@MF jeetje zeg wat heftig !!, ik snap dat je rust in de tent wil voor jezelf maarvooral voor F. Digi knuf @engeltje wauw wat een gave stappers! wat voor maat heeft Quinten ? hier was ik rond 18:00 terug van de markt, Ml had de hele dag J. en ze hebben het super gezellig gehad zei hij, hij vond het echt fijn samen dingen te doen. Hij was ook helemaal enthousiast dat ze bij hem ging staan hihi super tof natuurlijk ! we hebben de restjes bbq opgemaakt , en J. at rode bietjes met een stuk aardappel. om 20u lag ze lekker te slapen, dus nu heerlijk relaxen
@ jmay: thnx! En de maat verschilt zo erg per soort schoen! Dit is maat 20 en die zitten perfect. Zn echte goede loopschoentjes is maat 19 en die zijn net ietsje te groot nog. Laatst in een sportwinkel hele gave babysportschoentjes gepast, maar de grootste maat, maat 21 was veel te klein!
jeetje ja dat verschilt erg dan zeg ! hier toch wel gemiddeld 19 dat is nog wat te groot. ze heeft alleen shoesme schoentjes, ik had hele gave nike's gezien maar vind die dingen nog veelte lomp voor haar voetjes. waren met harde zool..
Poeh weer ff bijlezen Ml had een weekendje Parijs als verrassing cadeau gedaan gezien we morgen 10 jaar bij elkaar zijn. Het was super leuk! Heerlijk geshopt gewandeld en veel gegeten. L vond het ook super! Ondanks dat ze do en vrij niet lekker was. @penny gefeliciteerd! @mf jeetje meid balen dat t ff zo moet. Maar misschien is stilte wel even de oplossing @blackie, gave foto's! @engeltje jeetje gave stappers zeg. Hier nog maatje 16 maar van stappen nog geen sprake dus geen probleem (heb zelf 35/36 en papa 39 dus beide kleine voeten ) @jadebo auw dat ziet er pijnlijk uit. Wel interessant om een keer te zien. Telkens twijfel ik of er bij L een tand komt maar dit is nog lang niet te zien. Zal nog wel ff duren dan Ik las iets over motorische ontwikkeling. Eindelijk iets waar onze meid mee op schema of zelfs voor loopt. Grassprieten/ veertjes en zelfs haren zijn hier zelfs al twee maanden interessant. En ze kan ze ook erg goed oppakken. Een speelgoedje van ene naar andere hand doen doet ze als ze knuffel in de hand heeft en ik wil d'r trui uit doen. Ook al een hele tijd. Op het cb vonden ze haar in deze dingen en het leggen van contact al behoorlijk ver... Achja ze moet zich ergens onontwikkelen he
@engeltje gave schoenen hoor. Jari heeft maat 21 maar loopt er niet veel op eerst maar op blote voeten op schoenen struikelt ie over zijn voeten. Komt wel. Jawel maar vaak wel met mij en door mij. Hij heeft er wat moeite mee. Maar nu Jari er is zet ie zich er steeds meer overheen voor hem zo lief. Jari is gewoon te eigenwijs. Die kan dingen wel zo pakken maar handen sjokvol met gras is leuker dan 1 sprietje hihi. Vandaag proberen afspraak bij de ha te maken
En ja hoor arts weer niet aanwezig kan volgende week pas terecht... daar word ik altijd zo grrrrrrrrrrr van
Goedemorgen. @engeltje leuke schoentjes, maar waarom nu al schoentjes bij hem aantrekken? Hier alles goed, weinig te melden.
Alweer heel veel bij gelezen.. Veel mooie foto's gezien He bah MF, dat is echt niet leuk.. Vreemd hé, dan denk je dat iemand kent en dan blijkt dat achterna helemaal niet zo te zijn! Hier weinig nieuws. Veel drukte in verband met stro en kuil. Het erf staat hele dagen vol met tractors, shovels en wagens.. Maar goed, dan is de wintervoorraad straks weer compleet! Qua gewicht, ik moet er nog wel wat af hoor! Ik ben nu wel op gewicht van voor de zwangerschap, maar toen was ik ook al te zwaar. En met paardrijden ed is dat ook niet handig..
Goeiemorgen, Dat klinkt niet zo best MF! Goed dat je actie onderneemt en datje een rust inlast. Knuf!! @ Schoenen, hier heeft ze nog geen schoenen aan. Heb ze ook niet in huis trouwens. Haha Ze staat wel en loopt aan het handje maar toch niet buiten op straat.
Bedankt voor de felicitaties! MF, hij had me op vakantie in Oostenrijk gevraagd bij een mooie waterval. @ Blackie, vergeten te zeggen, maar welkom terug natuurlijk! @ Engeltje, haha verstoppertje spelen, leuk! Wat ee stoere schoenen! Kan hij goed lopen op schoentjes? Ik heb altijd begrepen dat dat zo laat mogelijk moest, maar weet het eigenlijk niet zeker. @ MF, jeetje meis wat een gedoe met je ex. Dat die eens normaal doet! Dikke knuffel! @ Ukkie, ieder kindje is anders. Jouw dochter ligt gewoon op dat punt voor, prima toch! Komt allemaal vanzelf. Wat leuk een weekendje weg! @ Gewicht, ik weeg nog te veel. Ik heb altijd al moeite gehad om op een lijn te blijven, terwijl ik amper snoep etc. Ik heb er op zich wel vrede mee (behalve als ik bikini aan moet of jurkjes ofzo). Ik weet niet hoe veel ik exact weeg, maar laatste keer dat ik gewogen heb was ik 4 kg boven mijn gewicht bij de start van mijn zwangerschap. Ik pas wel de meeste kleding nog (behalve een super gave heup broek van mexx grrrrrr). Hier alles goed. Eigenlijk weinig te melden. V is erg verkouden en heeft steeds een snot neus en zijn boventandjes komen snel door denk ik (hoop ik). Zier er net zo uit als bij B van Jadebo. Dik en opgezwollen (pas geleden ook blauw bij eentje). Hij slaapt door die combi ook slechter, wordt vaak wakker en huilt dan. Denk dat hij ook in de 11 maanden sprong zit. Hij is veel aanhankelijker en als ik uit het zicht ben is het miemelen. Ach, gaat wel over maar ik krijg zo echt niks gedaan haha.
Je word gewoon moedeloos van die tandjes!! Nou Jari loopt nu op schoentjes! Binnen gewoon op blote voeten maar af en toe trok ik ze aan om te zien of het hem lukte. Nu liep er als een speer mee van door(wel nog van die zachte zooltjes natuurlijk) En dus ook even stukje buiten met de hond gelopen. Oh wat voel je je dan trots dat je de hele wereld kan laten zien dat je daar met je jochie langs je loopt! Lopen aan handje doet ie niet. Hij wijkt dan af naar me been. Maar goed dan maar zo. als ie eenmaal echt goed loopt jat ik dat handje vanzelf wel weer in! Nu komt het volgende alweer aan he. Stoppen bij de weg bla bla
@ penny: ahh arm mannetje, hopelijk heeft hij snel minder last van zn tandjes en snotneusje! @ schoentjes: Quinten komt met zijn voetjes niet meer in die zachte babyschoentjes door zijn hoge wreef en hij vind t zo leuk om kleine stukjes tussen ons in op straat te lopen dat hij wel schoentjes moest hebben! Thuis loopt hij gewoon lekker op blote voetjes hoor en buiten is dat hooguit een kwartiertje verdeeld over de dag wat hij nu nog zelf stapt Daarbij is hij nu alvast gewend aan een wat zwaarder zooltje aan zijn voetjes, hihi vond hij wel gek de eerste paar stappen natuurlijk! Verder heeft hij zn schoentjes wel aan als hij in de wandelwagen zit.
Hier heeft Julian amper schoentjes aan gehad met het koude weer echt wel slofjes enzo, maar voor de rest vooral blote voetjes of sokjes hebben jullie nog leuke sites voorbehang? hier in de winkels kan ik maar niks vinden
@schoentjes hier heeft ze heel vaak schoentjes aan gewoon voor de sier maar nu ze buiten gaat stappen, kruipen en optrekken draagt ze ze ook buiten. Hier vandaag een december mama van t forum op visite gehad met haar zoontje ! Onwijs gezellig
Fijn cin, het werd tijd bij wijze van. Hopelijk heeft ze dan niet meer zo'n last. @schoentjes: hier nog niets maar ook als hij gaat lopen is het de eerste tijd slofjes hoor, ook in de winter. Ik doe echt pas schoentjes na een aantal weken goed zelfstandig los lopen. Pfff de lolbroek. Hij had nog niet gepoept vandaag en dan maak ik me altijd een beetje druk. Tot hij lekker in bad zat met zijn grote zus... die was niet zo blij hihi en ik ook niet, getsie.
@ cin: oh wat fijn zeg!!!' @ maia: hihi dat zijn de leukste momenten om te poepen Arme Fleur! Hier een spookje die heel moe was om 18.00 al en om 18.30 lag hij dus ook al op bed. Nu sinds 19.15 klaar wakker! Heb al met hem op ons bed gelegen toen t in z'n eigen kamer niet lukte, maar ook dat lukte niet. Nu dus maar ff mee naar beneden genomen tot ie zo z'n laatste voeding krijgt....
Dames, wat gaan jullie hard! Schoentjes: ik heb wat schoentjes voor de sier, maar ze heeft het liefst blote voeten, mijn kleine hippie! Als ze goed los kan lopen krijgt ze wat duurdere schoentjes. Voorlopig kan ze alleen nog aan de hand lopen of langs een tafel oid. Ze vindt het wel erg leuk! Ukkie, wat een leuke verrassing van je man! Dingen zoals kruipen en staan vallen meer op, maar de fijne motoriek en sociale ontwikkeling is ook heel belangrijk en leuk! MF, knuffel meid! Balen dat je ex weer zo irritant bezig is. Haarkleur: hier ook met bijna zwart haar geboren en nu is ze blond. Ogen zijn nog steeds hemelsblauw. Engeltje, wat heftig van je vader! Hoe gaat het nu? Penny, gefeliciteerd met de verloving! Aveline slaapt steeds vaker door, soms een paar dagen achter elkaar, en dan weer even niet. Ze moet echt op haar eigen kamertje en dat is wel eens lastig want ik val met de laatste voeding nog steeds wel eens in slaap. Ergens tussen acht en negen begint haar bed-ritueel. Tandjes poetsen, badje, verhaaltje en nog een borstvoeding. Haar middagslaapje wordt steeds korter en slaat ze soms over. Haar ochtendslaapje is aan het opschuiven en wordt steeds langer, soms drie uur. Heerlijk! Dan krijg ik tenminste nog iets gedaan. Hoeveel slaapjes hebben jullie kindjes nog overdag?