Getest maar helaas omowit. Nog niet ongesteld maar had toch op zijn minst wel een tuurstreepje moeten zien. Balen.
Even kort een update 18-10 om 3.44 bevallen van een prachtige dochter, H.ann.ah! Is goed gegaan en we waren einde ochtend lekker weer thuis. Ze woog 3855 gram. Zal snel uitgebreider reageren. Het gaat iig goed en bv. lijkt ook te lukken. @ aislyn en engeltje, jammer
Penny gefeliciteerd!! Wat super dat alles goed is gegaan ben hele blijvoor jullie. Nu lekker genieten!! @aislyn jammer meid.. maar wie weet.. geen bloed geeft moed en anders hopelijk volgende ronde!
Vanochtend echo gehad en de placenta ligt een heel stuk van de uitgang af... wat een opluchting!! Meisje is verder heel gemiddeld met een fijn koppie... lijkt op B! Ze weegt nu ong. 2100 gram en komt met 40 weken op 7,5 pond ongeveer. Was weer leuk haar ff te zien hihi! Het begint echt op te schieten nu... morgen 32 weken alweer. Ook weer controle vk en maandag intake kraamzorg. Wat vliegt het voorbij! Kindjes weer op school na weekje vakantie... dus nu druk met voorbereiding voor J die over 2 weekjes alweer 6 jaar wordt en dus traktaties maken/kinderfeestje... pffff drukdrukdruk!
@ penny: gefeliciteerd!! Mooie naam! En wat ontzettend fijn dat alles goed is gegaan, geniet ervan meis! Ben benieuwd naar je verhaal, maar rust eerst maar lekker uit @ ayslin: he balen zeg! Maar idd, geen bloed geeft moed! Hoe staat t er nu voor? @ mjadebo: wow wat gaat t hard idd zeg! Nog even en je hebt ook alweer lekker verlof! Succes met de voorbereidingen van de traktaties! Wat fijn ook dat de controle goed was, stelt toch altijd weer gerust! Nog wel in stuit of ook niet meer? (Was bij jou toch of vergis ik me?) Hier druk, druk, druk nog steeds! Veel verjaardagen, promotie op t werk, veel priveomstandigheden en een gekneusde kaak opgelopen na een kopstoot van meneertje. Vandaag bij de tandarts geweest en er zit nu (2 weken na de kopstoot) nog steeds een flinke zwelling in mijn onderkaak. Ik moet proberen om met poetsen wat bloedinkjes te veroorzaken zodat de druk eraf gaat. Hij heeft zelf ook wat kleine openingetjes gemaakt, maar ik kan nog niet zeggen dat t opgelucht heeft. Achja, komt vast weer goed
Ik ben uiteindelijk toch ongi geworden hoor, dus de test klopte (helaas). Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Engeltje, dat was nogal een kopstoot dan! Jeetje!
Aislyn jammer op naar de volgende ronde. Engeltje ik werk momenteel niet . Ze was van de week idd gedraaid maar ook alweer terug gedraaid na 2 dagen en ligt nu met hoofdje beneden. Vanmiddag weer controle en weer weekje verder... gaat zo snel!!
@ aislyn: he balen zeg!! @mjadebo: mooi buikie hoor!! Ok dat had ik even gemist dan dat je thuis zit! Komt t door de crisis of wat anders? Of praat je er liever niet over Fijn dat je ukkie nu wel goed ligt, hopelijk blijft dat nu zo! En ja is idd een flinke klap geweest! Moet zeggen dat t tandartsbezoek gister het ook alleen maar erger heeft gemaakt! Het is nu niet alleen beurs meer, maar ook ontstoken Vanavond wel weer open gepoetst en vandaag ook veel gespoeld met zout en kamillethee, maar het doet echt flink veel pijn! Kon vanavond ook amper eten... Al dit morgen nog zo is dan bel ik gewoon de tandarts of de huisarts, want wil zo niet t weekend in!
Fijn dat ze nu niet meer in stuit ligt MamaJDB! Engeltje gaat het inmiddels weer een beetje met je kaak? Hier snipverkouden en vriendlief is vanavond weg. Mijn dochter wilde de hele tijd spelen, dansen, kleuren etc. Maar niet alleen natuurlijk, ik moest meedoen. En ik ben zó moe. Dus heb ik de tv aangezet voor haar en nu voel ik me daar natuurlijk schuldig over. Maar heb ff geen puf meer en zal blij zijn als ze straks lekker ligt te slapen.
Hoi dames, Doen jullie kindjes ook nog steeds een middagdutje? En hoe gaat het met praten? Ik krijg veel reacties dat mijn meisje zo goed praat al voor haar leeftijd. Ze maakt korte zinnetjes en tja ze babbelt de hele dag door, dus ze oefent ook veel zullen we maar zeggen. Ze zingt ook liedjes mee, hihi erg schattig. Haar lievelingslied is "happy".
Hier slaapt B. Nog wel kan ook prima dagje zonder maar slaapt dag erna dan meer... Praten doet ie veel. Zegt ook alles na haha. Praat idd goed voor zijn leeftijd. Zingen begint ie ook mee, zo leuk Verder druk... vandaag kinderfeestje morgen wordt mijn meisje 6 jaar. Verder nadert due date toch wel spannend... intake kraamzorg geweest. Maandag weer vk en volgende weer groei echo... Verder is t meisje erg druk en aanwezig hihi
@ aislyn: koutje al over ondertussen? Mijn binkie heeft sinds zijn tweede verjaardag besloten om niet meer te willen slapen tussen de middag, maar ik probeer het nog wel iedere dag omdat hij t eigenlijk nog wel goed kan gebruiken. Denk dat hij ongeveer 2 dagen per week tussen de middag nog krap een uurtje slaapt en verder niet meer. Praten doet hij echt heel erg veel en goed verstaanbaar. Ook korte zinnetjes idd, zo leuk!! Met m'n kaak gaat t sinds een dag of twee pas echt weer wat beter. De ontsteking die uiteindelijk ontstaan was door t sneetje wat de tandarts had gezet is nu verdwenen. Merk wel dat ik nog niet veel achter elkaar kan kauwen, maar de echte pijn is er gelukkig vanaf! @ mjadebo: leuk feestje gehad? Gefeliciteerd alvast en nog een fijne dag morgen!!
@engeltje fijn dat het wat beter gaat Klonk wel pittig zeg!! @aislyn, niet schuldig voelen hoor, gebeurt hier ook als ik evht evrn te moe ben..t is even niet anders @slapen hier is t wisselend. Op de dagen thuis slaapt ze nog 1,5-2 uur in de middag. Maar op de creche is t max 30min.bamg dat ze wat mist @praten gaat hier ook goed! Zingen is favoriet. Zelf kent ze de melodien en tekst (niet alle woorden gaan goed hoor) van veel liedjes! Ze zingt erg veel gedurende de dag
@Middagdutje, dat gaat hier de laatste dagen wat moeizaam. Maar normaal ze slaapt ze van 12 tot 14 uur. Ze is bijna elke nacht wel even wakker, dus ze heeft het ook wel nodig. Bij de oudste hebben we het slaapje afgebouwd toen hij 4 was. @Praten, nog erg weinig. Ze kwebbelt wel, maar nog maar weinig woordjes. En al helemaal geen zinnetjes. Met liedjes zingt ze soms het laatste woord van de zin mee. Ruben was ook aan de late kant, dus ik maak me er niet zo druk over. Ze kan overigens prima laten weten wat ze wil. @Engeltje, fijn dat het wat beter gaat. @Mjdb, gefeliciteerd met je dochter!