@ mjdb: blitse kamer hoor, leuk!!! Balen dat de renovatie zo lang duurt! Hopelijk hebben jullie een fijne week met jullie gezinnetje en kunnen jullie daarna weer lekker settelen in jullie paleisje! En jaaa vind het zeker spannend!! Merk dat ik er nu al weer helemaal mee bezig ben! Hihi heb bijv alweer berekend hoeveel keer ik de nuvaring dan nog moet gebruiken en twijfel nog een beetje of ik daar dan in augustus of in oktober mee ga stoppen. Is denk ook wel een beetje afhankelijk van hoeveel ik tegen die tijd ben afgevallen, want wil wel echt nog wat kilo's kwijt voor ik eraan begin! Ben nu in totaal 8 kg kwijt in 5 weken tijd, dus dat is best netjes vind ik zelf, maar wil er t liefst nog 20 tot 30 kg vanaf... We gaan t zien! Eind oktober is in ieder geval de tijd dat ik op zeker met de nuvaring ga stoppen, hoeveel ik dan ook kwijt ben. Spannenddddd
@ Ukkie, inpakstress heb ik soms ook. Maar ik ben echt van de lijstjes, ds als die helemaal is afgestreept is er weer rust . Lekker op vakantie, heerlijk! Gaat je meisje ook mee? Waar gaan jullie naartoe? @ Engeltje, goed bezig meid! Ik zou wel een tijd van te voren stoppen met de nuva, cyclus heeft toch tijd nodig om weer 'normaal' te worden (spreek uit ervaring ). Fijn dat je man weer wat meer lacht, zal jou ook goed doen. Reageert Quinten er ook op? @ Jdb, lekker midweekje weg! Gezellig, geniet ervan! @ Kim, jeetje je bent ook al bijna aan de beurt . Goed te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. @ Anoniempje, nogmaals gefeliciteerd! Hier gaat alles wel ok. Nog steeds veel misselijk en een opgeblazen gevoel (kan ook niet naar de wc ). En emotioneel jeetje, als ik een zielig verhaaltje lees kan ik al janken. Terwijl ik eigenlijk de nuchterheid zelve ben. Gisteren aan schoonouders en mijn vader en zijn vriendin verteld. En aan mijn zusje+man. Nu nog een keer mijn moeder, broertje en andere zusje spreken. En schoonbroers. Gisteren is alleen de moeder van mijn schoonzus (de vrouw van de broer van mijn vriend) overleden, dus hebben we het nog even niet aan hen verteld. Waarschijnlijk vrijdag de crematie, dus gaan we ook even naartoe. A.s. woensdag eerste afspraak bij de VK! Ik kon gewoon bij mijn oude VK terecht, wel een fijn gevoel. Zij weten wat ik de vorige keer allemaal heb meegemaakt, dus hoef ik dat niet meer toe te lichten .
Das fijn penny! Ja gelukkig wel! Bijna een beebje d'r bij! Zeer benieuwd hoe dat gaat allemaal! Zo'n tweede kindje. Vind het heel spannend...
@ penny: fijn dat je weer bij je oude Vk terecht kunt! En leuk dat jullie het al aan een aantal mensen verteld hebben, ze waren vast heel blij voor jullie! Hihi heerlijk die emo buien Ach je hebt een goed excuus Weet idd dat het "ontringen" ook wel ff kan duren, maar ik ga er ook van uit dat t dan niet gelijk de eerste ronde raak is hoor! Al moet ik zeggen dat het bij ons wel redelijk snel ging... Was al zwanger na 3 maanden, werd wel helaas een mk en daarna was het na 3 maanden gelijk al weer raak. Het is nu meer het idee dat we een tijdstip hebben waar we naar toe gaan leven om er weer voor te gaan. Lukt het gelijk dan is dat natuurlijk hartstikke fijn, maar is het een jaar later dan is het ook prima! ( zeg ik nu.... Weet van tevoren natuurlijk ook wel dat iedere maand een teleurstelling zou zijn anders, maar we hebben er ook geen haast mee )
Gefeliciteerd Anoniempje! Prachtige naam! Gaat alles goed met je/jullie? Gefeliciteerd Penny! Wat fijn! Ik heb ook zo'n verschrikkelijk goede neus nu, elk klein geurtje is genoeg om van over te geven Engeltje, gelukkig maar, dat alles wat beter gaat. Ik hoop dat het de stijgende lijn blijft houden! En wat leuk, om voor een 2de te gaan Gebruik je nu de pil? JDB: Mooi zo, het zit er op En nu aan het wachten voor een positieve test, ik ben benieuwd!! Ik ben helaas nog steeds lang niet fit. Erg misselijk, vooral 's ochtends veel overgeven. En daarbij erg last van mijn bekken, nu al.. Loop nu bij de fysio, al kan ik nog niet zeggen dat dat helpt. Maar proberen wat rustig aan te doen
Bedankt voor de felicitaties Het gaat prima eigenlijk. J vind het allemaal prima met z'n zusje. Kijkt af en toe even, en gaat dan weer spelen. Zelf ben ik ook alweer aardig op de been. Morgen kraamhulp en nog 1 keer de vk die langskomt. Dan zijn we weer met ons eigen gezinnetje en daar zijn man en ik wel weer aan toe!!! Ik voel me echt compleet nu. Heb van mijn man een prachtige mama ketting gekregen, met namen van beide kinderen. Het is goed zo. Wij met z'n viertjes. Wel vind ik het wel weer lastig zo'n kleintje. Het huilen en niet altijd weten wat ze willen. Soms zo moeilijk om je kindje te zien huilen!! Dan zie ik ineens hoe 'makkelijk' het is met J. Kim. Duurt niet lang meer nu! Spannend hoor. Godinn, bij jou schiet het ook alweer op. Willen jullie het geslacht weten ?
Wij zijn nu even aan het genieten en tot rust aan het komen in de Weerterbergen. Er even tussen uit. Als het goed is, dan is vrijdag alles klaar... de kids genieten volop en vinden het heerlijk hier! Eigenlijk we, jammer dat het zo snel gaat! Penny wat fijn dat je bij dezelfde vk terecht kan! Engeltje zeker spannend hihi!! Anoniempje fijn dat het wat beter gaat en jullie naar morgen lekker met zijn viertjes zijn! Enne die huiltjes, herkenbaar hoor... altijd weer ff wennen in het begin ^_^ Hier alweer nieuwe cyclus, denk ik... vorige week paar dagen bloedverlies gehad... dus gaan weer vol goede moed aan de klus ^_^ hihihi heb babykriebels whaaaa
@ godinn: he wat balen zeg dat je al zo'n last hebt! Is er wel iemand in t bedrijf die jouw taken een beetje over kan nemen? Lijkt me best lastig voor je om het rustiger aan te doen! Hopelijk gaat de Fysio je snel helpen! Ben trouwens niet aan de pil maar aan de nuvaring @ mjdb: leuk hoor weerterbergen!! Al heeft Quinten er waarschijnlijk een trauma aan over gehouden met z'n heftige allergische reacties daar Doe met je mee aan de babykriebels hoor!!! Hopelijk is t weer snel raak bij jou! @ anoniempje: fijn dat je mannetje goed reageert op z'n zusje, dat hoor je wel eens anders! Lief kadootje heb je ook gekregen zeg, super dat het zo compleet voelt nu! Huilt je meisje veel of valt t wel mee? Lekker veel bij je houden en knuffelen!! Mijn kleine mannetje is WEER ziekjes Nu weer een buikvirus... Snap echt niet hoe hij dat oppikt hoor! Vind t ook zo sneu dat ie keer op keer weer ziek is. Hij houdt nu ook echt niks binnen.... Gelukkig drinkt hij nog wel goed! Heb maar multivitamines nu in huis gehaald, hopelijk bouwt hij dan wat meer weerstand op! Verder heeft de ka vandaag gebeld om te vragen hoe het met z'n allergieën en z'n reflux is en we krijgen in ieder geval een doorverwijzing naar de dermatoloog en ze ging nog even in overleg met de allergoloog en de maag/lever/darm arts of hij ook nog door hun gezien moest worden... Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Weekje weg was heerlijk!! Hebben genoten. Gister gebeld dat de klacht in behandeling wordt genomen en ik daar maandag of dinsdag over terug gebeld wordt ivm de oplossing. Vandaag kwam de opzichter/aannemer of wat hij ook is en verteld dat ze klaar waren en alles goed was en gebruikt kon worden. Tja totdat ik B in bad deed... Hij had stop eruit gehaald en toen stond badkamer blank... Even later bleek wederom lekkage bij onderburen. Loodgieter is geweest en zat idd vol bouw puin heeft geprobeerd maar komt er niet doorheen... Zijn conclusie: kapotte leiding, dus niet douchen (alweer niet) voel alweer een klacht opkomen!! Ben woest *sorry voor ego post*
@mamajdb jeetje vet *** van de badkamer! Hopelijk word je snel geholpen. @engeltje hoe is het met je mannetje? @anoniempje wat fijn dat het zo goed gaat. Mooi om te lezen dat jullie je compleet voelen. Lekker genieten van elkaar @hier net terug van een weekje wintersport. Erg genoten, zelfs nog wat geskied ( was niet de bedoeling maar goed) L vond het ook erg gezellig en heeft heerlijk zitten smullen van twee keer warm eten per dag is ook flink wat bijgekomen heb ik het idee maar had ook wat in te halen van het ziek zijn. Vanaf nu weer normale kost voor ons allemaal! Ook genoot ze super van alle aandacht van mn neefjes nichtjes ooms en tantes (groep van 50). Denk dat ze echt moet afkicken van alle drukte.. Slapen ging daar dan ook niet helemaal super maar goed. Nog even een foto van osn twee, we staan te wachten op de sneeuwscooter die ons naar boven brengt. L vond dit ook fantastisch
@ mjdb: jeetje wat irritant zeg!!!! Echt niet leuk meer zo! Hopelijk wordt t snel GOED opgelost! Heerlijke foto van je ventje! @ ukkie: fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Leuke foto van jullie tweetjes!! Heb zelf niet heel erg veel met carnaval, maar voor de kids vind ik het wel altijd heel leuk. Zijn net dan ook ffies bij de optocht geweest met ons clowntje! Zal ook nog ffies pronken
Wauw wat een geweldige foto in de sneeuw!!! Ik denk dat wij t toch ook eens moeten gaan proberen! Wintersport! Nog nooit gedaan maar k zou wel eens willen gaan met se kindjes! Helemaal nu ik jefoto's zie!! Fijn dat je genoten heb!! Mjdb- noooooooo pfff mega k.t Engeltje ook leuk! K zal eens een foto'tje van mijn boemba'tje uppen
Loodgieter is er nu weer en wederom kan het niet opgelost worden!! Grote kans dat de hele vloer eruit moet in de badkamer!!
Balen JDB, maar wees blij dat je niet alles zelf hoeft te betalen! Is Q weer wat opgeknapt Engeltje? Mooie foto Ukkie! Waarom was het skiën niet de bedoeling? Geweldig vind ik het!!
Godin ik hoef niks te betalen en doe ik ook niet! Het is hun fout en ik eis een vergoeding!! Ook de gordijnen van de kamer van de jongens zit onder de witte smurrie, tevens de muur in mijn slaapkamer heeft vochtvlekken en roze smurrie van boven tot onder!! Gister is een van hemubo zelf nog geweest, erg aardige man... Die zei dat ik beter wel de badkamer had kunnen doen... Dan hadden we meteen allemaal nieuwe leidingen etc gehad eb was dit probleem waarschijnlijk niet gebeurd... Er is dus en afvoerpijp niet aangesloten waardoor het water hier omhoog komt en bij de onderburen naar beneden... Morgen gaat weer deel toiletvloer eruit