Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Zooooo blij met mijn nieuwe camera ;)!! Mijn andere schatjes ook nog ff ;)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Mooie foto's hoor en succes bij de gyn strakjes!

Hier is de koorts gister nog opgelopen tot 40.3! Heb t nog nooit zo hoog gehad, kon amper op m'n benen staan! Iemand trouwens nog tips tegen een scherpe keelpijn, want kan daardoor dus amper slapen... Heb al een citroen uitgezogen, trachitol gebruikt, thijmsiroop, waterijsje gegeten, strepsils, wybertjes en kauwgom gebruikt maar er is niks wat het verzacht... Alle tips zijn dus van harte welkom!

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ukkie, he bah dat is niet leuk om zo je dochtertje te zien. Gaat het al beter met haar?

@ Engeltje, jij en Q ook al ziek, niet leuk :(, veel beterschap!Honing al geprobeerd? En als je veel moet hoesten of keelpijn hebt helpt gorgelen met zout water wel eens. Echt te goor voor woorden, maar hielp bij mij net genoeg zodat ik in slaap kwam de vorige keer dat ik ziek was. Vond die tip toen op de website van "Oma weet raad", misschien daar even kijken :).

@ Jdb, bah zeg dat is idd niet bewoonbaar. Maar gelukkig is het einde in zicht en heb je straks een heerlijk opgeknapt huisje! Lekker die traktaties. Heb net gegeten maar zie die kaas en heb weer honger haha.

Nou hier zijn de hormonen begonnen. Ben de hele dag door misselijk. Net tegen het randje aan soms, dan een tijd weg en dan opeens is het er weer. Blegh. En honger!! Jeetje, niet normaal. En als ik niks eet dan word ik weer misselijk :(. Vandaag VK maar eens bellen. We zijn dus verhuisd, maar hoop dat ze mij wel wil behandelen. Ze weet immers alles van de situatie toen met V af. We gaan het zien. Net voor carnaval ben ik dan 8 weken, dus hoop dan daarvoor de eerste echo te zien kan ik onze vrienden het nieuws misschien dan al brengen ;). Vind het wel lastig wanneer ik het openbaar zal maken. Met 10 weken gaan we met mijn werk een weekend naar Oostenrijk, denk dat ik het hen dan vertel (groep van 40 man incl aanhang). Mijn buik is iig nu al erg opgezwollen, maar dan door mijn darmen. Die spelen ook weer op. Maar goed, ik ben nog steeds heel blij!

4. Mama JaDeBo

Penny thnxx enne was appel ;)!

Engeltje thnxx!
    Enne beterschap! Knuff

Had gister na controle bij gyn. Het onderzochte weefsel was idd restje zwangerschapsweefsel. Had ook niets geks verwacht maar blijft toch ff spannend. Mag dus als ik positief test het ziekenhuis bellen en dan krijg ik daar een vroege echo zo rond 6 weken. Dat is wel een soort van fijn idee... Zelf het idee dat er wat gaande is... heb iig vorige week al eisprong gevoeld en goed benut ;) Dus de spannend 'wachtweken' zijn weer begonnen... zo stom want je voelt weer van alles... heb 2 dagen branderig gevoel in (.)(.) gehad, wat roze afscheiding t weekend... en krampjes onderbuik... whaaaaa!

B doet het erg goed bij opa en oma, al is hij wel verdrietig als mama weg gaat en wil hij natuurlijk met mama mee! Dat breekt mijn hartje. Wil hem ook zo graag mee nemen... eind van de week is het als het goed is klaar hier... en dan kan hij weer lekker in zijn eigen bedje slapen!

D vind het super leuk op school! Was wel moe maar heeft het erg naar zijn zin... Mama vind het stil in huis! Helemaal nu B nog bij opa en oma is! Dus ben ondertussen als de kids op school zijn maar wat begonnen met schilderen van de kast/tafel... nu even de tijd voor :)

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    mamajdb wow meid dat zou wel gaaf zijn! Vind je het niet snel? of liever zo snel mogelijk :) hoop voor je dat je positief kan testen!!!

Fijn dat de kids het zo goed doen! Nu even lekker mama tijd! Geniet ervan!

Hier gaat het goed. L is weer helemaal de oude. Gek he hoe het ene moment ze doodziek kunnen zijn en een paar dagen later weer helemaal de oude! Ben er wel blij mee :D
    Wel is haar slaapschema een beetje door de war en komt ze nu om 4.00 uur voor de eerste fles (normaal rond 6.30) Wellicht omdat ze overdag nog niet alles eet wat ze voorheen at qua hoeveelheid en dat ze gewoon wakker wordt van de honger (180/6 gaat helemaal op)
    Nouja volgende week gaan we op vakantie en dan is het ritme zowieso ver te zoeken dus ik probeer me er maar niet aan te storen ;)

6. Mama JaDeBo

Liever zo snel mogelijk ;) Al is en blijft het wel onwijs spannend!!

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Uiteraard super spannend!!!!:p Ik ga voor jullie duimen:D:D

8. Mama JaDeBo

Thnxxx :D! Vk vond het iig hoopvol klinken ;) Had haar ff gebeld ivm uitslag van patholoog. Nog een weekje... :)

Ze ging er alleen even achteraan waarom ik met 6 weken een echo krijg in het ziekenhuis, want dat kunnen hun ook voor me regelen. En vind het ook prima dat het gedaan wordt ook ivm de tweeling... zo kunnen ze dan meteen zien of het op de goede plaats zit en hoeveel het er zijn...

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxx meiden!

@ penny: hopelijk zwakken de kwaaltjes snel af bij je! Wat zei de vk, kan je gewoon bij hun blijven?

@ ukkie: fijn om te lezen dat t weer goed gaat met je meisje!

@ mjdb: pff wat een goed nieuws zeg! Ik ken zelf een heel ander verhaal namelijk over achtergebleven weefsel, maar dat zal ik je besparen! Voel zelf echt gewoon enorme opluchting voor je!!

Met mij gaat t nog niet echt lekker helaas, gewoon maar ff uitzieken...
    Nog wel iets bijzonders gebeurd net! Toen t met mij zo slecht ging is ml toch onze dansjuf "per toeval" tegen het lijf gelopen en die voelde toen toch dat t niet goed ging met mij? Wij wisten daarvoor toen niet dat zij chakra behandelingen gaf, maar die heeft ze me toen diezelfde week nog gegeven.... Nou, net ging ml dus ff naar de winkel, terwijl hij eigenlijk naar therapie moest ( foutje in zijn agenda en later alsnog geweest hoor ), maar hij liep haar dus daar tegen het lijf terwijl we haar normaal echt nooit tegenkomen! Het enige wat ze aan hem vroeg was: heb je vanmiddag tijd om bij me langs te komen? Ze weet dus gewoon echt niet dat hij overspannen thuis zit, zo bijzonder dit weer! Ml is nu naar haar toe, hopelijk helpt het hem net zo goed als dat het mij geholpen heeft!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ff pronken nog hoor, staan nog meer foto's in mijn album!

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat een stoere man engeltje! Leuk dat hoedje!

Ik had net wat geks,ineens tijdens het spelen begon enorm te jammeren wat zelfs overging in huilen.. Geen idee wat ze bedoelde of waar ze last van had. Luier verschoond, beker drinken wilde ze niet, ze had net een half uur geleden een nijntje koekje op..
    Wat bleek, ze bleef wijzen naar de melkbus op t aanrecht ;) fles gemaakt en was binnen no time leeg...
    Normaal krijgt ze alleen om 22.30 en om 6.30 een fles in ons bed.
    Ben benieuwd of ze straks nog warme hap wil.

Vandaag mn laatste dag voor de vakantie. Morgen nog werken en snachts vertrekken we. Uiteraard begaf vanmorgen de wasmachine het :( (ik moest nog 3 wasjes) en zijn de banden van de wandelwagen leeg :(:( waarom nou vandaag!

Ml gaat het vanavond "oplossen" en ik hoefde me niet druk te maken.. Makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Hebben jullie ook altijd inpak stress? Ik niet als ik ruim de tijd heb maar gezien ik en ml beide een lange dag hebben morgen en de wasmachine het heeft befeven heb ik nu wel stress. Blij als het vrijdagavond is!

12. Mama JaDeBo

He vervelend ukkie!!

Helaas duurt de renovatie bog wat langer..naar verwachting zijn ze volgende week donderdag pas klaar... Wat vertraging en extra werk zorgt voor de langere termijn. We gaan dus maandag midweekje weg ivm vakantie kids! Ff eruit en dan hopelijk weer ons eigen huisje terug!

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Op 19 februari om 17:45 is onze Elin geboren :)

Om 12:00 ben ik gestript bij de vk. Merkte thuis gelijk dat het gewerkt had, toch had ik vaker krampen dus de stad in met zus vond ik een goed idee.
    Om 14:00 heeft man ons bij Xenos opgehaald omdat het echt niet meer ging
    15:00 vk gebeld die rond 15:30 er was
    16:30 bij 5cm vliezen gebroken. Toen bleek helaas dat ze gepoept had, dus we moesten naar het ziekenhuis. Dat was echt een hel!
    Om 16:55 (staat op het parkeer kaartje haha) kwam we aan bij het ziekenhuis. Hup naar boven, en om 17:45 binnen 10 minuten persen was ze er.

Daarna ben ik helaas 1,5 liter bloed verloren. Was dus blij in het ziekenhuis te zijn, anders had ik alsnog gemoeten met de ambu.
    Nachtje ziekenhuis en 20 feb thuis gekomen :)
    Nu wennen en genieten vn de nieuwe situatie :)

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ook hier gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst! Lekker genieten met zijn viertjes!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Hopelijk maken jullie t nu goed! Ennuhhhh... Hoe heet ze?? Wel een foto showen hoor als je tijd hebt!
    Geniet van jullie mooie gezinnetje!

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Engeltje. Staat erboven :D Elin is haar naam hihi
    Bedankt!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oeps, sorry, overheen gekeken!
    Leuke naam hoor!!

Hier gister lang met ml zitten kletsen over een tweede en......... We hebben besloten er rond ons mannetjes tweede verjaardag weer voor te gaan! Geeft ml voorlopig nog ff de tijd om goed te herstellen en mij om nog meer af te vallen voor ik weer ga aankomen hihi ;) Heb al helemaal de kriebels!!
    Hoop wel dat ik tegen die tijd is een keer immuun ben geworden voor de vijfde ziekte, zodat we het nog niet vroeg hoeven te vertellen aan iemand ;) Heb dat nu echt wel gemist hoor dat t eerst een geheimpje was van ons samen!

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje gefeliciteerd!!!!

Engeltje hoe gaat t met je/jullie nu?

Mjdb- pfff verbouwing duurt wel heel lang! Heerlijk zo'n vakantie even lekker weg!

Penny- gewoon om de 2 uur wat eten. Kleine beetjes! K had dat ook zo erg!!

Hoe gaat t met de zwangerschap G? Heb je al verteld in je omgeving dat je zwanger ben? K heb nog niets voorbij zien komen op fb?? :) ben benieuwd!

Hier gaat t goed. Naar omstandigheden ;) maar goed we zijn er bijna! ;)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kim: jaaa ook nog maar eventjes voor jou! Fijn dat t naar omstandigheden goed gaat!

Ik voel me wel een stuk beter al, geen koorts meer, alleen wel nog keelpijn, bloed ophoesten en snel moe.
    Quinten leek gister helemaal opgeknapt te zijn, maar vandaag is hij weer wat minder helaas....
    Ml is heel wisselvallend nog, hij lacht wel gelukkig weer wat meer, maar hij is nog steeds in en in moe en zit nog echt niet goed in zijn vel... Heeft een hoop tijd nodig nog denk ik.

Meiden wat een rust weer hier! Ongezellig!

20. Mama JaDeBo

Engeltje wat spannend!!!

Kim nog ffies... Spannend!!

De renovatie duurt idd erg lang, blegh!! En een zooi joh!! Niet normaal zoveel stof als er lag in de slaapkamers. De kamer van de jongens is bijna klaar... Nog wat schilderen en stickers opplakken.

Verder gaat t zijn gangetje... Druk!! Haha zo blij dat we morgen ff weg gaan met de kids!

Deel Deze Pagina