Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
  2. Michiee

Michiee Niet meer actief

Goedemorgen !
    Ik ben eindelijk. Ongi geworden hihi
    Je telt tot en met de dag dat je ongi word met je cyclus toch ?

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen nachtbrakers!

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

ik wilde jullie alvast een heeeul gelukkig nieuwjaar wensen <3

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    de dag dat je ongesteld word is dag 1 van de nieuwe ronde :)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hele fijne jaarwisseling allemaal meiden!
    Quinten heeft vanmiddag al kindervuurwerk afgestoken! Hihi van die confetti bussen, vond hij helemaal leuk! Hij zei iedere keer: "keertje?" Oftewel nog een keertje? :D Hij heeft ook nog naar sterretjes gekeken (mocht hij niet aankomen uiteraard) maar hij vond t echt geweldig!
    Gaan hem om 00.00 dan toch ook maar lekker wakker maken ;)

7. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Allemaal vast een hele fijne jaarwisseling en allemaal het beste voor 2014!

Engeltje wat leuk!! Lekker ventje is het toch!

Hier bij mijn ouders, gezellig samen nieuwe jaar in! Blijven ook slapen dus lekker rustig aan!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Veel plezier mjdb!

Hier nog een foto van vanmiddag!

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Schattig zeg Engeltje! Had jouw vriend geen lang haar? Of is dat jouw vriend niet?

F blijft lekker op bed om twaalf uur. We wonen best ver buiten het dorp dus ik verwacht niet dat we hier er veel last van hebben.

Iedereen een fijne jaarwisseling! Voor iedereen een gelukkig en gezond 2014!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Fijne jaarwisseling meiden! Ik zit al vol van al t eten en champagne cocktails ;) dus hoop dat ik nog wakker ben om 00.00

Ik ga L ook niet wakker maken als ze zelf niet wakker wordt. Op zich wel al flinke knallen nu waarna ze zich meteen omdraait dus ben benieuwd!

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Iedereen een super fijn 2014 toe gewenst! Dat iedereen gelukkig en gezond mag worden.blijven :)

Kim: Ik heb op jouw buik gestemd hoor!!
    Willen jullie op Fer.re stemmen voor baby van de maand? Zelfde foto als mijn profielfoto :)

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    En zijn jullie kindjes wakker geworden? L wel, was ook super hard vuurwerk in de straat dus ze was behoorlijk geschrokken.
    Toen maar samen vuurwerk gekeken achter het raam en uiteindelijk samen om 1.00 gaan slapen.
    Gelukkig sliep ze uit tot 9.15! Al met al dus een prima avondje.

Vandaag rondje familie en vanavond lekker thuis

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Iedereen de beste wensen voor 2014!

Jullie laten mijn eierstokken flink rammelen zwangere dames! Ik ben best wel een beetje jaloers.

Hoop dat het hier ook nog een keer lukt. Zou het jammer vinden als Aveline alleen blijft.

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    De beste wensen voor 2014! Dat iedereen een heel fijn en gelukkig nieuw jaar mag hebben met alle gezondheid!

V is compleet door de vuurwerkknallen heen geslapen gelukkig. Moesten hem wel wakker maken rond 1.30 toen we naar huis gingen. Waren met een groep vrienden bij mijn zusje thuis. Vanochtend 7.15 werd hij wakker maar ik was al om 6.30 wakker maar oh zo moe.

Nou, dag 32 en nog niet ongesteld... Heb eergisteren een test gedaan en kwam een heel licht streepje. Ben alleen zo bang op herhaling van de vorige maand dus ik wacht nog maar even af. Morgenvroeg test ik weer. Ben benieuwd!

15. Michiee

Michiee Niet meer actief

hier was ze wakker van 16:30 tot 1u snachts..met geen mogelijkheid ging ze slapen dus heeft ze de hele avond bij ons gezeten :)
    het vuurwerk vond ze niet eng gelukkig

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ penny: spannend!!!!! Duim voor je op een knaller!!

@ oud&nieuw: we wilden Quinten om 23.50 wakker gaan maken, maar vlak daarvoor werd hij zelf al wakker. Hebben hem dus gelijk maar mee naar beneden genomen natuurlijk en hij vond t helemaal geweldig om naar t vuurwerk te kijken. Iedere keer als t even voorbij was zei hij: keertje? En als t dan knalde zei hij: boemmmm!!
    00.45 hebben we hem voor een keertje een flesje rijstemelk gegeven en weer in bed gelegd waar hij heerlijk heeft getukt tot 8.00. Helaas werd hij wel flink hoestend en met wat koorts wakker en dat heeft de hele dag voort gezet. Hopelijk is hij morgen weer de oude!

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahw godin lief!!! Staat ie er bij ja?? :D leuk!! :D kga zo eens kijken!

M'n zwangere buik zie je niet echt goed maar k vond de dog zo lief liggen :p haha
    Alleen als aukje eerder kusjes op mijn buik ging geven dan had ik zo'n foto van de maand gedaan! :D haha

Hier werd aukje ook wakker van het vuurwerk dus we hebben gekeken samen! Aukje vond t erg mooi! Haha wooooww zei ze met d'r vingertje wijzend in de lucht!

Penny wat spannend!!! Hoop t voor je! En alle dames met de wens voor een bruzje... Heeeeel veel babydust gewenst in 2014!

18. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Engeltje beterschap met je ventje!

Hier heeft B gewoon doorgeslapen. J is heel de avond wakker geweest en D hebben we ook wakker gemaakt! Was gezelliger ben blij weer thuis te zijn, vanavond ook maar op tijd naar bed, vanmiddag ook even heerlijk anderhalf uur geslapen!

Kim leuk, zal zo eens spieken en stemmen!

Penny spannend!! Zal voor je duimen Miss toch een langere cyclus!

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    mijn kleine meid werd helaas wakker door het vuurwerk.

Penny hopelijk een plakker !

20. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank!

Vind het ook wel spannend. Eisprong was de 19e waarschijnlijk, dus kan zijn dat vandaag dan pas eigenlijk de NOD is. Heb huisarts gebeld, wil even horen wat zij te zeggen heeft. Ze belt me vanmiddag terug over de optie voor een bloedtest. Ik heb gewoon geen geduld en dat is niet zo handig bij iets waar je totaal geen invloed op hebt :p.

Fijn dat de kindjes het vuurwerk zo mooi vonden! Heb wel met mijn nichtje van ruim 2 gekeken, zij vond het ook prachtig.

Deel Deze Pagina