Mannetje is weer goedgekeurd... nu 10.520 gram en 80.5 cm lang! ze vond hem erg stabiel los lopen en vond dat hij al best veel deed en kon! trots op mijn ventje dus!! Wel weer 2 prikjes en daarna was hij boos op de arts haha! Kan hem geen ongelijk geven
Deze is wel van een poos geleden al... Geloof 3 weken terug ofzo maar heb voor de rest geen mooie ...
Bedankt dames!! Vooral die strepen op m'n buik haha zeer mooie tattoo Naja goed dat herinnerd me aan wie ik ooit was en wie ik nooit meer wil zijn! (Die strepen komen niet van mijn zwangerschap maar omdat k ooit 130kg woog) M'n zwangerschap heeft er wel aan geholpen maar de strepen zaten er al!! Meiden k heb het gevoel dat k zwanger ben van een olifant. Pffff nog 14 weken. Ik heb het nu al pittig!
Ja ik dacht wat zou ik daar nou eens op verzinnen haha @ Kim: misschien moet je je banner eens veranderen dan hihi Hoe ben jij in vredesnaam zoveel afgevallen dan? Geef me je recept!!
Hoi dames, Hier helaas niet zwanger. Afgelopen maandag ongesteld geworden op dag 40. Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest zonder zwanger te zijn. Waarschijnlijk is mijn cyclus toch nog in de war omdat ik zoveel borstvoeding geef. (minimaal vier keer nog) Ik zou het wel jammer vinden als Aveline alleen blijft. Maar ik ga ook niet de bv opgeven. De kans dat wij zwanger worden is namelijk al verminderd vanwege slecht zaad van mijn vriend. Dus heb geen zin om haar de bv af te nemen voor een kleine kans op een broertje of zusje. Met een jaar of twee wil ik wel stoppen met bv, ze is dan wat ouder en mocht er dan een broertje of zusje komen is het voor zowel haar als mij ook wat makkelijker. We blijven wel gewoon proberen ondertussen, maar ik ga er maar niet meer teveel op rekenen ondanks een cyclus die uitblijft. Sorry even alleen ego. Heb jullie berichten en mooie buikfoto's wel gelezen en gezien hoor.
Goedemorgen Aislyn balen van de cyclus zeg! Dikke knuffel voor jou! Heb net vk gebeld en mag op 28/12 voor eerste echo en op 30/12 heb ik intake met vk... spannend!!
@Aislyn, jammer dat je niet zwanger bent Misschien kun je met ovulatietesten je eisprong zoeken om jullie kansen te verhogen? Vanmorgen even lekker buiten gespeeld. De sneeuw smelt momenteel, dus het is erg papperig. En de straat is vreselijk glad. Ik zal een foto toevoegen van haar tandjes/kiesjes. Aan de bovenkant komen ze ook door, maar nog niet zo ver als onder.
Wat heeft ze veel tandjes lycka! Hier is net nr 7 door en achterin komen er ook al wat meer... kaakje is opgezet en verklaard ht slechte slapen Enn thnxx vind ook wel fijn, ze begreep me ook helemaal toen ik erom vroeg!
Leuke foto's lycka!! Heerlijk snoetje en wow wat een boel tanden zeg! Quinten moet nog al z'n kiezen en hoektanden. @ aislyn: balen zeg meis! Dikke knuf Ka heeft vandaag al gebeld ipv morgen en wil dat we deze week nog komen bloedprikken. Hoop dat ik morgen eerder weg kan van m'n werk, want anders moet Nick het vrijdag alleen doen met ons mannetje.... Vind t wel erg spannend hoor, ben blij dat Quinten t niet van tevoren weet
Het is vandaag +13 graden geweest Eergisteren was het nog -10! Er ligt nu veel minder sneeuw dan op de foto van vanmorgen. @Engeltje, is het misschien niet beter als Nick alleen met Quinten gaat? Voor hem is het misschien minder spannend dan voor jou en dat maakt het minder stressvol voor Quinten. Ik vind het lastig om goed op te schrijven, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Ik snap wat je bedoelt hoor Kom misschien niet zo over nu, omdat ik graag wil weten hoe alles loopt van tevoren, maar ik kan me op zo'n moment heel goed rustig houden. Er gaat bij zo'n moment ineens een knop om bij me en ik handel dan op de automatische piloot
Je komt ook niet heel neurotisch over hoor Juist heel bewust van jezelf en als jezelf in kan schatten dat je niet voor stress zorgt, dan zou ik lekker mee gaan Ik hoop dat het prikken bij Quinten heel makkelijk en zonder problemen gaat en dat het voor jou een positieve ervaring wordt.
Pfffieuw gelukkig maar! Weet gewoon dat hij t beste reageert als ik erbij ben, heb hem natuurlijk al zo ontzettend veel moeten troosten door alles wat hij in zn korte leventje al heeft meegemaakt! Bedacht me net nog dat een vriendin van mij ook op een lab werkt, helaas niet in het jkz, maar ze heeft me net nog even een tip gegeven hoe ik hem het beste vast kan houden. Beter gelijk even in de houtgreep en dat het in 1 x goed gaat, als dat het de eerste keer mis gaat. Gelukkig hebben ze er in het zh ook vast en zeker ervaring mee!