Lycka thnxx ja helaas wel... Ontzettend moe en misselijk bijna hele Dag! Pijnlijke (.)(.) en wat ongi achting gevoel vooral als ik teveel gedaan heb... Pfffff ach voor goed doel! Voel me goed zwanger iig, maar ben ook wel onzeker door die mk! Wij vinden kerst ook belangrijk maar geven dan meer een spel of kleding iets nuttigs iig... Sinterklaas is hier eigenlijk speelgoed hihi
Wauw...! De 4e!! Gefeliciteerd!! Dat had k nooit gedacht hihi Ik heb je mk ook helemaal gemist! :O wat naar zeg...! Manlief is speculaas aant bakken! Lekker!!
@MM, miskraam? Heb ik wat gemist? In welke week zit je nu? Wel je banner aanpassen hoor Bij Sofie lijken alle hoektanden en de 1e kiezen nu door te komen Rechtsonder zijn ze allebei door en linksonder bijna en boven voel ik ook van alles, maar ze bijt zo hard dus ik durf niet verder te voelen Kan ze toch een elandenbiefstukje eten met kerst Vanavond nog even buiten gespeeld met de kids, sleetje rijden! Sofie op mijn oude slee en Ruben op zijn snowracer en mijn man op de sneeuwschuiver de berg af @kimmikim, ik had met sinterklaas ook zelf gebakken gevulde speculaastaart, heerlijk! Ga ik binnenkort nog eens maken.
Lycka ja voor B, alleen toen voelde ik me totaal niet zwanger en nu heb heel erg haha ja moet ik nog doen. ?. Bijna 5 weken dus echt net! Arme Sofie hopelijk komen ze snel door! Hier is net tandje 7 door hihi Kim thnxx helaas wel ja voor b... dus blijft spannend hopelijk mag rond 8 weken echo
@MM, o dat wist ik niet. Hoever was je toen je de miskraam kreeg? Kan me voorstellen dat het dan extra spannend is. Gelukkig heb je nu genoeg klachten
7 weken ongeveer... maar had vanaf begin toen al roze bloedverlies uiteindelijk bij echo was niks te zien en later die dag verloor ik het vruchtzakje.daarom nu extra spannend al voelt het nu wel echt!
@mm gefeliciteerd!! Wat super leuk. Wist helemaal niet dat jullie weer bezig waren. Fijn dat je je goed voelt! Hier ook lekker Sinterklaas gevierd. Erg verwend en L heeft zowel kleertjes als speelgoed gekregen dus helemaal prima. Niet heel uitgebreid hoor een puzzel, bad speeltje en een klein balletje qua speelgoed. Maar m'n vader en vriendin hebben het niet breed dus vond t al super leuk dat ze iets kreeg!afgelopen nacht is ze wel van 22.00-4.00 wakker geweest. eerst voornamelijk huilen van de pijn (tandjes) en vanaf 24.00 gewoon niet willen slapen. Dus ik ben kapot!! Hier nog even een foto van haar nieuwe muts! Zo blij mee !!
Sinterklaas hoeft ook niet uitgebreid toch voor die kleintjes. Krijgt ze eindelijk tandjes? Wat goed! Wel jammer van je nachtrust. Leuke muts!
Nou ik denk dat t de tandjes waren. Het klonk wel als pijn, bulten in de mond. Rode wangen en klein beetje verhoging. Maar tand is nog niet door dus ben benieuwd... Ze heeft niks nieuws gegeten dus geloof biet dat t buikkramp was..
Wat leuk dat alle kindjes zo verwend zijn door de Sint! Quinten is ook enorm verwend @ MM: gefeliciteerd!!! @ ukkie: hopelijk krijgt ze niet al teveel last van haar tandjes! @ oud en nieuw: we zijn er uit! Ml vindt dat Quinten er gewoon echt ff bij hoort te zijn en daarbij, als er hier in de straat vuurwerk wordt afgestoken klinkt dat alsof het in de hal gebeurd en daar grenzen onze slaapkamers boven ook aan Hier is t de afgelopen week echt prut geweest met ons mannetje! Naast z'n verkoudheid heeft hij dus waarschijnlijk een allergische reactie gehad op de stof in t huisje en daarom was hij steeds zo benauwd! Thuis aangekomen was dat benauwde namelijk gelijk over! Verder is hij wel ook echt flink ziek geweest, hij heeft de hele week bijna niks gegeten, gisteravond voor t eerst weer wel. Afgelopen nacht is ook de eerste keer geweest dat hij weer door sliep, arm schaapje van me! Paar keer flink gespuugd en de hele week is hij al om het uur snachts wakker geweest en sommige nachten zelfs ieder half uur! In het huisje door de benauwdheid en thuis door de buikpijn.... We hebben vannacht dan ook voor t eerst weer samen geslapen in bed ipv met z'n drietjes, heerlijk!
Ukkie wat een super schattig mutsje!! Sinterklaas op deze leeftijd betekent idd nog maar weinig... de komende jaren des te meer hihi!! Engeltje thnx! Vervelend dat jullie mannetje zich niet zo lekker voelde!! En aan de ene kant is dat natuurlijk ook wel zo, saampjes het oude jaar afsluiten en het nieuwe inluiden! Zeker als het zo hard klinkt kan hij maar beter wakker zijn dan dat hij schrikt... De dag vliegt voorbij... vandaag weer ietsje duidelijker te merken dat er echt iets gaande is in mijn lichaam... blegh zo misselijk en moe! Kom nergens aan toe... zo maar weer mijn moppie ophalen van school... Even naar buiten frisse neus halen!
@MM, leuke banner! @Engeltje, jammer dat het met Quinten niet goed ging tijdens jullie weekje weg. Lijkt me erg lastig allemaal. Hopelijk komen jullie wat verder via de allergoloog. Heb je al een afspraak? Hier een zware nacht achter de rug. Mogelijk door de tandjes. Ze is van 2 tot 4 uur wakker geweest. En daarna lag ik wakker van de sneeuwschuiver Vanmorgen wilde ze ook niet slapen, dus nu heeft ze alleen na de lunch geslapen. Ben benieuwd of ze het redt tot vanavond.
Lycka ja he?! Vind ik ook :-D Balen van de nacht... en de sneeuwschuiver... haha Hier is B ook verkouden en wat huilerig 'savonds maar slaapt wel door.. morgen weer cb
Och wat vervelend zulke nachten! Ik ben moe maar heb een prima nacht achter de rug! Lig lekker met aukje op de bank zandkasteel te kijken! Vanaf vandaag officieel niet meer werken omdat t niet meer gaat met mijn zwangerschap!
Sofie was vanmiddag ontzettend moe, dus na het eten maar lekker in de kinderwagen gezet en een rondje gelopen tot het bedtijd was. Het is -10 graden hier! Gelukkig is er geen nieuwe sneeuw gevallen en hopelijk vannacht ook niet. Dan kan de sneeuwschuiver vannacht in de loods blijven staan @MM, krijgt B morgen zijn BMR? Is met 14 maanden toch? In Zweden pas met 18 maanden. @Kimmiikim, thuis wel rustig aan doen hoor. Fijn dat je 's nachts lekker bij kan tanken.
Naam is verandert geen mm meer paste niet haha, Morgen krijgt hij idd bmr in zijn armen en klopt 14 mnd
Succes met de prikjes!ja rustig aan doe ik zeker wel nu. Nu kan het. Kleine naar de Gastouder en ik lig weer eventjes in bedje. Wow ik word echt zo mega dik dat ia niet normaal lijkt wel. Ik werd Elfs zaterdag in de babywinkel 36 wk zwanger geschat! Heel bizar! Maja goed t zal wel goed zijn!
Thnxx hoop dat het meevalt voor mijn kleine mannetje! Miss groeispurtje!! Geniet even van de rust!! k kan ook al wel weer slapen...pffff! Maar tis voor goed doel!!