Ik hoop ook voor je dat het allemaal wat vlot mag verlopen! Ik ga voor je duimen. En dat je denkt 'waarom' is heel logisch. Helaas zul je het nooit zeker weten. Ik denk altijd: de natuur regelt zichzelf. Een tweeling is een hoger risico. Misschien wordt er nu heel veel ellende bespaard. Wanneer ze helemaal gezond waren geweest, was dit niet gebeurd. En dan is dit, hoe hard ook, het beste voor jullie allemaal!
Jeejtje meis ik schrik hier echt van!!! Pff heel veel sterkte gewenst deze moeilijke tijd voor jou en je gezin! Dikke knuffel
Hoe gaat t nu met je meis? Wat Godinn al zegt denk ik ook, al maakt t het verdriet er natuurlijk niet minder om! Hier vanmorgen lekker ontbijtje op bed gehad met nog een klein kadootje erbij voor m'n verjaardag. Een handafdruk in klei van Quinten Verder gewoon lekker gewerkt vandaag. Morgen de uitslag van Quinten zijn bloedtest, ben erg benieuwd!!
Het gaat wel, ergens heb ik t aangevoeld als ik terug denk... Vlak voor de echo kreeg ik een ijskoud gevoel over me heen. De vk denkt dat ik het aan voelde en heeft vaker dit soort dingen gehoord! Tis en blijft een verdrietige situatie... Aan de ene kant wel soort van blij dat de natuur het nu besloten heeft en niet na een paar maanden... Heb met vk afgesproken dat we het nog even afwachten... Ze verwacht dat het zelf op gang komt (vorige keer ook spontaan gegaan) na t weekend hebben we sowieso weer contact. Nu is het afwachten, aan de ene kant mag het voorbij zijn kunnen we verder... Hoe moeilijk ook! Heb ondertussen wel wat meer last van mijn onderrug en af toe flinke steken in bm streek. Vk verwacht wel dat ik hier meer last van krijg gezien het toch iets groter is dan de vorige keer... T kan ook nog wel 2 weken duren maar dat verwachtte ze niet.
Zou heel goed kunnen hoor dat je het hebt aangevoeld. Toch raar hoe ons lichaam werkt.. @engeltje; leuke verassing! @hier ging ik vanmiddag L ophalen van de crèche waren ze net bezig haar hoofdje te koelen. Was een plank opgevallen en had een bult op haar hoofd. Ze zeiden dat ze pas begon te huilen toen ze gingen koelen. Ik was dus druk bezig om haar te troosten. Er wad en plank van een speelgoed toestel losgeraakt en zij zat eronder (zoals ik t begrepen had) Maar vind het toch een raar verhaal en wil toch graag weten hoe het gebeurd is. Of wek ik daarmee het idee dat ik ze niet vertrouw?
Tsow teering das een beste bult!!! Tuurlijk mag je er op doorvragen en als jij t een vreemd verhaal vind mag je dit ook gewoon zeggen hoor! K zou niet weten waarom niet? Ti's toch jou kind? Heeft ze geen hersenschudding of iets?
Jeetje wat een bult!!!! En dat ze pas begon te huilen met t koelen is wel een teken dat ze goed in de gaten gehouden moet worden hoor! Kan namelijk duiden op een (lichte) hersenschudding. Hoe gaat t nu met haar? Wel goed alert? Eet ze normaal? Staan haar oogjes goed en hoe reageert ze op felle lichten en harde geluiden? Zijn echt even dingen die je goed moet checken en als je t niet vertrouwd even naar de ha! Ik zou trouwens zeker doorvragen naar hoe dit heeft kunnen gebeuren hoor, is je goed recht!
Jeetje wat een bult zeg ukkie!! Zou idd ff doorvragen wat er nou precies gebeurd is... tis toch wel heel apart dat er een 'plank' losgeraakt is... dat mag toch niet gebeuren!!
Zo hè dat is inderdaad een beste bult! Gewoon even fatsoenlijk vragen kan nooit kwaad lijkt mij. En haar maar even goed in de gaten houden zeg!
Ik heb het vanmorgen nog aangekaart dat ik toch wel was geschrokken en graag zou willen weten hoe het precies is gebeurd. Helaas was de leiding van gisteren nu niet aanwezig en wist deze leidster nergens van. Ze adviseerde me wel om een officiële klacht in te dienen voor de veiligheid van de toestellen. En zelf zou ze bij de desbetreffende leidster nog even navragen hoe of wat. Dus heb vanmorgen meteen een klacht ingediend. Mn bazin heeft me geholpen bij het opstellen hiervan. (ik werk bij de orde van advocaten, die alle klachten over advocaten in behandeling neemt dus die zit er helemaal in) @engeltje, ze zag er gisteravond en vanochtend goed uit. Heeft normaal gegeten en geslapen, was vrolijk en reageerde niet raar op die dingen. Ook hebben we tijdens het slapen gecontroleerd of ze op prikkels reageerde en dit deed ze prima! Alleen als ik eraan zit, en met aankleden liet ze weten dat het wel pijnlijk was.. Dus ik denk dat het goed is afgelopen.
Gelukkig maar ukkie!! Goed dat jullie t wel ff gecheckt hebben allemaal! @ jadebo: fijn dat de Vk t weekend nog wel even wilde afwachten... Lijkt me zo'n dubbel gevoel.... Aan de ene kant wil je dat t zo snel mogelijk achter de rug is, maar aan de andere kant is t gewoon zo heftig.... Gaat t een beetje vandaag? Gebeurd er al iets meer als krampen? Hier vandaag de uitslag van de bloedtest gehad en er kwam alleen KMA uit.... Beetje gek! De ka denkt dus ook dat t toch nog te vroeg was voor een goede bloedtest, want zijn reacties zijn gewoon overduidelijk. Moeten nu weer een dagboekje bij gaan houden, want voor een krasjestest is hij ook gewoon echt nog te jong....
Engeltje das balen dat de bloedtesten het niet laten zien! Vanaf wanneer kunnen ze de krasjestest doen? Hier gaat t wel... Tis idd heel dubbel. Denk dat het weer ff komt als het eruit komt ofZo... Ik heb wel meer last van mijn onderrug, alsof je tegen een menstruatie aan zit dat zeurderige gevoel. Ik lig nu op de bank met kruikje in me rug, wordt niet minder ook niet super erg... Vermoed dus wel dat er iets gaande is! De vk zei dat t zelfs wel 2 weken kan duren, al hoop ik dat niet! Thnxx voor vragen vind fijn dat ik me verhaal hier ook beetje kwijt kan ondanks het niet leuk is!
Dat is wel een hele flinke buil Ukkie! Ik zou toch wel uitleg willen hoe dit heeft kunnen gebeuren! Engeltje wat raar van die bloedtest! Zou verwachten dat dat heel nauwkeurig zou zijn juist. Mama JDB, hoop toch niet dat het nog twee weken duurt voor je meid. Zal duimen voor je. Beter dat het achter de rug is en je kunt beginnen met rouwen.
Ik hoop het ook niet... maar de vk zei ook dat mijn lichaam door moet krijgen dat de zwangerschap dus niet meer vitaal is, zeg maar... ik hoop ook dat het snel doorzet! KMA = koemelkallergie
@ mjdb: natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt meis! Praat er maar lekker over hoor en klaag gerust, hopelijk helpt dat een beetje bij t verwerken! @ godinn: koemelkallergie idd. Ik blijf t gek vinden dat er niks uit de test kwam verder en je gaat ook gelijk aan jezelf twijfelen doordat we in t verleden zo hebben moeten knokken voordat de ha ons geloofde over de reflux. Gelukkig hebben we een hele fijne ka en zei ze gelijk al dat dat dus niet hoefde omdat zij Quinten z'n reacties ook heel duidelijk vond en dat ze absoluut niet aan ons verhaal twijfelde. Wel zei ze ons alle andere dingen gewoon over een tijdje weer gewoon te gaan proberen. Net als bijv de soja en geitenmelk, want dat is nu wel al weer een half jaar geleden dat we het geprobeerd hebben. Koemelk, appels en honden moeten we wel voorlopig echt met rust laten... Zo nu snel aankleden, spullen pakken en op naar Nijmegen voor alweer de 3e verjaardag van dit jaar
@ Ukkie, dat is een flinke bult! V had ook zo'n bult deze week. Hij was tegen de fiets aangevallen. Vallen en stoten gel had het flink verminderd iig . @ Engeltje, raar dat er alleen KMA uitkwam. Gisteren naar CB geweest voor de prikjes en controle. Ontwikkeling was prima. Hij buigt qua groei nu wel echt van de 0-lijn naar de -1. Hij was maar 1,5 cm gegroeid sinds de vorige controle Vorige keer zat er ook 1,5 cm tussen de 2 controles. Hij is nu 76,5 cm en 10,2 kg. Klein maar fijn . Tot nu toe nog geen last van de prikjes. Komende vrijdag krijgen we de sleutel van ons huis, dus hoop dat hij ook niet een week na de prikjes ziek wordt .