Hè meid heftig zeg! Dit verklaard wel waarom het zo lang op zich heeft laten wachten... Gelukkig heb je verdoving gekregen, heb ik ook beide keren gehad. Goed dat ze je in ieder geval een nachtje in de gaten houden.. Hopelijk kun je nu het echt gaan verwerken.. Heel veel sterkte!
Dankjewel allemaal... Ben idd wel soort van opgelucht dat het achter de rug is nu... Inmiddels komt zal vocht nr 5 er zo aan rotinfuus! Verder is bloeddruk aan lage kant 91/65 en begin ik wat verhoging te krijgen en heb ik buikpijn hoop maar dat ik snel naar huis mag!
Ben ook ligt in me hoofd heel naar! Vocht zak is eraf dus mag proberen wat te mobiliseren... Ben benieuwd of t gaat lukken en snap naar huis mag! Gyn komt Zometeen ook langs
Wachten nu nog ff op uitslag hb gehalte en dan mag ik naar huis maar moet t wel komende dagen heel rustig aan doen!
Ben thuis! Nu paar dagen niks doen en dan moet t beetje opgebouwd worden... Moet wel in de gaten houden of ik geen koorts krijg oid anders moet ik bellen.
Fijn dat je weer thuis bent meis! Doe maar lekker rustig aan en laat je zoveel mogelijk vertroetelen! Zal voor je duimen dat je geen koorts krijgt, dikke knuf!
T was ff moeilijk thuis te komen, ivm gister enzo... Vanmiddag eigenlijk alleen op de bank gelegen. Wat waren mijn kindjes blij me te zien, vooral mijn kleinste vriendje! Wel vanavond kleine mannetje in bed gelegd, gedoucht en meer niet... Merk t wel... Dus lig nu sinds anderhalf uur op bed, beetje tv kijken en relaxen voor zover dat gaat. Wel steeds koud en warm.. Temp was 37,6 dus valt mee.
Hè wat fijn dat je weer thuis bent. Ik begrijp dat je je opgelucht voelt. Beterschap en rustig aan doen hoor!
Hey meiden! Ik heb een stukje teruggelezen, maar niet alles. Ik ben veeeeel te lang niet geweest! @MJDB, ik heb je verhaal op FB gevolgd. Hopelijk kom je de nacht goed door. Morgen weer een nieuwe dag. Is er iemand die voor een paar dagen de zorg voor je kinderen over kan nemen? Sterkte, beterschap en een dikke knuffel. @Godinn, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk! Hoe voel je je? Hier gaat het prima. Sofie loopt sinds 4 weekjes. Ik verbaas me er over hoe snel het dan ineens allemaal gaat, nu rent ze al achter haar grote broer de kamer rond! En het is inmiddels echt winter geworden hier. Maar 20cm sneeuw, maar genoeg voor sneeuwpret. Ik ben sinds begin deze maand weer aan het werk en daarnaast probeer ik weer wat hobbies op te pakken. Weinig tijd over om te forummen Ik zal mijn best doen om weer wat vaker langs te komen.
Ben zooo moe maar slapen lukt nie! Wat een hell! Mjdb hoe gaat t met je nu? Lycka leuk van je te horen! Super dat ze loopt!!
@mjdb: hoest nu met je meis? @ lycka: goed om weer wat van je te horen! Wat leuk dat je meisje nu ook loopt!! @ Kim: nog een beetje kunnen slapen? Hier ook een prutnacht gehad... Mannetje heeft zoveel last van z'n tanden hopelijk is alles snel helemaal door!n Zal weer is een paar foto's showen van m'n binkie, is al een tijd geleden!
Engeltje wat een heerlijk ventje is hij toch! Vervelend dat hij zo'n last van tandjes heeft!! Hier gaat t wel, al valt het wat tegen. Al snel meer pijn als ik iets doe... Dus probeer zo weinig mogelijk te doen. Nu ook lekker op bed tv kijken met kruikje. Vriendlief zorgt goed voor mij en kids das wel fijn... Mijn Ventje is wat ziekjes, dunne luiers en vanmiddag zelfs gespuugd. Verder wat hangerig.
@Kimmi, heb je nog een paar uurtjes kunnen slapen? Hoe is het verder met je? @Engeltje, wat een lekker jochie. Sofie kreeg ook 4 tanden en 4 kiezen in één keer. Nu even vervelend, maar liever een paar tegelijk dan elke keer ellende toch Hopelijk zijn ze snel door en krijg je je nachtrust weer terug. Hier nog steeds matige nachtrust overigens. Twee weken geleden was het een ramp. Na een voeding 's nachts of 's avonds waren we nog 2 uur bezig voor ze sliep. De laatste avonden/nachten gaat het weer beter, maar nog altijd 1 á 2 voedingen 's nachts. Ik weet nog niet wat het strijdplan gaat worden... @MJDB, er is ook echt wel wat in je lichaam gebeurd en dat heeft tijd nodig. Geef er aan toe, probeer te ontspannen en de rest aan je vriend over te laten. Leuke foto, hij oogt niet ziek In december is Sofie getest op glutenintolerantie. Omdat we niet wisten hoe we daar de uitslag van zouden krijgen, hebben we begin januari zelf het ziekenhuis gebeld en de uitslag was negatief: geen glutenintolerantie. Ligt er vandaag een brief in de bus dat de test geen uitsluitsel heeft gegeven en dat er verder onderzoek nodig is. Daarvoor zullen we over een paar weken een oproep krijgen. Lekker vaag! Morgen maar weer achteraan bellen
Thnx meiden!! @ mjdb: gewoon alleen maar doen waar jij je goed bij voelt hoor! Fijn dat je vriend goed voor jullie zorgt! En wat een grote knul wordt B al zeg!! Lekkerding! @ lycka: jeetje nog steeds die voedingen snachts? Lijkt me erg vermoeiend! Had je dat bij je oudste ook zo? Wat betreft de glutenintolerantie test.... Het kan zo zijn, net als bij Quinten, dat ze nog te jong was voor de test en dat het er daardoor nog niet duidelijk uitkomt. Erg vervelend is dat he, dat je nu nog geen zekerheid hebt erin! Volg vooral je gevoel en maak eens een eet en symptomen dagboekje, je kan daar echt nuttige informatie uithalen na een tijdje! Zo weten wij 100% zeker dat Quinten niet tegen koemelk, appel en honden kan en ook de ka twijfelt daar absoluut niet aan! Zit nu trouwens te wachten bij m'n eigen dietiste en zij had ook al meer info over Quinten z'n allergieën en wat we nog meer konden gaan proberen, ik hoor er vandaag meer over als het goed is. Volgens haar is het namelijk zo dat een allergische reactie komt door een lek in de darmwand en dat valt te repareren met voeding!
Even kort voordat ik naar het werk ga Ik merk eigenlijk geen symptomen bij Sofie. De dokter vond haar buikje bol en dat zien wij ook. Ik heb de laatste woorden in de brief nu vertaald en ze willen een sköldkörtelprov haha, schildkliertest dus... Ben benieuwd wat je dietiste voor Quinten kan betekenen!
Engeltje ben ook benieuwd of de dietist kan helpen nog met tips voor je ventje! En thnxx hij wordt idd groot! Lycka werkse! Enn dus toch nog een test, spannend! Hier gaat niet zo lekker... erg veel buik en rugpijn en voel me ook niet lekker... temp loopt ook op... Gisterochtend was ie 36,8 en nu was is 37,7... dus toch maar ff goed in de gaten houden! Ga zo maar weer met kruikje op de bank...
Wat een leuke foto's weer dames!! @Engeltje: succes bij de dietiste. benieuwd wat eruit gaat komen. @lycka, poeh meid, vermoeiend hoor die nachten! knap dat je het volhoudt. Hopelijk is het snel voorbij! Ben ook benieuwd naar de andere test! Hoe wordt zoiets uitgevoerd? @mamajdb, fijn dat vl er voor je is! lekker rustig aan doen! Hopelijk stijgt de temp niet meer zoveel vandaag! dikke knuffel!! @hier gaat het eigenlijk wel goed. wel allemaal flink verkouden, hoesten keelpijn en vanochtend had L 1 oogje dicht met prut.. Gelukkig liet ze het wel goed schoonmaken. Heb op de creche gevraagd om het regelmatig met gekookt water het schoon te houden en ze zouden hier rekening mee houden. Ook zijn er de waterpokken op de creche dus ben benieuwd wanneer L ze krijgt. Dan hebben we het maar gehad denk ik dan. Gister en eergister ben ik om 20.30 al naar bed gegaan omdat ik erg moe was. Moet zeggen dat het me goed bevalt haha, ik stond vandaag voor de verandering eens makkelijk op Vanavond weer lekker vroeg mn nestje in. Heb me ook opgegeven voor een rommelmarkt. Over twee weken op zondag een dagje spullen verkopen. ben benieuwd!