Mooi buikje!! Ik ga straks ook weer eens even een bescheiden buik foto maken @engeltje nee ik woon in zuid limburg misschien straks eens in de winkel kijken..
Nee nog niet hoor... Vandaag weer bij vk geweest, meisje is eindelijk goed ingedaald, weer strippoging gedaan Nu afwachten... Maandag weer afspraak Het rommelt maar Zet nog niet door helaas
Ah wat jammer!! Er wordt igg flink meegeleefd van hier. Hopelijk dit weekend dan. zie je tegen de bevalling op?
Lief! Hoop ik ook ja wordt nu wel tijd hihi Ik zie niet tegen echt tegen de bevalling op... Laat maar komen! Tuurlijk is het beetje spannend hoe zal t beginnen, herken ik het op tijd... Maar dat komt omdat vorige keer me zo overviel omdat ik in mijn hoofd al in het ziekenhuis lag met infuus... Die gedachte nu dus losgelaten, ze zal er nog wel niet helemaal aan toe Zijn waardoor ze nog lekker warm in mijn buik zit...
Ahh toen ik net je naam bij de laatste reactie zag staan dacht ik YESSSS, maar nog niet dus. Wel fijn dat ze nu goed is ingedaald, hopelijk haalt t strippen iets voor je uit! Dikke knuffel en succes nog ffies!
Hoe gaat t nu met iedereen? Al leuke plannetjes voor de kerst? @ mjadebo: heeft t strippen nog iets gedaan? Hier gaat t nog niet echt lekker... Mn opa ligt nog steeds in t zh en er wordt steeds gezegd dat hij toch naar huis mag, maar het gebeurd uiteindelijk toch steeds niet omdat zijn bloedwaardes weer niet in orde zijn... Vanmiddag was het wel goed en toen kwamen ze erachter dat ze hem een bepaald soort medicijnen waren vergeten te geven en daardoor moet hij nu weer blijven. De arme man wordt gek ondertussen.... Hoop dat ze nu pas zeggen dat hij naar huis mag als het ook echt zo is! Mn oom mocht vandaag wel uit t zh, dus dat is fijn! Ml zn oma heeft helaas weer hoge koorts gekregen en moet dus ook nog in t zh blijven....pff ziekenboeg! Hoop dat t snel beter met ze gaat! Quinten heeft nu ook ineens flinke koorts en is echt een hangplantje sinds vanmiddag, hopelijk doet de nachtrust hem goed en is hij morgen weer wat fitter!
Nope helaas... niet geholpen, zoals al wel verwacht was... afwachten maar weer... kan nu niet heel lang meer duren! Het blijft wel rommelen, maar ja doet het al weken! Vervelend dat niet zo lekker gaat... Sterkte en hoop dat er snel duidelijkheid komt. Kerst... tja geen plannen, sowieso zouden we het met mijn ouders doen, alleen nog ff afwachten waar. Als ik niet bevallen ben zijn we bij hun, anders zijn ze hier... ff afwachten wat mijn meisje besluit te doen.
Jammer! Je zou max tot 41 weken gaan toch? Hoe is t met de rest van je kiddies? En thnx! Hoop echt dat t snel beter gaat idd....
Ja gevoelsmatig wel de grens... dat is woensdag. Maandag weer controle en dinsdag controle bij gyn met echo en ctg. Heb voor mezelf besloten die 'grens' even te laten voor wat het is zodat de bevalling me ook niet zo overvalt, zoals bij B het geval was. Wie weet kan ze maandag nog eens strippen, of beter zet het nu door hihi. Met B gaat enorm goed, heerlijk mannetje, lekker ondernemend en ondeugend hihi. Lekker knuffelkontje. Andere 2 gaat ook super, worden echt groot... zijn momenteel wat druk maarja logisch! Nu vakantie dus lekker rustig aan en hopelijk snel genieten met zijn vijfjes!
Hier gaat t goed. We hebben een rustig weekendje gehad. Normaal gaan we vaak naar het bos, maar het waaide zo! Komen drukke dagen aan dus we zijn lekker binnen gebleven. 1e kerstdag gaan we brunchen bij mn schoonouders. De kindjes worden smiddags opgehaald en gaan met mn moeder mee. Dan hebben wij een halve dag alleen en gaan we als mijn schoonzus nog niet bevallen is daarheen 2e kerstdag gaan we naar mijn moeder. Cadeautjes uitpakken en lekker eten. Engeltje.. Jeetje wat veel zieken in je omgeving. Beterschap met quinten! Jadebo.. Sterkte nog even die laatste loodjes. lang gaat t in elk geval niet meer duren.
Nee helaas...ze zit nog warm in mijn buik... Vandaag wel weer bij vk geweest, sinds vannacht meer harde buiken en menstruatiekrampjes die scherper worden... dus strippen even dagje uitgesteld naar morgen, wie weet gaat mijn lichaam het zelf doen. Ze zei al dat ik op tijd moest bellen en bij het weggaan 'tot vannacht' hihi we gaan het zien... ga zo wat proberen te slapen, gebeurd wel iets maar totaal geen regelmaat, helaas.
Ah nou ik hoop echt dat het doorzet!! En anders dat de vk morgen het laatste zetje geeft. Nog even volhouden. Dikke knuf!
Spannend mamajadebo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Lijkt me vreselijk om al zolang te moeten wachten eerlijk gezegd. Doen ze eventueel ook aan inleiden? Ik vond het uiteindelijk prettig om een datum te weten, dat ik er niet iedere dag mee bezig hoefde te zijn.. Hier een laatste dagje werken.. zit lekker alleen op kantoor, gelukkig want ik ben nog steeds niet fit. Maar iedereen heeft al vakantie en er moeten gewoon nog wat dingen af. Dl is nog steeds ziek, dus die kon helaas niet naar de creche. Ml zn hele planning door de war, want nu kon hij "niets".. Ik zeg wat denk je dat ik op mijn vrije dagen doe? Ook niets?Kreeg ik doodleuk als antwoord, ja maar ik heb vakantie?!?!? Dus ik zeg, nou sorry dat je zieke dochter je vakantie heeft verpest.. succes en tot vanavond! Denk niet dat ik moet verwachten dat het eten straks klaar is
Jammer!! @ukkie: ohhhh irritant als je man zo doet!! Ben blij dat de mijne zoiets niet doet, hij doet echt veel in t huishouden gelukkig. Moet ook wel als je allebei veel werkt (Heeft trouwens wel een tijdje geduurd voor het zo ging hoor hihi, maar heb nu dus echt niks te klagen!!) Vervelend dat je meisje ziek is, hopelijk knapt ze snel op! Hier loopt t nog niet heel erg lekker helaas... M'n oom gaat nu gelukkig wel goed en hij is uit t zh. M'n opa ging heel slecht, want ze waren even vergeten om hem medicijnen te geven voor de stents die zijn geplaatst... De enzymen in zijn bloed waren gevaarlijk hoog geworden en dit had z'n dood kunnen betekenen als de zuster er na 3 dagen niet was achtergekomen dat dit de oorzaak was. Gelukkig gaat t nu wel weer goed met hem en mocht hij zondagavond naar huis. Ml z'n oma ligt wel heel slecht... Gezwel is enorm gegroeid, ze heeft hoge koorts die niet wil zakken en ze krijgt geen voeding naar binnen. Waarschijnlijk gaat ze vandaag of morgen naar huis om rustig haar laatste dagen door te kunnen brengen. Quinten is niet zo fit en heeft erge keelpijn. Gisternacht werd hij gillend wakker en terwijl ik naar hem toe liep hoorde ik een flinke klap en was hij uit z'n ledikant gevallen, pfff schrok me rot! Gelukkig alleen een wondje in z'n mond eraan over gehouden. Bij mijzelf neemt t spugen weer behoorlijk toe, dus heb net de ha gebeld voor andere medicijnen...12.00 moet ik hierover terug bellen. Ahh zo lief trouwens toen ik net boven de pot hing... Quinten kwam achter mij aan gerend en wreef met z'n handje over mijn rug heen, zegt ie: gaat ie mama? *smelt* Van de week heb ik trouwens nog zo om hem moeten lachen! Ik vroeg hem of hij de wc-deur dicht wilde doen en vervolgens loopt hij naar de wc en doet de wcdeksel dicht hihi kinderlogica