaardag van Quinten morgen :D Hij is dan nog niet echt jarig, maar hebben er reuze veel zin in!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@cin: goed om te horen dat het allemaal is meegevallen en dat ze weer zo lekker hoort :) fijn!

hier een ziekig mannetje, ik werd daarstraks gebeld door het kdv dat hij 38 had, hij lag net in bed maar hoefde hem nog niet te komen halen, ik ga zo eens even bellen naar man om te vragen of alles goed gegaan is (had gezegd dat als iemand moest komen, het mijn man zou zijn, maar heb verder ook niets meer gehoord dus zal wel meevallen).

verder heeft Fleur vandaag haar afscheidsfeestje op het kdv gevierd, volgende week alweer 4 jaar en lekker naar school. Ze heeft er superveel zin in!

15. Mama JaDeBo

Engeltje veel plezier morgen :)!

Maia beterschap met Tim! En wat leuk dat Fleur al bijna naar school mag ;)

Cin ja hier helaas nog vaak ontsteking en loopoor na het plaatsen van de buisjes. Het enige voordeel was dat het weg kon lopen... maar zijn behoorlijk met druppels in de weer geweest. Uiteindelijk zelfs ab nodig gehad (die hij liever niet wilde geven) Nu *klopt af* gaat het goed, buisjes zitten nog op de plek en alleen met verkoudheid speelt het op.

Straks lekker avondje voor mezelf, voel me niet zo fit en spierpijn overal... dus lekker bank hang avondje!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: beterschap met Tim! Oh en Fleur al bijna naar school, spannend!!

@ MM: hopelijk wordt je niet ziekjes!
    En thnx, gaat vast lukken!!

Hebben net de boek versierd, taart afgemaakt en een leuke raam schildering gemaakt, dus zijn er helemaal klaar voor!!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    En zie hier de taart!!

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Engeltje ziet er allemaal erg leuk uit! Knap gemaakt zeg! Hoop niet dat je er bepaalde eiwitten stiekem hebt toegevoegd? :p
    Veel plezier alvast morgen!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx cin!!

Hahaha jij hebt t topic ook gelezen dus, heb me echt rotgelachen :D

20. Mama JaDeBo

Mooi taart engeltje! En wat leuke raamschildering!! Ben benieuwd hoe jullie ventje het vind vandaag!! Heel veel plezier en kijk uit naar je foto's ;)!!

Hier gaat wel oke, erg veel spierpijn :( Verder wel oke... ja moe! Pfff! Zo ff me meisje naar opa en oma brengen, gaat logeren! Verder weinig op de planning.

Deel Deze Pagina