Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mamajdb dikke knuffel vandaag!!

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Heb om half 2 echo en daarna gesprek met gyn!
    Thnxx meiden

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo dames,

Mag ik hier ook mee schrijven? Ik ben niet helemaal nieuw op dit forum, maar om privacy redenen wil ik mijn oude nicknaam niet kenbaar maken.

Ik ben mama van 2 kinderen. De oudste (jongen) is 3 jaar en de jongste in inmiddels 16 maanden (eind september 2012, was uitgerekend oktober 2012).

Groetjes KG

5. Mama JaDeBo

Had om half 2 echo daarop waren geen veranderingen te zien... Nog altijd een vruchtzak met 2 mini beebjes die het niet doen... Ruim 5 kwartier later kwam gyn heb 3 opties: afwachten, tabletjes of curettage... Dat laatste wil ik niet nu tabletjes meegekregen en pijnstillers, pfff valt me zwaar maar ziet er echt naar uit dat er anders niks gebeurd :(

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hè wat ontzettend k.t meis! Aan de ene kant wist je t natuurlijk al, maar lijkt me toch erg heftig om het nog een keer bevestigd te zien.... Heb je al een pil ingenomen? Heel veel sterkte ermee meis, laat je maar goed verzorgen de komende tijd! Knuf!

7. Mama JaDeBo

Het was nu echt een duidelijke bevestiging! Toch als een soort van fijn ervaren dat eerst de echo gemaakt werd... ik moet 4 pillen inbrengen en 24 uur later weer 4... 7 feb weer echo en naar de gyn...

Best moeilijk, maar moet toch een keer uit, zo weken rindlopen is ook geen optie... buikpijn heb ik toch al dus tja dubbel is en blijft het... ga zo kruikje maken en tabletjes inbrengen.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gelukkig dat je het toch als een soort van fijn hebt ervaren.... Doen de pillen hun werk al ondertussen?
    Je weet dat je hier je hart mag luchten he! Al een idee wat je met de vruchtjes gaat doen als ze eruit zijn?

Mijn binkie krijgt ineens 5 kiezen tegelijk door, niet normaal meer! Heeft er ook flink last van, dus hopelijk zijn ze snel helemaal door!

Verder krijgt ml vanaf volgende week hulp van een psychosomatische fysiotherapeut, hopelijk helpt t hem goed!

M'n oma gaat nog steeds erg slecht en voorlopig moet ze in ieder geval 3 weken geobserveerd worden op een gesloten afdeling... Vandaag is ze jarig, dus dat maakt t extra moeilijk...

Met mijzelf gaat t wel redelijk... Weet me nog aardig staande te houden ;) Verder ben ik begonnen met t dieet en ben al ruim 3,5 kg kwijt in anderhalve week. Hopelijk zet dit zich voort!

9. Mama JaDeBo

Gisteravond de pillen dus uiteindelijk ingebracht, was ff moeilijk maar gedaan... In bed kon ik niet slapen en kreeg al vrij snel wat lichte kramp... Verder ligt geslapen toch wel steeds wat kramperig... Om 5 uur werd ik wakker omdat ik een soort knapje en golfje voelde... Dus uit bed gegaan en daar bleek veel bloedverlies... Ook wat kleine stolsels verloren... Terug naar bed, kruikje en beschuitje gegeten en pijnstillers ingenomen. Nog ff gelegen maar vrij snel weer erge buikpijn, toen weer naar de douche daar kwam echt een grote stolsel (handpalm grootte) ben me rot geschrokken... Daarna werd t minder... Net weer flink wat stolsels en bloedverlies... :( valt zwaar tegen... Hoop dat het er snel uit is, ben in dubio of ik t ziekenhuis moet bellen :'(

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hè wat rot dat het zo tegen valt JDB... Ik hoop echt voor je dat het snel allemaal weg is en je je rust weer vind. Bij twijfel kun je altijd even bellen, kan nooit geen kwaad.

Mooi dat je man hulp gaat krijgen engeltje. Ik hoop dat het mag helpen!
    Toch gefeliciteerd met je oma, al is dit nou niet echt een leuke verjaardag!

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O en KG, welkom :) hen je eerder met ons mee geschreven?

Van sommige hebben we nooit weer wat gehoord uit het bevalling/zwanger zijn topic. Vind ik soms wel jammer, ben benieuwd hoe het met hun gaat.

12. Mama JaDeBo

Ik heb net even overlegd met mijn vk en die zegt dat het normaal lijkt te verlopen, maar gezien het vele bloedverlies en de tem verhoging adviseert zij het ziekenhuis te bellen... ben zo bang!! Aan de ene kant heb ik nu wel zoiets van help me maar haal het weg... aan de andere kant ben ik bang!

13. Mama JaDeBo

Heb zkh gebeld en moest naar de eerste hulp komen,!daar gaan ze het bloedverlies beoordelen en echo maken om te zien wat er allemaal gebeurd en of ik het al kwijt ben...

Lig nu op de eerste hulp, is net bloedafgenomen en infuus geprikt, voor t gevAl ik moet blijven :(

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeetje wat heftig meis! Duim voor je dat t snel achter de rug is! Dikke knuf!

15. Mama JaDeBo

Ben opgenomen in het ziekenhuis, mag nog 3 uurtjes afwachten dan dan wordt het opnieuw bekeken als er dan niks verandert is alsnog curettage of nu direct kiezen voor een curettage! Vind zo moeilijk! Zie enorm op tegen de narcose :'(

Zit nog een groot stolsel of weefsel in mijn baarmoeder :(

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ach meis toch, vind t zo ontzettend rot voor je, zou willen dat ik iets voor je kon doen behalve je heel veel sterkte te wensen.... Dikke knuf!!!

17. Mama JaDeBo

Curettage is gelukt, zat nog erg vast! Dus vanzelf was t niet gekomen... Was om 3 uur aan de beurt en om 5 uur terug op afdeling. Had wat lage bloeddruk en ondertemp... Overigens een ruggenprik gehad en slaap medicatie ivm snelle pols. Blijf nu nachtje in het ziekenhuis!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Maar goed dus dat je naar het zh hebt gebeld meis... Het zal voorlopig nog wel even zwaar voor je zijn, maar je kunt het nu eindelijk een plekje gaan geven. Hopelijk voel je je snel wat beter!

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    T zit je nie mee!! Beterschap meis! Nu proberen op te knappen ! Dikke knuffel!!

20. Mama JaDeBo

Deel Deze Pagina