Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Heb je nog geen nieuwe test gedaan om te kijken of de streep donkerder is geworden? Het is alweer een paar dagen sinds je getest hebt toch?

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hcg verdubbelt elke 48 uur, dat is hier duidelijk te merken... Voel me enorm misselijk en ben zo onwijs moe! T lijkt steeds na dag of 2 weer toe te nemen... Iig teken dat ze groeien!

Nu maar weer ff op de bank, proberen te eten en dan ff tukkie doen!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je meis! Proberen zo veel mogenlijk te rusten waar dit kan!!

K lig ook al weer hoor ;) mmm auk in bed.. K lekker op de bank!

Ga maar een oliebol pakken :$

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hee, waar is mijn bericht gebleven?

Nog maar een keer: Ik ben benieuwd wat de HA zegt Penny :)

Hier ook misselijk zo nu en dan.. En alles is dik ;)

Verder zijn we uitgesloten voor deelname aan de baby van de maand verkiezing, omdat ik stemmen probeerde te werven volgens hun. Ik vroeg hier immers om op ons te stemmen. Béétje jammer..

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ zwangeren: lekker rustig aan doen zoveel als t kan hoor meiden! Knuffie!!

@ penny: en heeft de ha al terug gebeld?

@ godinn: jammer dat je nu niet meer mee mag doen! Mag t volgende maand dan wel weer?
    Staat volgens mij ook wel in de spelregels toch? Al vind ik t wel een beetje krom, want je mag t wel in je handtekening zetten toch?

Met Quinten gaat t redelijk. Vannacht onwijs aan t spoken geweest, maar t hoesten is wel gezakt en geen verhoging meer. Zijn vanmorgen vroeg toch ook maar gewoon ff lekker met hem wezen zwemmen. Hij is zelfs met papa van de grote glijbaan geweest, stoere knul!
    Hier is t borst druppen vannacht echt stromen geworden... Echt niet normaal hoe m'n borsten nog steeds op Quintens huil reageren! Ga dus echt maar weer koffiepads in huis halen....

6. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    De testen zijn niet donkerder geworden. Heb er vanochtend twee gedaan, een kV en een extra gevoelige van moeder&kind ofzoiets. Ha wilde nog afwachten aangezien ovulatie 2 weken geleden is geweest. Ze zei dat ik over paar dagen nog maar moest testen en als nog steeds niet duidelijk was mocht ik weer bellen.

Afwachten dus :)

Zwangere dames, lekker je rust pakken!

Wat is Quinten stoer dat hij van de grote glijbaan af is gegaan!

Wat raar dat je niet mee mag doen omdat je hier gevraagd hebt om te stemmen Godinn, beetje krom.

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Spannende dagen dus Penny! Ik ga voor je duimen :D

Ja ik vind het ook krom. Het zal vast in de spelregels staan, maar mag je dan helemaal niks er over zeggen? Ik dacht meer van dat je geen stemmen mocht vragen om je heen. Zelf niet twee keer stemmen, dat soort van dingen. Stom :/

Lekker zeg, zwemmen! Als ik straks zichtbaar zwanger ben gaan wij ook maar eens even :p

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat raar zeg :s

Meiden even een vraagje want ik weet t niet meer zogoed :$
    Vanaf wanneer heb je ook al weer van die indalingsweeen? Ik voel nu namelijk sinds gistere heel de tijd alsof t hoofdje op mijn schaambot drukt. Dat gevoel... Herkennend uit duizenden... Die steekjes dat je echt denkt van woooww wat is dat nu!! Is dat niet een beetje vroeg om nu al te voelen?

Ik ben het een beetje kwijt allemaal hoor :p hihi

Oew penny hopelijk gauw meer duidelijkheid!

Quinten weer lekker slapen en niet zo spoken ;)

9. Mama JaDeBo

Kimm zou goed kunnen hoor... maar ze kunnen er ook nog uit Vaak ligt een tweede wat later 'vast' in het bekken!

Penny spannend hoor! Hoop dat je snel duidelijke testen hebt!!

Hier nog altijd ontzettend misselijk. Sinds 1 jan. heeft het onwijs toegenomen en de avonden zijn drama, ochtend ook maar dat lijkt later wat te zakken... Neem maar aan dat de kleintjes goed groeien! Vanochtend even bloed wezen prikken, bah wat vervelend! voelde de hele tijd die naald blegh!

Zie ook onwijs op tegen het ziekenhuis gebeuren... tis natuurlijk goed dat we goed in de gaten gehouden worden maar toch... geen thuisbevalling en straks ziekenhuis in en uit :( Valt me toch wel zwaar tegen! Maar alles voor deze kleintjes hoor, maar toch... moet echt even wennen aan het idee..

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ penny: duim, duim, duim, duim!!

@ godinn: volgens mij mag je wel zeggen dat je meedoet, maar je mag niet vragen in een topic om stemmen....
    Bedenk me trouwens net dat jij vroeg of ml lang haar had voorheen, maar dat is niet zo hoor! Gelukkig niet zeg hihi zou er niet uitzien bij hem denk ik :D

@ kim: volgens mij klopt dat wel rond die termijn hoor! Quinten lag met 34 weken al muurvast bij mij.... Helaas wel met zn billetjes... Twee weken later hebben ze hem toen geprobeerd te draaien en dat lukte niet omdat hij zo vast lag toen.
    Succes alvast met die heerlijke ongemakken ;)

Nou hoop zeker dat Quinten weer is goed gaat slapen en ikzelf ook! Lig nu net ff op bed, ga zo proberen te tukken want ben al vanaf half twee wakker nu....
    Zit er zelfs over na te denken om hem voor de eerste keer te laten logeren vanavond, want moet echt ff bijtanken!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ mjdb: knuffel voor jou! Het is ook een hele omschakeling als je het zo anders gewend bent!
    Probeer t toch van de positieve kant te bekijken.... Je mag heeeeel vaak spieken naar je kleine ukkies en dat is echt zo fijn! Ik moest met Quinten ook regelmatig op controle bij de gyn, was een aardige griet en ondanks dat t soms vervelend was zoveel te moeten reizen, keek ik er iedere keer weer naar uit om ons mannetje weer te zien!
    Balen trouwens ook van die misselijkheid! Gewoon iets voor vragen hoor!

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, ik zou Quinten gewoon uit logeren sturen hoor :). Je moet ook aan jezelf denken. Even goed bijtanken kan je zoveel goeds doen.

@ JDB, ik snap dat je er tegenop ziet. Is idd heel anders dan je gewend bent. Maar zoals al gezegd, je kunt zo wel lekker vaak je kindjes zien. Het hoort er nu eenmaal bij :).

@ Kim, geen idee :(.

Vanochtend een Action test gedaan en kon er niks op zien. Morgenvroeg maar weer een KV gaan proberen. Ik zit nu op dag 34. Heb gisteravond wel best wat lichte krampen gehad en voel soms mijn bm wat trekken (tenminste ik denk dat het dat is). Ik heb er gewoon vannacht niet van geslapen door het piekeren (niet alleen daarover hoor, heb ook werkstress en zit continu te bedenken wat ik nog voor de verhuizing moet regelen). Heb denk ik uiteindelijk 4 uur geslapen. Ik word gek van de onzekerheid. Vorige cyclus ging het op dag 34 mis. Ben benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen..

13. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    En weer ongesteld. Denk dat ik nu maar van een cyclus van 35 dagen uit moet gaan. Cyclus duurt nu gewoon een week langer. Langer wachten op nieuwe rondes etc.

28-28-27-32-27-34-35 is het nu. Blegh :(

14. Mama JaDeBo

He bah wat vervelend meis!! Knuffie voor jou!

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar penny :(

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Penny wat een teleurstelling. Dikke knuffel meid.

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Balen penny :( dikke knuffel!

18. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Balen penny, hoop met je mee voor de volgende ronde

19. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Bedankt allemaal :)

20. Mama JaDeBo

Penny hoop dat jullie gauw een positest hebben! Knuffie!

Hier gaat t... erg misselijk en moe! Blegh! B is echt een klein boefje... maar heerlijk kereltje!
    Verder al wat bezig met dingen veranderen in huis... de kamer van B wordt weer voor J, en de grote kamer wordt voor beide boys samen zodat we de kamer van D over hebben voor de twins...

Heb vannacht zo apart gedroomd... Ik had een soort zakje gekregen met vocht erin, als ik dat tegen het ligt hield kon ik zien wat er in mijn buik gebeurde (?!!)... En daar zaten 2 (nog) kleine baby's in, zwommen eerst van elkaar af en toen naar elkaar toe en toen ze bij elkaar waren zag ik hoeveel ze op elkaar leken en kreeg ik van beide een big smile!

Net alsof het besef er ineens is... Wel apart hihi

Deel Deze Pagina