Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Hangerig was V ook wel nu je het zegt :)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @penny, lekker hoor even extra kijken! Fijn dat het goed gaat!
    Wel lastige situatie met je broer. Wellicht toch gewoon bespreekbaar maken? Alhoewel ik daar zelf nooit de moed voor heb en ook geen zin. Maar de wel dat openheid veel goeds kan doen.

@engeltje he meid wat vervelend :( ff geen tips helaas maar een dikke knuffel voor jullie! Hopelijk snel wat beter nieuws.

@lycka, hier een beetje verhoging en hangerig van de prikken. Succes!
    Echt super knap dat je nog steeds bv geeft :)

@heir gaat het goed! Ben lekker 5 dagen weggeweest met vriendinnen op wintersport, super spannend maar alles ging goed thuis!
    Zelf heb ik ook echt kunnen genieten en heb een super tijd gehad, viel me 100% mee!.
    Ml en L hebben zich ook super vermaakt. Hij vond het heerlijk om haar eens ff helemaal voor zich alleen te hebben :)
    Kom ik terug, loopt ze achter de loopwagen!! Haha ik moet vaker weggaan geloof ik.at was zondag en mevrouw klimt nu al op de salontafel (is wel laag hoor) benieuwd wanneer ze zelfstandig kan lopen, kan nu snel gaan!

Verder gaat het mij okk goed. Volgende week moet ik ongi worden maar misschien blijft ie uit ;) Ik denk wel dat de kans zeer klein is gezien je de eerste keer nooit zo goed weeg of je je eisprong nu wel of niet hebt... We zullen zien :D

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier trouwens pas weer met 2 jaar naar het cb. Krijg een oproep daarvoor tenzij ik denk dat het eerder nodig is.

Was ff aan het twijfelen maar net maar ff nagevraagd :D

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Wij moeten 8 april... Ben wel benieuwd naar zijn groei en gewicht... Verder doet hij het goed dus geen bijzonderheden.

Sinds een weekje drink in groene smoothies... Best lekker! Dacht dat vies zou zijn, maar vind ze heerlijk :)....

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ukkie, wij zouden ook een oproep krijgen bij 2 jaar. Ben benieuwd.
    Lekker zeg even weg met vriendinnen! Lekker kunnen skien?
    Wat knap dat ze achter de wagen loopt!! Nu gaat het heel snel, let maar op ;).

@ Jdb, goed bezig!

Broertje stuurde gister opeens een what's appje. Ik dacht wat krijgen we nou. Hij komt vanavond op bezoek met zijn vriendin om ons huis te komen bekijken. Kunnen we meteen vertellen dat ze weer oom en tante worden. Nu hij de eerste stap heeft gezegd voel ik me eigenlijk wel een stuk beter. Weet niet of hij is aangespoord door een van mijn zusjes of moeder, maar dat maakt niet uit. Wil toch de band wat gaan versterken, dus binnenkort weer eens bij hen op bezoek gaan.

Verder hier alles goed! Ben de hele dag aan het eten en 's avonds hondsberoerd, maar verder prima! A.s. zondag alweer 12 weken :O. Maandag ga ik het op het werk vertellen, ben erg benieuwd.

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej dames! K verwaarloos jullie een beetje!!

Pff engeltje vervelend dat hij steeds zo ziek is!!

Penny wat dijn dat je broer komt! Praat t gelijk uit de wereld misschien heeft ie t zelf niet eens doorgehad allemaal!

Prikjes in de armen... Niet fijn! :( auk heeft ook vlekjes gehad van de prik toen bij 14 mnd.

Hier gaat alles Goed. Erg wennen allemaal en je weg zien te vinden met 2 kindjes! Ik blijf er bij dat k nog een derde wil... Ooit.. Maargoed daar heb je twee mensen voor nodig en manlief wil echt niet meer!
    :(

K ben ook super trots op aukje want ze is een perfecte grote zus! Fem krijgt allemaal kusjes en knuffeltjes heel de dag! Super lief!

Ziehier: trotse grote zus! Wandelen met d'r Zusje! Als ik wil helpen met duwen is het Nee... Nehee!!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      52,4 KB
      Weergaven:
      2
  7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog 1 ff spammen haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      2
  8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Prikjes, Sofie na de vorige prikjes ook steeds hangerig geweest met wat verhoging. Zegt niks natuurlijk, maar het voelt toch beter om haar de rest van de dag thuis te houden ipv terug naar het kinderdagverblijf.

@BV, ik heb de ochtendvoeding er nu een goede week af en dat geeft geen problemen, ze vraagt er niet om. Gisteravond beet ze me hard, toen ben ik gelijk gestopt. En heb ik besloten ook de nachtbar te sluiten. Vannacht werd ze om 5:20u wakker. Mijn man erheen, met een bekertje water. Daar dronk ze lekker van en toen ging ze weer slapen :) Hopelijk blijft het zo goed gaan.
    En dan denk ik dat ik over een week of zo met de avondvoeding stop, dat is nu de enige die ze nog krijgt. Ik ben er wel klaar mee. Het zijn geen gezellige momentjes meer. Ze ligt maar te maaien en te meppen met haar armen. Het is wel mooi geweest.

@Penny, wat fijn dat je broertje contact met je heeft opgenomen. En het gaat er inderdaad niet om of iemand hem daartoe heeft aangezet, hij heeft het zelf gedaan. Hoe reageerde hij op het grote nieuws?

@Kimmi, wat lief! Leuk voor Aukje, zo'n levende pop ;)
    Het lijkt me inderdaad best pittig, 2 van die kleintjes.

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat een leuke foto's kimmi! Ik zou zooo graag nog een tweede willen. Als moeder natuur mee wil werken tenminste. Ik word dit jaar ook 34. :(

BV, hier nog niet echt aan het afbouwen. Ze vraagt er ook echt nog om. Anders had ik misschien overdag wel af willen gaan bouwen. Wel ga ik stoppen met kolven op het werk. Na de meivakantie.

Nachten zijn drama op het moment.

10. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Aislyn, zijn jullie al bezig voor een 2e? Kan qua leeftijd nog prima toch!

Vanmorgen werd ze weer om 5:20u wakker, alleen was dus eigenlijk 6:20u zomertijd. En op één of andere manier wist ze dat, want ze wilde echt niet meer slapen. Nu ligt ze er alweer een uurtje in.

11. Mama JaDeBo

Kimm wat fijn dat het goed gaat en A zo'n leuke, lieve grote zus is!! Heerlijk genieten van je dametjes! Heerlijke foto's!

Bv ik hoop dat ik het weer mag gaan geven... het is zo fijn!!

Lycka wanneer moet je naar het cb?

Hier waren de jongens dezelfde tijd wakker als normaal... 7 uur dus (zomertijd 8.00) hihi! Staat toch iets aangenamer op de wekker hihi!

Verder gaat het wel goed... wachtweekjes zijn weer begonnen en voel al van alles... wat kan je lichaam je toch voor de gek houden..

Nog ff spam!

12. Mama JaDeBo

Het herdenkingsplekje, staat op de salontafel! Zou alleen nog graag een tattoo willen laten zetten op mijn pols

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ja we zijn al weer even bezig voor een tweede. Een half jaartje ongeveer. Maar bij Aveline duurde het ook ruim twee jaar voordat ik zwanger werd, vlak voor een IVF behandeling. Mijn vriend is helaas minder vruchtbaar. Ik word er zelf natuurlijk ook niet vruchtbaarder op.

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mooi mamajadebo. Mooi gebaar!

Aislyn hopelijk lukt het deze keer ook op de Natuurlijke manier!

Hier vandaag nieuwe zomerschoenen gekocht voor Lisa. Jezus wat duur zijn die dingen zeg! Wat voor maat hebben jullie kleintjes nu? Hier naar 18 :D lekker klein nog!
    Sinds mn vakantie loopt ze trouwens aan de hand en wat is ze trots hihi

15. Mama JaDeBo

Lieve schoentjes ukkie! Hier mt 20-21 :)

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auk d'r nieuwe shoes!! Met lampjes! Zo leuk!! Nog ye groot... Maar kan ze Ze langer aan!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      10
  17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Mjdb, we moeten woensdag naar het CB. Hopelijk hebben ze dan ook al de uitslag van de nieuwe urinekweek.
    Leuke foto's! En dat plekje voor de twins is mooi.

@Aislyn, ik hoop dat het snel lukt en nu snap ik ook waarom de leeftijd zo mee speelt. Willen jullie evt. IVF gaan proberen over een tijdje?

@Ukkie, wat een lieve schoentjes! Sofie zit al in maat 22! Wij leven ook allebei op grote voet ;)
    Sofie haar voorjaarscollectie: (de crocs zijn voor in de kelder)

18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat een leuke schoentjes allemaal!

En wat leuk dat Aukje zo''n lieve grote zus is!

Aislyn, hoop voor je dat het nu wat sneller gaat. Wel vervelend deze situatie :(. Dikke knuffel.

V zit in maat 21. Heb van het weekend maar even snel een zomerjas gekocht. Verder nog niks voor de zomer. Eerst maar eens kijken of hij nog spul van afgelopen zomer past (ik denk het niet, dus hè vervelend moet ik weer shoppen ;)).

Broertje vond het leuk nieuws. Weet inmiddels dat het via mijn moeder gegaan is, maar vind ik niet erg. Hij heeft wel zelf de stap genomen en daar gaat het om. Binnenkort maar eens bij hun op bezoek gaan.

Volgende week dinsdag mag ik voor een gratis echo bij Fontys hogeschool terecht. Voor de echoscopiste opleiding zoeken ze daar mensen. Ben benieuwd. Ervaringen zijn erg wisselend, hoop dat dit een leuke is :). Ga ik even in mijn lunchpauze daar naartoe (is om 12.30) en ligt vlak bij mijn werk.

Gisteren met mijn zus en haar 2 kindjes even een uurtje naar de speeltuin geweest. Ligt een grote bij ons in het dorp in de bossen, was nog eens op loopafstand ook (wist ik niet eens haha). V vond de glijbaan echt helemaal geweldig! We hebben thuis ook nog helemaal geen buitenspeelgoed, dus denk dat we een keer zo'n kleine glijbaan gaan kopen. Vind het alleen wel eng want V klimt overal op en is niet echt zachtzinnig zeg maar ;). Wat hebben jullie voor speelgoed voor buiten?

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wauw wat een leuke schoenen. hier ook nog wel andere hoor, maar ik wilde graag 1 paar mooie en goede schoenen.
    Wil eigenlijk ook nog een paar allstars. Had ze vorig jaar ook, enig!!
    @ Lycka en Kim die voeten zijn wel een stukje groter haha. Wel leuke schoenen!

@ mamajadebo, ik voel ook vanalles gaande in mn onderbuik trouwens. Maar ik denk dat dat voortekenen zijn van mn ongesteldheid ipv dat ik zwanger ben volgens mij :(. Eind deze week kan ik testen! Spannend!!
    Penny wat fijn dat het goed ging met je broer. Leuk dat hij toch de stap heeft genomen!

Qua speelgoed buiten hebben wij vrij weinig ;) Hebben een hele grote vijver met koikarpers, maar daar ligt nu een ijzeren hek overheen ivm de veiligheid. Verder alleen tegels dus zeer kindvriendelijk (not)
    Wel hebben we een groot konijn dat in de tuin losloopt en dit is haar speelgoed! Ze vindt het fantastisch om erachter aan te gaan of lekker te aaien. gelukkig vindt Bella het prima en zodra ze haar zat is gaat ze bovenin haar hok zitten waar Lisa niet bij komt ;)

Verder leg ik gewoon speelgoed buiten, of we gaan naar het speeltuintje in de buurt. Bij Oma heeft ze een groot grasveld en een schommel. Die vindt ze ook leuk.
    Misschien gaan we nog wel zon blauwe schelp zandbak halen deze zomer.

20. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    O ja, Sofie heeft ook een paar Allstars-achtige gympies in het rood. Hier is het nog niet zo warm als in NL, dus de winterboots hebben ze nu nog vaak aan als ze naar het kdv gaan.

@Penny, leuk een extra echo, geniet ervan!

@Ukkie, spannend, ik hoop voor je dat het raak is.

@Buitenspeelgoed, we hebben een zandbak, een schommel en een trampoline in de tuin staan. En verder een schuur vol met speelgoed ;)
    Het enige speeltuintje op loopafstand is bij het kinderdagverblijf, dus dat zien ze vaak genoeg. Daarom hebben we er voor gekozen om wat speeltoestellen in de tuin te zetten.
    Misschien wil ik nog zo'n speelhuisje voor Sofie. En een grotere trampoline voor Ruben.

Deel Deze Pagina