Wat een leuke foto's weer!! Hier geen carnaval... Hihi maar ziet er leuk uit! Kim hoe is het? Nog ffies ben benieuwd naar jullie kleintje!! Engeltje hoe is het met jullie meis? Wat rot dat je ventje weer zo ziek is!! B is ook zo onwijs verkouden en aan het hoesten... Hier flink aan het opruimen en schoonmaken... Wat een stofbende komt er vrij Zeg, bah! Vloer was gewoon wit... Nu al heel eind opgeschoten, gelukkig!
Wat een leuke foto's komen hier voorbij! MamaJDB, wat belachelijk zeg. Dit kunnen ze toch niet maken. Hier een zware nacht gehad. Mijn kleine meid had vrijdagmiddag ineens koorts, 39.6° C, en gisteren ook de hele dag nog koorts en hangen. Vannacht werd ze om de twee uur wakker voor een slokje. Vanochtend was de koorts ineens weg. Drie kiezen komen er tegelijk door. Pfff. Mijn vriend is nu wafels aan het bakken. Jummie.
Ja gaat goed! Gister avond ges*kst in de hoop dat de bevalling zou beginnen maar helaas ze It nog veilig op d'r plekje ! Ben benieuwd Hoelang t nog gaat duren
Geweldige foto's meiden!!!! @ Kim: jammer dat t niet op gang kwam, als t maar wel lekker is geweest @ mjdb: hadden ze dat niet van tevoren allemaal kunnen zeggen dan? Had een hoop ellende gescheeld! Hopelijk wordt t snel opgelost, sterkte met je ventje ook! @ aislyn: sterkte met je meisje!! Slopend zo he! Quinten is gelukkig weer opgeknapt nu op het hoesten na. Vannacht was wel alleen weer flink drama, krijgt ook weer kiezen nu.... Vandaag was hij flink chagrijnig, hopelijk is hij vanmiddag weer wat vrolijker! Hoop echt dat t nu wat langer goed met hem gaat, hij had echt wel een flink jasje uitgedaan weer, maar eet nu weer als een bouwvakker om de schade in te halen! Geef hem nu ook multivitamines, hopelijk helpt hem dat een beetje! Vanaf wanneer doen jullie trouwens een stoeltje achterop de fiets? Ik merk dat het steeds lastiger wordt voor mezelf om hem voorop de fiets te zetten en tijdens het rijden vindt hij het erg leuk om z'n lichaam van links naar rechts te zwiepen en dat voel ik nu flink aan m'n stuur! Vind hem eigenlijk nog net iets te klein voor achterop en hij is ook nog geen 15 kg, maar twijfel wel een beetje!
Haha Kim, jammer dat het niet hielp Vandaag maar weer proberen Ik heb alleen een achteropzitje. Wij wonen helemaal in het noorden aan de zee, in het begin weinig gefietst; waait hier altijd keihard.
Mijn fiets moet nog gemaakt worden haha.. heb D nog achterop dus B gaat nog voor Vandaag is het stil in huis hihi. Beide kids op school en blijven over... B doet een tukkie nu. Verder worden mijn klachten erg serieus genomen. Er is iemand geweest en alles wordt vergoed, zoals gordijnen naar stomerij, 2 muren worden opnieuw behangen en geschilderd, laminaat op slaapkamer van J zit put in en wordt opnieuw gelegd, badkamer verwarming wordt vernieuwd en krijg een financiële vergoeding. Ben wel blij dat er meteen actie ondernomen is! Ook is de douche vanavond weer bruikbaar, hebben de afvoer vernieuwd en nieuwe put geplaatst.
Ik zag een stel leuke foto's! @ Ukkie, lekker skien! @ Engeltje, fijn dat het weer beter gaat met Quinten. @ MJDB, gelukkig wordt er snel iets aan gedaan. Wel weer allemaal gedoe zo. @ Aislyn, gelukkig is de koorts weg. Paar daagjes en dan zijn de vlekjes ook weg. @ Kim, nog eventjes meis! Hier gaat het met V goed. Hij is flink verkouden en heeft continu een snotneus, maar ach . Ikzelf ben ook niet normaal erg verkouden nu. Ik denk dat ik ook een bijholte ontsteking heb, morgen even huisarts bellen. Voel een pijnlijke druk achter mijn jukbeen. Vorig jaar ook gehad. Verder al een dag of 5 een irritante vastzittende kriebelhoest. Blijf maar hoesten en dat doet weer zeer. Neus ook verstopt dus krijg geen lucht 's avonds en schiet opeens wakker. Iemand een tip voor de pijnlijke keel? Volgens mij vroeg Engeltje dat pas ook al . Veel middeltjes van de drogist mag ik nu niet zonder dokters consult.. Zelfs strepsils niet. Dus eet nu af en toe drop (wat ik echt niet lekker vind) en drink thee, maar lijkt niks te helpen. Maar goed, nog een week werken en dan gaan we een weekje weg! Eerst 4 dagen met 2 vrienden snowboarden in Oostenrijk en daarna meteen door op zaterdag naar een andere plaats in Oostenrijk waar we met mijn werk een weekend gaan skieen/snowboarden. Heb er zin in! Enige nadeel, ik moet V een week missen . Hij gaat dan naar opa en oma (schoonouders) en mijn zwager die in Ierland woont is er dan ook een halve week. V vindt het altijd helemaal geweldig daar dus komt vast goed. Maar zal hem wel echt gaan missen.
O ja, en ik zit bij mijn oude vk! Jeej! Afgelopen woensdag eerste afspraak gehad. Echo was goed, ze dacht 7w2d, dus 2 dagen verder dan ik dacht. Over 2,5 week een nieuwe echo bij 10 weken. Ben benieuwd! Verder gaan we ook met 24w een consult bij de gyn doen en bespreken hoe we voorkomen dat het weer zo'n bevalling als bij V wordt. Volgens VK had dat nooit mogen gebeuren. Ze vond dat de 2e lijn veel te lang had gewacht. Ze gaat dit ook al tijdens een of ander wekelijks overleg voorleggen wat ze met de gyn's van het zh hebben. Maar goed, het kan alleen maar beter gaan qua bevalling denk ik dan , dus ik zie het allemaal wel. Ben allang blij dat de echo goed was .
Ff kort, later meer: Vraag het voor de zekerheid even bij de ha of Vk na Penny, maar ik moest tegen de keelpijn 2 paracetamol tegelijk met 1 ibuprofen innemen. Weet alleen niet of dat ook mag nu je zwanger bent. Weet dat je beide wel mag gebruiken tijdens je zwangerschap, maar kan me voorstellen dat t misschien net ff té is... Bij mij was dat ook echt t enige wat echt hielp en verder citroenen uitzuigen, waterijsjes eten, natte doek op je keel en heel veel ijskoud water drinken. Het gorgelen met zout water heeft op ten duur trouwens ook nog wel iets geholpen... Sterkte in ieder geval!
Mag wel hoor alleen niet aan t eind van de zwangerschap omdat het bloed verdunt! Dat is mij toen verteld toen ik zo'n hoofdpijn had!
Voel je je alweer wat beter Penny? Ik heb precies hetzelfde gehad. Vooral dat in de nacht wakker schieten is zo vervelend. Dan stik je half. Ik heb er niks aan gedaan behalve dropjes eten. En een glas water naast bed. Duurde wel lang, voel het en hoest nog steeds. Maar niet zo erg meer. Ik groei al aardig! Heb al een beste buik. Vandaag even een drukke dag werken en naar de huisarts. Heb steeds hartkloppingen.. Eng! Kim! Hoe gaat het? Ik heb zo'n gevoel. .....
Kimmie waar ben je?! Hihih!! Penny hoe is het nu? Godinn tweede of volgende gaat idd sneller! Hartkloppingen kunnen erbij horen omdat je meer bloed rond moet pompen!! Werkse Hier gaat het wel goed. De renovatie is zo goed als klaar, schades worden vergoed dus werd tijd! Kids lekker op school, dus zo met vriendlief en kleine B ontbijten bij hema... Heb zo'n gevoel... ben misselijk blegh! Steeds wat kriebels... afwachten duurt zolang!! Whaaaaa
@ Godinn, gaat idd hard bij een tweede! Hier is mijn buik door mijn darmen opgezwollen Vanochtend bij de huisarts geweest. Heb een neusspray en codeïne tabletten gekregen. De voorhoofdsholte wil hij even afwachten. Zodra ik koorts heb moet ik bellen, anders is het gewoon afwachten.
@ penny, fijn dat je iets hebt gekregen! Helpt het al? @jadebo, meid wat spannend. Wanner kun je testen? Ik heb afgelopen weekend de laatste pil gehad. Nu flink ongesteld! Benieuwd of t snel weer gaat lukken!! L heeft flink de waterpokken!!! Al vanaf maandag en er komen nog steeds blaasjes bij we zijn al drie nachten voortdurend wakker met haar. Ze weet niet waar ze het zoeken moet en heb al verschillende middeltjes geprobeerd... Benieuwd hoe vannacht weer gaat! Morgen ff een dagje en nachtje naar m'n zus. Ml en L blijven thuis dus ff een doorslaap nachtje voor mij!
Hoi lieve dames!! Gisteren 7 maart bevallen van ons wonderschone meisje! Femke Noëlla 3690gram! (En de lengte weten we niet :s) Was pittige bevalling! Heftig en snel! Hierdoor heeft ons meisje d'r sleutelbeen gebroken! Maar ze doet t goed! K zal er een foto'tje van vandaag bij doen!
Wauw kimmie, dat klinkt idd heftig!! Gelukkig heeft ze er geen last van!! En wat een mooi meisje!! Geniet van je kraamtijd! Dikke knuffel
Ik voel iig van alles, ben ook heel benieuwd!! Kan pas over weekje testen haha dus duurt nog even! (Gevoelsmatig heeeeel lang!)