WAUW! Wat super gaaf! Wat apart zeg, dat je het al dacht! Heel erg gefeliciteerd! Nu mag je veel vaker voor een echo
Thnxx is idd super gaaf maar ook super spannend! Krijg nu eerst over 3 weken weer een echo en dan moeten we verder naar de gyn!
mag ik misschien hier mee kletsen..of zitten jullie al helemaal vol haha . mijn dochter komt dan niet uit oktober..maar november maar ik kan nergens een leuk klets topic vinden met november moeders.. Gefeliciteerd Mama Jadebo ! wat leuk een tweede wondertje.. jij ook Godinn ! wij zijn sinds deze maand ook bezig voor een tweede wondertje
Welkom Michie.. Succes en veel plezier met klussen Woehoe jadebo. Nogmaals gefeliciteerd haha. Was ook even in shock toen ik t las hihi Hier gaat t minder. T word serieus zwaar nu en voel me echt rotn daardoor. Heb erg veel pijn aan m'n buik. Laat t maar snel feb zijn!
wat leuk zeg , nog een paar weekjes en dan je tweede uk ! ja lijkt me ook wel zwaar idd , loopt je zoontje al of dat nog niet ?
Michiee welkom! Het worden mijn 4e en 5e kindje Ik ook...kan nog niet geloven alsof ik in een droom leef!
ja super gaaf zeg ! een tweeling gewoon ! ook super dat de echo helemaal goed was en beide hartjes kloppen
super leuk ! hoe voel je je veder? veel kwaaltjes of valt dat wel mee? ja hopelijk wel , we zullen duimen
Jij gaat al lekker de goede kant op Anoniempje! Nog maar 4 weekjes, dan mag het al komen Hoe was het de vorige keer ook alweer gegaan? Vroeg of over tijd? Welkom Michiee Leuk dat jullie ook weer bezig zijn Ja, dat kan ik me voorstellen JDB. Heb je het al verteld aan familie en vrienden? Ik heb het wel al aan mijn vader, moeder en zusje verteld. Ivm ons bedrijf hebben we gewoon wat hulp nodig. Is allemaal zwaar werk. Vandaag heb ik het allemaal alleen gedaan, lukt wel, maar ik vind het wel enger worden. Vandaag ook weer zo'n gek beest die begint te bokken terwijl ik erbij in het hok sta. Gewoonlijk geen problemen mee, nu was ik gelijk bang
ik dacht steeds dat wij er vroeg bij waren met opnieuw zwanger worden maar dat valt op zich dus wel mee haha als ik het hier zo lees
Leuke banner! Blijf je nog vaak wisselen hahaha! mijn moeder vanmiddag en mijn pa belde.., kids vanmiddag ook verteld want ze ware nieuwsgierig wat er op de foto te zien was. Reageerdd super positief!