Lees later alles bij hoor en dan reageer ik op jullie! Vandaag m'n binkies verjaardag gehad! 2 jaar alweer, wat is t toch snel gegaan weer! Meneertje is echt ontzettend verwend en is nu nog even lekker z'n speelgoed aan t uittesten Vanmorgen ben ik zelf alleen na flinke steken in m'n onderbuik flauwgevallen.... Daarnaast flink wat symptomen. Zou het dan echt al raak zijn? Nog even wachten tot woensdag dan kan ik testen!
Hoeraaaa!! Gefeliciteerd met je grote ventje!! Leuk die taart en cadeautjes! Vervelend dat je flauwgevallen bent door vervelende steken... spannend hoor!! Knuff en nu lekker met de beentjes omhoog!
Ik hoop het voor je Engeltje! Mijn NOD is pas de 17e dus ik moet nog wat langer wachten. Zijn ondertussen alweer een jaar bezig. Hoop dat het deze keer toch sneller lukt als bij mijn dochter.
Thnx jadebo!! Hoop ook voor jou dat t deze ronde raak is ayslin. Pff heb zulke testdrang, maar aan de andere kant wil ik toch ook weer liever tot woensdag wachten.
Ennnnn? Hier ook naar het cb geweest. 11kg en 79cm ze waren erg tevreden Ik ben bezig om een poppenhuis te maken voor L. Zo leuk om er mee bezig te zijn. Als ie af is kom ik hem zeker showen. van sm krijgt ze een loopfiets. Die gaan we binnenkort uitzoeken! Zelf heb ik net ook nog een leuke roze rugzak gescoord bij de lidl die ga ik ook alvast even inpakken. Geven jullie zelf veel cadeaus?
Goedemorgen Hier alles oke, vandaag weer controle gehad, was allemaal prima. Dametje ligt ook met hoofdje beneden. Vanaf 40 weken gaat ze actief strippen gezien ik voor 41 weken bevallen wil zijn (dat is 24 dec anders haha) Al hoop ik toch dat ze eerder komt, maar iig nog 7 weekjes wacht! B krijgt hier de parkeertoren van toet toet auto's en van opa en oma politiebureau van toet toet... verder komt er niemand, dus lekker rustig!
Mooie buik!! Ik zal m ook ff showen heb inmiddels.een cupG dus dan weet kun jr inschatten dat mn buik vrij groot is
Mooie buiken! Hier krijgt V van ons één cadeau, loopfiets van Puky. We hebben al zoveel speelgoed. Waarschijnlijk vieren we het alleen een maand later, tegelijk met mijn verjaardag, aangezien ik a.s. zondag ben uitgerekend en V 20 oktober (een week later) jarig is. Hier komen dan alleen directe familie en een stel vrienden met een dochter van dezelfde leeftijd. Schoonmoeder weet niet wat ze moet geven. Dat weet ze nooit (ook niet voor kraamcadeau). Mij en mijn vriend geeft ze ook steeds geld, lekker origineel . Heb gezegd dat de Toet Toet treinset of parkeertoren misschien iets is en anders wat van Duplo. Heeft ze bij een kennis die bij de Bart Smit geïnformeerd en die zegt weer dat het nog niet in het assortiment zit. Zucht, even googlen en je vindt zo een andere winkel. Maar goed, dat zijn mijn schoonmoeder frustraties grrr. Verder heb ik het gehad met de zwangerschap. Heb continu pijn in mijn rug en bovenbuik. Controles zijn nog steeds goed. Bloeddruk prima etc. A.s. maandag afspraak bij Gyn (dan 40+1) en gok dat er dan een afspraak gemaakt wordt om in te leiden. Ze wil me max 6 dagen overtijd laten gaan ivm de vorige bevalling. Ik hoop zo dat mijn lichaam het deze keer zelf doet. Ik hoopte op gisteren, helaas... Nu hoop ik dat het vanzelf komt de komende dagen, nog voor de controle. Heb veel harde buiken, maar verder voel ik nog niks. Blegh! Vertrouwen in mijn eigen lichaam staat nu even op een laag pitje.
Hee Penny, je bent vandaag uitgerekend! Duimen dat het nu snel gaat gebeuren. Prachtige buik hoor! En tja, schoonmoeders, ze doen het ook niet snel goed. Die van mij houdt van rommelmarkten enzo. Komt ze iedere keer aanzetten met speelgoed waarvan onderdelen missen of (iew) tweedehands knuffels. Engeltje zo aan je banner te zien is het helaas niet gelukt? Jammer hoor. Hier denk ik ook niet, mijn NOD is over vijf dagen maar heb last van pms. Supper sjaggie ben ik. Als ik zwanger was geweest had ik me wel anders gevoeld denk ik. Ik heb voor Aveline een houten keukentje helemaal zelf in elkaar gezet. Ben trots op mezelf. Vrijdag zijn we naar plaswijckpark geweest, heel leuk, ze waren druk bezig om het park om te toveren voor halloween. Aveline is wel vijf keer in de draaimolen geweest en ook de ballenbak was weer erg favoriet.
@ Aislyn, dank je . Wat leuk, zelf een keukentje in elkaar gezet! Vandaag 1 dag overtijd dus . Controle gehad bij Gyn en alles was nog goed. Voor mijn doen een wat hogere bloeddruk dan normaal, maar nog wel prima. Bloed laten prikken en urine ingeleverd en ik zou gebeld worden als er bijzonderheden waren, maar ben niet gebeld. Ook inwendig onderzoek gehad, maar alles zat nog pot dicht. Aangezien ze me dus voor 41w willen laten bevallen, hebben we over inleiden gesproken. Ze stelde zondag voor (opname einde dag, ballon katheter etc), maar dat zou betekenen dat de baby hoogstwaarschijnlijk op maandag geboren wordt. Dat is net de verjaardag van V... Dus ik dat gezegd en kon er ook voor kiezen om a.s. donderdag dan ingeleid te worden (ze starten geen inleidingen in het weekend), dan ben ik 40+4. Dus nu heb ik daar maar voor gekozen. Vind het leuker als de kinderen ieder een eigen verjaardagsdag hebben. Zouden jullie dat ook doen? Aan de ene kant zou ik liever de natuur langer de tijd willen gunnen, maar aan de andere kant denk ik dat die dagen ook niets uitmaken (V was met 41+2 geboren na gestript te zijn). Dus nu aftellen naar donderdag! Al hoop ik zo hard dat het voor die tijd spontaan op gang komt. Ben zo benieuwd hoe dat is (en ben wel een beetje bang van alle horror inleidingsverhalen - al weet ik ook dat het vaak zat wel goed en relaxt gaat). Al met al, ik probeer me er niet druk om te gaan maken .
Oh jammer dat het nog zo dicht zit, anders hadden ze misschien kunnen strippen. Ik snap wel dat je de verjaardag op een andere dag wil, aan de andere kant zit het ook weer zo dicht op elkaar dat ze het in de praktijk waarschijnlijk vaak gezamenlijk gaan vieren. Maar donderdag gaat het dus in ieder geval gebeuren!! Spannend hoor! Geen verhalen over inleidingen meer lezen, als je daar zenuwachtig van wordt. Komt vast goed!
Ffies heel kort...hoop toestanden hier en idd niet ongi, nu weer druk aan de klus Penny heel veel succes vandaag meis, zet hem op je kan het!!
Penny heeft op fb geplaatst dat t nog niet echt wil lukken... hoofdje staat nog wat hoog, al hoop ik dat inmiddels wel meer gaande is... Aislyn spannend!! Hier gaat het hard... pffff nog maar paar weekjes!! Dinsdag echo placenta lokalisatie, hoop zo dat ie niet voor de uitgang ligt... Ook ligt meisje nu in stuit (voetjes op blaas/onderkant, auww) Dus hoop dat ze snel weer terug draait en dan blijft liggen... B is lekker boevig, gek op aapies. Morgen dagje blijdorp, nog ff genieten van mooie weer! Jammer Engeltje! Hopelijk snel duidelijkheid en positest!
@ jadebo: wens haar maar succes daar van me dan! hopelijk vordert het nu snel! Jaaa jij ook nog maar een paar weekjes, hopelijk draait je meisje weer snel goed, gelukkig heeft ze daar nog even voor! Ik had geloof ik met 36 weken de draaipoging toen. Veel plezier bij Blijdorp morgen! @ ayslin: plaswijckpark is trouwens echt zoooo leuk he! Wij zijn er ook al een paar x geweest dit jaar! Hier dus een hoop aan de hand geweest met m'n autistische zwagertje! Heel kort samen gevat: door instelling op straat gezet, geschrokken van t straatleven, toch naar crisisopvang, woedeaanvallen, weggelopen, vermist geweest, bij ons opgedoken, laatste kans nu bij stichting jeugdzorg en daar in ieder geval 4 weken gesloten en al zijn vrijheden kwijt. Daarbij man z'n opa in t zh met een beroerte, hoop veranderingen op t werk, man knobbeltje in z'n buik (veel pijn en af en toe bloed bij toiletbezoek) en de 27e krijgt hij onderzoeken in t zh. Sorry dus dat ik niet veel reageer op t ogenblik, maar lees wel alles mee hoor, want ben erg benieuwd hoe t met jullie allemaal gaat en met alle ukkies! Gefeliciteerd alvast met de ukkies die nu bijna jarig zijn!
Ff snel op mijn telefoon Nog niet getest omdat ik dacht vandaag wel ongesteld te worden maar is nog niet gebeurd. Pfff wordt nu zenuwachtig. Morgen maar testen. Mijn vriend vindt het te snel maar ik ga niet langer in onzekerheid zitten. Blijft de test wit dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en dat mijn ongi gewoon iets later komt.