@ penny: he wat vervelend zeg meis! Knuf voor jou, hopelijk heb je snel een positieve test bij de volgende ronde! @ jadebo:hihi dat wordt weer een hele verbouwing dus! Wel fijn dat jullie eruit zijn hoe je het gaat doen qua indeling! Gaan jullie nu ook nog een nieuwe auto/bus kopen? Hihi wat een mooie droom heb je gehad! Weet nog wel dat ik tijdens m'n zwangerschap ook onwijs bizarre dromen had! Mijn binkie heeft t klimmen op de bank nu helemaal uitgevonden! Het is nu dus nog meer oppassen geblazen, al gaat hij er 9 van de 10 x toch ook gewoon goed af. Verder is hij nu zo erg bezig met kleding aan en uittrekken! Hij heeft t helemaal uitgevonden en heeft er de grootste lol in.... Tenzij het hem niet lukt Vind t wel weer echt bizar dat hij t zomaar is gaan doen hoor, dan besef je maar weer hoe snel het allemaal gaat! Hij heeft ook weer een nieuw woordje aan z'n woordenschat toegevoegd: "baby!" Vrijdag krijgen we trouwens eindelijk de uitslag van de bloedtest, ben erg benieuwd! Het slapen gaat overigens nog steeds erg prut! Af en toe slaapt hij 1 à 2 nachtjes door, maar anders is hij echt 2 tot 4 uur overstuur wakker.... M'n collega zei al: misschien moet je eens een groot bed gaan proberen bij hem. Dit heeft bij haar kids heel erg geholpen en ze gingen met 1,5 jaar dan ook al over naar een groot bed. Maar ik weet t nog niet... Kan t natuurlijk wel een keer proberen met een groot matras op de grond ofzo, maar denk eerder dat t dan een nog groter feest gaat worden
Hè wat jammer zeg Penny! Echt niet leuk! Aparte droom Jdb! Maar wel mooi lijkt me! Wat vervelend dat Quinten steeds niet goed door slaapt! Heeft hij het warm genoeg? Hier erg moe en misselijk... vandaag mvm gehad, chg test gedaan. Die was erg goed!
Idd mooi en apart toch hihi! T wordt idd nog ff klussen maar komt wel goed Hier is J vanaf 1,5 ook naar peuterbed gegaan... Ze wou ledikant niet meer in en krijsde de boel bij elkaar. Vanaf t moment dat ze ander bed had was t over en ze sliep weer als een roosje. Wat een boefje Q hihi B probeert ook uit te kleden en vooral klimmen of in dingen gaan zitten ahaha vooral de la is favoriet
@ mjdb: hihi jij ook al zo'n boef dus, geweldige foto!! En bij jouw meisje heeft t dus ook goed gedaan ja? Misschien toch maar eens proberen dan! Het kan natuurlijk goed zijn dat t met angst voor pijn te maken heeft ofzo.... Vooral liggend in bed heeft hij natuurlijk zoveel pijn gehad en een paar x bijna gestikt, dus klinkt niet onlogisch als ik er zo over nadenk. Aan de andere kant kan ik hem savonds en op de dag wel normaal wegleggen en is hij niet angstig.... @ godinn: wat balen van die misselijkheid zeg! Hopelijk gaat t snel over! Wel heel erg fijn dat de test van MvM goed was En helemaal super dat je weer mee gaat doen! Ik denk dat ik t bij een tweede niet meer ga doen.... Vind t erg fijn een ander te kunnen helpen, maar t ging uiteindelijk ten koste van mezelf doordat ik zo ontzettend veel moest spugen en daar heb ik geen zin meer in. ( is misschien erg egoïstisch, maar heb mezelf voorgenomen om bij een volgende zwangerschap echt alleen maar te genieten en meer aan mezelf te denken ) Daarover gesproken.... Vanmorgen een test gedaan, want had erg veel kwaaltjes waarvan ik echt bang was zwanger te zijn... Had er al twee weken last van en dacht, nu wil ik zekerheid! Gelukkig was ie negatief! Wel zag ik dat m'n urine wat troebel was, dus wellicht zit er een bo aan te komen ofzo... Ff in de gaten houden dus maar! M'n svader is gister geopereerd en alles is gelukkig goed gegaan. ( had een gezwel op zijn schildklier, waarschijnlijk goedaardig). Aan de andere kant zit er ook nog een gezwel en ze dachten eerst dat die wel kon blijven zitten, maar waarschijnlijk moet hij toch nog een keer onder t mes daarvoor. Heb trouwens wel een heeeel stoer bed op t oog voor m'n binkie! Willen we zelf gaan maken als t lukt! Zal zo ff een foto plaatsen! In m'n album staat trouwens ook nog een taartfoto van de taart voor m'n eigen verjaardag voor degenen die t leuk vinden om te zien.
Engeltje gaaf bed hoor!! En een klein lampje in zijn kamertje? Hier vanochtend gebeld door de vk, ze heeft het besproken met de gyn en die wil mij op korte termijn zien zodat er een beleid kan worden opgesteld... dit ook omdat als het dus idd om een eeneiige tweeling gaat ze anders te werk gaan, vaker controles+echo's en een ingeleidde bevalling. Nu mag ik dus vanmiddag al voor een echo in het ziekenhuis, whaaaa spannend!
@mamajdb spannend zeg! Benieuwd of je al weer een ander beeld hebt op de echo! En goed dat ze je zo goed in de gaten gaan houden. Misschien niet altijd even praktisch maar wel zo veilig! @engeltje he balen meid dat hij Zovaak wakker wordt. Misschien is he gewoon een periode die even wat langer aanhoudt. Ze leren veel nieuwe dingen deze periode dus is ook allemaal best veel om te verwerken. Feestdagen achter de rug wat wellicht ook veel indrukken heeft achter gelaten. ( L heeft alleen maar geslapen deze week ik de crèche vroegen al of we drukke feestdagen hadden gehad) Terwijl ze hier savonds ook wel vaker wakker wordt. Wel een mooi bed trouwens! Hier nog lang geen groot bed. Mupke is niet super groot en over een tijdje doe we gewoon de zijkanten eruit. Kamertje is ook niet zo groot dus met een groot bed staat het meteen helemaal vol (hopen komend jaar te verhuizen) @de rest is even niet blijven hangen sorry Hier weer lekker terug aan het werk na de feestdagen. Heerlijk weer ritme! Met man van sm gaat het nog niet zo goed dus dat speel wel in m'n achter hoofd maar kunnen we op t moment even niets aan veranderen. Verder weinig nieuws!
Gelukkig en negatieve test Engeltje! Spannend Jdb! Ik ben benieuwd F slaapt nog hartstikke goed, die blijft nog lekker in zijn ledikant voorlopig
Ze zijn waarschijnlijk zo'n dag of 2 na de eerste echo al gestopt... ene was ook wat kleiner dan de ander... wel was het een eeneiige tweeling. Snap gewoon niet waarom en waarom ik me zo beroerde voelde, dat nam alleen maar toe! En nu niks... afwachten totdat me lichaam dit zelf doet, mag alleen niet te lang duren ivm infectiegevaar!
Hè meis toch wat verschrikkelijk!!! Hele dikke knuffel voor jou! Hopelijk zet t snel door en heb je er niet al teveel last van..... Sterkte meis!!!
Ja dat kan ik me voorstellen. Je hoopt dan dat ze het verkeerd hebben gezien ofzo. Lijkt me niet te bevatten... Zo ben je nog bezig met het indelen omdat er 2 komen.. Ik leef echt met je mee.. Heb er kippenvel van!
Dat kan ik me indenken meis.... Maar wel ook heel bizar dat ze allebei ongeveer tegelijk gestopt zijn.... Is t ook echt 100% zeker zo? Meis ik vind t toch zo rot voor je! Zou willen dat ik iets voor je kon doen!
Ja er klopte geen hartje... De kleinste was 0,90 cm en de andere 1,19 cm... Beide plaatjes waren angstvallig stil... Het was een inwendige echo dus heel duidelijk 2 vruchtzakjes met in ieder een hele stille baby! Ben verscheurd van verdriet! Kan t niet bevatten en hoop/duim dat mijn lichaam dit zelf gaat oplossen! Mijn meisje is er ook kapot van! Hebben moeten vertellen dat de baby's sterretjes geworden zijn! Mijn hart is gebroken!
Nogmaals een heeeele dikke digiknuffel!! Doe t ff rustig aan hoor meis! Tot wanneer mag t nog gaan duren voordat ze gehaald moeten worden? Maar een dag of 3/4 zeker? Zal voor je duimen dat t vanzelf gaat....
Ik heb geen idee... De echoscopiste zei dat de vk me ging bellen voor verdere stappen maar dat er 3 opties zijn: afwachten, medicatie of curettage. Dat laatste liever niet! Kan alleen niet te lang afwachten ivm infectiegevaar... Vk belde vanmiddag maar kon ff niet opnemen... Moest mezelf ff kalmeren want waren nog bij me ouders en moest ook nog met mijn 3 kids naar huis rijden.... Ik verwacht dat ze morgen wel belt.... Hoop ook dat ze snel komen en het snel voorbij is! Ik heb enorme hoofdpijn! Net ook maar iets ingenomen, in de hoop dat het zakt... Begin wel last van onderrug te krijgen en waten scherpe steken in bm dus Miss een voorteken? Heb liever dat de natuur het doet medicatie of curettage is ook zo tegenstrijdig
Mijn mk begon ook wel met flinke steken en krampen, dus hopelijk is t bij jou ook t begin nu. Lekker wat innemen en een warme kruik tegen je buikje aan. Probeer wat te tukken meis, zal nog heftig zat worden!
De vorige mk (voor B) was al vanaf het begin wat bloedverlies, de echo bleek toen leeg... later dezelfde dag verloor ik een leeg vruchtzakje... Lijkt me nu toch anders, ook veel heftiger! Hoop zo dat mijn lichaam het zelf gaat doen... kan alleen maar denken waarom, wat is er misgegaan... we hadden het wel gered ook met deze 2 erbij... Hoop zo dat het snel gaat... dan kunnen we verder... hoe pijn en moeilijk het ook is op het moment!