Bedankt iedereen! Lief Hoe bedoel je dat Engeltje? Dat dan pas de voedingsstoffen bij de baby kunnen komen? Ik denk dat ik nu pas rond de 4 weken ben.. Ik heb de hele nacht wakker gelegen :') Vanochtend om half 5 nog een test gedaan, maar die was ook positief Vandaag lekker uit eten geweest, Fer.re was super lief! Jullie allen een leuke eerste kerstdag gehad?
@ godinn: klopt idd! Na ongeveer 5 weken kunnen jouw voedingsstoffen pas bij de beeb komen, dus als je voor die tijd alcohol hebt gedronken kan het niet zo heel erg veel kwaad! En nu gewoon gelijk starten met de foliumzuur, dan komt dat vast ook goed! Maar met 2,5 week bedoel je dat je al 2,5 week over tijd bent, of 5 dagen over tijd? Met 2,5 week kan je nog niet positief testen toch? Lekker dat jullie uit eten zijn geweest! Hier vanmorgen eerst een "gekke" ochtend wandeling gemaakt met mijn moeder en Quinten. We kwamen 2 gasten tegen, waarbij ik een raar onderbuik gevoel kreeg, maargoed ze gingen precies de andere richting uit als wij..... In het begin dan, want ze kwamen vlak erna achter ons aan gelopen. We liepen een beetje op een afgelegen stukje en hoe wij ook liepen, ze liepen ons precies achterna. M'n moeder is normaal net een pitbull, maar ook zij kreeg er een onbehaaglijk gevoel bij. We zijn snel wat meer richting de huizen gaan lopen en toen ze dat zagen, gingen ze ineens weer de andere kant op, heel raar dus allemaal! Verder vanmiddag en het begin van de avond gezellig bij m'n opa en oma geweest en lekker Chinees gegeten. Ml is nog hard aan t werk en ik ben nu heel fout home alone aan het kijken! Fijne avond meiden!
Ik ben rond de 4 weken nu, foutje Dat zou me geruststllen, dat het nog niet bij de beeb kan komen.. Folium ben ik al aan begonnen! Lekkere dag gehad dus Aparte lui... Maar gelukkig niks aan de hand
Ja erg apart, maar gelukkig niet echt iets gebeurd Nou kan je idd opgelucht ademhalen, vanaf nu dan maar aan de sapjes Wel echt superleuk hoor nog een uk erbij!
Whaaaaaa en toen was ik ineens (een soort van) tante! Mijn neef ( die een tijdje bij ons heeft ingewoond en daardoor als een broer voor me is ) z'n dochtertje is vandaag geboren, zo leuk!!! Morgen gelijk spieken!!
Zelfs nog langer hoor godin! dat je kindje uit z'n eigen vruchtzakje leeft! Ik had dat met aukje namelijk. Was ik met die behandelingen bezig en had op dat moment 3 eitjes die gesprongen waten tijdens de iui behandeling. Ik was gewoon ongesteld geworden en ben toen gaan carnavallen als een gek!! Alles gedaan wat nie mocht tijdens een zwangerschap! 3wk later bleek ik toch zwanger te zijn!! (Was ik al ruim 7 wk zwanger!!) heb toen ook mijn angst gedeelt met de gyn. En die Ei toen ook maak je maar niet zo heel druk je kindje leeft nu nog uit Z'n eigen vruchtzakje!! Ik moest lachen om je fb status. *lekker wijntjes drinken** hihi
Hèhè Gemeen he In het echt zat ik inderdaad met een sapje op de bank Maar bedankt voor de geruststellende berichten! Doet me goed. Vanaf nu maar extra gezond leven. Gefeliciteerd Engeltje! Hoezo 'ineens'?
Engeltje das idd beetje raar! Gelukkig waren ze daarna weer verdwenen! Gefeliciteerd wat leuk! Godin idd nu lekker 'gezond' hihi! Heb je al kwaaltjes? Hier 2 heerlijke dagen gehad, maar manmanman wat ben ik gesloopt! Ben ook behoorlijk misselijk en hoef echt niks te ruiken wat met eten te maken of ik moet kokhalzen... bleghh!! Nog 2 nachtjes en dan de echo whaaaaa spannend!! Voor nu maar lekker met de beentjes omhoog! De camera is echt super en foto's zijn zo duidelijk... al heb ik alleen nog de auto functie gebruikt hihi!
Aah lief hoor JDB Pretkopje! Ik heb geen kwaaltjes nog.. Ben alleen erg vroeg buiten adem. Is veel lichamelijk werk in de paarden, daaraan merk ik het wel al..
Nou zeg, wat is het hier rustig! Ik praat ondertussen een beetje mee in het topic voor mama's van september
Hier idd rustig! Ik klets ook in diverse topic's van augustus mama's! Heb zo echo (half 2) dus behoorlijk zenuwachtig nu...!!
Wat een mooie foto's! Hier weer bijgekomen van de kerst mag wel flink op dieet met al dat lekkere eten. Ga ik in 2014 mee beginnen L is inmiddels zo goed als beter. Ze slaapt wel nog veel maar de koorts en pijn is weg. Met man van m'n sm gaat het steeds slechter.. Tussen de gangen door sliep hij voornamelijk en heeft vandaag weer een hogere dosis morfine gekregen. Het begin van het einde denk ik Mamajdb wat spannend zometeen! Ben benieuwd of je gelijk hebt qua aantal Goddin fijn dat je geen kwaaltjes hebt, lekker hoor!
Ukkie, hé wat vervelend van de man van je sm.. Hopelijk blijft hem het lijden bespaard.. Fijn dat L weer wat beter is! Niet leuk hé... Volgens mij denken alle aanstaande mama's dat ze ene tweeling krijgen haha! Ik heb ook altijd zo'n voorgevoel gehad. Maar ik was zelf ook 1 van een tweeling en mijn oma ook. Dus het zit in de familie! Vriendin van me heeft ook een tweeling, en daar zit het nergens in de familie..
Wij hadden dat ook in het begin. Was zelf ook een tweeling (maar andere vruchtje is gestopt op een gegeven moment) en ik slikte hormonen dus je weet dat de kans er is haha Spannend de echo! Ik ben benieuwd