Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cin top dat het zo goed is gegaan!

@ engeltje zo te zien ben je er inderdaad klaar voor!

Dank jullie voor de felicitaties!:D Jari had gisteren een top dag! lekker wezen klimmen en klauteren in Monkey town! Smiddags poffertjes en na zijn slaapje naar dierenpark geweest!
    Nu net zijn taart opgehaald. Papa in de keuken bezig met de hapjes! Vanmiddag zijn feestje!:D

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jari zijn pakje vandaag :D en zijn coole taart!
    Jari is namelijk helemaal weg van Gummy Bear!! Moeten jullie maar eens laten zien op youtube: I'm a gummy bear. Kinderen zijn er weg van!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ziet er goed uit ook allemaal blackie! Veel plezier!! Worden vast geslaagde feestjes vandaag met dit mooie weer!!

Hier mijn kanjer in z'n feestoutfit met z'n nieuwe treinbaan :D

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Blackie leuke foto's! En leuke taart!!

Engeltje wat een heerlijk mannetje <3! Veel plezier nog :)

Hier een ziek mannetje, hoge koorts en erg verkouden... hij ligt nu net in bed. De oudste is logeren dus rustig avondje voor mama, nu beide boys in bed liggen...
    Zal zo ff album maken, de foto's zijn binnen!!

kan alleen zien als we vriendjes zijn, dus anders ff toevoegen ;)

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    wat een leuke verjaardags fotos! Vraagje; hoe doen jullie de verjaardagstijden. Julian slaapt van 9:15 tot 11:30 en van 14:30 tot 16:30 .. zit er echt een beetje mee

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Prachtige foto's van Jari en Quinten! Mooie jarige jobs!

@ Anoniempje; Fer.re slaapt van 12 uur tot 14.30 momenteel, en verder niet perse weer. Dus ik kan je niet helpen, prima tijden voor visite!

Hé.. Weer een drukke dag gehad. Ik was vandaag voor het eerst een klasse hoger gestart met paardrijden dressuur. Was 5de met goede punten! Dus ik was erg blij! Daarna vergadering van de paardrijdvereniging en BBQ. Gezellig, maar een lange dag!

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad lastige slaaptijden. Maar zou de visite dan in de middag laten komen als de kleine in bed ligt. Zo heb ik het bij Jari nu ook gedaan. Als ie dan wakker word kan je beginnen. In de ochtend is ook een optie maar ik ben hier zelf geen voorstander omdat Jari als het hier erg druk is moeite heeft met slapen. Op de dag tenminste in de avond gaat ie dan wel altijd gewoon slapen. Visite (vooral vrienden van me) zijn gisteren nog tot laat gebleven.

Taart eten! Was best een uitdaging, ja hoe eet je zoiets:p
    Porren , likken uiteindelijk stukje open gemaakt voor hem ja toen ging het wel hihi
    En daarna konden we los!!:D Was een verschrikkelijk mooie dag!
    Helaas klein somber stukje, collega zou langs komen, was eerst werken die dag maar belde me dat een bewoner van ons onverwacht overleden was. Was allemaal erg vervelend gebeurd enz. Mja hoort bij het werk maar leuk is altijd maar anders.

Foto van taart eten zit me schoonmoeder erachter. Mooi te zien dat ze hier zo mooi lacht! Ze zit in moeilijke tijden nu. Verwerken dood van haar dochter , werkstuff enz en dan nog lekker in de overgang. Maar haar kinderen en kleinkinderen doen toch een hoop!

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja nieuwe jas!:D
    En voor de rest gewoon erg goed verwend! Die motor was vet! Loopfiets maarja pap rijd motor dus die moest ook maar in style moeten ze gedacht hebben:p

Bijgevoegde bestanden:

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Godinn: Wat goed dat je zo hoog bent geëindigd met dressuur! Welke klasse rijd je nu?

@ Anoniempje: Quinten slaapt meestal ook nog 2 x, dus had hem voor de zekerheid op tijd wakker gemaakt zodat hij opzeker 2 x zou gaan slapen voordat om 15.30 zijn feestje zou beginnen..... Expres ook om 10.30 na zijn eerste slaapje wakker gemaakt zodat hij er om 14.00 weer in zou kunnen, nou je raadt het vast al, mooi niet dat hij ging slapen hihi! Zelfs nog een rondje in de auto gaan rijden in de hoop dat ie dan zou slapen...ook niet!
    Gelukkig had hij door alle afleiding echt totaal geen last van vermoeidheid! Om 19.00 was de meeste visite weg en toen hebben we hem in bad gestopt, gevoed en daarna is hij wel als een blok in slaap gevallen.

@ Blackie: Leuke foto's! Fijn dat het zo'n geslaagd feestje was :D Leuke kadootjes ook allemaal, die motor is echt stoer!!
    Wel een naar bericht heb je gekregen, wat voor werk deed jij ook alweer?

Hier is het ook een super geslaagde dag geweest, Quinten vond het helemaal geweldig om alle kadootjes uit te pakken en lekker met de andere kindjes te spelen. We hadden ook gelijk alle kadootjes uit de dozen gehaald, zodat hij het gelijk kon ontdekken en dat vond hij toch zooo leuk!! Zn vriendinnetjes ook trouwens :D Hij is dan ook echt enorm verwend door iedereen!
    De taart was ook een groot succes, dat zullen jullie vast wel zien op de foto's. Heb ook een hoop foto's in mijn album gezet, maar hier ook alvast een paar :D

Verder hadden we vandaag de verjaardag van mijn zwagertje en moest mijn binkie nu voor de eerste keer zijn allergie medicijn innemen omdat ze een hond hebben. Helaas had hij direct na 5 minuten alweer een reactie.... gezwollen ogen en flink wat plekken in zijn gezicht en op zijn beentjes. Flink balen dus voor mn arme ventje! Hopelijk is er iets anders voor, want anders zullen we het toch echt moeten gaan vermijden en dat is vrij lastig met zoveel honden in de familie....

10. Maia

Maia Niet meer actief

Klinkt als gezellige dagen Blackie en Engeltje.

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ooaah, wat een moaie foto met die taart! Wat super fijn dat je schoonmoeder haar zo fijn voelt bij de kleinkinderen!
    Ik moet zeggen; het heeft mijn moeder er vorig jaar ook echt doorheen getrokken (herinneren jullie het nog? Dat ze in mijn zwangerschap in coma raakte en zeer kritiek was?) En nu nog. Ze kan niet meer werken, maar door Fer.re heeft ze nog een doel voor ogen!

@ Engeltje: Ik rijd nu L2 dressuur. En dankjewel :)
    En wat een mooie foto van Q! Jammer van de allergie... Zelf hebben jullie geen dieren? Wij zouden echt een groot probleem hebben, met 2 honden, 2 katten, 20 kippen en 50 paarden....

12. Mama JaDeBo

Backie goed verwend hoor! en was iid heerlijk week!!
    Grappig met de taart hihi

Engeltje wat een heerlijke foto's weer! Heerlijk ventje! Leuke foto's in album ook!

Hier vandaag studiedag dus lekker relaxen! (en opruimen). Mannetje is koortsig en erg verkouden... morgenmiddag moet de schoolfoto van de 3 kids opnieuw :( echt balen... hij slaapt 's middags echt nog en is tevens ziekjes, arm ventje! Zie t morgen wel...

Hier een voorproefje, de rest in album ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: thnx! Ja we hebben sinds kort twee konijnen, die staan wel buiten maar hij kan ze wel gewoon aaien, gelukkig geen last van!
    Gaat t nog steeds zo slecht met je moeder? Heftig hoor! Wel mooi om te zien dan idd dat ze weer een beetje opbloeit door haar mooie kleinzoon he!

@ MM: lekker relax dagje gehad? Wat sneu dat B weer ziekjes is, komt dat nou steeds van z'n tandjes af of is t echt een flinke verkoudheid/griep steeds? Balen dat de schoolfoto over moet, maar jullie hebben wel een hele mooie gezinsshoot gehad hoor! Gave foto's in je album!!

Quinten is vanmorgen een stoere bink geweest joh!! Hij heeft gewoon bij mij op schoot in de tandartsstoel gezeten en de tandarts mocht even heel snel met het spiegeltje in z'n mondje kijken hihi!
    Daarna was het huilen geblazen toen de tandarts bij mij wat tandsteen moest verwijderen... Vond hij geen fijn geluid!
    Verder hebben we een klein fauteuiltje gekocht voor hem van de centjes die hij ook nog heeft gehad voor zijn verjaardag, vind hem erg stoer!

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat een leuke jarigejopjes! :D geslaagde taarten en cadeaus zie ik al!
    Her duurt het nog eventjes, we zijn er ook eigenlijk nog niet zo mee bezig. Wat betreft slaapjes zou ik me daar niet teveel druk om maken. Het loopt zoals het loopt en waarschijnlijk vinden ze het toch allemaal veel te interessant zodat ze wel wakker blijven.

@engeltje wauw wat een bink is het toch!
    Wel begrijpelijk hoor van het geluid, hier ook bang voor harde geluiden.

@mm ik heb je ff verzoekje gestuurd ben wel benieuwd naar je fotos :)

@hier even geen nieuws, al een paar dagen last van flinke hoofdpijn.. Geen idee waarvan.. Hopen dat het snel over gaat!

Met L gaat het ook goed, wel ineens kapotte billen.....dan toch eindelijk t eerste tandje? Hoelang duurt het dan nog? Ik zie en voel nog steeds niets ;)

15. Mama JaDeBo

Engeltje ja echt zielig. Hij is onwijs verkouden, heeft wat diarree gehad gister en nu lijkt de schimmel ook weer terug :(... idd balen van schoolfotos zeker nu hij zo ziekjes is... en nog tijdens middagslaapje ook grrrr slechter kan niet!! Thnxxx ben er ook heel erg trots op!! Echt super mooie foto's geworden :-D

Wat stoer van je mannetje hoor! Gaaf een eigen stoel :)

Ukkie ben benieuwd. .. zou kunnen eerst tandje. Hihi hier inmiddels 6 :)
    Balen van je hoofdpijn beterschap! Hopelijk is het snel weg!

Hier rommel dagje in huis gehad. Kids hebben lekker gespeeld dus prima dagje thuis... morgen weer lekker de 2 oudste naar school ook wel weer fijn hihi.

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Fer.re heeft ook 6 tandjes. Hij begon met de hoektanden boven, was net een dracula :p

Prachtige foto MM! Wel balen zeg, van de schoolfoto. Middagslaapje hebben ze wel echt nodig hé??
    Hier slaapt hij meestal van 12 tot 3 uur!

Oh stoer van Quinten! Ik mag nog maar net een beetje tandjes borstelen! Vanavond ging het eigenlijk voor de eerste keer echt goed. Gewoonlijk worden de lipjes heel hard op elkaar geperst! Ik gebruik trouwens geen tandpaste, jullie wel?? Want met, wil hij helemaal niet!

Hoe gaat het met de zwangeren onder ons??

17. Mama JaDeBo

Godinn thnxxx!! Ja hij slaapr 's middags vanaf 13.00 - 14.30 ivm school dochterlief. In de ochtend slaapt hij ook nog 1,5 a 2 uur. Dus zou wel kunnen maar dan heb iik rond etenstijd eeb oververmoeide baby. Morgen maar ff vragen hoelaat enzo.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: dat wordt strooien met maïzena op d'r billetjes! Kan soms ook na die luiers nog best lang duren hoor, maar hoop voor je meisje dat het een beetje snel gaat!
    Vervelend van je hoofdpijn, heb het ook sinds twee dagen, ik vermoed dat ik er weer aan moet wennen dat de verwarming weer voor t eerst aanstaat. Hopelijk trekt t snel weg!

@ MM: ja echt vervelende timing! Misschien een keertje overslaan anders?
    En wees zeker maar trots op je mooie foto's hoor!!

@ godinn: hier gaat t tanden poetsen ook de ene dag beter als de andere hoor! Hier is alleen het probleem dat hij het te graag zelf wil doen! Heb het toevallig vanavond gefilmd :D
    Ik laat hem onder de douche z'n tanden poetsen terwijl ik het tandenpoets liedje erbij zing, maar vanavond zat hij dus dansend onder de douche zijn tanden te poetsen hihi zo schattig!
    Ohh en zie t al helemaal voor me van die draculatanden! Quinten begon met zijn twee voortandjes onder, daarna boven en nu heeft hij die ernaast ook allemaal, dus moet alleen z'n hoektanden en kiezen nog.

Oh trouwens nog even een kadotip voor verjaardag of de Sint.... Nijntje verstoppertje spelen is echt geweldig!!! Jammer dat ik hier geen filmpje kan plaatsen! Zag hem trouwens van de week ook bij het kruidvat in de kikker variant.

19. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    De eerste kindjes zijn alweer een jaar oud! Gefeliciteerd en leuke foto's!
    Hier duurt het nog eventjes, ben er ook nog niet zo mee bezig. Eerst gaan we twee weekjes naar NL en de weersvoorspelling ziet er goed uit :)

@MM, de foto's zijn echt mooi geworden! Jammer dat de schoolfoto opnieuw moet.

Verder gaat het goed met Sofie. Ze wordt steeds behendiger in het schuiven op haar bips en ze gaat veel meer op onderzoek uit, echt leuk om te zien.
    De nachten gaan redelijk. Ze slaapt van 19u tot ergens tussen 5 en 6 en dan nog 2 uurtjes door. Dus we hebben de avond weer een beetje voor onszelf en 's nachts komt ze een keertje minder.

20. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Blackie, leuke foto's en wat een mooie taart! Jari lijkt volgens mij veel op zijn vader, of niet? :) Gefeliciteerd!

@ Engeltje, ook al zo'n leuke foto's en taart! Gefeliciteerd!

@ Godinn, goed zeg met dressuur!

@ Lycka, lekker even naar NL :)

Hier gaat het met V wel goed. Heel ondernemend en ondeugend.. ;)
    Met mij gaat het nu iets minder. Ik loop een beetje over. Heel druk op werk, ons huis heeft ergens een lekkage, ik heb 's avonds nergens meer puf voor, lig vaak tussen 9 en 10 in bed. We hebben een bod gehad op ons huis maar die is echt heel laag dus hopen dat hij nog wat omhoog gaat. Brengt een hoop stress met zich mee allemaal. Maar goed, ik ben daar normaal niet zo gevoelig voor, maar nu breekt het me een beetje op allemaal.
    Afgelopen zondag wel met vrienden naar de Efteling geweest, dat was wel weer heel leuk.

Deel Deze Pagina