Leuke foto ukkie!! Fijn dat V al gewend is aan zijn nieuwe omgeving! Gelukkig dat alles nu weg is mjdb! Hebben ze t nu ook nog op kweek gezet? Quinten zit hier gewoon lekker in zijn baby bad en heeft t daarin reuze naar zijn zin! Verder doucht hij ook samen met ons of in z'n uppie Wow anoniempje je bent er gewoon al weer bijna!! Kijk je er al naar uit, of zie je er toch ook wel een beetje tegen op? Hoop idd dat t snel de goede kant op gaat hier met iedereen, is hard nodig! Thnx voor jullie lieve reacties! Oh nog ff een receptje delen! Bananen pannenkoekjes: Verhouding is 1 rijpe banaan met 2 eieren. Goed mixen en dan kleine koekjes bakken in de pan!
Engeltje nee is geen kweek meer, is wel naar de patholoog gestuurd krijg daar de 17e uitslag van. Die pannenkoeken zijn lekker he hihi! Bak ze ook geregeld, Jummie!
@Anoniempje, Ruben kwam met 41+0 en Sofie met 42+0 Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten. @Mjdb, hoe is het vandaag? @Engeltje, klinkt lekker met banaan. Binnenkort eens proberen. Ik heb me voorgenomen om tot 18 maanden zo door te gaan met de bv en daarna stop ik met de ochtend- en dan de avondvoeding en dan zie ik wel wat er 's nachts gebeurt. Ik verwacht dat de boel dan wel droogvalt en hopelijk gaat ze doorslapen. Vanmiddag met De oudste voor de laatste keer naar het consultatiebureau. Na de zomervakantie gaat hij (eindelijk) naar school en neemt de schoolarts het over. Dus nu een uitgebreide check en vaccinaties. En daarna met de jongste weer bloedprikken op glutenintelorantie.
Vandaag gaat het wel, ben iets meer in beweging dus ook sneller moe... dus probeer het weer beetje op te pakken en op te bouwen. Zometeen de kindjes weer ophalen en dan ff uurtje slapen... als lukt door de herrie ! Succes vandaag! En wat fijn dat hij na de vakantie eindelijk naar school mag! Is hij er al beetje aan toe? Mijn grote ventje is al aan het oefenen in groep 1, gister voor het eerst... hij vind het erg leuk! Volgende week begint de renovatie in mijn woning en tevens mag hij dag 3x oefenen en neemt hij afscheid op de psz! Mijn grote ventje is al bijna 4! T gaat hard!
Ukkie, vond ze het niet leuk die schommel? Lycka, hier ook nog af en toe nachtvoeding, dat is de snelste manier om haar weer in slaap te krijgen. Vaak is ze ook niet echt wakker, maar als ik haar laat doorhuilen wordt ze overstuur en wél echt wakker. En dan zijn de rapen echt gaar. Ik geef nog wel overdag vier keer. Ze slaapt ook regelmatig door, dus ik ga er vanuit dat ze gewoon even niet lekker in haar vel zit als ze wakker wordt 's nachts. Qua voeding heeft ze het niet nodig, het is meer troost. Anoniempje wat spannend zeg! Geniet nog maar even van het zwanger zijn. Ik vond dat zo'n bijzonder gevoel, vooral op het laatst. Engeltje, klinkt lekker! Ga dat zeker eens probeer als er een banaan overrijp dreigt te worden. Hoe gaat het met jou? En met je man? Voelt hij zich al wat beter? MamaJDB, hij ziet er blij uit! Heeft het vast naar zijn zin! Bij Aveline komt nu een kies door. En ze is erg verkouden. Ik heb haa r een uur geleden op bed gelegd maar ik hoor haar nog steeds volgens mij. Grrr als ze niet slaapt heb ik de rest van de dag een oververmoeid kind. Ja hoor, ik hoor haar weer. Ligt vrolijk te babbelen tegen haar knuffels ofzo.
@anoniempje hier bleef ze zitten tot 40+6 geen beweging in te krijgen Gestript,ballon pillen en infuus. Geniet nog even van de laatste momentjes zo. @mamajdb wat een grote trotse vent! Kleine is ook weer schattig!! @aislyn, nou ze huilde niet maar keek ook niet blij.oet denk ik even wennen. @hier Ik ga zo de medicatie halen voor de voorbereiding van het darmonderzoek morgen. Heb gelukkig de hele dag vrij en hoef m niet in te halen! Vanaf 17.00 niet meer eten en om 6.30 en 8.30 laxeermiddel. Vanochtend even heerlijk gefietst met m'n meisje. Ze vindt het heerlijk en ik ook!! Zo nog even een kleine wandeling naar de apotheek en de plus.
Wauw knap kind! Gistere wilde aukje helemaal nie slapen! :O dus lag ze om 1800 al te slapen! Gebadderd,gedouched en nog gespeeld in d'r kamer! Maar om 1800 was t lichtje echt uit bij haar
Wat een lieve foto! Hier slaapt B 's middags ruim 2 - 2,5 uur (als de tijd het toelaat... en anders rum 1,5 uur ivm school) en slaapt 's avonds vanaf 18.00 - 7.00 uur... slaapkopje dus!
@Mjdb, wat ziet D. er trots uit in zijn nieuwe klas! Komt vast helemaal goed. De oudste is zeker toe aan school. Ik vind dat hij achter loopt vergeleken met 5-jarige nederlandse kinderen. Vergeleken met zweedse kinderen loopt hij misschien iets voor. Ik vind het zo jammer dat ze zo weinig educatiefs doen op het kinderdagverblijf. Ik probeer het thuis wel op te pakken, maar het is moeilijk om het aantrekkelijk voor hem te maken. Hij is helemaal goedgekeurd op het CB. En bij Sofie lukte het bloedprikken in 1x, maar ze brulde dit keer hard. Misschien omdat de zuster haar arm vasthield? Vorige keer hield ik haar vast en dat hoefde niet hardhandig omdat ze rustig zat. Nu maar weer er achteraan bellen wanneer en hoe we een uitslag krijgen. @Aislyn, zo nog 4 voedingen overdag, goed zeg! Ondanks dat Sofie bijna elke nacht komt, denk ik toch ook dat ze het niet nodig heeft. Lieve foto van je mooie dochter! @Ukkie, ik ben vast al te laat, maar succes vandaag. Wanneer krijg je de uitslag? Als Sofie 's morgens vroeg wakker is (voor 7 uur), dan laat ik haar nog 2x slapen overdag. Anders slaapt ze 's middags 2 uurtjes. Op het kinderdagverblijf slaapt ze vaak wat korter en dan is ze 's avonds helemaal kapot.
D vind het echt super op school en doet het ook erg goed... Hij wilde vandaag eigenlijk ook niet naar de psz... hihi! Nog 3x psz en dan mag hij over naar groep 1... wat wordt hij groot! B is een boefje, alles wat niet mag... vooral lades zijn favoriet hihi! Maandag beginnen ze hier met asbestverwijderen, vervolgens dinsdag en woensdag met badkamer en eigen cv... dan volgende week maandag komen de kozijnen er pas in... pffff ben blij als alles achter de rug is... Vieren dus volgend weekend D zijn verjaardag maar bij opa en oma... want in de troep zitten is dan ook niet leuk. Met mij gaat het wel... kan weer wat meer doen in huis, al merk ik wel dat energie level soms echt nul is... zoals vandaag heeft ook het weer effect: grijs/nat = blegh! Gister ging het wel lekker met zonnetje erbij... wordt tijd voor de lente!
Hier gaat het wel... druk dus!! hihih Vandaag een super lief hart gekregen met allemaal kaartjes van de oktober mamas fb groep... super lief!! Was er even stil van!! Krijgt een mooi plaatsje in slaapkamer!! Verder gaat het wel... beetje emo, lichamelijk wat last tja doe te veel... dus nu even beentjes omhoog! Hoest met jou? Schiet al aardig op he?! Alles al klaar voor de kleine?
Ja k geloof het wel... K wil jog wat dingen ophangen op de baby kamer en ik moet mijn vluchtkoffer klaar maken... Bem er klein beetje klaar mee veel last van van alles! Maar ben er wel klaar voor! De kleine nog niet want sie ligt steeds in stuit! Wat lief zeg van die kaartjes!
Spannend!! Hopelijk besluit het kleintje snel te draaien en goed te blijven liggen!! Alvast een voorproefje van de traktatie voor D... er komt nog fruit op het stokje, uiteindelijk!
@ mjdb: fijn dat t weer wat beter met je gaat meis! Succes nog even met de renovatie en wat een leuke traktatie! @ lycka: waarin heb je het idee dat hij achterloopt dan in vergelijking met kinderen uit nl? Ben benieuwd wat er nu bij S uit t bloedonderzoek gaat komen! @ mf: goed om weer iets van je te horen! Dijn dat je binnenkort waarschijnlijk weer wat dichterbij kan gaan wonen! @ ukkie: hoe is je darmonderzoek gegaan? @ aislyn: wat een plaatje! @ Kim: gaat bij jou gelukkig ook opschieten nu! Hoe voel je jezelf nu? Hier erg druk nog steeds! Ml is ondertussen bij de bedrijfsarts geweest en moet voorlopig in ieder geval nog 6 weken volledig thuis blijven. Vind hem wel al een stuk rustiger overkomen gelukkig! M'n oma gaat nu sinds 2 dagen ook iets beter en waarschijnlijk is ze helemaal te genezen! De diagnose is nu gesteld en ze heeft waarschijnlijk een hele heftige angststoornis waarmee de delieren veroorzaakt. Dit valt te behandelen met therapie en medicijnen. Kan tot ongeveer een half jaar duren, maar er is dus een goed vooruitzicht! Met mijzelf gaat t wel redelijk. Beetje aan t kwakkelen nu. Veel mensen in mijn omgeving hebben nu de griep, maar bij mij zet ie niet echt door nog, waarschijnlijk omdat ik t te druk heb, dus dat houden we maar zo haha! Ben wel al weer 5 kg kwijt ondertussen en merk dat ik daardoor wel weer wat meer energie heb, erg fijn! Quinten heeft van de week z'n laatste fles bv op, dus de voorraad is er nu dan echt doorheen! Normaal drinkt hij van fv savonds zo'n 150 cc en ik had nog 250 cc bv, dus ik dacht ik kijk wel hoeveel hij ervan drinkt..... Nou op dus!!! Vond t nog wel even een heel groot compliment! En uiteraard werd ik nog ff een beetje emo erdoor Verder is het nog steeds een heerlijk vrolijk en vindingrijk mannetje die nergens voor terugdeinst, prachtig om te zien! Hij was van de week op de kinderboerderij met ml en stond in een hok met iets van 20 geiten waar hij zo doorheen banjert. Ineens pakte hij uit zichzelf wat hooi van de grond en gaf het aan een van de geiten, zo leuk!!! Ml was net op dat moment ook aan t filmen dus dat kwam goed uit hihi We hebben gisteren trouwens bij de gamma vurenhout ingeslagen om een nieuw bed voor hem te maken! Op naar de volgende grote stap dus!
engeltje wat super lief van Q! Heerlijk ventje... Wat fijn dat het allemaal wat beter lijkt te gaan... hopelijk komt ook je mannetje er snel weer bovenop!! Knuff de renovatie is in volle gang hier... alleen niet alles 'past'... maar goed niet mijn probleem... het is een bewoonbare renovatie dus mijn spullen staan gewoon waar ze staan! Ben er nu al klaar mee, blegh! Wil gewoon lekker in mijn eigen huisje kunnen zijn... nu moet ik vandaag weg ivm asbest verwijdering... dus ga zo kindjes naar school brengen en dan naar mijn ouders!