Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Thnxx engeltje! Valt me zo ontzettend zwaar dit :(... Vandaag heel de dag druk bezig geweest en nu met een kruikje en buikpijn op de bank... Verder tot op heden nog altijd geen bloedverlies.... Al die weken ben je er bang en nu zit je erop te wachten... Heb idd eventueel al nagedacht over de medicatie (curettage liefst helemaal niet!!) pffff weet t gewoon niet

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Pff lastig meid... Misschien een beetje zweverig maar misschien geven ze je zo de tijd om bewust afscheid te nemen..
    Dikke knuffel in ieder geval!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel meis!!

Ja hopelijk draait ze idd snel weer terug! Soms heb k t idee dat ze alweergoed ligt! Ik voelde gister morgen gewoon weer hikjes onder in mijn buik... Ach k hoop t! 29ste weer afspraak bij de vk. We zullen zien!

Manlief is naar de Mac D. (A) haha

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Misschien nog een keer een echo, zodat je kunt zien hoe het er nu uit ziet. Kan voor jezelf misschien doorslaggevend zijn..?

Zou mooi zijn Kim! Nog maar een paar weekjes!

Ik krijg dinsdag mijn eerste echo, kan niet wachten!

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend godin!!

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb vannacht de hele nacht nachtmerries gehad. Wad allemaal heel vreemd. Van mij mag het morgen zijn!

Wat is het rustig hier trouwens!

7. Mama JaDeBo

Succes morgen Godin!

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend godin! Hoelaat mag je?

Ik ook gekke droom gehad vannacht. Ik was binnen 1 uur bevallen en was helemaal alleen! Verder was ik t vergeten te vertellen tegen iedereen dat ik al was bevallen :p haha heel gek!

Hey is hoer zeker rustig! Hoe gaat t met iedereen?

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Veel plezier en succes vandaag godinn!

@ mjdb: hoe gaat t nu meis.... Al een idee wat je nu gaat doen? Knuf!

Radiostilte vanaf mijn kant komt door een hoop nare dingen die er hier weer aan de hand zijn helaas :(
    Met mijn oma gaat t echt heel slecht, maar er is nu wel het een en ander in werking gezet gelukkig om haar te helpen. Probleem is alleen dat ze alles weigert en boos wordt op iedereen die dingen hebben geregeld..... Erg heftige periode dus, m'n vader is ook echt helemaal stuk ervan....

Daarbij zit Nick nu overspannen thuis.... Zag t wel aankomen, maar het is gewoon onwijs heftig. Vind het verschrikkelijk hem zo te zien en voel me soms zo machteloos! Weet dat ik niet meer kan doen als er alleen maar voor hem te zijn, maar had t liever zelf gehad als dat je dit zo moet aan zien.

Ikzelf probeer me zo goed mogelijk staande te houden, maar m'n rug trekt de spanningen gewoon niet, hoe graag ik t ook zou willen...
    Blijf met alles doorgaan hoor, maar kom mezelf daarin nu ook echt wel tegen..

10. Mama JaDeBo

Hier nog geen veranderingen... voel wel iets aankomen, maar ja doorzetten doet het tot op heden niet... morgen weer belafspraak met vk en dan eventueel eind van de week bij de gyn voor eventueel de tabletjes... emotioneel gewoon naar de knoppen

Engeltje sterkte meis, das heftig! Knuffie

Kim hopelijk draait t kleintje!!

Godin hoe was het?

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Engeltje, jeetje meid niet leuk :(
    Voor de ander is overspannen vaak net zo erg, gezien je weinig kunt doen behalve er voor hem zijn.. Hopelijk trek je het zelf een beetje. Probeer afleiding te zoeken, leuke dingen samen te plannen en op die manier genieten. Dat zeggen ze toch ook als advies bij overspannen zijn? probeer bewust samen te genieten en trek op tijd aan de bel wanneer je het zelf ook allemaal niet meer trekt! twee overspannen ouders is natuurlijk helemaal onhandig.

@ mamaJDB, meid ik kan me voorstellen dat dit slopend is!!! weet even anders niets te zeggen maar heel veel sterkte!!!

Goddin hoe is het gegaan?

@ hier gaat op zich alles wel goed. Ml is erg druk met werk en hobby dus ik probeer ook veel leuke dingen met vriendinnen momenteel te plannen. Dat lukt aardig :D
    Veel etentjes bij elkaar dus lekker veel bijkletsen.
    Op het werk wordt het ook drukker, daar ben ik op zich wel blij mee maar lig op avonden dat ik niets heb toch wel om 21.30 al in bed!!nouja maakt ook niet uit eigenlijk.

Aankomend weekend lekker naar m'n zus en vader op bezoek, ml heeft nevenweekend van mijn familie daar.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    :x net een afrekening van essent gehad €500!!!:$
    Geen idee waardoor die zo hoog is, normaal krijgen we altijd €50-€100 terug:(

13. Mama JaDeBo

Iets met de meter of meterstand niet goed? Mijn pa heeft dat ook een keer gehad en bleek dat de meter kapot was en daardoor hoger uitkwam...

14. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hier vandaag een mooie echo gehad :)

Wat rot zeg Engeltje! Hopelijk gaat het snel beter bij jullie. ..

15. Mama JaDeBo

Fijn Godinn, gefeliciteerd!!

Helaas nog niks hier... dus vandaag vk bellen voor afspraak met gyn! Ergens wil ik het niet maar wil ook niet nog te lang met dit blijven lopen... pfffff waarom is het toch zo verdomd moeilijk allemaal en kan mijn lichaam dit niet zelf ff oplossen en snel!! De natuur heeft besloten dus laat het dan ook gauw besluiten dat ze gauw mijn lichaam moeten verlaten *zucht*

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: jeetje dat is niet niks zo'n hoge rekening!!
    Thnx voor je lieve woorden! We proberen idd wat leuke dingen te plannen, alleen met zijn tweetjes is t momenteel lastig aangezien onze oppassen zelf ook een hoop ellende te verduren hebben....

@ mjdb: dikke knuffel meis, hoop voor je dat je lichaam het toch nog vanzelf gaat oplossen!

@ godinn: fijn dat alles goed was!!

Verder ff kort:
    M'n oma is gisteren opgenomen in parnassia op een gesloten afdeling... Het is weer compleet misgegaan, erg heftig allemaal! Hopelijk kan ze nu goed onderzocht gaan worden!

17. Mama JaDeBo

Dikke knuffel Engeltje! Hopelijk wordt je oma daar onderzocht!

Hier vk gesproken, hebben toch besloten om een afspraak met de gyn te maken... deze staat voor as vrijdag... krijg eerst nog een echo (ter bevestiging ook voor mezelf en om te zien of er al wat verandert is) en daarna naar de gyn! Vind t doodeng! Maar ook soort opgelucht... het einde komt inzicht!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ mjdb: goed dat je die stap hebt durven maken meis! Ook heel fijn dat je van tevoren nog een echo krijgt, want t lijkt me dat je diep van binnen toch nog hoopt op een wonder en dan is het wel fijn dat je toch nog even goed kan zien dat t echt zo is.... Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar dat is het nu ook niet. Dikke knuf!

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @mamajdb fijn idd dat je nog vooraf een echo krijgt!
    Het is heel zwaar maar uiteindelijk wel het beste!

@engeltje, Pff meid, niet leuk van je oma :( nogmaals sterkte!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxx meiden!

@ mjdb: heel veel sterkte vandaag meis!! Zal aan je denken.... Hoelaat ga je naar de gyn?

Deel Deze Pagina