Oktober 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.500
    13.977
    113
    Vrouw
    Penny, gefeliciteerd!

Blackie, welkom terug!

Jmay, lekker bbq-en! Wij hebben het gisteren gedaan en S. is er dol op. Ze heeft gisteren heel de dag haar brood geweigerd en uiteindelijk maar een halve banaan op, maar met bbq-en heeft ze anderhalve hamburger op, stukjes stokbrood en komkommer. Ze eet gewoon meer dan haar broer van 3.
    Maare regent het niet bij jullie dan?

Engeltje, haha fijn he die kinderen?! Hier liggen de sleutels tegenwoordig standaard in een keukenla met kinderbeveiliging erop.
    Gelukkig dat het met Quinten weer beter gaat, maar wat vervelend van je vader zeg.

Verjaardag, de uitnodigingen (mail) zijn de deur al uit, verlanglijstje is ook al klaar. Taart moet ik nog gaan bedenken, we komen op zondag van vakantie terug en die zaterdag is ze jarig, we vieren het dan ook op de dag zelf. Die week heb ik gelukkig nog wel vrij dus dan ga ik bedenken wat ik allemaal ga maken. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er komen. Denk in elk geval een roze taart met Nijntje erop met een ballon met een '1' erop. Had voor mn zoon toendertijd de zelfde alleen in het blauw.

Ontwikkelingen, bij het 11 maanden consult op het cb kijken ze ook naar de fijne motoriek. S. moest van de week en pluisje op pakken.
    Hier stond mevrouw vanmiddag voor het eerst helemaal los! Normaal trekt ze zich op aan de tafel (of iets anders) en blijft dat krampachtig vast houden, maar nu was ze zo gefixeerd naar woezel en pip op tv aan het kijken dat ze prompt losliet en zo even bleef staan.

Ben net even met mn moeder het dorp in geweest, overal uitverkoop, maar voor S. bijna geen zomerkleding meer te vinden. Uiteindelijk in de Zeeman geslaagd. Tja voor de vakantie heeft ze toch echt nog wat kleding nodig aangezien ze opeens wat gegroeid is.

Misschien nog een leuke tip, bij de kruidvat heb je nu 2 pakken zwemluiers voor E 8.99 (normaal 6 euro nog wat per stuk).

2. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

@cin
    Nee hier is het nog steeds droog en lekker buiten.
    Zag op buienradar dat t rond 7u bij ons is.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hai dames,

Alles goed met jullie?

Hier net weer terug van vakanse. T was leuk maar t weer mocht wel beter ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jmay: ze weten idd niet precies wat hij heeft. Hij is erg benauwd, duizelig, moe en ziet heel erg grauw. Van de week door de ha doorgestuurd naar t zh en daar is een hartfilmpje gemaakt en er is bloedgeprikt. Dag erna de uitslag en toen zeiden ze dat hij een vergrote linker hartkamer heeft, die waarschijnlijk veroorzaakt is door hoge blieddruk. Hij kreeg per direct medicijnen voor een hoge bloeddruk, maar nu lag hij dus onderuit omdat hij een veel te lage bloeddruk heeft. Moest dus per direct weer stoppen met de medicijnen en nu moet hij volledig rust houden, maar het gaat nog steeds niet goed dus!

Lekker dat je meisje zo gesmuld heeft! Quinten ook hoor! Had voor hem een klein beetje witlof gemaakt, want wist niet wat ze allemaal voor hem zouden hebben, maar hij heeft er nog een heel worstje bij op, een halve kipburger, paar hapjes gerookte zalm en lekker wat verse fruitsalade. Kleine smulpaap! Dacht al die gaat nooit meer bv drinken daarna, maar heb hem thuis nog ff laten spelen, gebadderd en daarna heeft hij ook nog megaveel gedronken! Heb gewoon beide borsten 2 x moeten aanbieden. Kwam vast doordat zn verstopping er nu ook uit is ofzo, normaal eet hij wel goed, maar zoveel echt niet hoor!

@ cin: fijn dat ze bij de bbq wel weer goed gegeten heeft,hoe gaat t nu met haar oortjes?
    Thnx voor de tip van de zwemluiers! Tot wanneer is die actie?

En ja t regende behoorlijk, maar zaten onder grote parasols met zijl er overheen.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: fijn dat de vakantie leuk was trouwens! Waar waren jullie ook alweer geweest?

Hier trouwens nog een foto van m'n binkie z'n fiets!

6. AlwaysHappy

@engeltje wat een gaaf ding ! die zag ik in het roze !
    wooww hij lijkt trouwens echt groot op deze foto zeg !

hopelijk knapt je vader gauw op :(

@sammie leuk vakantie ! waar waren jullie?

hier is het dus nog steeds droog ! ,
    J. op bed gelegd, die werd net wakker omdat ze gepoept had, doet ze wel vaker als ze net in bed ligt, of eigenlijk altijd haha
    nu slaapt ze weer.
    ben benieuwd of ze morgen weer zo uitslaapt haha

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze foto gemaakt voor Jari zijn uitnodigingen. Van 0 tot 11 maanden:D Zooo mooi
    @Engeltje mooi dat beter gaat:D
    Wel erg vervelend van je pa. Weet niet wat er precies is maar hoop dat ie er snel overheen is. Sterkte!
    Wat een heerlijk binkie!

@Cin moeten ze dat dan kunnen ja? Jari moet volgende week voor de 11 maanden keuring. Zag het hem vanmiddag toevallig doen met een grassprietje. Bijna 5 minuten mee bezig geweest hahaha

@BBQ was ie ook zo gek van vooral de koude schotel! Jemig die bleef er maar van eten!

@slapen Jari sliep goed vannacht maar 1 keer heengeweest voor speentje. Hopelijk vannacht ook mama is aan het werk en morgenvroeg weer aan het werk. Dus wil slapen!!! dus zal wat worden. Die stomme tandjes ook!

Trouwens die foto als je ziet hoe donker die was met de geboorte en hoe verschrikkelijk blond nu!! Haha!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja cool is ie he! Quinten vindt het ook echt helemaal geweldig!
    Hihi ja is ook echt een heuze dreumes hoor, echt geen spoortje baby meer te bekennen aan deze bink..... Behalve savonds laat en sochtends vroeg als hij lekker rustig bij me ligt te drinken, op die momenten is het toch echt nog even mijn kleine frummeltje! :)

Ja, poept ze altijd in bed? Quinten poept (als hij poept) bijna altijd sochtends na t brood eten en smiddags na zn fruitje..... Ideale tijdstippen :D

Heb je wel tegen haar gezegd dat ze morgen weer mag uitslapen? Hihi

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: thnx!

Heerlijk binkie heb jij ook, leuke uitnodiging hoor!

10. AlwaysHappy

@engeltje
    ja haha hebben we natuurlijk weer gezegd, al moet ik zelf half 7 me bed uit, ga samen met wat vriendinnen op een markt staan hier in de buurt.

@blackie wat een droppie !
    en idd helemaal blond geworden!
    hier werd ze met zwart haar geboren maar word nu ook lichter geen idee wat voor kleur t nou precies word..
    wat denken jullie ?

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel lichter is ze niet ik zou zeggen dat ze dan zo blijft. Maar voor hoelang? Mijn man bleef zijn hele jeugd en deel pubertijd lichtblond maar is nu ook weer wat donkerder geworden. Dus zegt toch nooit wat.

Als je toch ziet hoe licht die ogen nu zijn. Ze waren bijna zwart met de geboorte, zelfde gelden voor zijn haar. Omgekeerd kan ook ik was witblond met geboorte en nu bijna zwart:p

12. AlwaysHappy

ja idd mooie ogen ! hier ook fel blauwe haha

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft goeg geslapen weer alleen rond 11 uur slecht gedroomd maar ff speen geven en hand op hoofdje n ging weer slapen!
    Poepen doet hij eigen altijd eind van de middag. Laatste tijd zelfs met twee of drie spuitluiers achter elkaar. Kan bij hem ook niet missen die gaat er echt voor zitten.

Ik wil trouwens voor hem een gummy beer taart maken. Je hebt op youtube een filmpje 'I'm a gummy bear' en daar is ie helemaal weg van!

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mooie foto's meiden!

We waren naar Drenthe geweest, gekampeerd op een camping waar we vaak de enige kampeerders waren :D

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mooi foto's meiden!!

Engeltje ideale tijdstippen kwa poepen haha! Hier meestal net na het ontwaken... haha lol!

Penny wat leuk gefeliciteerd!!

Hier gaat goed! Beetje druk, nieuwe kledingkast gekocht gister, vandaag hoogslaper voor mijn meisje ophalen! Drukdrukdruk...

Verder gaat met B wel oke, tandjes komen door... nr 3 is er bijna en de rest volgt... zie foto! Arm manneke!

B loopt trouwens aan alles wat hij 'kan' duwen... bijv de kinderstoel...

16. AlwaysHappy

Jaa tandjes leuk !!

Vanochtend stuurde ml een foto dat onze dochter staat !! Jippieee knappe meid :)
    Ze kruipt nu natuurlijk naar dingen toe en trekt zich op aan alles leuk om te zien.

Ik zit op markt met een aantal vriendinnen onze troep te verkopen hihi

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jadebo: ahhhh gossie, krijg er al pijn van als ik ernaar kijk! Hopelijk zijn ze snel door!

@ blackie: vind dat echt een mooie foto van Jari! Quinten heeft ook van die mooie blauwe kijkers en is ook van donker naar licht haar gegaan:) Had dat zelf vroeger ook en ml ook, zijn nu beiden donkerblond.

@ jmay: knap hoor van je meisje!!
    Veel plezier op de markt ;)

Hihi ik heb net zo moeten lachen om Quinten! We waren verstoppertje aan het spelen en kropen samen om het kookeiland heen, maar na 3 rondjes ben ik de andere kant op gegaan en achter een muurtje gaan zitten en hij bleef maar om het kookeiland heen kruipen hihi! Hij lag natuurlijk ook helemaal in een deuk van het lachen toen ik hem liet schrikken :D Baalde wel dat ik mn tel niet bij de hand had, had het zo graag willen filmen! De tweede keer trapte hij er helaas niet meer in en ging zelf achter de prullenbak zitten, slim mannetje :D

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jari heeft ze onder hopelijk straks ook boven moet echt eens doorgaan nou.

Hahaha engeltje geweldig!
    Jari was gister op mijn werk en liep een rondje en die deur gaat automatisch met knop open. Dus ik die deur open liep ie door stond ie weer in de woonkamer. Je zag hem echt kijken vsn he hier was ik net toch al. Dus hij opnieuw rondje lopen en ja hoor weer die gekke deur en weet de woonkamer. Dat herhaalde die een keer of drie.

Net eerste keer dat ie mama ging zoeken onder een laken. Geweldig. Bij papa deed ie dat al.

En zo blij mijn man is vandaag met hem naar dieren en uilen parkje geweest toen ik was werken. Zo fijn dat ie dat initiatief nam. :)

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig Faith volgens mij heb ik enorm wat gemist aan jou kant!! Klinkt erg heftig zo.
    Ja zeker een tijd zo'n 11 maanden ;) Wist niet dat er ook eem mama topic was! Hihi

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: hihi grappig is dat he! Echt knap trouwens dat hij al helemaal los loopt!
    Neemt je man nooit echt initiatief om weg te gaan dan?

@ mf: pfff meisje toch, ik schrik er wel een beetje van hoor! Dikke knuffel voor jou en je meisje, heel veel sterkte!

Hier vanmiddag lekker wezen shoppen met mn kleine mannetje.... Ging voor broeken voor mezelf ( heb er nu eentje) en voor de rest drie broeken voor meneer en nog een paar leuke schoentjes op de markt gevonden. Liep er zo tegenaan en moest ze gewoon meenemen!

Deel Deze Pagina