nou dames, mijn gevoel van eerder klopte... Ik gaf toch aan dat ik opeens zo goed kon ruiken? En ik weet waarom! Ja ik ben zwanger!!!! Woohoo!! Nu meteen overduidelijke testen, heel wat anders dan de vorige 2x keer. Ben erg blij! Heb ovulatie getest dus weet wanneer ongeveer de datum is, namelijk 16-10-2014 (V is van 20-10), lekker druk oktober maandje dus (naast V zijn ook 3 zwagers en mijn zusje in oktober jarig )! Ben nu 4,5 week. Hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan. Ik ben wat duizelig af en toe en hongerig, maar verder gaat alles goed. Sorry voor de ego post, maar ik moet weer even verder met werken .
Wat fijn penny gefeliciteerd!!! Mjdb - pff wat irritant he zo in de bende Zitten!! Wat past er dan niet? En gaat t dan niet veel langer duren allemaal? Verbouwen enzo? Wauw super dat t met je oma allemaal beter gaat en manlief ook enigszins vooruit gaat engeltje! Q al een groot bed ja? Ik heb ook zin om aukje d'r kamertje ook mooi aan te pakken incl groot bed! Maar dat doen we pas als de beeb groot genoeg is voor haar ledikantje (we beginnen mey een wiegje! Ben benieuwd hoe dat is want met Aukje hadden we d'r gelijk in d'r ledikant! ) Auk slaapt ook nog prima in d'r ledikantje hoor! Hoer gaat t goed! Steeds beter! Volgens mij is m'n blaasontsteking weer over en heeft de ab kuur gewerkt! Moet van de week nog naar de dokter om te laten controleren! K voel me ook wat beter! K merk dat k het heel fijn vind als ML ook thuis is! Hij doet dan nie heeeeeeel veel uit zichzelf maargoed als k wat vraag doet ie t wel! K zie er alleen zwaar tegen op om weer te gaan werken strax met 2 kinderen! dus daar moet k nog even naar gaan kijken wat ik daarmee wil gaan doen! Ik kan ook namelijk al mijn ouderschapsverlof verlof opnemen! Alleen heb k dan het idee dat k dan m'n werk "belazer" maar goed andere kant... Ik heb er recht op.
Penny nogmaals gefeliciteerd!! Super!! Het is idd heel irritant!! Gisteravond behoorlijk lekkage gehad van de toilet... en ook mijn onderburen hebben daar last van gehad erg irritant! Maar dat wordt opgelost... probleem is dat ze de vloer hebben uitgehakt ipv uitgevreesd. Nou ja als ze het maar oplossen. Ze zijn nu iig druk bezig met hakken/boren... de centrale verwarming wordt aangelegd... pfff wat een pokke herrie! Ga zo maar weer naar mijn ouders als kindjes naar school zijn! De traktatie voor D is ook zover af... alleen donderochtend nog de fruitjes erop en klaar!
Heel erg leuk!! Ooh lekkages??? Heel je muren geel? En vloeren er uit vrezen/hakken? Jeejtje dat word dan nog een beste verbouwing!!!
Alleen die van de wc... Ik had alleen lekkage in wc op de vloer... Bij de onderburen liep het van plafond naar beneden en langs de deurposten. Ben benieuwd hoe het er vanavond uitziet...
En de traktatie voor zijn 3 juffies is ook af Hopelijk vinden zij het ook leuk zo... hiih deze mama iig wel!
Ze zijn dus een heel eind opgeschoten vandaag... buizen zijn getrokken voor de verwarming dus behoorlijk wat gaten in de muren enzo... Ook is balkon eraf gezaagd... wel raar gezicht... deuren zijn afgeplakt en tevens kranen... wordt morgen dus maar ff douchen bij mijn ouders!
Ach we gaan voor t eind resultaat zullen we maar zeggen ! nu in de bende straks alles mooi vernieuwd in huis! Ook fijn! Haha
Hoe gaat t met de verbouwing?? En hoe vonden de kindjes en juffies de traktaties? Was voor vandaag toch?
He dames, Al even niet meer hier gekeken. Ml twee dagen ziek geweest en voor L is het inmiddels de 3e dag. Begon met twee dagen hoesten en koorts. Ha dacht een virus wat ze moest uitzieken.. Gisteren begon ze om 5.30 met flink overgeven. Rest van de dag ook en geen plasluiers meer. Om 16.30 toch nog even langs de ha en die stuurde ons door naar de 1e hulp ivm uitdrogingsverschijnselen. (Fontanel teruggetrokken,niet meer plassen en geen tranen) Uiteindelijk mochten we om 20.30 naar huis. Nouja wekregen de keuze of thuis ORS proberen ieder 1,5 uur. Of opgenomen worden met een zonde.. Wel waren de 4 dichtsbijzijnde ziekenhuizen vol dus zouden wel even moeten rijden. Uiteindelijk voor thuis optie gekozen. Vanacht ieder 1,5 uur gewekt en gedronken en vandaag niet overgegeven tot de avond..toen kwam de bouilion er weer uit verder alleen maar geslapen vandaag en nu slaapt ze weer..vannacht even afwachten. @penny gefeliciteerd!! Super leuk voor jullie en spannend, @mamajdb leuke traktaties heb je weer gemaakt.mooi @engeltje wat fijn dat het allemaal ietsje beter gaat. Sorry de rest is even niet blijven hangen.. Morgen reageer ik weer even uitgebreid.. Happy valentijn morgen voor iedereen
Jeetje wat heftig zeg ukkie! Hopelijk knapt ze snel op! Heeft ze wel al wat meer plasluiers en is ze nog wel goed helder tussendoor? Sterkte met je meisje, knuf!!! @ mjdb: leuke traktaties hoor! Hoe vonden z'n juffies het? Hopelijk gaat de renovatie voorspoedig! Hoe voel je jezelf nu verder? En hoe gaat t met de andere lieve mama's en ukkies?? Hier WEER een zieke Quinten, arme mannetje blijft maar kwakkelen. Nu weer koorts en af en toe erg benauwd.... Gisteravond/nacht was drama tot 2.30.... Hopelijk gaat t hem nu eens meezitten hoor!
Goedemorgen Ukkie hoe is het vannacht gegaan? Jeetje wat heftig om je kleintje zo te zien!! Hoop dat ze snel weer opknapt!! Engeltje arm ventje toch!! moet nou toch eindelijk weleens genoeg zijn! hoop dat hij snel weer opknapt en de ziektes nou eens wegblijven! Hier is de renovatie is volle gang... wat een enorme tegenvaller! Zo blijken ze een week (5 werkdagen) nodig te hebben voor mijn badkamer... is er gister nog pijp asbest gevonden in mijn badkamer dus moet vandaag verwijdert worden. Heb ik van de week lekkage gehad in de wc en is dat gister pas opgelost... hebben dus ook dag zonder water gezeten Volgende week komen de kozijnen maar zijn ook vertraagd! Zucht! Geen bewoonbare renovatie in mijn ogen! D heeft gister afscheid genomen van de PSZ. Het was een groot succes... weer een fase afgesloten *slik* Vanaf vandaag gaat hij dus naar groep 1! Hij heeft er super veel zin in, en kan al goed meekomen... is echt een aanwinst voor de klas, aldus zijn juf... Met B gaat het wel goed, is wat aan het kwakkelen met verkoudheid enzo. Zielig!! Hij logeert ook al sinds zondag bij opa en oma ivm renovatie... en ik mis hem!! Hoewel ik hem elke zie, omdat we daar eten/douchen enzo... maar toch heel anders! Ziet er naar uit dat hij eind volgende week weer lekker bij mama kan slapen... pfffff
@mamajdb hè balen meid van de verbouwing!! Daarom haat ik zulke dingen! Alles loopt uit of gaat mis. Maar het eindresultaat is t vaak waard!! Fijn dat het afscheid goed gong. @ engeltje, zielig ventje blijft een beetje sukkelen hè Beterschap!! @hier gaat t redelijk. Gisteren goed gedronken en genoeg plasluiers. Dus de ernst is een beetje gezakt! Gelukkig! Wel wat rijst en bouillon geprobeerd maar kwam er weer uit. Vanochtend kwam de ors ook weer eruit dus contact gehad met de kinderarts maar zolang ze blijft plassen moet ze het gewoon uitzieken.
@ mjdb: wat balen van die renovatie zeg, echt irritant! Zeker als je daardoor he kleintjes moet missen! Hopelijk knapt hij ook snel op!! @ ukkie: gelukkig dat t al wel iets beter lijkt te gaan, hopelijk sterkt ze gauw nog meer aan. Quinten heeft gister een kuurtje gekregen van de ha, hopelijk gaat hij daarmee is een keer goed opknappen! Hij ligt nu nog op bed maar doet een wedstrijdje met me wie het hardste kan hoesten...... Snap niet dat hij er nog niet wakker van is geworden...
Helaas weer lekkage in de keuken dit keer... Maandag wordt opgelost. Nu ff naar verjaardag en dan morgen party voor D Even uit de zooi!
He wat balen mjdb! Veel plezier met D zn verjaardag vandaag! Ik had gehoopt de dans te ontspringen van de griep, maar gisteravond kreeg ik al een koortsig gevoel en keelpijn en dat heeft helaas verder doorgezet. 39 graden koorts, overal spierpijn, hoofdpijn en ik kan niet praten omdat mn keel zo'n zeer doet.....blegh! Nu dus maar een dagje bedderen, hopelijk is t dan snel over! Weet iemand trouwens hoe snel a.b. Aanslaat? Kan namelijk nog niet echt zeggen dat t aanslaat bij mn kleine mannetje!
@ mamajdb balen die lekkage!!! @engeltje beterschap meid! Het heerst enorm helaas. Ab moet binnen 1-3 dagen aanslaan zeiden ze de vorige keer bij L of in iedergeval verbetering zien! @ik sta nu op de rommelmarkt! Loopt nog moet storm maar vind t best leuk
@ ukkie: succes op de rommelmarkt!! En thnx! Helaas loopt de koorts alleen maar hoger op ondanks de medicijnen die ik slik.... Blegh ben er nu al klaar mee!!
Engeltje he bah meis!! Beterschap!! Ukkie is je meisje alweer wat opgeknapt? Hier gister een geslaagde party gehad! D is vandaag echt 4 jaar... en mag dus vandaag voor de eerste keer de hele dag naar school (incl. overblijven) Hij heeft er zo'n zin in!! Verder komen zometeen de bouwvakkers weer dus gaan we meteen ff over de lekkage beginnen en ze moeten de waterstop er ff afhalen en weer opzetten, want die is dichtgeslagen dus kan ook geen wasmachine of vaatwasser gebruiken... Zometeen als kindjes naar school zijn zelf door naar het ziekenhuis... nacontrole bij gyn! Vind best spannend... krijg uitslag van het weefsel dat ze weggehaald hebben. Heb iig het idee dat alles weer werkt want heb al wel vorige week mijn eisprong gehad... hihi! Dus tja... afwachten maar!