Sammie gefeliciteerd! Hoe is het meis, lekker aan het genieten?! Kimmie hoe is het bij jou? Engeltje hoe gaat het bij jullie? Was je al bij kno geweest inmiddels? Hier gaat het wel oke... behoorlijk zwanger met de welbekende kwaaltjes! Alleen erg onzeker... tja gevoelsmatig zit het goed, maar ja toch blijft het spannend! Nog maar 9 daagjes, whaaaa
@ penny: fijn dat de combinatietest goed was! @ godinn: fijn dat de twintig weken echo goed was. Gelukkig zijn die nieren en de grootte niks om je zorgen om te maken @ sammie: gefeliciteerd!! Hoe haat het nu met jullie? @ mjdb: wel "fijn" op zich dat je kwaaltjes hebt! Over 9 dagen hopelijk een bevestiging dat het helemaal goed zit! Spannend hoor!! Knuf! Lief dat je er naar vraagt! Zijn idd bij de kno arts geweest en Quinten krijgt vooralsnog geen antibiotica en er worden ook nog geen buisjes geplaatst of amandelen geknipt. De kno vermoed net als wij dat de ontstoken slijmvliezen komen door allergieën. Hij heeft daarom nu een neusspray gehad hier tegen die zowel de allergische als de ontstekingsreactie laat afnemen. Ik durf het nog bijna niet hardop te zeggen, maar het lijkt te werken!! We hebben een compleet ander kind in huis! Hij snottert nauwelijks meer, hoest niet meer, slaapt al een paar nachten door, eet goed en is super vrolijk!! Echt zo heerlijk om te zien!! Zouden we dan eindelijk op de goede weg zijn met hem? I hope so!!
Thnxx het is idd een soort van fijn...al is de misselijkheid in de avond echt een ramp en dat maagzuur bah! Maar alles voor goed doel Eind vd middag nog testje gedaan die ik tegen kwam... De streep kwam al voordat de controle streep er was haha overduidelijk dus! Wat fijn dat de neusspray lijkt te helpen en jullie je vrolijke ventje weer terug lijken te hebben! Duim dat het zo goed blijft gaan!!
@Sammie, gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie? @Engeltje, o wat fijn dat jullie zo'n verschil zien. En gevoelsmatig ook wel erg prettig dat de kno-arts aan hetzelfde dacht als jullie. Hopelijk kunnen jullie lekker blijven genieten van jullie blije ventje! @MJBD, zoooo die knalt van het scherm af! En die kwaaltjes, alles voor het goede doel he Hoe is het met de verbouwing, al helemaal klaar?
Echt he?! Zo knallend had ik niet durven hopen hoor! Idd allemaal voor goede doel, liever dan dat je nergens last van hebt, geeft helemaal zo'n onzekerheid. Het neemt ook lekker toe bijna dagelijks dus positief (hoop ik en ga ik stiekum vanuit). De renovatie is zo goed als klaar bij mij, op balkon moeten nog rubberen tegels komen, en de toegang en beeld intercom moeten nog gedaan worden maar t schiet op. Eind is eindelijk inzicht
@ mjdb: ja die misselijkheid kan echt zo verschrikkelijk zijn ondanks dat t voor t goede doel is! Dat is 1 van de dingen waar ik erg tegenop zou zien als het weer zover zou zijn! Bij Quinten was ik al misselijk en aan t spugen voor de test überhaupt positief was en dit heeft aangehouden tot op de laatste dag van m'n zwangerschap. En wowww wat een knaller van een test! Dat moet toch wel een klein beetje zelfvertrouwen geven toch?? Fijn dat de renovatie nu bijna klaar is! Mag ook wel ondertussen @ lycka: ja geeft idd toch ook wel een goed gevoel dat ons idee bevestigd werd. Het kon ook haast niet anders... Zijn klachten zijn wat mij betreft zo duidelijk en dat met een vader die voor heel veel dingen allergisch is en astma heeft en een moeder met hooikoorts, kan eigenlijk niet missen toch? Hoe is het met jou en je kindjes? Ik ben trouwens hard bezig met Quinten z'n nieuwe kamer te strippen... Hoop dat ik een dezer dagen nog kan gaan behangen
@Engeltje, dan ga je inderdaad wel in die richting denken ja. Hier gaat het eigenlijk wel goed, lief dat je het vraagt. De nachten gaan goed. Mijn man moet er soms wel een keertje uit, maar ik vind het top gaan Ik bloei weer een beetje op. Sofie heeft behoorlijk haar buien en kan soms echt gemeen zijn. Vooral Ruben is dan de sjaak en is al een paar keer door haar gebeten. Ze kan ook superlief zijn en knuffels en kusjes geven. Ze is gewoon alles overdreven aan het uitproberen, soms best lastig. En Ruben is echt toe aan school. Ik weet nog steeds niet wat ik kan verwachten van volgend schooljaar als hij op de "voorschool" begint. De informatievoorziening is hier echt om te huilen. Eind mei is er een info-bijeenkomst, lekker op tijd Ik ben een tripje naar Stockholm aan het plannen voor Ruben en mij. We hebben nieuwe paspoorten nodig, dus we moeten naar de nederlandse ambassade. We plakken er een dagje aan vast, zodat we wat leuks kunnen gaan doen. Ruben heeft er onwijs veel zin in en daar word ik ook enthousiast van. @MJDB, fijn dat jullie uit de rotzooi zijn! Is het een beetje naar jullie zin geworden?
Fijn dat de nachten nu zo goed gaan en dat jij weer een beetje opbloeit! Het breekt je op een gegeven moment zo ontzettend op he als je er meerdere malen voor langere tijd uit moet! De afgelopen weken zijn wat dat betreft hier ook echt verschrikkelijk geweest... De afgelopen week zaten er zelfs 2 nachten tussen dat ik nog niet eens twee uurtjes heb kunnen slapen, maar gewoon helemaal niet heb geslapen en dan nog werkdagen erbij van 7.00 tot 22.00.... Dacht dat ik gek werd! De neusspray van Quinten helpt dan ook precies op tijd en gelukkig nu een lang weekend! Wat leuk dat je ffies samen met Ruben op stap gaat! Zal hij wel leuk vinden die quality time En oeiii wat een draakje die Sofie zeg!! Hopelijk is die fase snel voorbij!! Nu ffies kijken hoe t ervoor staat met m'n zuurdesembrood! Voor t eerst een brood aan t bakken ben benieuwd! Hopelijk is hij bijna klaar dan kan ik lekker m'n nestje in duiken! Truste alvast!
Leuk Engeltje nieuw kamertje, wat voor behangetje of kamertje ben je aan t maken .. Lycka het is een enorme verbetering geworden. Nu overal dubbel glas, dus scheelt al zoveel! Verder is donderdag de behanger geweest om de schade aan de muren te herstellen dus ziet er weer netjes uit . Alleen balkon moet dan nog, is ook groter dan hij was, vind alleen beetje apart idee omdat hij afgezaagd is en er opnieuw aangemaakt is van staal) opzich wel tevreden maar heeft een hoop voeten in de aarde gehad, hoop dat de buitenkant ook snel klaar is... Fijne eerste paasdag! K ga straks naar mijn ouders, brunch en avondeten... Heerlijk dagje dus! (Hoop maar dat ik niet te misselijk ben vandaag gezien mijn oma ook komt en niks mag weten nog! Mijn ouders weten het wel al)
@Engeltje, jij hebt wel echt vreselijke weken achter de rug zeg met een flink slaapgebrek en dan ook nog zulke lange dagen werken. Wat dat betreft is het wel fijn dat ik maar een paar uurtjes per week werk. Hoewel ik hoop dat er wat uren bij gaan komen (en dat mijn contract na de zomer verlengd wordt). @MJDB, dat klinkt inderdaad niet zo vertrouwd met een balkon wat er los aangeplakt zit! Maar ze zullen wel weten wat ze doen Wij hebben nog een paar ramen met dubbelglas die nog vervangen moeten worden, want hier is 3-dubbel toch wel nodig. Maar fijn dat jullie er tevreden mee zijn. En nu een flinke huurverhoging? Hier een leuke paasdag gehad. Eens in de zoveel jaar valt mijn verjaardag op pasen. Ik heb een spiegelreflex camera gekregen, heel erg blij mee. Nu nog leren wat ik er mee moet doen
Geen huursverhoging, gelukkig... maar hadden stadsverwarming en nu eigen cv dus de huurprijs blijft hetzelfde maar de energierekening gaat omhoog. Lijkt me soms best koud daar!! Als drie dubbel nodig is
Nu hebben we een milde en korte winter gehad, maar het kan hier -20 of zelfs -30 worden. We hebben een vrijstaand huis, dus de kou komt van alle kanten binnen. We stoken nog op hout, dus kost een hoop tijd en energie (zagen, splitsen, buiten opstapelen, later binnen opstapelen en stoken), maar financieel gezien de goedkoopste oplossing. Voorlopig hebben we nog voor ongeveer 2 jaar hout, maar daarna willen we toch voor andere opwarming kiezen. Nu kan ik bijvoorbeeld 's morgens niet douchen omdat we eerst moeten stoken Maar hebben ze bij jullie dan gasleidingen aangelegd op was dat er al?
Dat was er al alleen was er een ketel aan de andere kant van het gebouw (woon in flat)... Nu is dus alleen op eigen ketel aangesloten. Ook zijn de buiten muren gevuld met isolatieballetjes zal hopelijk een hoop schelen in de winter. Dat klinkt best koud idd!!
Dag dames, eventjes rustig van mijngang. Schoonvader is weer opgenomen. Hij heeft enorm veel pijn en is nogal achteruit gegaan deze week. Maandag schreef hij nog een krantenartikel (wat ook geplaatst is) en vanochtend hebben ze m moeten vastbinden in bed omdat hij zo in de war is vandaag op bezoek geweest maar ben me kapot geschrokken!! Moest veel denken aan het moment dat mn moeder overleed (ook kanker..) @engeltje fijn dat het net op het goede moment komt! Dat had je idd niet langer getrokken. Gaat het nog steeds goed? @lycka wow dat is idd erg koud!! Snap dat je dan die beglazing wilt!
Hè jakkes Ukkie. Wat een naar gezicht zal dat zijn geweest... Wat kan het dan soms snel anders gaan zeg. Fijn Engeltje, dat het aan lijkt te slaan bij Q! Super nieuws! Gefeliciteerd met je test JDB! Leuk hoor! En tja, kwaaltjes... Met Fer.re had ik nergens last van. En nu was ik kapot. Zo misselijk en verschrikkelijk moe. Dus Engeltje, het kan altijd anders Wat een heerlijk weer! Echt genieten hier op de boerderij. Paarden staan allemaal buiten, eentje moet binnenkort veulenen. Ze loopt bijna 2 weken over ondertussen. Slapeloze nachten hier dus! Gelukkig wel een camera er op, dus kan het meeste vanuit bed bekijken
@ lycka: gefeliciteerd met je verjaardag!! Jeetje alles nog met hout opstoken ja? Dat lijkt me voor een paar dagen grappig, maar voor langer niet echt! Zijn we dan verwend met de cv hier @ godinn: spannend weer bijna een veulentje erbij! Vervelend dat je nu wel zoveel last hebt van kwaaltjes, al bied het wel een goed perspectief voor mij @ ukkie: o jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte met je schoonvader, knuf! Vandaag heeft Quinten ff een dagje dat hij niet zo goed in zn vel zit, maar dat is meer qua gedrag als ziek zijn. Alleen bij hem is dat meestal een voorteken van dat t slechter gaat dus we zullen zien... Afgelopen nacht heeft hij ook gewoon weer doorgeslapen, maar nu net werd hij eventjes huilend wakker. Wilde net naar boven lopen en toen was hij alweer stil...viel reuze mee dus! Tussen de middag toen hij sliep ben ik weer hard aan de bak gegaan in zn nieuwe kamer met schuren en wat gaatjes plamuren en...... Het eerste deel van het behang zit erop!! Morgen t laatste stukje nog ff doen en dan is dat klaar! Hij krijgt een boomhutbed die we zelf in elkaar aan t zetten zijn en op de muur ook een houtbehang... Zal zo ff een foto plaatsen.
Engeltje wat gaaf!! Wel ff showen he als klaar is ! Hier ga ik de boys waarschijnlijk nog ff scheiden... Ze wekken elkaar en omdat b nog slaapt kan D niet in zijn kamer spelen op die tijden... En daarbij is D nogal een vroege vogel en dje maakt B dus wakker. Dus dan waarschijnlijk over een jaartje ofzo weer samen, dan zijn de ook beide wat ouder. Vandaag rustig dagje, vanmiddag komen mijn ouders en blijven eten... Gewoon lekker simpel saté met stokbrood en kruidenboter! Vanochtend beetje rommelen in huis en zo eerst even met de kids ontbijten. Nog maar 1 week en dan is de eerste echo whaaaa!! Toch behoorlijk spannend... Hihi Nog ff spammen