Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Nog even spammen :D

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Spannend ukkie hihi!! Ik moet pas ergens rond 10e ongi worden al hoop ik natuurlijk van niet :) hebben ons best gedaan iig hihi

Buitenspeelgoed: wij hebben een speelhuisje in opslag staan, gaan binnenkort een waterbaan ofzo kopen voor op t balkon. Vandaag heb ik deze gekocht (wel voor binnen ivm veiligheid) ben zo benieuwd wat B ervan vind :)

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Leuke fotos dames!!

Hier ook nog even spammen :D

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    en deze haha

5. Mama JaDeBo

Ahhh wat een schatje ukkie!!

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Lycka, schattig dametje!

Ukkie, lekker punkie. Dat eendje met waterrad hebben wij ook voor in bad. Wat goed dat ze nu aan de hand kan stappen!

Schoenen hier maat 21. Ik geef niet al te veel geld uit aan schoenen. Max 30 euro. Ik let ook op de uitverkoop. Ze heeft regenlaarsjes, roze gympies, open schoenen voor onder jurkjes/rokjes, rode laarsjes en paarse schoentjes.

IVF, ik denk het niet. Ik vind dat best een zware belasting voor ons als stel, en ik denk dat de spanning ook geen goede invloed zal hebben op Aveline. Maar wie weet, als het over twee jaar nog niet is gelukt en de biologische klok steeds harder begint te tikken...

MamaJDB, leuk die glijbaan! Lijkt me ook wel iets voor mijn kleine meid!

Buitenspeelgoed, de tuin op zich is al heel interessant. Ze "helpt" met vegen, onkruid wieden, plantjes water geven. En natuurlijk ook heel interessant als we een lieveheersbeestje tegenkomen, dat moet uitgebreid bestudeerd worden. Verder spelen we met de bal en onze hond, en ik doe opdrachtjes met haar. Dan zeg ik draai en dan gaan we rondjes draaien. Of stampen met onze voeten, of springen ( ze komt nog niet los van de grond maar het ziet er heel schattig uit). Of we gaan rondjes dansen. Binnenkort wil ik wel een zandbak in de tuin.

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Ukkie, leuke foto's!

@Mjdb, leuke glijbaan, misschien ook wel iets voor Sofie.

@Aislyn, ik hoop van harte dat het jullie lukt zonder IVF.

Sofie is maandag een beetje ziek geworden, koorts en vooral verkouden. Nu gaat het wel weer, nog wel wat snotterig.
    Straks naar het CB. Ik twijfel een beetje over de BMR, maar op zich is Sofie vandaag wel weer zichzelf.

De nachten gaan best redelijk zonder BV :)
    Al vindt mijn man zich best een beetje zielig dat hij er nu wel eens uit moet ;) maar Sofie accepteert het prima.

8. Mama JaDeBo

Glijbaan is een groot succes hier! En kostte maar 24,99... das nog eens een leuk prijsje voor zoveel lol hihi.

Lycka fijn dat de nacht best goed gaat... en ja haha mannen vinden zich dan snel al zielig... ;) Succes op cb.

Hier gaat het wel oke... schieten aardig op met balkon achter, ben benieuwd! Al zal het nog wel ff duren voor er gebruik van gemaakt kan en mag worden. Ook zijn de muren vandaag opgevuld met de 'bolletjes'. Moet alleen nog ff bellen over de verwarming, want waar de meters zaten zit nu scherp stukje metaal... al meerdere keren hebben de kids zich eraan bezeerd... zou al 3 weken geleden wat gehoord moeten hebben...

B is klein boefje, vind de glijbaan helemaal geweldig, speelt graag met een bal en kijkt veel naar buiten als die mannen bezig zijn. Verder een echt knuffelkontje... ook weer wat tandjes in aantocht en slapen is wat lastig af en toe... hihi!

9. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @MJDB hopelijk gaat de rest van de verbouwing zonder al te grote problemen en kunnen jullie er daarna lekker van genieten.

Bij het CB geweest. De arts vond Sofie mogelijk een beetje scheel, maar dat lag er aan hoe hij keek ;)
    Verder is ze goedgekeurd, alleen haar gewicht bleef een dingetje. Hun curve is blijkbaar heel anders dan die van de WHO, want daarop ziet het er prima uit.
    Tijdens het prikken zat ze keurig stil en gaf ze geen kik :)

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Curve ziet er idd prima uit Lycka. Aveline kreeg een week later last van de BMR-prik dus hou er rekening mee dat het kan gebeuren.

Fijn dat het opschiet met de verbouwing MamaJDB. Zo'n scherp randje zou ik ook niet blij van worden. Kan je er niets iets overheen plakken (tijdelijk)

11. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    De arts vertelde inderdaad dat ze na een dag of 10 koorts en vlekjes kon krijgen.
    In Zweden zijn ook de mazelen uitgebroken, dus extra fijn dat ze de prik nu toch gehad heeft.

Hoe gaan de nachten bij jullie Aislyn?
    Hier gaat het verbazend goed eigenlijk zonder nachtvoedingen (ik klop het even af).

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @lycka ik vind het ook een mooie curve hoor! Hopelijk niet teveel last van de prikjes! Wel een grote dame dat ze mooi stil bleef zitten :) En wat fijn dat de nachten goed gaan. Ml moet het er maar even voorover hebben he, wij als mama's hebben het lang genoeg gedaan! haha

@mamajadebo, leuk zon glijbaan. Ben gisteren ook naar een glijbaan in de speeltuin geweest en ze vond het heel leuk1 Misschien ook maar zo'n ding aanschaffen ;)

@hier inmiddels ongesteld geworden dus helaas (nog) niet zwanger. Op naar de volgende ronde (kans was ook wel erg klein maar had toch een beetje hoop hihi)

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Een dag overtijd... ik had gisteren ongesteld moeten worden. Spannend!

14. Mama JaDeBo

Oehh spannend!! K moet nog 5 dagen wachten...

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Helaas was het loos alarm. Volgende ronde beter. Zijn vandaag lekker naar het strand geweest.

16. Mama JaDeBo

Jammer!

Heerlijk ff uitgewaaid, was best lekker buiten ;)

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @aislyn jammer meid! Hopelijk volgende x raak (hier hopelijk ook ;))

@ mamajadebo lekker zo ff eruit!! En nog 5 dagen... spannend :) ik duim voor je!

@hier dit weekend naar mn vader. Vanmiddag naar een overdekte speeltuin geweest. Lisa vond het prachtig! Ik ben kapot haha

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat balen van alle ongi's meiden! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

@ lycka: ik vind het een mooie curve hoor! Bij Quinten loopt hij bijna gelijk, ik zal hem zo ook even plaatsen.

@ foto's: wat een geweldige foto's komen er voorbij hahaha die haren :D

Hier is het sinds donderdag weer prijs met Quinten... Weer mega verkouden en zeer slecht kinnen slapen. Laat ik het zo zeggen... Ik hn vanaf donderdag in totaal maar 8 uur geslapen omdat ik alleen maar met ons mannetje bezig ben snachts... Ben gebroken! Soms is hij ook echt gewoon ontroostbaar en dat is echt verschrikkelijk om te zien! Hij weet zich dan ook echt geen houding te geven en niks wat we doen helpt, verschrikkelijk!!
    Vrijdag bij de ka geweest en we hebben direct een doorverwijzing naar de kno arts gekregen voor 16 april om te kijken wat we gaan doen. Hij krijgt of een onderhoudskuur anti biotica of zijn amandelen worden geknipt en hij krijgt buisjes.... Hopelijk gaat het daarna snel beter want we trekken het gewoon niet meer!

19. Mama JaDeBo

He bah engeltje wat vervelend dat je ventje zo kwakkelt en steeds zo ziekjes is :( Hopelijk bied de oplossing van kno een soort van genezig! Hier hebben de buisjes en amandelen knippen bij D en J iig geholpen! Beterschap en knuffie

Nog 3 daagjes... en al best een duidelijk streepje en dat met een actiontest! Whaaa kan t nauwelijks geloven!!

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @mamajadebo wauw!! mooie streep, voorzichtig gefeliciteerd!

@engeltje he meid wat vervelend :( en vermoeiend ook! Krijg je wat hulp uit je omgeving? dat je misschien overdag een paar uurtjes bij kunt slapen? Sterkte en beterschap voor je mannetje

@hier gisteren 39.9 koorts en een hangerig meisje.
    Veel kwijl maar zon hoge koorts voor tandjes lijkt me wat veel.
    Dus lekker rustig aan gedaan gisteren en vannacht bij ons geslapen. Vanmorgen 37.6 dus wel naar oma gebracht. Ze was verder wel vrolijk dus zal wel goed komen.

Deel Deze Pagina